Kijk dan hoe lekker ik benquote:
ik heb een klokradio met rode cijfers.quote:Op maandag 30 september 2013 11:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik al jaren
Maar alles beter dan zo'n rotding, zo'n zwarte wekker met rode cijfers als klok die zo'ngeluid maakt die het hele.flatgebouw wakker kan makrn
als ik dat hoor 's ochtends is sowieso mijn hele dag verpest, of ik nou goed geslapen heb of niet
`Mooie mensen, mooie krant, mooie krant voor mooie mensen'' Echt altijd als ik langs loopquote:
Nou soms zit je op de fiets en dan val je in slaap en dan ben je aan het slaap fietsenquote:
Ik mis een regenpakquote:Op maandag 30 september 2013 11:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kijk dan hoe lekker ik ben
Ik werd er niet wakker van, en mijn gewone wekker welquote:Op maandag 30 september 2013 11:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoezo kut? Ik word gewoon lekker wakker.
hij liegtquote:Op maandag 30 september 2013 11:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
`Mooie mensen, mooie krant, mooie krant voor mooie mensen'' Echt altijd als ik langs loop
een nare droom?quote:Op maandag 30 september 2013 11:14 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ahhh ik snap hem hahaik werd vannacht ook wakker van een droom
Ga hem djoeken danquote:
quote:Op maandag 30 september 2013 11:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nou soms zit je op de fiets en dan val je in slaap en dan ben je aan het slaap fietsen
sleep cyclen dus
Kan het me nog maar half herinneren, maar aangezien ik gestrest was toen ik wakker werd zal het wel een kut droom zijn geweest.quote:
quote:
en wat doet die app?quote:
Djeezquote:Op maandag 30 september 2013 11:19 schreef Fok-it het volgende:
Seks op spoor wordt vrouw fataal
Vrouw zwanger van 13-ling
Waarom was FOK! ook alweer genomineerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |