He Stuquote:
Eensch!!quote:Op maandag 30 september 2013 10:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Plaatje in de OP kan wel blijven staan
Nee bah.quote:Op maandag 30 september 2013 10:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Jij hebt liever zo'n verzuurde localquote:
wie is het ?quote:Op maandag 30 september 2013 10:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb liever mensen die niet overal serieus op in gaanquote:Op maandag 30 september 2013 10:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Jij hebt liever zo'n verzuurde local
Ik vind de omgeving heerlijk maar de mensen echt totaal niet, ze houden compleet geen rekening met jequote:Op maandag 30 september 2013 10:24 schreef LittleBrownie het volgende:
Ja weet ik veel fokit
Arme boeren helpen ofzo![]()
Geen idee, ik heb dat plaatje er niet neer gezetquote:
Ja ik was ff in zo`n winkeltje, tussen al die Maleisische producten en fruit en shit, zie ik opeens creamy peanutbutter staan, meenemenquote:
quote:Op maandag 30 september 2013 10:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik was ff in zo`n winkeltje, tussen al die Maleisische producten en fruit en shit, zie ik opeens creamy peanutbutter staan, meenemen
Het brood is dan weer niet te vretenquote:
Ehm ja die met de dood van nelson mandela en de slachting van alle blanken in zuid afrikaquote:Op maandag 30 september 2013 10:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Heeft iemand nog een leuke complottheorie?
Mehquote:Op maandag 30 september 2013 10:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ehm ja die met de dood van nelson mandela en de slachting van alle blanken in zuid afrika
Oh goed ideequote:
zou ik doenquote:Op maandag 30 september 2013 10:31 schreef Fok-it het volgende:
Beetje verwachten dat ik om 8 uur smorgens al rijst met kip naar binnenwerk.
Ik vind het lekker hoorquote:
Ja, wel okay thank you. Met jou niet zoquote:
Mwah mwah. Ken beter, maar komt wel goedquote:Op maandag 30 september 2013 10:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, wel okay thank you. Met jou niet zo
ik vind rijst op elk moment van de dag wel lekkerquote:Op maandag 30 september 2013 10:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het lekker hoorMaar als ontbijt wil ik Westers voedsel hebben
of fruit, dat mag ook wel.
hamr plsquote:Op maandag 30 september 2013 10:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
bcus i wan to do dis brawny
Je hebt nog steeds geen gevoel voor humor?quote:
RINGDINGDINGDINGINGDINGquote:
Haw r u doyng haitje?quote:Op maandag 30 september 2013 10:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
bcus i wan to do dis brawny
Hoe is je huis/hotel waar je nu bent thoughquote:Op maandag 30 september 2013 10:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah mwah. Ken beter, maar komt wel goed
quote:
Naiz 2 her haitjequote:
quote:
Lekker. Even weg van alle drukte en chaos van de stadquote:Op maandag 30 september 2013 10:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe is je huis/hotel waar je nu bent though
Ziet er mooi uitquote:Op maandag 30 september 2013 10:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker. Even weg van alle drukte en chaos van de stad![]()
[ afbeelding ]![]()
Maar je moet wel wat te doen hebben dus, maar heb morgen excursie, naar theeplantages en aardbeienboerderijen en tempels enzo.
Alleen de rit er naar toe, tsjonge jongequote:
Dat is niet zo relaxed inderdaadquote:Op maandag 30 september 2013 10:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen de rit er naar toe, tsjonge jongeDie gasten hebben nog nooit van een rem gehoord volgens mij
En in alle bochten waar je niks kan zien lekker met volle snelheid er door heen
Gekken
Net zoals die busjes van parkeergarage's bij Schipholquote:Op maandag 30 september 2013 10:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen de rit er naar toe, tsjonge jongeDie gasten hebben nog nooit van een rem gehoord volgens mij
En in alle bochten waar je niks kan zien lekker met volle snelheid er door heen
Gekken
Die rijden ook hard inderdaadquote:Op maandag 30 september 2013 10:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Net zoals die busjes van parkeergarage's bij Schiphol
Hmm dat is minder danquote:Op maandag 30 september 2013 10:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die rijden ook hard inderdaadAlleen dan is het de snelweg en hier afgronden van weet ik veel hoeveel meter diep
Je moet nog heel even wachtenquote:
herkenbaarquote:
Als je nog in Bangkok of Chiang Mai komt, kunnen we meetenquote:Op maandag 30 september 2013 10:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet nog heel even wachtenIk denk trouwens toch dat ik laatste 2 weekjes in Thailand mee pak. Moet eigenlijk over 2 dagen al beslissen waar ik heen ga, maar weer is overal kut
Absoluut, lekker relaxenquote:Op maandag 30 september 2013 10:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
herkenbaar
Ik heb nu ook wel zin om op schiphol rond te hangen, heerlijk sfeertje hangt daar altijd vind ik
Ik zat wel aan Chiang Mai te denken inderdaad.quote:Op maandag 30 september 2013 10:50 schreef Xeor het volgende:
[..]
Als je nog in Bangkok of Chiang Mai komt, kunnen we meeten
quote:Op maandag 30 september 2013 10:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zat wel aan Chiang Mai te denken inderdaad.
Maar ik wil eigenlijk naar de eilanden, baal er zo van dat ik niet gewoon gewacht heb tot lekkerder weerquote:
En toch weer begonnenquote:Op maandag 30 september 2013 10:52 schreef Xeor het volgende:
[..]
[..]
Ik was vorig jaar oktober ook 9 maanden gestopt hoor
Dat is best prijzig inderdaadquote:Op maandag 30 september 2013 10:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ik wil eigenlijk naar de eilanden, baal er zo van dat ik niet gewoon gewacht heb tot lekkerder weerAlleen op Bali is het lekker weer maar 150 euro voor ticket
Regenpakquote:Op maandag 30 september 2013 10:53 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dat is best prijzig inderdaadmaar jij zit net nog in het regenseizoen
De mac daarquote:Op maandag 30 september 2013 10:50 schreef Xeor het volgende:
[..]
Als je nog in Bangkok of Chiang Mai komt, kunnen we meeten
En heeft het geholpen?quote:Op maandag 30 september 2013 10:53 schreef Xeor het volgende:
[..]
Combinatie van stress, relatiebreuk, koophuis alles.
Gaat beginnen nu. Sprak gister een duits stel wat op de Perhentians was geweest in Oost-Maleisie en die hadden prima weer gehad. ZIjn net op tijd gegaanquote:Op maandag 30 september 2013 10:53 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dat is best prijzig inderdaadmaar jij zit net nog in het regenseizoen
Voor mij ookquote:Op maandag 30 september 2013 10:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Die challenge is wel echt moeilijk voor me.
Browniequote:Op maandag 30 september 2013 10:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Die challenge is wel echt moeilijk voor me.
Nou ja, als het voor je gevoel heeft geholpen, wie ben ik dan om je te veroordelenquote:Op maandag 30 september 2013 10:54 schreef Xeor het volgende:
[..]
Gevoelsmatig wel, maar het helpt niet
Samen halen wij het wel.quote:
In Thailand stopt het regenseizoen toch eind Oktoberquote:Op maandag 30 september 2013 10:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat beginnen nu. Sprak gister een duits stel wat op de Perhentians was geweest in Oost-Maleisie en die hadden prima weer gehad. ZIjn net op tijd gegaanMidden oktober sluiten veel hotels daar al voor het regenseizoen en gaan er zelfs geen boten meer heen.
Koelkastquote:
Niemand, maar ik vind het zelf stinkenquote:Op maandag 30 september 2013 10:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, als het voor je gevoel heeft geholpen, wie ben ik dan om je te veroordelen
Ze zeggen dat de eilanden in Thailand beter vermeden kunnen worden, maar misschien moet ik de gok gewoon wagenquote:Op maandag 30 september 2013 10:55 schreef Xeor het volgende:
[..]
In Thailand stopt het regenseizoen toch eind Oktober
Ik ga echt mijn best doen en denk wel dat het gaat lukken jaquote:
Goed hoorquote:
Dan maar proberen te stoppen jaquote:Op maandag 30 september 2013 10:55 schreef Xeor het volgende:
[..]
Niemand, maar ik vind het zelf stinkenen eigenlijk niet lekker.
Maar goed.
Ik ga denk ik niet naar de eilandenquote:Op maandag 30 september 2013 10:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zeggen dat de eilanden in Thailand beter vermeden kunnen worden, maar misschien moet ik de gok gewoon wagen
Je was zwanger :s :squote:Op maandag 30 september 2013 10:52 schreef Xeor het volgende:
[..]
[..]
Ik was vorig jaar oktober ook 9 maanden gestopt hoor
Zonde, is mooi daar manquote:Op maandag 30 september 2013 10:56 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik ga denk ik niet naar de eilanden_
Mooiquote:
Dat geloof ik graag. Ik heb echt een bloedhekel aan rokenquote:Op maandag 30 september 2013 10:57 schreef Xeor het volgende:
[..]
Absoluut
Komt wel goed hoorhet leven was zoveel beter zonder roken
Ik heb een bloedhekel aan rascistenquote:Op maandag 30 september 2013 10:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Ik heb echt een bloedhekel aan roken![]()
Deze is ook al zo moeilijkquote:Op maandag 30 september 2013 10:57 schreef Stuart het volgende:
Maar serieus, ik zou aan deze mee moeten doen dan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 september 2013 10:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb een bloedhekel aan rascisten
en negers.
quote:Op maandag 30 september 2013 10:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
en negers.
Hahahahaquote:Op maandag 30 september 2013 10:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
en negers.
Voor mij zou dat wel lastig zijnquote:Op maandag 30 september 2013 10:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Deze is ook al zo moeilijk
Voor kwaliteit betaal je nou eenmaal wat meerquote:Op maandag 30 september 2013 10:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Roken
Ik heb het een keer geprobeerd, maar ik vond er niks aan
Dure shit ook
Komt door die leuke jongen van het internet.quote:Op maandag 30 september 2013 10:59 schreef d4v1d het volgende:
Mensen kijken mij raar aan waarom ik opeens een glimlach op mn gezicht heb
Goed zoquote:Op maandag 30 september 2013 10:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Ik heb echt een bloedhekel aan roken![]()
Hmmmz, dat is een beetje dubbel eigenlijkquote:Op maandag 30 september 2013 10:59 schreef Stuart het volgende:
Roken is voor zigeuners en criminelen
Metquote:Op maandag 30 september 2013 10:57 schreef Xeor het volgende:
[..]
Oké, ik zal ophouden nuben je op school?
Groetjens van SgtPorkbeans daarquote:Op maandag 30 september 2013 10:59 schreef d4v1d het volgende:
Mensen kijken mij raar aan waarom ik opeens een glimlach op mn gezicht heb
Met je strongbowquote:
lkkr generaliserend lkkrquote:Op maandag 30 september 2013 10:59 schreef Stuart het volgende:
Roken is voor zigeuners en criminelen
Roma-familiequote:Op maandag 30 september 2013 10:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, dat is een beetje dubbel eigenlijk
Zo ben ik, dat weet je toch. Crimineelquote:
Oh okequote:
Van die asfalt lui in de UKquote:
Meestal doe je toch alleen toeristenquote:Op maandag 30 september 2013 11:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
zo maar even appie overvallen want ik rook
toeristen verdienen niet zo goed meer tegenwoordigquote:Op maandag 30 september 2013 11:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Meestal doe je toch alleen toeristen
Ballonquote:
Essquote:
essquote:
Misschien is ontvoeringen iets voor jequote:Op maandag 30 september 2013 11:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
toeristen verdienen niet zo goed meer tegenwoordig
eerder ontvangenquote:Op maandag 30 september 2013 11:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien is ontvoeringen iets voor je
Banken en winkels hebben meer cash togquote:Op maandag 30 september 2013 11:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien is ontvoeringen iets voor je
quote:
Geen idee hoeveel cash er tegenwoordig nog is. Veel gaat electronisch toch?quote:Op maandag 30 september 2013 11:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Banken en winkels hebben meer cash tog
Heb je al gedaanquote:
Met wie ga je meeten?quote:
Sorry baasquote:Op maandag 30 september 2013 11:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
verdomme stu loop me nou eens niet zo tegen te spreken
Donderdagquote:
Alles boven de 16 is legaalquote:Op maandag 30 september 2013 11:05 schreef c-u-t-e het volgende:
LB is 17 toch? Maakt dat al haar aanbidders niet pedo's?
Zoek jij de definitie van pedofiel dan nog maar eens twee keer op.quote:Op maandag 30 september 2013 11:05 schreef c-u-t-e het volgende:
Ja, ik wacht wel met aanbidden tot december. Dan gaan alle remmen los OMGquote:Op maandag 30 september 2013 11:05 schreef c-u-t-e het volgende:
Allebei seafood dat ik nog.nooit heb gegetenquote:
zeg ik nietquote:
Ik moet er ook niet aan denkenquote:Op maandag 30 september 2013 11:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Allebei seafood dat ik nog.nooit heb gegeten
Ben 18quote:Op maandag 30 september 2013 11:05 schreef c-u-t-e het volgende:
Ja zal ik doen.. Vroeg het me alleen afquote:Op maandag 30 september 2013 11:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoek jij de definitie van pedofiel dan nog maar eens twee keer op.
dm?quote:
quote:Op maandag 30 september 2013 11:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik wacht wel met aanbidden tot december. Dan gaan alle remmen los OMG
Dacht ik al jaquote:
Meeten wil niet zeggen neuken.quote:Op maandag 30 september 2013 11:06 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja zal ik doen.. Vroeg het me alleen af
Ik heb heerlijk geslapen vannachtquote:
haha tofquote:Op maandag 30 september 2013 11:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk geslapen vannachten ik werd heerlijk uitgerust een minuut voor mn wekker wakker dus hoefde niet eens uit een droom wakker tr.schrikken oid
end hou ar joe?
Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 30 september 2013 11:08 schreef Stuart het volgende:
Ik heb het lichaam van Ryan Gosling trouwens
Als je bedoelt: nadat hij neergeknald werd in the place beyond the pines zeg ik ja.quote:Op maandag 30 september 2013 11:08 schreef Stuart het volgende:
Ik heb het lichaam van Ryan Gosling trouwens
i8-)quote:
Ik ga hem (nog) niet meetenquote:
Die film heb ik afgelopen zaterdag gekekenquote:Op maandag 30 september 2013 11:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je bedoelt: nadat hij neergeknald werd in the place beyond the pines zeg ik ja.
als visliefhebber zou ik het eigenlijk wel eens moeten proberen natuurlijkquote:
Je hebt geen abs inderdaad.quote:Op maandag 30 september 2013 11:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik lieg zie ik nu want zulke buikspieren als dit heb ik niet
[ afbeelding ]
Wtfquote:Op maandag 30 september 2013 11:09 schreef c-u-t-e het volgende:
Opgezocht en het betekend dat pedofielen mensen zijn die seksueel aangetrokken zijn door kinderen en/of jeugdige mensen. Tot 18 jaar dus. Of is het tegenwoordig 16?
Ach weet ik veel
Nee, niet meer neequote:Op maandag 30 september 2013 11:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je hebt geen abs inderdaad.
Inderdaadquote:Op maandag 30 september 2013 11:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
WtfDat klopt echt totaal niet
Pedofielen vallen op kinderen die nog geen secundaire geslachtskenmerken hebben.
Je hebt ook nog efebofilie, dat is als ze op tieners vallen inderdaad
never!quote:Op maandag 30 september 2013 11:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, niet meer nee
Daarom stoppen met zuipen!
Traineuhquote:Op maandag 30 september 2013 11:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, niet meer nee
Daarom stoppen met zuipen!
Nee maar ik heb de gewoonte om 2 uur voor mn wekker wakker te worden, weer in slaap te sukkelen en midden in een droom te zitten als mn wekker gaat. En dat is gewoon niet fijn wakker wordenquote:Op maandag 30 september 2013 11:08 schreef Xeor het volgende:
[..]
haha tofheb je vaak nachtmerries dan?
Met mij gaat het wel goed eigenlijk thanks
Heb je een smartphone?quote:Op maandag 30 september 2013 11:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee maar ik heb de gewoonte om 2 uur voor mn wekker wakker te worden, weer in slaap te sukkelen en midden in een droom te zitten als mn wekker gaat. En dat is gewoon niet fijn wakker worden
dat probleem heb ik nooitquote:Op maandag 30 september 2013 11:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee maar ik heb de gewoonte om 2 uur voor mn wekker wakker te worden, weer in slaap te sukkelen en midden in een droom te zitten als mn wekker gaat. En dat is gewoon niet fijn wakker worden
quote:
quote:Op maandag 30 september 2013 11:12 schreef Stuart het volgende:
Ik walg van mezelf. Barbapapa is nog sexier
True dat.quote:Op maandag 30 september 2013 11:12 schreef Stuart het volgende:
Wanneer gaan wij meetenquote:Op maandag 30 september 2013 11:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ga hem (nog) niet meeten
Ga die billen squatten danquote:Op maandag 30 september 2013 11:12 schreef Stuart het volgende:
16 is legaal volgens de wetquote:Op maandag 30 september 2013 11:09 schreef c-u-t-e het volgende:
Opgezocht en het betekend dat pedofielen mensen zijn die seksueel aangetrokken zijn door kinderen en/of jeugdige mensen. Tot 18 jaar dus. Of is het tegenwoordig 16?
Ach weet ik veel
Jaquote:
Weet nietquote:
we wachten op jouw banquote:
houdtquote:Op maandag 30 september 2013 11:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
Fok it houd wel van goeie mannenbillen
Jij moet heel erg oppassen Calimeroquote:
ik hou van je moederquote:Op maandag 30 september 2013 11:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
Fok it houd wel van goeie mannenbillen
quote:
Ahhh ik snap hem hahaquote:Op maandag 30 september 2013 11:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is niet heel veel erger geworden met dat nieuwe stuk wat open is en het oude stuk wat dicht is nuquote:Op maandag 30 september 2013 11:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
Trouwens de doorstroom op centraal station![]()
WAT EEN FEEST![]()
zelfs na de spits is het amper te doen
Jawel want nu staan er van die mongolen die foldertjes gaan uitdelen en opstoppingen veroorzakenquote:Op maandag 30 september 2013 11:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het is niet heel veel erger geworden met dat nieuwe stuk wat open is en het oude stuk wat dicht is nu
Kon ook niet veel erger worden
download sleep cyclequote:
Die met zo'n postzak als jas?quote:Op maandag 30 september 2013 11:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jawel want nu staan er van die mongolen die foldertjes gaan uitdelen en opstoppingen veroorzaken
Die vent met die daklozenkrant die er al 5 jaar elke dag staat is wel baasquote:Op maandag 30 september 2013 11:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jawel want nu staan er van die mongolen die foldertjes gaan uitdelen en opstoppingen veroorzaken
ik al jarenquote:
Love youquote:Op maandag 30 september 2013 11:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij moet heel erg oppassen Calimero
irritant jaquote:Op maandag 30 september 2013 11:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die vent met die daklozenkrant die er al 5 jaar elke dag staat is wel baas
Hoezo kut? Ik word gewoon lekker wakker.quote:Op maandag 30 september 2013 11:16 schreef Xeor het volgende:
[..]
Wat een kut app is dat, ik zet wel gewoon mijn wekker
Kijk dan hoe lekker ik benquote:
ik heb een klokradio met rode cijfers.quote:Op maandag 30 september 2013 11:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik al jaren
Maar alles beter dan zo'n rotding, zo'n zwarte wekker met rode cijfers als klok die zo'ngeluid maakt die het hele.flatgebouw wakker kan makrn
als ik dat hoor 's ochtends is sowieso mijn hele dag verpest, of ik nou goed geslapen heb of niet
`Mooie mensen, mooie krant, mooie krant voor mooie mensen'' Echt altijd als ik langs loopquote:
Nou soms zit je op de fiets en dan val je in slaap en dan ben je aan het slaap fietsenquote:
Ik mis een regenpakquote:Op maandag 30 september 2013 11:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kijk dan hoe lekker ik ben
Ik werd er niet wakker van, en mijn gewone wekker welquote:Op maandag 30 september 2013 11:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoezo kut? Ik word gewoon lekker wakker.
hij liegtquote:Op maandag 30 september 2013 11:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
`Mooie mensen, mooie krant, mooie krant voor mooie mensen'' Echt altijd als ik langs loop
een nare droom?quote:Op maandag 30 september 2013 11:14 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ahhh ik snap hem hahaik werd vannacht ook wakker van een droom
Ga hem djoeken danquote:
quote:Op maandag 30 september 2013 11:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nou soms zit je op de fiets en dan val je in slaap en dan ben je aan het slaap fietsen
sleep cyclen dus
Kan het me nog maar half herinneren, maar aangezien ik gestrest was toen ik wakker werd zal het wel een kut droom zijn geweest.quote:
quote:
en wat doet die app?quote:
Djeezquote:Op maandag 30 september 2013 11:19 schreef Fok-it het volgende:
Seks op spoor wordt vrouw fataal
Vrouw zwanger van 13-ling
Waarom was FOK! ook alweer genomineerd?
pics or it didn't happenquote:Op maandag 30 september 2013 11:22 schreef supersof het volgende:
hehheeh de kapster heeft het wel heel kort geknipt
Dat is een standaard reactie van een vrouw die naar de kapper is geweestquote:Op maandag 30 september 2013 11:22 schreef supersof het volgende:
Een pittig kort kapselquote:Op maandag 30 september 2013 11:22 schreef supersof het volgende:
Whatsapp eensquote:Op maandag 30 september 2013 11:22 schreef supersof het volgende:
Superpotquote:
mn vriend heeft er ook 1, maar als ik bij hem sliep gebruikte hij die nooit. Op voorwaarde dat ik.hem dan wel optijd uit bed zou trappen, hij wordt namelijk niet wakker van zn telefoonquote:Op maandag 30 september 2013 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb een klokradio met rode cijfers.
maar die gebruik ik niet als wekker. alleen om te kijken hoe laat het is..
jaquote:
Dan zal.hrt wel jaquote:Op maandag 30 september 2013 11:19 schreef Xeor het volgende:
[..]
Kan het me nog maar half herinneren, maar aangezien ik gestrest was toen ik wakker werd zal het wel een kut droom zijn geweest.
eerst begint de radio. en als giel niet irritant genoeg is om me uit mn bed te jagen gaat 5 minuten later mn telefoonquote:Op maandag 30 september 2013 11:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
mn vriend heeft er ook 1, maar als ik bij hem sliep gebruikte hij die nooit. Op voorwaarde dat ik.hem dan wel optijd uit bed zou trappen, hij wordt namelijk niet wakker van zn telefoonik gelukkig wel aktijd
Ja. was lekker gr grquote:Op maandag 30 september 2013 11:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Heb je je droom al verwezenlijkt?
Misschien komt het door de horrorfilm van gisteravondquote:
A bio-alarm clock that analyzes your sleep patterns and wakes you when you are in the lightest sleep phase.quote:
Dat idee is hier ook, relaxed manquote:Op maandag 30 september 2013 11:26 schreef Xeor het volgende:
[..]
Misschien komt het door de horrorfilm van gisteravond
Ik zit er trouwens aan te denken om een Pathé Unlimited kaart te nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |