pics or it didn't happenquote:Op maandag 30 september 2013 11:22 schreef supersof het volgende:
hehheeh de kapster heeft het wel heel kort geknipt
Dat is een standaard reactie van een vrouw die naar de kapper is geweestquote:Op maandag 30 september 2013 11:22 schreef supersof het volgende:
Een pittig kort kapselquote:Op maandag 30 september 2013 11:22 schreef supersof het volgende:
Whatsapp eensquote:Op maandag 30 september 2013 11:22 schreef supersof het volgende:
Superpotquote:
mn vriend heeft er ook 1, maar als ik bij hem sliep gebruikte hij die nooit. Op voorwaarde dat ik.hem dan wel optijd uit bed zou trappen, hij wordt namelijk niet wakker van zn telefoonquote:Op maandag 30 september 2013 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb een klokradio met rode cijfers.
maar die gebruik ik niet als wekker. alleen om te kijken hoe laat het is..
jaquote:
Dan zal.hrt wel jaquote:Op maandag 30 september 2013 11:19 schreef Xeor het volgende:
[..]
Kan het me nog maar half herinneren, maar aangezien ik gestrest was toen ik wakker werd zal het wel een kut droom zijn geweest.
eerst begint de radio. en als giel niet irritant genoeg is om me uit mn bed te jagen gaat 5 minuten later mn telefoonquote:Op maandag 30 september 2013 11:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
mn vriend heeft er ook 1, maar als ik bij hem sliep gebruikte hij die nooit. Op voorwaarde dat ik.hem dan wel optijd uit bed zou trappen, hij wordt namelijk niet wakker van zn telefoonik gelukkig wel aktijd
Ja. was lekker gr grquote:Op maandag 30 september 2013 11:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Heb je je droom al verwezenlijkt?
Misschien komt het door de horrorfilm van gisteravondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |