Wel een Spanjaard.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:09 schreef M90 het volgende:
Bij schaatsen ook niet zoveel Duitsers hoor
Ik kijk vanwege de snelheid.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit vind je wel een echte sport?
Zal wel iets met de verschillende bonden te doen hebben, wat ze willen laten zienquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:13 schreef Aguero het volgende:
Waarom meten ze hier op de honderdste en bij het rodelen op de duizendste?
Bij het dubbelrodelen kwamen 2 teams exact gelijk op goud op de Spelen van 72, daarna zijn ze daar in duizendsten gaan metenquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:13 schreef Aguero het volgende:
Waarom meten ze hier op de honderdste en bij het rodelen op de duizendste?
Er moet ook eerst iets gebeurenquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij het dubbelrodelen kwamen 2 teams exact gelijk op goud op de Spelen van 72, daarna zijn ze daar in duizendsten gaan meten
Bij skeleton is dat nog niet gebeurd
Geen idee, maar lijkt me nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er moet ook eerst iets gebeuren![]()
Gaan ze dat nou bij alpineskiėn ook doen dan?
20 ritten op de 500 meter. Dat zijn 40 deelnemers. Met veel kanshebbers.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja genoeg, het is geen schaatsen.
In de trainingen was hij van de 6 runs volgens mij 5 keer wat langzamer dan Dukurs, maar bij 1 run had hij een tijd die een halve seconde onder alle andere tijden lagquote:
Nopequote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
De NOS is zeker weer niet live.
ARD Johannes....wie immer ohne gewähr.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Das ist besser.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
ARD Johannes....wie immer ohne gewähr.
Eerst moest nog even 10 minuten reclame en 5 minuten reportage over twee broers uit Letland.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |