Is het over het algemeen met veel dingen zoquote:Op donderdag 19 december 2013 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt heel snobberig, maar eigengemaakte vind ik toch lekkerder
Blaasontstekingquote:Op donderdag 19 december 2013 19:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De enige die naar de wc moet na de seks is je vriendin.
serieus, altijd, anders kan het gebeuren dat het niet goed gaat daar beneden
Uhuhquote:
Essjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op donderdag 19 december 2013 19:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Essje![]()
![]()
Ik heb nu eindelijk i-net via de laptop in mijn nieuw appartementje.
En het uitzicht vanaf hier is(maar ik hou het lekker voor mezelf)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dus het bevalt wel op je nieuwe plekje?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
En terechtquote:Op donderdag 19 december 2013 19:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze maken het soms op werk, en dan met het snijden gaan er altijd wel wat plakjes 'per ongeluk' fout![]()
![]()
Staan we als het allemaal is uitgeserveerd aan de gasten de rest weg te schranzen in de keuken
quote:Op donderdag 19 december 2013 19:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is het over het algemeen met veel dingen zonooit zelfgemaakte op though
O ja.. eten makenquote:
Zelffgemaakt etenquote:Op donderdag 19 december 2013 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]!!!
Maar dat moet.. ik zelf verkeer in de hemel als ik het eet
# foodie for life
Hell yeahquote:
Och, ik eet af en toe ook wel eens op 10 uur s avonds nog eensquote:Op donderdag 19 december 2013 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja.. eten maken![]()
Ik denk dat ik hier om 21.00 uur nog zit
Ja. en sinds gisteren heb ik een vriezer en vaatwasser, dus dat scheelt ook weer een hoop zorgen. Mijn begeleidster komt ieder moment, Zij raadde me een vaatwasser aan en zal wel blij verrast zijn dat deze er al staat..quote:Op donderdag 19 december 2013 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Dus het bevalt wel op je nieuwe plekje?
Ik vind laat eten echt geweldig.. alleen komt het er in de praktijk op neer dat ik altijd rond 6-half 7 eetquote:Op donderdag 19 december 2013 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Och, ik eet af en toe ook wel eens op 10 uur s avonds nog eensDan heb ik eerder geen zin nog
Nu we het er toch over hebben, bij de courgette carpaccio wil ik dus dunne courgetteplakjes even grillen met wat peper en zout, en dat uitwaaieren op een bord.. En dan schuin fijngesneden stukjes sperziebonen even wokken samen met dunne plakjes champignon. Gehakte walnootjes eroverheen en waarschijnlijk nnog kleine rolletjes rauwe ham.quote:
Tofquote:Op donderdag 19 december 2013 19:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. en sinds gisteren heb ik een vriezer en vaatwasser, dus dat scheelt ook weer een hoop zorgen. Mijn begeleidster komt ieder moment, Zij raadde me een vaatwasser aan en zal wel blij verrast zijn dat deze er al staat..
Laat etenquote:Op donderdag 19 december 2013 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind laat eten echt geweldig.. alleen komt het er in de praktijk op neer dat ik altijd rond 6-half 7 eet
Ik ben niet zo heel goed in eten klaarmakenquote:Op donderdag 19 december 2013 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]!!!
Maar dat moet.. ik zelf verkeer in de hemel als ik het eet
# foodie for life
picsquote:Op donderdag 19 december 2013 20:05 schreef badschaap het volgende:
vnv gala, dus nette kleding aan alles
Dat is juis tleukquote:Op donderdag 19 december 2013 20:05 schreef badschaap het volgende:
doe fotoquote:Op donderdag 19 december 2013 20:05 schreef badschaap het volgende:
Jij in nette kleding? Foto.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:05 schreef badschaap het volgende:
Kusje op je neus.quote:
Nu zit je vast aan zijn neus. Nooit geleerd dat je geen bevroren lantaarnpalen moet likken?quote:
Nee.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu zit je vast aan zijn neus. Nooit geleerd dat je geen bevroren lantaarnpalen moet likken?
Ah, na dan weet je het nu, geen goed ideequote:
stiekem ben je een nigeriaanse oplichter?quote:Op donderdag 19 december 2013 20:14 schreef essnhills het volgende:
Ik denk dat google twijfelt aan mijn nationaliteit
Vanmorgen waren de eerste zoekresultaten steeds op Belgische sites, vanmiddag kwaem de duitse pagina's eerst en nu is google overgestapt op de zweedsequote:Op donderdag 19 december 2013 20:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stiekem ben je een nigeriaanse oplichter?
quote:Op donderdag 19 december 2013 20:17 schreef Toto69 het volgende:
Mailtje terug, er komt een nieuwe jeugdserie uit volgend jaar en volgende maand zijn er audities voor rollen in die serie. Ze hebben echt al duizend aanmeldingen dus ze nemen maar 150 mensen aan voor audities. En ik mag in ieder geval bij die 150 horen die auditie mogen doen
Dat heet treinetiquette.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:18 schreef Etsu het volgende:
Net even naar de wc geweest in de trein, blijkt dat m'n voorganger gewoon op de bril gekakt heeft
hmmquote:Op donderdag 19 december 2013 20:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vanmorgen waren de eerste zoekresultaten steeds op Belgische sites, vanmiddag kwaem de duitse pagina's eerst en nu is google overgestapt op de zweedse
kquote:Op donderdag 19 december 2013 20:18 schreef Etsu het volgende:
Net even naar de wc geweest in de trein, blijkt dat m'n voorganger gewoon op de bril gekakt heeft
Wat is aftereight?quote:Op donderdag 19 december 2013 20:30 schreef supersof het volgende:
mijn moeder heeft de aftereight doosjes gevonden
chocolade met mintquote:
En nu?quote:Op donderdag 19 december 2013 20:30 schreef supersof het volgende:
Gatver. Ik had een keer kauwgom en de binnenkant was van een zacht iets wat smaakte naar chocolade. Moest kostenquote:
beter dan dat ze je crack zou vindenquote:Op donderdag 19 december 2013 20:30 schreef supersof het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |