Is dat drie keer je oor ofzo?quote:
je neus?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:45 schreef Etsu het volgende:
toto stop je penis in dat gat wil je
[ afbeelding ]
Koekjes bakken is altijd goedquote:Op donderdag 19 december 2013 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet ook zo nog koken, maar mijn huisgenootje heeft de keuken in beslag genomen, ze is koekjes aan het bakken
Jammer, want ik wilde wel.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Mooi, ben geen homo namelijk
Je wilt een penis in je mond?quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Koekjes bakken is altijd goed
Ik maakte onlangs mini milka muffins
Ik ben wel bromoseksueel.quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 19:49 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik voor kerst zelf baklava ga maken
Heb dat laatst nog op, ligt zo zwaar op de maag en een hap is volgens mij al heel wat calorieën.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Lekker lekker
Ik denk dat ik weer voor de tiramisu ga
Klopt.. vanwege de mascarpone en slagroomquote:Op donderdag 19 december 2013 19:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb dat laatst nog op, ligt zo zwaar op de maag en een hap is volgens mij al heel wat calorieën.
Dat woord krijgt hier een dubbele betekenisquote:Op donderdag 19 december 2013 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet ook zo nog koken, maar mijn huisgenootje heeft de keuken in beslag genomen, ze is koekjes aan het bakken
Maar het is wel heel lekker. Dilemma's.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt.. vanwege de mascarpone en slagroom
Ik ga het dan als een tussendoortje makenquote:Op donderdag 19 december 2013 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Lekker lekker
Ik denk dat ik weer voor de tiramisu ga
De enige die naar de wc moet na de seks is je vriendin.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar na de seks ben ik zo bezweet dat ik eerst naar de wc ga
dus niet knuffelen
Ik had zo'n redelijk grote bak bij de Hoogvliet vandaan, was in de aanbieding. Na een paar happen zat ik alweer volquote:Op donderdag 19 december 2013 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind het echt walgelijk lekker en je krijgt altijd zo weinig in restaurants..
Beter een hele ovenschaal voor mezelf maken
Ietsjes meer sporten en het komt goedquote:Op donderdag 19 december 2013 19:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar het is wel heel lekker. Dilemma's.
Ach, dat ik zondag moest werken zat mijn werkkleding erg losjes omdat ik behoorlijk ben afgevallen, dus met de Kerst kan ik er weer wat tegenaanquote:Op donderdag 19 december 2013 19:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb dat laatst nog op, ligt zo zwaar op de maag en een hap is volgens mij al heel wat calorieën.
Dat wordt smullenquote:Op donderdag 19 december 2013 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga het dan als een tussendoortje makenWant het toetje is al bedacht
En ik ga een courgette carpaccio maken waarschijnlijk, en 2 stoofpotjes (1 vega en 1 met rundvlees of kip waarschijnlijk)Want er zijn naast het toetje ook al 3 andere gangen
![]()
Woordspelingenquote:Op donderdag 19 december 2013 19:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat woord krijgt hier een dubbele betekenis
Klinkt heel snobberig, maar eigengemaakte vind ik toch lekkerderquote:Op donderdag 19 december 2013 19:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik had zo'n redelijk grote bak bij de Hoogvliet vandaan, was in de aanbieding. Na een paar happen zat ik alweer vol
Ze maken het soms op werk, en dan met het snijden gaan er altijd wel wat plakjes 'per ongeluk' foutquote:Op donderdag 19 december 2013 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind het echt walgelijk lekker en je krijgt altijd zo weinig in restaurants..
Beter een hele ovenschaal voor mezelf maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |