Abknallenquote:
Watquote:
Neennnnquote:
Met jou?quote:
ook niet voor mij?quote:
Ja.quote:
Mooi, ben geen homo namelijkquote:
Misschienquote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 19:42 schreef supersof het volgende:
LOOOL
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/300602
Eerst even eten makenquote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 19:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eerst even eten maken
De pot schaft geen kebab, maar tagliatelle
Is dat drie keer je oor ofzo?quote:
je neus?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:45 schreef Etsu het volgende:
toto stop je penis in dat gat wil je
[ afbeelding ]
Koekjes bakken is altijd goedquote:Op donderdag 19 december 2013 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet ook zo nog koken, maar mijn huisgenootje heeft de keuken in beslag genomen, ze is koekjes aan het bakken
Jammer, want ik wilde wel.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Mooi, ben geen homo namelijk
Je wilt een penis in je mond?quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Koekjes bakken is altijd goed
Ik maakte onlangs mini milka muffins
Ik ben wel bromoseksueel.quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 19:49 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik voor kerst zelf baklava ga maken
Heb dat laatst nog op, ligt zo zwaar op de maag en een hap is volgens mij al heel wat calorieën.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Lekker lekker
Ik denk dat ik weer voor de tiramisu ga
Klopt.. vanwege de mascarpone en slagroomquote:Op donderdag 19 december 2013 19:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb dat laatst nog op, ligt zo zwaar op de maag en een hap is volgens mij al heel wat calorieën.
Dat woord krijgt hier een dubbele betekenisquote:Op donderdag 19 december 2013 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet ook zo nog koken, maar mijn huisgenootje heeft de keuken in beslag genomen, ze is koekjes aan het bakken
Maar het is wel heel lekker. Dilemma's.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt.. vanwege de mascarpone en slagroom
Ik ga het dan als een tussendoortje makenquote:Op donderdag 19 december 2013 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Lekker lekker
Ik denk dat ik weer voor de tiramisu ga
De enige die naar de wc moet na de seks is je vriendin.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar na de seks ben ik zo bezweet dat ik eerst naar de wc ga
dus niet knuffelen
Ik had zo'n redelijk grote bak bij de Hoogvliet vandaan, was in de aanbieding. Na een paar happen zat ik alweer volquote:Op donderdag 19 december 2013 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind het echt walgelijk lekker en je krijgt altijd zo weinig in restaurants..
Beter een hele ovenschaal voor mezelf maken
Ietsjes meer sporten en het komt goedquote:Op donderdag 19 december 2013 19:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar het is wel heel lekker. Dilemma's.
Ach, dat ik zondag moest werken zat mijn werkkleding erg losjes omdat ik behoorlijk ben afgevallen, dus met de Kerst kan ik er weer wat tegenaanquote:Op donderdag 19 december 2013 19:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb dat laatst nog op, ligt zo zwaar op de maag en een hap is volgens mij al heel wat calorieën.
Dat wordt smullenquote:Op donderdag 19 december 2013 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga het dan als een tussendoortje makenWant het toetje is al bedacht
En ik ga een courgette carpaccio maken waarschijnlijk, en 2 stoofpotjes (1 vega en 1 met rundvlees of kip waarschijnlijk)Want er zijn naast het toetje ook al 3 andere gangen
![]()
Woordspelingenquote:Op donderdag 19 december 2013 19:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat woord krijgt hier een dubbele betekenis
Klinkt heel snobberig, maar eigengemaakte vind ik toch lekkerderquote:Op donderdag 19 december 2013 19:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik had zo'n redelijk grote bak bij de Hoogvliet vandaan, was in de aanbieding. Na een paar happen zat ik alweer vol
Ze maken het soms op werk, en dan met het snijden gaan er altijd wel wat plakjes 'per ongeluk' foutquote:Op donderdag 19 december 2013 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind het echt walgelijk lekker en je krijgt altijd zo weinig in restaurants..
Beter een hele ovenschaal voor mezelf maken
Is het over het algemeen met veel dingen zoquote:Op donderdag 19 december 2013 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt heel snobberig, maar eigengemaakte vind ik toch lekkerder
Blaasontstekingquote:Op donderdag 19 december 2013 19:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De enige die naar de wc moet na de seks is je vriendin.
serieus, altijd, anders kan het gebeuren dat het niet goed gaat daar beneden
Uhuhquote:
Essjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op donderdag 19 december 2013 19:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Essje![]()
![]()
Ik heb nu eindelijk i-net via de laptop in mijn nieuw appartementje.
En het uitzicht vanaf hier is(maar ik hou het lekker voor mezelf)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dus het bevalt wel op je nieuwe plekje?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
En terechtquote:Op donderdag 19 december 2013 19:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze maken het soms op werk, en dan met het snijden gaan er altijd wel wat plakjes 'per ongeluk' fout![]()
![]()
Staan we als het allemaal is uitgeserveerd aan de gasten de rest weg te schranzen in de keuken
quote:Op donderdag 19 december 2013 19:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is het over het algemeen met veel dingen zonooit zelfgemaakte op though
O ja.. eten makenquote:
Zelffgemaakt etenquote:Op donderdag 19 december 2013 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]!!!
Maar dat moet.. ik zelf verkeer in de hemel als ik het eet
# foodie for life
Hell yeahquote:
Och, ik eet af en toe ook wel eens op 10 uur s avonds nog eensquote:Op donderdag 19 december 2013 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja.. eten maken![]()
Ik denk dat ik hier om 21.00 uur nog zit
Ja. en sinds gisteren heb ik een vriezer en vaatwasser, dus dat scheelt ook weer een hoop zorgen. Mijn begeleidster komt ieder moment, Zij raadde me een vaatwasser aan en zal wel blij verrast zijn dat deze er al staat..quote:Op donderdag 19 december 2013 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Dus het bevalt wel op je nieuwe plekje?
Ik vind laat eten echt geweldig.. alleen komt het er in de praktijk op neer dat ik altijd rond 6-half 7 eetquote:Op donderdag 19 december 2013 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Och, ik eet af en toe ook wel eens op 10 uur s avonds nog eensDan heb ik eerder geen zin nog
Nu we het er toch over hebben, bij de courgette carpaccio wil ik dus dunne courgetteplakjes even grillen met wat peper en zout, en dat uitwaaieren op een bord.. En dan schuin fijngesneden stukjes sperziebonen even wokken samen met dunne plakjes champignon. Gehakte walnootjes eroverheen en waarschijnlijk nnog kleine rolletjes rauwe ham.quote:
Tofquote:Op donderdag 19 december 2013 19:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. en sinds gisteren heb ik een vriezer en vaatwasser, dus dat scheelt ook weer een hoop zorgen. Mijn begeleidster komt ieder moment, Zij raadde me een vaatwasser aan en zal wel blij verrast zijn dat deze er al staat..
Laat etenquote:Op donderdag 19 december 2013 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind laat eten echt geweldig.. alleen komt het er in de praktijk op neer dat ik altijd rond 6-half 7 eet
Ik ben niet zo heel goed in eten klaarmakenquote:Op donderdag 19 december 2013 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]!!!
Maar dat moet.. ik zelf verkeer in de hemel als ik het eet
# foodie for life
picsquote:Op donderdag 19 december 2013 20:05 schreef badschaap het volgende:
vnv gala, dus nette kleding aan alles
Dat is juis tleukquote:Op donderdag 19 december 2013 20:05 schreef badschaap het volgende:
doe fotoquote:Op donderdag 19 december 2013 20:05 schreef badschaap het volgende:
Jij in nette kleding? Foto.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:05 schreef badschaap het volgende:
Kusje op je neus.quote:
Nu zit je vast aan zijn neus. Nooit geleerd dat je geen bevroren lantaarnpalen moet likken?quote:
Nee.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu zit je vast aan zijn neus. Nooit geleerd dat je geen bevroren lantaarnpalen moet likken?
Ah, na dan weet je het nu, geen goed ideequote:
stiekem ben je een nigeriaanse oplichter?quote:Op donderdag 19 december 2013 20:14 schreef essnhills het volgende:
Ik denk dat google twijfelt aan mijn nationaliteit
Vanmorgen waren de eerste zoekresultaten steeds op Belgische sites, vanmiddag kwaem de duitse pagina's eerst en nu is google overgestapt op de zweedsequote:Op donderdag 19 december 2013 20:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stiekem ben je een nigeriaanse oplichter?
quote:Op donderdag 19 december 2013 20:17 schreef Toto69 het volgende:
Mailtje terug, er komt een nieuwe jeugdserie uit volgend jaar en volgende maand zijn er audities voor rollen in die serie. Ze hebben echt al duizend aanmeldingen dus ze nemen maar 150 mensen aan voor audities. En ik mag in ieder geval bij die 150 horen die auditie mogen doen
Dat heet treinetiquette.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:18 schreef Etsu het volgende:
Net even naar de wc geweest in de trein, blijkt dat m'n voorganger gewoon op de bril gekakt heeft
hmmquote:Op donderdag 19 december 2013 20:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vanmorgen waren de eerste zoekresultaten steeds op Belgische sites, vanmiddag kwaem de duitse pagina's eerst en nu is google overgestapt op de zweedse
kquote:Op donderdag 19 december 2013 20:18 schreef Etsu het volgende:
Net even naar de wc geweest in de trein, blijkt dat m'n voorganger gewoon op de bril gekakt heeft
Wat is aftereight?quote:Op donderdag 19 december 2013 20:30 schreef supersof het volgende:
mijn moeder heeft de aftereight doosjes gevonden
chocolade met mintquote:
En nu?quote:Op donderdag 19 december 2013 20:30 schreef supersof het volgende:
Gatver. Ik had een keer kauwgom en de binnenkant was van een zacht iets wat smaakte naar chocolade. Moest kostenquote:
beter dan dat ze je crack zou vindenquote:Op donderdag 19 december 2013 20:30 schreef supersof het volgende:
Ew nee dat is niet lekkerquote:Op donderdag 19 december 2013 20:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gatver. Ik had een keer kauwgom en de binnenkant was van een zacht iets wat smaakte naar chocolade. Moest kosten
Ga kijkenquote:
rtl8quote:
Als mijn moeder crack_ zou vinden in mijn huis,ben ik nog niet jarig.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
beter dan dat ze je crack zou vinden
Wat dan?quote:Op donderdag 19 december 2013 20:37 schreef supersof het volgende:
Je hebt wel iets belangrijks gemist
Oh.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als mijn moeder crack_ zou vinden in mijn huis,ben ik nog niet jarig.
Hij was met een basketbalwedstrijd bezig en vlak daarvoor had zijn vriendin verteld dat ze zwanger was. En hij kon een beurs verdienen omdat er zo'n belangrijk iemand bij was, maar hij zag ondertussen dat zijn vriendin verdrietig wegliep en hij ging haar achterna en vertelde haar dat ze het samen zouden oplossen. En toen zag je dat hij bij een vriend sliep ofzo. En toen kwam de scene dat die Wendy die promotie kreeg.quote:
hebkniequote:Op donderdag 19 december 2013 20:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
beter dan dat ze je crack zou vinden
En dan heb ik het niet eens over wat Tchock zou doen.quote:
eend?!quote:Op donderdag 19 december 2013 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan heb ik het niet eend over wat Tchock zou doen.
dan valt de after eight nog wel meequote:
oke en waar blijft zac afron?quote:Op donderdag 19 december 2013 20:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij was met een basketbalwedstrijd bezig en vlak daarvoor had zijn vriendin verteld dat ze zwanger was. En hij kon een beurs verdienen omdat er zo'n belangrijk iemand bij was, maar hij zag ondertussen dat zijn vriendin verdrietig wegliep en hij ging haar achterna en vertelde haar dat ze het samen zouden oplossen. En toen zag je dat hij bij een vriend sliep ofzo. En toen kwam de scene dat die Wendy die promotie kreeg.
ja misschien welquote:Op donderdag 19 december 2013 20:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dan valt de after eight nog wel mee
toch?
die komt nuquote:
Komt allemaal goedquote:
oh oke, denk dat ik het nu wel weer redelijk ga volgen. Bedanktquote:Op donderdag 19 december 2013 20:49 schreef supersof het volgende:
[..]
die komt nudie was in die scene ook al, die je hebt gemist haha
KLB / Op de bril kakkenquote:Op donderdag 19 december 2013 20:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaa, wat is er
[..]
WAT ZEG JE ALLEMAAL!
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 19 december 2013 20:50 schreef Crack_ het volgende:
Sof, waren ze bij jou nou antroposofisch thuis?
Oke gelukkigquote:Op donderdag 19 december 2013 20:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik poep toch altijd recht in het potje hoor!
Geen probleemquote:Op donderdag 19 december 2013 20:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh oke, denk dat ik het nu wel weer redelijk ga volgen. Bedankt
Ga dan nu alvast slapen voordat je straks niet meer kan slapen wanneer het 11 uur is.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Geen probleemMisschien dat ik zo weg val
ben echt moe
weet niet precies wat dat is maar nee.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, of jullie thuis de stroming antroposofie volgen etc?
Goh, dat heb je hier nou nooooooit.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:52 schreef Etsu het volgende:
Marokkanen die op t station andere mensen verrot uitschelden en agressief doen
Ik heb voor het eten ook al een uurtje geslapenquote:Op donderdag 19 december 2013 20:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ga dan nu alvast slapen voordat je straks niet meer kan slapen wanneer het 11 uur is.
zal wel terecht zijnquote:Op donderdag 19 december 2013 20:52 schreef Etsu het volgende:
waar is 'hier'quote:Op donderdag 19 december 2013 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goh, dat heb je hier nou nooooooit.
Zimbabwe.quote:
Ohhh, huh.. ik dacht dat iemand dat ooit zei. Was het cachet dan?quote:Op donderdag 19 december 2013 20:53 schreef supersof het volgende:
[..]
weet niet precies wat dat is maar nee.
mijn moeder volgt alleen een dieet vanwege haar kanker en draait daar nogal in door, maar verder niks? Hoe kom je daarbij
Waarom zo moe? Van het fietsen?quote:Op donderdag 19 december 2013 20:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb voor het eten ook al een uurtje geslapen
Marokko.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Wat heb je gedaan vandaag dan dat je zo moe bent?quote:Op donderdag 19 december 2013 20:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb voor het eten ook al een uurtje geslapen
jaquote:
NEE IK KAN HELEMAAL NIET ZONDER JE MAAR DESONDANKS DAT WIL IK TOCH DAT JE EEN GEZOND LEVEN HEBTquote:
naar school gefietst voor het eerstquote:Op donderdag 19 december 2013 20:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan vandaag dan dat je zo moe bent?
quote:Op donderdag 19 december 2013 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Marokko.High 5 neger. In mijn dorp ook totaal geen MarokkanenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Ik heb geen idee hoe laat je ging slapen. Maar jou kennende zal het wel laat zijn geweest.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:55 schreef supersof het volgende:
[..]
jaook maar paar uur geslapen he
quote:Op donderdag 19 december 2013 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Marokko.Rotterdam en omstrekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wollah ik sweerquote:Op donderdag 19 december 2013 20:52 schreef Etsu het volgende:
WOWquote:Op donderdag 19 december 2013 20:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
NEE IK KAN HELEMAAL NIET ZONDER JE MAAR DESONDANKS DAT WIL IK TOCH DAT JE EEN GEZOND LEVEN HEBT
SORRY DAT IK INEENS ZO KLEEF DEED, HET MOEST ERUITquote:
immerquote:Op donderdag 19 december 2013 20:58 schreef Tjacka het volgende:
ik ga weer werken
ik hoop dat jullie mijn bijdrage konden waarderen
dag
Echt iedere keer als ik met de trein moet is het bonje.quote:
21:02quote:Op donderdag 19 december 2013 21:01 schreef Muto het volgende:
Weddenschappen zijn geopend:
Hoe laat is supersof terug in dit topic? Laat je tijd onder de streep weten:
Hoezo?quote:Op donderdag 19 december 2013 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Geen probleemMisschien dat ik zo weg val
ben echt moe
Cachetquote:
Wat is dat?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:05 schreef Crack_ het volgende:
Cachet, zijn ze bij jullie thuis antroposofisch?
Ik moest ook even zoeken wat het was.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, denk dat het heel onbekend is.
Oh huhquote:Op donderdag 19 december 2013 21:08 schreef Muto het volgende:
[..]
GC / [GRTD #2619] Knappe mensen in het OV ?
Waarom emogif je dan?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, denk dat het heel onbekend is.
Gevonden denk ik:quote:Op donderdag 19 december 2013 21:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh huhwtf..
Ik dacht dat 't een vrouw was hier
Omdat ík fout zitquote:
Nee, dat hele kind ken ik nietquote:Op donderdag 19 december 2013 21:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Gevonden denk ik:
JNG / [JNG slowchat #524] Zandvoort, Bloemendaal of Scheveningen?
dan geen ideequote:Op donderdag 19 december 2013 21:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat ík fout zit.
[..]
Nee, dat hele kind ken ik niet.
Balen zeg. Snap best dat je daar verschrikkelijk unhappy van wordtquote:
Hoop op verandering en hoop om je een teleurstelling te kunnen besparen?quote:
Nou dat hoop ik ook maar ben bang dat er binnen 2 dagen niet veel meer zal veranderenquote:Op donderdag 19 december 2013 21:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoop op verandering en hoop om je een teleurstelling te kunnen besparen?
¦pindlerův Mlýn, Tsjechiëquote:
ik ga dit weekend naar Duitsland. Maar daar ligt niksquote:Op donderdag 19 december 2013 21:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou dat hoop ik ook maar ben bang dat er binnen 2 dagen niet veel meer zal veranderen
[..]
¦pindlerův Mlýn, Tsjechië
Ik bedoel dat je daarom nu pas hoort van hoe of wat. Dat je ouders wellicht die hoop al langere tijd hadden?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou dat hoop ik ook maar ben bang dat er binnen 2 dagen niet veel meer zal veranderen
[..]
¦pindlerův Mlýn, Tsjechië
Ik denk niet dat wij helemaal naar Tsjechie gaan voor de lol zonder wintersportquote:Op donderdag 19 december 2013 21:29 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik ga dit weekend naar Duitsland. Maar daar ligt niks
Wij dus wel.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij helemaal naar Tsjechie gaan voor de lol zonder wintersport
Nou hoor 't net van m'n broer. Ouders heb ik niet gesproken erover maar zal vanavond wel even bellen. Ze zitten nu namelijk bij AJAXquote:Op donderdag 19 december 2013 21:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je daarom nu pas hoort van hoe of wat. Dat je ouders wellicht die hoop al langere tijd hadden?
Hey wat leukquote:Op donderdag 19 december 2013 21:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou hoor 't net van m'n broer. Ouders heb ik niet gesproken erover maar zal vanavond wel even bellen. Ze zitten nu namelijk bij AJAX
[ afbeelding ]
Nou, wat ont-ze-ttend leuk.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou hoor 't net van m'n broer. Ouders heb ik niet gesproken erover maar zal vanavond wel even bellen. Ze zitten nu namelijk bij AJAX
[ afbeelding ]
Een verschrikkingquote:Op donderdag 19 december 2013 21:50 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie hiervan
Pleasurequote:Op donderdag 19 december 2013 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doet me goed om te horen dat ik daar grotendeels invloed op heb
Beetje een kinderschoen.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:50 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie hiervan
Ohja, en verder?quote:
Klein beetje tuttig.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, en verder?Want dat zegt nog niet zo veel over wat je er van vindt
Hm, nouja heb ze net besteld.. Ik wacht af. Geen idee hoe het staatquote:Op donderdag 19 december 2013 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klein beetje tuttig.
Kleuren vind ik wel weer aardig.
Ze staan je vast prachtigquote:Op donderdag 19 december 2013 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, nouja heb ze net besteld.. Ik wacht af. Geen idee hoe het staat.
Owja, ik vergat dat jij babymaaten hebt.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, nouja heb ze net besteld.. Ik wacht af. Geen idee hoe het staat.
wat?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, ik vergat dat jij babymaaten hebt.
Ben je momenteel blond en bruin?
Sorry, ben met mijn hoofd elders.quote:
BLONDIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE-e-e-e-equote:Op donderdag 19 december 2013 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, ben met mijn hoofd elders.:@:@:@:@
Ben je momenteel blond of brunette?
Hmm, ben benieuwd hoe dat staat met die schoenen.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
BLONDIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE-e-e-e-e
Denk je dat het beter staat bij brunettes? Moet mn haar verven?!quote:Op donderdag 19 december 2013 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, ben benieuwd hoe dat staat met die schoenen.
Laat het even weten als je ze hebt.
Neem t mee uit shoppen en zeg dat hij een theedoos nodig heeft en dan steel je t van mquote:Op donderdag 19 december 2013 22:01 schreef Crack_ het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/b(...)oe/9200000002883074/
Alleen deze theedoos vond ik écht leuk maarja, 27 euro..
Hij drinkt nooit thee. Zelden..quote:Op donderdag 19 december 2013 22:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Neem t mee uit shoppen en zeg dat hij een theedoos nodig heeft en dan steel je t van m
Nouja, ik heb een zwak voor blondines, dus ik zou nee zeggenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk je dat het beter staat bij brunettes? Moet mn haar verven?!
Jamaar in combinatie met de schoenen?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ik heb een zwak voor blondines, dus ik zou nee zeggen
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouen, gewoon zeggen dattie er een nodig heeft
Ik denk dat het iets leuker staat met bruin, maar je moet je wel bedenken dat ik een single man ben en mijn mening betreffende leuke kleding met een korreltje zout genomen moet worden.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jamaar in combinatie met de schoenen?
Zelfde maar dan drie maandquote:Op donderdag 19 december 2013 22:05 schreef Crack_ het volgende:
Die schoenen zijn trouwens echt té veel boven mn budget maar ik ben nu serieus al één maand naar schoenen aan het zoeken en kan godverdomme niks vinden![]()
.
Oh, maar ik ben donker blond. Dus het gaat al de goede kant op?!quote:Op donderdag 19 december 2013 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat het iets leuker staat met bruin, maar je moet je wel bedenken dat ik een single man ben en mijn mening betreffende leuke kleding met een korreltje zout genomen moet worden.
150quote:Op donderdag 19 december 2013 22:06 schreef Jhali het volgende:
[..]
Zelfde maar dan drie maand
Wat kostten ze?
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, maar ik ben donker blond. Dus het gaat al de goede kant op?!
150quote:Op donderdag 19 december 2013 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
150
Edit: wat vind jij van de schoenen?
Ja ik weet het, ik weet het. Maar de schoenen die ik nu heb vallen helaas écht uit elkaar.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
[..]
150waaaaaaat?
Het is niet mijn smaak, zou ze zelf nooit aantrekken, al helemaal niet voor dat geld, maar ik kan best zien hoe ze bij sommige mensen werkenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
150
Edit: wat vind jij van de schoenen?
Schoenen die ik nu draag waren 200quote:Op donderdag 19 december 2013 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
[..]
150waaaaaaat?
42quote:Op donderdag 19 december 2013 22:09 schreef Jhali het volgende:
Oh ja, ook geen onbelangerijke vraag; welke schoenmaat heb je?
Sexyquote:Op donderdag 19 december 2013 22:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ik weet het. Maar de schoenen die ik nu heb vallen helaas écht uit elkaar.
Slangenleer?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Schoenen die ik nu draag waren 200
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:10 schreef Jhali het volgende:
[..]
OhBen je dan niet bang dat ze er een beetje als clownsschoenen uit gaan zien?
En dan miepen over een theedoos van 27 euroquote:Op donderdag 19 december 2013 22:09 schreef Crack_ het volgende:
Oké, misschien is het geen 1180 maar 1080.
Ja, maar dat klinkt heel stoer ontzettend veel maar het is gewoon mn salaris + 13e maandquote:Op donderdag 19 december 2013 22:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dan miepen over een theedoos van 27 euro
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:11 schreef Muto het volgende:
Wow, crack heeft schoenmaat 42
Had ik niet verwacht.
Geld maakt niet gelukkigquote:Op donderdag 19 december 2013 22:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat klinkt heel stoer ontzettend veel maar het is gewoon mn salaris + 13e maand. En deze maand + volgend maand werk ik echt minimaal ivm school!
Dus uiteindelijk zal ik gemiddeld per maand helemaal niet zo hoog zitten
Oh ja weet ik veel, een meisje bij me uit de klas heeft ook maat 42 en dat ziet er nog redelijk normaal uit als ze de juiste schoenen aantrektquote:
quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:16 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ik en mijn voeten vanaf een afstandje. Hartstikke prima.
Semi-naaktquote:Op donderdag 19 december 2013 22:16 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Jeetje Crack_quote:Op donderdag 19 december 2013 22:16 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs met 37 heb je relatief grote voeten.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:16 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er nog eentje, daar lijk ik ook echt dwergjequote:
Wehhhquote:Op donderdag 19 december 2013 22:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Zelfs met 37 heb je relatief grote voeten.
Walgelijk schattig, dit.quote:
Ik kom niet zo heel erg knuffelig over voor de meeste mensen denk ikquote:Op donderdag 19 december 2013 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Walgelijk schattig, dit.
Iedereen wil je zeker knuffelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Whehe.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kom niet zo heel erg knuffelig over voor de meeste mensen denk ik.
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehe.
Ik zou een knuffel van je kopen bij de Intertoys.
Nee. Ik maak ze altijd.quote:
Maak danquote:Op donderdag 19 december 2013 22:23 schreef Jhali het volgende:
Oh kutje. Krek, ik ben de nieuwe pf vergeten.
Nee. Ik heb een kutkop voor foto's.quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:21 schreef Crack_ het volgende:
Oke sorry, ik ben echt verslaafd aan foto's en nu hebben jullie mij weer naar mn rome-vakantie foto's laten kijken dus hier nog ééntje. De beste selfie die ik heb gemaakt die vakantie.
Die doen we wel even in een spoilerHij staat inmiddels op TwitterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een kutkop voor foto's.
Oh, zelfde vraag.. vind je dat niet zonde?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Heb er 1, uit 2007 of 2008.
Nou en, is toch ook gewoon moment opnamequote:Op donderdag 19 december 2013 22:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een kutkop voor foto's.
Nou en!quote:Op donderdag 19 december 2013 22:23 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar. Ik wil niet elke keer een random foto in mijn kamer
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |