Ew nee dat is niet lekkerquote:Op donderdag 19 december 2013 20:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gatver. Ik had een keer kauwgom en de binnenkant was van een zacht iets wat smaakte naar chocolade. Moest kosten
Ga kijkenquote:
rtl8quote:
Als mijn moeder crack_ zou vinden in mijn huis,ben ik nog niet jarig.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
beter dan dat ze je crack zou vinden
Wat dan?quote:Op donderdag 19 december 2013 20:37 schreef supersof het volgende:
Je hebt wel iets belangrijks gemist
Oh.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als mijn moeder crack_ zou vinden in mijn huis,ben ik nog niet jarig.
Hij was met een basketbalwedstrijd bezig en vlak daarvoor had zijn vriendin verteld dat ze zwanger was. En hij kon een beurs verdienen omdat er zo'n belangrijk iemand bij was, maar hij zag ondertussen dat zijn vriendin verdrietig wegliep en hij ging haar achterna en vertelde haar dat ze het samen zouden oplossen. En toen zag je dat hij bij een vriend sliep ofzo. En toen kwam de scene dat die Wendy die promotie kreeg.quote:
hebkniequote:Op donderdag 19 december 2013 20:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
beter dan dat ze je crack zou vinden
En dan heb ik het niet eens over wat Tchock zou doen.quote:
eend?!quote:Op donderdag 19 december 2013 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan heb ik het niet eend over wat Tchock zou doen.
dan valt de after eight nog wel meequote:
oke en waar blijft zac afron?quote:Op donderdag 19 december 2013 20:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij was met een basketbalwedstrijd bezig en vlak daarvoor had zijn vriendin verteld dat ze zwanger was. En hij kon een beurs verdienen omdat er zo'n belangrijk iemand bij was, maar hij zag ondertussen dat zijn vriendin verdrietig wegliep en hij ging haar achterna en vertelde haar dat ze het samen zouden oplossen. En toen zag je dat hij bij een vriend sliep ofzo. En toen kwam de scene dat die Wendy die promotie kreeg.
ja misschien welquote:Op donderdag 19 december 2013 20:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dan valt de after eight nog wel mee
toch?
die komt nuquote:
Komt allemaal goedquote:
oh oke, denk dat ik het nu wel weer redelijk ga volgen. Bedanktquote:Op donderdag 19 december 2013 20:49 schreef supersof het volgende:
[..]
die komt nudie was in die scene ook al, die je hebt gemist haha
KLB / Op de bril kakkenquote:Op donderdag 19 december 2013 20:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaa, wat is er
[..]
WAT ZEG JE ALLEMAAL!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |