quote:Op maandag 30 september 2013 15:44 schreef supersof het volgende:
zat knappe jongen in de bus. as always (L)
Ja maar jij hebt al een boii. Met je melk.quote:Op maandag 30 september 2013 15:44 schreef supersof het volgende:
zat knappe jongen in de bus. as always (L)
Beste vriendin van m`n broertje is antroposofisch opgevoed. Heeft al 10 jaar geen televisie meer gekekenquote:Op maandag 30 september 2013 15:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
Ik heb wat met hipsterchicks
Neeeeee niet zo ergquote:Op maandag 30 september 2013 15:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beste vriendin van m`n broertje is antroposofisch opgevoed. Heeft al 10 jaar geen televisie meer gekeken
Ik verlies zwaar money op de beursquote:Op maandag 30 september 2013 15:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
micheal was spotted by the cops
HOE IK HEB GEBLINDEERDE RAMEN ALLES WAT THE FUCK
En haar opa heeft mijn broertjes mobiel straling-vrij gemaakt met zijn handenquote:
ik doe niks met die beursquote:Op maandag 30 september 2013 15:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik verlies zwaar money op de beurs
Dan neem je zeker ook nooit de auto? je speelt namelijk geen need for speedquote:Op maandag 30 september 2013 15:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
speel gta namelijk geen stock market sim 2013
Hij steelt alleen maar auto's. Banken overvallen doen we maar in thiefquote:Op maandag 30 september 2013 15:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan neem je zeker ook nooit de auto? je speelt namelijk geen need for speed
grand theft autoquote:Op maandag 30 september 2013 15:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan neem je zeker ook nooit de auto? je speelt namelijk geen need for speed
Zou eigenlijk nog nieuwe laptop moeten kopen voor GTA straks.quote:Op maandag 30 september 2013 15:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij steelt alleen maar auto's. Banken overvallen doen we maar in thief
zolang hij niet aangekondigd is zou ik helemaal niks kopenquote:Op maandag 30 september 2013 15:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou eigenlijk nog nieuwe laptop moeten kopen voor GTA straks.
22 november hoorde ikquote:Op maandag 30 september 2013 15:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
zolang hij niet aangekondigd is zou ik helemaal niks kopen
wat?quote:
Heb jij een vriendje ja?quote:
nah. beetje.quote:
Ah, je twijfelt nog?quote:
we moeten elkaar nog ontmoeten whehe. long story.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |