Tuurlijk. Kwam er aan de andere kant weer uit.quote:
Ja 20 euro per maand, onbeperkt biosquote:Op maandag 30 september 2013 11:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat idee is hier ook, relaxed man
quote:Op maandag 30 september 2013 11:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk. Kwam er aan de andere kant weer uit.
Netflix men, just Netflixquote:Op maandag 30 september 2013 11:27 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja 20 euro per maand, onbeperkt bios
zeker chill als er een bios dichtbij zitquote:Op maandag 30 september 2013 11:27 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja 20 euro per maand, onbeperkt bios
bios is leuker, yoquote:
Netflix is allemaal oude zooiquote:
Ja 15min rijden ongeveerquote:Op maandag 30 september 2013 11:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
zeker chill als er een bios dichtbij zit
True. Laatste tijd alleen maar seriesquote:
Op zich is het wel een goed doel om geld in te zamelen voor mensen met kanker. Ik snap best dat je niet wilt stoppen met drinken hoor, maar ik vind het wel een leuk initiatiefquote:
quote:Go Sober for October and
make a difference to the lives
of people affected by cancer.
Ze moesten je verplicht opnemenquote:Op maandag 30 september 2013 11:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik ga in october juist meer gebruiken
Same herequote:Op maandag 30 september 2013 11:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Laatste tijd alleen maar seriesWeet niet eens wat er in de bios draait
![]()
World War Z was wel vet
GF, die vond/vind deze reeks niets toevoegen en thuishoren in ONZquote:
Ja, daar heb je wel een punt inderdaadquote:Op maandag 30 september 2013 11:28 schreef gianni61 het volgende:
hoe kan iemand nou sober zijn in oktoberfestmaand
Ik heb 2 biosfilms gezien in korte tijdquote:
Wie is dat?quote:Op maandag 30 september 2013 11:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
GF, die vond/vind deze reeks niets toevoegen en thuishoren in ONZ
Wie is GF?quote:Op maandag 30 september 2013 11:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
GF, die vond/vind deze reeks niets toevoegen en thuishoren in ONZ
vroeger gingen.we bijna nooit jaar de bios. De dichtsbijzijnde zat een half uur met de auto rijden verderop. Dus als we dan gingen, maakten mn ouders er exht een speciaal uitje van. En dat gevoel heb jk.nog.steeds iedere keer als ik.naar.de bios ga, ook al woon ik nu op 10 minuten fietsen..quote:
Ben begonnen aan Doctor Whoquote:Op maandag 30 september 2013 11:31 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik heb 2 biosfilms gezien in korte tijd
Kijk ook alleen maar serie, kijk op het moment: American horror story.
quote:
Iemand die dus al een tijd niet meer meepostquote:
Ohhhquote:
Wil je even stoppen, straks gaat het hotel nog klagen dat ik zo hard lach.quote:
zo ongeveer sinds de jng invasiequote:Op maandag 30 september 2013 11:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
[..]
Iemand die dus al een tijd niet meer meepost
zo grappig was het nietquote:Op maandag 30 september 2013 11:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wil je even stoppen, straks gaat het hotel nog klagen dat ik zo hard lach.
haha ja zo ging dat vroeger hé, nu gaat iedereen veel vaker.quote:Op maandag 30 september 2013 11:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
vroeger gingen.we bijna nooit jaar de bios. De dichtsbijzijnde zat een half uur met de auto rijden verderop. Dus als we dan gingen, maakten mn ouders er exht een speciaal uitje van. En dat gevoel heb jk.nog.steeds iedere keer als ik.naar.de bios ga, ook al woon ik nu op 10 minuten fietsen..
En leuk?quote:Op maandag 30 september 2013 11:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ben begonnen aan Doctor Who
Zeker zo`n ouwe lul die het liever hield zoals het was?quote:Op maandag 30 september 2013 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo ongeveer sinds de jng invasie
Jawelquote:Op maandag 30 september 2013 11:34 schreef Xeor het volgende:
[..]
haha ja zo ging dat vroeger hé, nu gaat iedereen veel vaker.
[..]
En leuk?
quote:
Ja, hij vind dat je hier niets mist en zit daarom alleen in KSC. Nou ja, primaquote:
Don`t you just love the smell of sarcasm in the morninquote:
quote:
Wat voor ov?quote:Op maandag 30 september 2013 11:35 schreef Insomnia_ het volgende:
ik zit in het ov wat is dat kut zeg
hij was wel de oudste geloof ik jaquote:Op maandag 30 september 2013 11:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker zo`n ouwe lul die het liever hield zoals het was?
donder op het is maandag ochtendquote:Op maandag 30 september 2013 11:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Don`t you just love the smell of sarcasm in the mornin
bij mijn ouders thuis is de bios nog steeds net zo ver weg.hoorquote:Op maandag 30 september 2013 11:34 schreef Xeor het volgende:
[..]
haha ja zo ging dat vroeger hé, nu gaat iedereen veel vaker.
[..]
En leuk?
Hij is of wordt dit jaar 50quote:Op maandag 30 september 2013 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij was wel de oudste geloof ik ja
Half 6quote:Op maandag 30 september 2013 11:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
donder op het is maandag ochtend
Tijd om wat anders te gaan doen dan FOK! lijkt mequote:
Ach, op zich zie ik geen probleem in het feit dat ouderen ook hier actief zijnquote:Op maandag 30 september 2013 11:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tijd om wat anders te gaan doen dan FOK! lijkt me
ach, ik zie tong ook niet echt minder postenquote:Op maandag 30 september 2013 11:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tijd om wat anders te gaan doen dan FOK! lijkt me
fok is een jongerensite stuquote:Op maandag 30 september 2013 11:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, op zich zie ik geen probleem in het feit dat ouderen ook hier actief zijn![]()
Geen probleem neequote:Op maandag 30 september 2013 11:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, op zich zie ik geen probleem in het feit dat ouderen ook hier actief zijn![]()
Is dat zo? Dan moet ik zeker ook ophoepelen he?!quote:Op maandag 30 september 2013 11:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
fok is een jongerensite stu
dat dacht ik vorig jaar ook. ik ben nog steeds hier.quote:Op maandag 30 september 2013 11:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen probleem neeIk zie het mezelf niet doen maargoed
Dat is ook nog zover weg manquote:Op maandag 30 september 2013 11:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen probleem neeIk zie het mezelf niet doen maargoed
tong is in de 30 toch?quote:Op maandag 30 september 2013 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, ik zie tong ook niet echt minder posten
ja jij en fok it zijn ook ouwe lullenquote:Op maandag 30 september 2013 11:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan moet ik zeker ook ophoepelen he?!
in de 50quote:Op maandag 30 september 2013 11:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
tong is in de 30 toch?
20-35 is volgens mij wel doelgroep nummer 1 hier op FOK!.
Ga naar je kamer snotneusquote:Op maandag 30 september 2013 11:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ja jij en fok it zijn ook ouwe lullen
tong is 50quote:Op maandag 30 september 2013 11:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
tong is in de 30 toch?
oh echtquote:
omg ik behoor tot de doelgroepquote:Op maandag 30 september 2013 11:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
tong is in de 30 toch?
Moet je dan niet luisteren naar de juf of meester in plaats van hier te lopen klieren?quote:
volgens fb ook jaquote:Op maandag 30 september 2013 11:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
tong is in de 30 toch?
nee moet stageplaats zoeken enzo. maar ben aan het wachten totdat ik teruggemaild wordquote:Op maandag 30 september 2013 11:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet je dan niet luisteren naar de juf of meester in plaats van hier te lopen klieren?
Ik had al een account voordat ze op FB zatenquote:
Tong op fb?quote:
oh, dan heb ik nog een paar jaarquote:Op maandag 30 september 2013 11:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
tong is in de 30 toch?
Jup. Op je verjaardag wordt je account geslotenquote:Op maandag 30 september 2013 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, dan heb ik nog een paar jaar
ik heb t over doelgroep, tong is denk ik al rond de 50quote:
Aha, speelkwartier of 3. Have funquote:
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 30 september 2013 11:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had al een account voordat ze op FB zaten
tegen die tijd hoop ik een andere baan te hebben die zo boeiend is dat ik niet meer op fok kijkquote:Op maandag 30 september 2013 11:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jup. Op je verjaardag wordt je account gesloten
Ik zie dat niet staan op FB bij about trouwensquote:Op maandag 30 september 2013 11:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik heb t over doelgroep, tong is denk ik al rond de 50
Bij de likes dacht ikquote:Op maandag 30 september 2013 11:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zie dat niet staan op FB bij about trouwens
als tong al echt bestaat.quote:Op maandag 30 september 2013 11:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik heb t over doelgroep, tong is denk ik al rond de 50
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |