Tuurlijk. Kwam er aan de andere kant weer uit.quote:
Ja 20 euro per maand, onbeperkt biosquote:Op maandag 30 september 2013 11:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat idee is hier ook, relaxed man
quote:Op maandag 30 september 2013 11:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk. Kwam er aan de andere kant weer uit.
Netflix men, just Netflixquote:Op maandag 30 september 2013 11:27 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja 20 euro per maand, onbeperkt bios
zeker chill als er een bios dichtbij zitquote:Op maandag 30 september 2013 11:27 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja 20 euro per maand, onbeperkt bios
bios is leuker, yoquote:
Netflix is allemaal oude zooiquote:
Ja 15min rijden ongeveerquote:Op maandag 30 september 2013 11:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
zeker chill als er een bios dichtbij zit
True. Laatste tijd alleen maar seriesquote:
Op zich is het wel een goed doel om geld in te zamelen voor mensen met kanker. Ik snap best dat je niet wilt stoppen met drinken hoor, maar ik vind het wel een leuk initiatiefquote:
quote:Go Sober for October and
make a difference to the lives
of people affected by cancer.
Ze moesten je verplicht opnemenquote:Op maandag 30 september 2013 11:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik ga in october juist meer gebruiken
Same herequote:Op maandag 30 september 2013 11:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Laatste tijd alleen maar seriesWeet niet eens wat er in de bios draait
![]()
World War Z was wel vet
GF, die vond/vind deze reeks niets toevoegen en thuishoren in ONZquote:
Ja, daar heb je wel een punt inderdaadquote:Op maandag 30 september 2013 11:28 schreef gianni61 het volgende:
hoe kan iemand nou sober zijn in oktoberfestmaand
Ik heb 2 biosfilms gezien in korte tijdquote:
Wie is dat?quote:Op maandag 30 september 2013 11:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
GF, die vond/vind deze reeks niets toevoegen en thuishoren in ONZ
Wie is GF?quote:Op maandag 30 september 2013 11:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
GF, die vond/vind deze reeks niets toevoegen en thuishoren in ONZ
vroeger gingen.we bijna nooit jaar de bios. De dichtsbijzijnde zat een half uur met de auto rijden verderop. Dus als we dan gingen, maakten mn ouders er exht een speciaal uitje van. En dat gevoel heb jk.nog.steeds iedere keer als ik.naar.de bios ga, ook al woon ik nu op 10 minuten fietsen..quote:
Ben begonnen aan Doctor Whoquote:Op maandag 30 september 2013 11:31 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik heb 2 biosfilms gezien in korte tijd
Kijk ook alleen maar serie, kijk op het moment: American horror story.
quote:
Iemand die dus al een tijd niet meer meepostquote:
Ohhhquote:
Wil je even stoppen, straks gaat het hotel nog klagen dat ik zo hard lach.quote:
zo ongeveer sinds de jng invasiequote:Op maandag 30 september 2013 11:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
[..]
Iemand die dus al een tijd niet meer meepost
zo grappig was het nietquote:Op maandag 30 september 2013 11:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wil je even stoppen, straks gaat het hotel nog klagen dat ik zo hard lach.
haha ja zo ging dat vroeger hé, nu gaat iedereen veel vaker.quote:Op maandag 30 september 2013 11:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
vroeger gingen.we bijna nooit jaar de bios. De dichtsbijzijnde zat een half uur met de auto rijden verderop. Dus als we dan gingen, maakten mn ouders er exht een speciaal uitje van. En dat gevoel heb jk.nog.steeds iedere keer als ik.naar.de bios ga, ook al woon ik nu op 10 minuten fietsen..
En leuk?quote:Op maandag 30 september 2013 11:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ben begonnen aan Doctor Who
Zeker zo`n ouwe lul die het liever hield zoals het was?quote:Op maandag 30 september 2013 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo ongeveer sinds de jng invasie
Jawelquote:Op maandag 30 september 2013 11:34 schreef Xeor het volgende:
[..]
haha ja zo ging dat vroeger hé, nu gaat iedereen veel vaker.
[..]
En leuk?
quote:
Ja, hij vind dat je hier niets mist en zit daarom alleen in KSC. Nou ja, primaquote:
Don`t you just love the smell of sarcasm in the morninquote:
quote:
Wat voor ov?quote:Op maandag 30 september 2013 11:35 schreef Insomnia_ het volgende:
ik zit in het ov wat is dat kut zeg
hij was wel de oudste geloof ik jaquote:Op maandag 30 september 2013 11:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker zo`n ouwe lul die het liever hield zoals het was?
donder op het is maandag ochtendquote:Op maandag 30 september 2013 11:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Don`t you just love the smell of sarcasm in the mornin
bij mijn ouders thuis is de bios nog steeds net zo ver weg.hoorquote:Op maandag 30 september 2013 11:34 schreef Xeor het volgende:
[..]
haha ja zo ging dat vroeger hé, nu gaat iedereen veel vaker.
[..]
En leuk?
Hij is of wordt dit jaar 50quote:Op maandag 30 september 2013 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij was wel de oudste geloof ik ja
Half 6quote:Op maandag 30 september 2013 11:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
donder op het is maandag ochtend
Tijd om wat anders te gaan doen dan FOK! lijkt mequote:
Ach, op zich zie ik geen probleem in het feit dat ouderen ook hier actief zijnquote:Op maandag 30 september 2013 11:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tijd om wat anders te gaan doen dan FOK! lijkt me
ach, ik zie tong ook niet echt minder postenquote:Op maandag 30 september 2013 11:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tijd om wat anders te gaan doen dan FOK! lijkt me
fok is een jongerensite stuquote:Op maandag 30 september 2013 11:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, op zich zie ik geen probleem in het feit dat ouderen ook hier actief zijn![]()
Geen probleem neequote:Op maandag 30 september 2013 11:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, op zich zie ik geen probleem in het feit dat ouderen ook hier actief zijn![]()
Is dat zo? Dan moet ik zeker ook ophoepelen he?!quote:Op maandag 30 september 2013 11:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
fok is een jongerensite stu
dat dacht ik vorig jaar ook. ik ben nog steeds hier.quote:Op maandag 30 september 2013 11:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen probleem neeIk zie het mezelf niet doen maargoed
Dat is ook nog zover weg manquote:Op maandag 30 september 2013 11:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen probleem neeIk zie het mezelf niet doen maargoed
tong is in de 30 toch?quote:Op maandag 30 september 2013 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, ik zie tong ook niet echt minder posten
ja jij en fok it zijn ook ouwe lullenquote:Op maandag 30 september 2013 11:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan moet ik zeker ook ophoepelen he?!
in de 50quote:Op maandag 30 september 2013 11:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
tong is in de 30 toch?
20-35 is volgens mij wel doelgroep nummer 1 hier op FOK!.
Ga naar je kamer snotneusquote:Op maandag 30 september 2013 11:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ja jij en fok it zijn ook ouwe lullen
tong is 50quote:Op maandag 30 september 2013 11:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
tong is in de 30 toch?
oh echtquote:
omg ik behoor tot de doelgroepquote:Op maandag 30 september 2013 11:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
tong is in de 30 toch?
Moet je dan niet luisteren naar de juf of meester in plaats van hier te lopen klieren?quote:
volgens fb ook jaquote:Op maandag 30 september 2013 11:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
tong is in de 30 toch?
nee moet stageplaats zoeken enzo. maar ben aan het wachten totdat ik teruggemaild wordquote:Op maandag 30 september 2013 11:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet je dan niet luisteren naar de juf of meester in plaats van hier te lopen klieren?
Ik had al een account voordat ze op FB zatenquote:
Tong op fb?quote:
oh, dan heb ik nog een paar jaarquote:Op maandag 30 september 2013 11:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
tong is in de 30 toch?
Jup. Op je verjaardag wordt je account geslotenquote:Op maandag 30 september 2013 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, dan heb ik nog een paar jaar
ik heb t over doelgroep, tong is denk ik al rond de 50quote:
Aha, speelkwartier of 3. Have funquote:
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 30 september 2013 11:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had al een account voordat ze op FB zaten
tegen die tijd hoop ik een andere baan te hebben die zo boeiend is dat ik niet meer op fok kijkquote:Op maandag 30 september 2013 11:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jup. Op je verjaardag wordt je account gesloten
Ik zie dat niet staan op FB bij about trouwensquote:Op maandag 30 september 2013 11:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik heb t over doelgroep, tong is denk ik al rond de 50
Bij de likes dacht ikquote:Op maandag 30 september 2013 11:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zie dat niet staan op FB bij about trouwens
als tong al echt bestaat.quote:Op maandag 30 september 2013 11:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik heb t over doelgroep, tong is denk ik al rond de 50
quote:
ik geloof best dat er zo'n figuren bestaand die verder niks te doen hebben dan voor iedere hersenscheet een kuttopic te makenquote:
Straks is het gewoon een profiel die door verschillende users afgewisseld wordtquote:
quote:Op maandag 30 september 2013 11:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Straks is het gewoon een profiel die door verschillende users afgewisseld wordtKan best
Misschienquote:Op maandag 30 september 2013 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij bent toch al het zonnetje in huis
en ik dan?quote:Op maandag 30 september 2013 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tegen die tijd hoop ik een andere baan te hebben die zo boeiend is dat ik niet meer op fok kijk
Tjakkiequote:
haaiquote:
Neem je mobiel mee dan, kan je tegelijkertijd fokken tog xxquote:
Nee ik moet ook jog poepenquote:Op maandag 30 september 2013 11:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neem je mobiel mee dan, kan je tegelijkertijd fokken tog xx
Kan allemaal in de douchequote:
quote:Op maandag 30 september 2013 11:49 schreef Fok-it het volgende:
Wat gaat Dnny mij uitloggen ;s viese boeler ;s
oh was dat hetquote:Op maandag 30 september 2013 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan zijn wij toch al getrouwd enzo?
ok ok hier fotoquote:
mooiquote:
Dat is toch niet kort?quote:
Zo kort is het nietquote:
Maar eerst was het veel langerquote:Op maandag 30 september 2013 11:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is toch niet kort?
Mooie lengte gewoon
Woohoo, feestquote:Op maandag 30 september 2013 11:58 schreef Toto69 het volgende:
Godverdomme war zwaarheb nu echt klanten aan de lijn, 1e dag.
Groeit zo snel weer aanquote:
Ik ook nietquote:Op maandag 30 september 2013 12:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, ik denk niet dat ik dat vol houd.
Ik makkelijk. Nog maar 1 biertje op hier, wel groot bier wat ze hier geven manquote:Op maandag 30 september 2013 12:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, ik denk niet dat ik dat vol houd.
esquote:
Oh ik echt niet, ik hou geen week volquote:Op maandag 30 september 2013 12:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik makkelijk. Nog maar 1 biertje op hier, wel groot bier wat ze hier geven manBijna 3/4 liter
waarom doe je dat dan ook?quote:Op maandag 30 september 2013 12:01 schreef supersof het volgende:
HUH ik verwijder wat letters in de url van dat plaatje. komt er opeens dat plaatje wat er nu staat
haaiquote:
omdat ik die foto niet meer op fok wilde hebben. daarom had ik hem ook in een quote gezet.quote:
Ik heb hem al verspreid via Twitterquote:Op maandag 30 september 2013 12:02 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik die foto niet meer op fok wilde hebben. daarom had ik hem ook in een quote gezet.
hoe gaat het?quote:
sof wil anoniem blijven?quote:Op maandag 30 september 2013 12:02 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik die foto niet meer op fok wilde hebben. daarom had ik hem ook in een quote gezet.
Kun je even op mijn dm reageren?quote:Op maandag 30 september 2013 12:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb hem al verspreid via Twitter
Nee hoor, maar ik wil niet te veel foto's op fok.quote:
No thanksquote:Op maandag 30 september 2013 12:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Kun je even op mijn dm reageren?
oh je hebt het al gedaan, thanks.quote:
Goed.hoorquote:
ik dacht al, binnen deze sc is sof toch al redelijk bekendquote:Op maandag 30 september 2013 12:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik wil niet te veel foto's op fok.
Gebakken eitjequote:Op maandag 30 september 2013 12:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed.hoorlekker aan het bijkomen.van een weekend hard werken
lekker geslapen enzo
nu in de trein en eenmaal thuis lekkrr een.eitje bakken ofzo
Goed hoorquote:
jij heb mij gisteren onnodig bang gemaaktquote:Op maandag 30 september 2013 12:05 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ging laatst bierblikken van september weggooien
maaaaaaaaaaaan
quote:Op maandag 30 september 2013 12:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij heb mij gisteren onnodig bang gemaakt
Pleasure!quote:Op maandag 30 september 2013 12:05 schreef supersof het volgende:
[..]
oh je hebt het al gedaan, thanks.
quote:Op maandag 30 september 2013 12:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Gebakken eitje![]()
Ik ga nu naar de bushalte dus ik ben weg![]()
![]()
Ik lag te huilen in mijn bedquote:Op maandag 30 september 2013 12:11 schreef Insomnia_ het volgende:
sorry tjack ik probeerde je alleen te helpen
ik ben er nogquote:
te huilen te huilen, de hele dag alleen. Sta op kaboutermeisje, droog je traantjes af. Kies met wie je dansen wilt en anders ben je af.quote:
Essnhills me lobbi you!quote:Op maandag 30 september 2013 12:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
te huilen te huilen, de hele dag alleen. Sta op kaboutermeisje, droog je traantjes af. Kies met wie je dansen wilt en anders ben je af.
moet je internet het wel.blijven.doen natuurlijkquote:
werksequote:
mijne doet hetquote:Op maandag 30 september 2013 12:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
moet je internet het wel.blijven.doen natuurlijk
De mijne.net.nietquote:
Dat is geen lunchquote:
volgens mij wel jaquote:Op maandag 30 september 2013 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht al, binnen deze sc is sof toch al redelijk bekend
neequote:
subwayquote:Op maandag 30 september 2013 12:27 schreef Xeor het volgende:
[..]
Plan gewijzigd, we gaan naar de subway
naja bemindquote:Op maandag 30 september 2013 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bekend, berucht, bemind. noem het zoals je wil
lache met stuquote:Op maandag 30 september 2013 11:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha, speelkwartier of 3. Have fun
echt?quote:Op maandag 30 september 2013 12:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de mac maakt tegenwoordig ook reclame dat ze broodjes verkopen
neuh sommige mogen me niet hier. maar dat geeft nietquote:
geen idee, ik kom niet zo vaak bij de mac en als ik er ben pak ik een big tastyquote:Op maandag 30 september 2013 12:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
echt?maar hebben.ze dan ook daadwerkelijk hun assortiment uitgebreid of zijn bet nog steeds die standaarddingen die ze altijd hadden?
wie?quote:Op maandag 30 september 2013 12:32 schreef supersof het volgende:
[..]
neuh sommige mogen me niet hier. maar dat geeft niet
er zullen ook.vast wel mensen zijn hier.die me niet mogenquote:Op maandag 30 september 2013 12:32 schreef supersof het volgende:
[..]
neuh sommige mogen me niet hier. maar dat geeft niet
laatste keer dat ik er was om te eten was vorig jaar op vakantie. Wr hadden een overstsp met de trein en.moesten wat afhaaleten hebbenquote:Op maandag 30 september 2013 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, ik kom niet zo vaak bij de mac en als ik er ben pak ik een big tasty
[..]
wie?
vorige week toevallig nog met het team na een uitwedstrijd. voor de meesten was het ontbijtquote:Op maandag 30 september 2013 12:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
laatste keer dat ik er was om te eten was vorig jaar op vakantie. Wr hadden een overstsp met de trein en.moesten wat afhaaleten hebbenvoor de rest kom ik er alleen voor een mcflurry
gadverquote:Op maandag 30 september 2013 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vorige week toevallig nog met het team na een uitwedstrijd. voor de meesten was het ontbijt
Euh, omdat het Oktoberfest in September is?quote:Op maandag 30 september 2013 11:28 schreef gianni61 het volgende:
hoe kan iemand nou sober zijn in oktoberfestmaand
het originele wel, maar elke weekend in oktober is er wel ergens oktoberfestquote:Op maandag 30 september 2013 12:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Euh, omdat het Oktoberfest in September is?
Er is ook elk weekend wel ergens een feest het hele jaar door.quote:Op maandag 30 september 2013 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het originele wel, maar elke weekend in oktober is er wel ergens oktoberfest
gelukkig wel.quote:Op maandag 30 september 2013 12:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er is ook elk weekend wel ergens een feest het hele jaar door.
gelukkig maarquote:Op maandag 30 september 2013 13:13 schreef essnhills het volgende:
Ok, m'n mobiel internet viel weer weg, en ik was aangekomen op Delft, maar nu ben ik weer thuis
welcome homequote:Op maandag 30 september 2013 13:13 schreef essnhills het volgende:
Ok, m'n mobiel internet viel weer weg, en ik was aangekomen op Delft, maar nu ben ik weer thuis
Nope, vandaag thuis aan de slag, morgen weerquote:
lucky youquote:Op maandag 30 september 2013 13:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nope, vandaag thuis aan de slag, morgen weer
Zo erg?quote:Op maandag 30 september 2013 13:22 schreef sararaats het volgende:
en weer een stuk van de slaapkamer opgeruimd
mwah valt mee maar ik heb namelijk veel stuffquote:
quote:Op maandag 30 september 2013 13:13 schreef essnhills het volgende:
Oja?quote:Op maandag 30 september 2013 13:22 schreef sararaats het volgende:
en weer een stuk van de slaapkamer opgeruimd
weliswaar met de begeleidingquote:
quote:Op maandag 30 september 2013 13:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik stress me dood door die practicumboii
Ga z'n Nederlands verbeteren, dat zal hem leren.quote:Op maandag 30 september 2013 13:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik stress me dood door die practicumboii
quote:Op maandag 30 september 2013 13:47 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ga z'n Nederlands verbeteren, dat zal hem leren.
dan mag ik al ongeveer naar huisquote:Op maandag 30 september 2013 14:27 schreef Toto69 het volgende:
Antiklacht; over anderhalfuur komter een leuke collega werken
quote:Op maandag 30 september 2013 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan mag ik al ongeveer naar huis
verschil moet er zijnquote:Op maandag 30 september 2013 14:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]ik moet tot 18.00 (19.00 NL tijd)
Ik mag over een half uur wegquote:Op maandag 30 september 2013 14:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]ik moet tot 18.00 (19.00 NL tijd)
Ik las kontquote:Op maandag 30 september 2013 14:27 schreef Toto69 het volgende:
Antiklacht; over anderhalfuur komter een leuke collega werken
What's up bear?quote:
Sorryquote:Op maandag 30 september 2013 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
after weekend inzinking
en jij was er niet
quote:
Haaiquote:
quote:
Same! Lekker belangrijkquote:Op maandag 30 september 2013 12:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
er zullen ook.vast wel mensen zijn hier.die me niet mogen
Gemotiveerd zo je eerste echte dagquote:Op maandag 30 september 2013 14:26 schreef Toto69 het volgende:
So wake me up when it's 6 pm
Moet straks een klant terugbellen en daar heb ik geen zin in
Ik mag jequote:Op maandag 30 september 2013 12:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
er zullen ook.vast wel mensen zijn hier.die me niet mogen
Heuj, jij hebt je UI veranderdquote:
quote:Op maandag 30 september 2013 15:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik mag je![]()
Maar ik mag zo ongeveer iedereen
Er is iets aan toegevoegd inderdaadquote:Op maandag 30 september 2013 15:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heuj, jij hebt je UI veranderd
quote:
quote:Op maandag 30 september 2013 15:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er is iets aan toegevoegd inderdaad
quote:
Die wind is echt koud hè?quote:Op maandag 30 september 2013 15:23 schreef sararaats het volgende:
het zonnetje schijnt maar oh die wind hé
ja. ik heb een dik vestje aanquote:
Heb je d'r nummer?quote:Op maandag 30 september 2013 15:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
De bus was warm en volwel leuk meisje gespot tho
quote:
quote:Op maandag 30 september 2013 15:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan kan ik elke dag wel zeggen leuke meisjes gezien te hebben
ohja vergeten dat zien en hosselen hetzelfde warenquote:Op maandag 30 september 2013 15:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan kan ik elke dag wel zeggen leuke meisjes gezien te hebben
Nee maar gaat er om hoe meldingwaardig het isquote:Op maandag 30 september 2013 15:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ohja vergeten dat zien en hosselen hetzelfde warensorry excuses
Geen regenpakmeisje thoughquote:Op maandag 30 september 2013 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vele potentiele treinmeisjes
Vol met antroposofische hippies jaquote:Op maandag 30 september 2013 15:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee maar gaat er om hoe meldingwaardig het is
Zutphen-Hengelo zit vol knaps
even over centraal station lopen is ook leuk voor het oogquote:Op maandag 30 september 2013 15:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee maar gaat er om hoe meldingwaardig het is
Zutphen-Hengelo zit vol knaps
quote:Op maandag 30 september 2013 15:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vol met antroposofische hippies ja![]()
Eten was weer lekkah![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |