Dat is best prijzig inderdaadquote:Op maandag 30 september 2013 10:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ik wil eigenlijk naar de eilanden, baal er zo van dat ik niet gewoon gewacht heb tot lekkerder weerAlleen op Bali is het lekker weer maar 150 euro voor ticket
Regenpakquote:Op maandag 30 september 2013 10:53 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dat is best prijzig inderdaadmaar jij zit net nog in het regenseizoen
De mac daarquote:Op maandag 30 september 2013 10:50 schreef Xeor het volgende:
[..]
Als je nog in Bangkok of Chiang Mai komt, kunnen we meeten
En heeft het geholpen?quote:Op maandag 30 september 2013 10:53 schreef Xeor het volgende:
[..]
Combinatie van stress, relatiebreuk, koophuis alles.
Gaat beginnen nu. Sprak gister een duits stel wat op de Perhentians was geweest in Oost-Maleisie en die hadden prima weer gehad. ZIjn net op tijd gegaanquote:Op maandag 30 september 2013 10:53 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dat is best prijzig inderdaadmaar jij zit net nog in het regenseizoen
Voor mij ookquote:Op maandag 30 september 2013 10:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Die challenge is wel echt moeilijk voor me.
Browniequote:Op maandag 30 september 2013 10:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Die challenge is wel echt moeilijk voor me.
Nou ja, als het voor je gevoel heeft geholpen, wie ben ik dan om je te veroordelenquote:Op maandag 30 september 2013 10:54 schreef Xeor het volgende:
[..]
Gevoelsmatig wel, maar het helpt niet
Samen halen wij het wel.quote:
In Thailand stopt het regenseizoen toch eind Oktoberquote:Op maandag 30 september 2013 10:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat beginnen nu. Sprak gister een duits stel wat op de Perhentians was geweest in Oost-Maleisie en die hadden prima weer gehad. ZIjn net op tijd gegaanMidden oktober sluiten veel hotels daar al voor het regenseizoen en gaan er zelfs geen boten meer heen.
Koelkastquote:
Niemand, maar ik vind het zelf stinkenquote:Op maandag 30 september 2013 10:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, als het voor je gevoel heeft geholpen, wie ben ik dan om je te veroordelen
Ze zeggen dat de eilanden in Thailand beter vermeden kunnen worden, maar misschien moet ik de gok gewoon wagenquote:Op maandag 30 september 2013 10:55 schreef Xeor het volgende:
[..]
In Thailand stopt het regenseizoen toch eind Oktober
Ik ga echt mijn best doen en denk wel dat het gaat lukken jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |