Nu zit je vast aan zijn neus. Nooit geleerd dat je geen bevroren lantaarnpalen moet likken?quote:
Nee.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu zit je vast aan zijn neus. Nooit geleerd dat je geen bevroren lantaarnpalen moet likken?
Ah, na dan weet je het nu, geen goed ideequote:
stiekem ben je een nigeriaanse oplichter?quote:Op donderdag 19 december 2013 20:14 schreef essnhills het volgende:
Ik denk dat google twijfelt aan mijn nationaliteit
Vanmorgen waren de eerste zoekresultaten steeds op Belgische sites, vanmiddag kwaem de duitse pagina's eerst en nu is google overgestapt op de zweedsequote:Op donderdag 19 december 2013 20:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stiekem ben je een nigeriaanse oplichter?
quote:Op donderdag 19 december 2013 20:17 schreef Toto69 het volgende:
Mailtje terug, er komt een nieuwe jeugdserie uit volgend jaar en volgende maand zijn er audities voor rollen in die serie. Ze hebben echt al duizend aanmeldingen dus ze nemen maar 150 mensen aan voor audities. En ik mag in ieder geval bij die 150 horen die auditie mogen doen
Dat heet treinetiquette.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:18 schreef Etsu het volgende:
Net even naar de wc geweest in de trein, blijkt dat m'n voorganger gewoon op de bril gekakt heeft
hmmquote:Op donderdag 19 december 2013 20:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vanmorgen waren de eerste zoekresultaten steeds op Belgische sites, vanmiddag kwaem de duitse pagina's eerst en nu is google overgestapt op de zweedse
kquote:Op donderdag 19 december 2013 20:18 schreef Etsu het volgende:
Net even naar de wc geweest in de trein, blijkt dat m'n voorganger gewoon op de bril gekakt heeft
Wat is aftereight?quote:Op donderdag 19 december 2013 20:30 schreef supersof het volgende:
mijn moeder heeft de aftereight doosjes gevonden
chocolade met mintquote:
En nu?quote:Op donderdag 19 december 2013 20:30 schreef supersof het volgende:
Gatver. Ik had een keer kauwgom en de binnenkant was van een zacht iets wat smaakte naar chocolade. Moest kostenquote:
beter dan dat ze je crack zou vindenquote:Op donderdag 19 december 2013 20:30 schreef supersof het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |