Kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die gaan schijten in een trein, maar blijkbaar bestaan die mensenquote:Op donderdag 19 december 2013 20:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Misschien hobbelde de trein een beetje en dan is het nog best moeilijk, lang niet iedereen gaat volgens mij in de trein op de bril zitten maar blijft er een beetje boven hangen zeg maar, om recht in het potje te schijten als het erg dun is.
Als jij trouwens alleen moest pissen is dat toch niet zo'n ramp? Schijten zo ik overigens sowieso inhouden, dat ga ik niet in een trein doen.
Ik ook niet. Ik probeer het toch alleen maar thuis te doen, lekker op mijn gemak met een boekje erbij. Bij uitzondering soms op mijn werk.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die gaan schijten in een trein, maar blijkbaar bestaan die mensen
Jawel, ik hoef niet naar andermans kak te kijken. Ik weet niet hoe u het doet en of u ernaar streeft om dit te doen, maar dat geldt lang niet voor iedereen.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Misschien hobbelde de trein een beetje en dan is het nog best moeilijk, lang niet iedereen gaat volgens mij in de trein op de bril zitten maar blijft er een beetje boven hangen zeg maar, om recht in het potje te schijten als het erg dun is.
Als jij trouwens alleen moest pissen is dat toch niet zo'n ramp? Schijten zo ik overigens sowieso inhouden, dat ga ik niet in een trein doen.
Als ik echt nodig zou moeten zeiken doe ik het wel van een klein afstandje. Dat er dan schijt op de bril zit kan ik me wel overheen zetten.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel, ik hoef niet naar andermans kak te kijken. Ik weet niet hoe u het doet en of u ernaar streeft om dit te doen, maar dat geldt lang niet voor iedereen.
Waaruit maak je dat op?quote:Op donderdag 19 december 2013 20:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
TS is schoonmaker bij de NS______!
De kans dat je zo'n toilet waar dan ook tegen komt, is grofweg 1/10000. Daaruit concludeer ik dat je 10000 toiletten bent langs gegaan.quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 20:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
De kans dat je zo'n toilet waar dan ook tegen komt, is grofwef 1/10000. Daaruit concludeer ik dat je 10000 toiletten bent langs gegaan.
Nergens kun je zo lekker schijten als op Schiphol. Zo'n ranzige extra large Starbucks coffee met buiten een peuk erbij, vervolgens lekker 20 minuten lang een bruine trui breien op de plee aldaar. Goddelijk.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:48 schreef Stoeprand het volgende:
Schijten op de automatisch doorspoelende wc's op Schiphol en met een natte zak je reis vervolgen.
quote:Op donderdag 19 december 2013 20:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
De kans dat je zo'n toilet waar dan ook tegen komt, is grofweg 1/10000. Daaruit concludeer ik dat je 10000 toiletten bent langs gegaan.
Godver, ik ga stuk!quote:Op donderdag 19 december 2013 20:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
De kans dat je zo'n toilet waar dan ook tegen komt, is grofweg 1/10000. Daaruit concludeer ik dat je 10000 toiletten bent langs gegaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |