Ziet er mooi uitquote:Op maandag 30 september 2013 10:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker. Even weg van alle drukte en chaos van de stad![]()
[ afbeelding ]![]()
Maar je moet wel wat te doen hebben dus, maar heb morgen excursie, naar theeplantages en aardbeienboerderijen en tempels enzo.
Alleen de rit er naar toe, tsjonge jongequote:
Dat is niet zo relaxed inderdaadquote:Op maandag 30 september 2013 10:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen de rit er naar toe, tsjonge jongeDie gasten hebben nog nooit van een rem gehoord volgens mij
En in alle bochten waar je niks kan zien lekker met volle snelheid er door heen
Gekken
Net zoals die busjes van parkeergarage's bij Schipholquote:Op maandag 30 september 2013 10:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen de rit er naar toe, tsjonge jongeDie gasten hebben nog nooit van een rem gehoord volgens mij
En in alle bochten waar je niks kan zien lekker met volle snelheid er door heen
Gekken
Die rijden ook hard inderdaadquote:Op maandag 30 september 2013 10:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Net zoals die busjes van parkeergarage's bij Schiphol
Hmm dat is minder danquote:Op maandag 30 september 2013 10:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die rijden ook hard inderdaadAlleen dan is het de snelweg en hier afgronden van weet ik veel hoeveel meter diep
Je moet nog heel even wachtenquote:
herkenbaarquote:
Als je nog in Bangkok of Chiang Mai komt, kunnen we meetenquote:Op maandag 30 september 2013 10:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet nog heel even wachtenIk denk trouwens toch dat ik laatste 2 weekjes in Thailand mee pak. Moet eigenlijk over 2 dagen al beslissen waar ik heen ga, maar weer is overal kut
Absoluut, lekker relaxenquote:Op maandag 30 september 2013 10:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
herkenbaar
Ik heb nu ook wel zin om op schiphol rond te hangen, heerlijk sfeertje hangt daar altijd vind ik
Ik zat wel aan Chiang Mai te denken inderdaad.quote:Op maandag 30 september 2013 10:50 schreef Xeor het volgende:
[..]
Als je nog in Bangkok of Chiang Mai komt, kunnen we meeten
quote:Op maandag 30 september 2013 10:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zat wel aan Chiang Mai te denken inderdaad.
Maar ik wil eigenlijk naar de eilanden, baal er zo van dat ik niet gewoon gewacht heb tot lekkerder weerquote:
En toch weer begonnenquote:Op maandag 30 september 2013 10:52 schreef Xeor het volgende:
[..]
[..]
Ik was vorig jaar oktober ook 9 maanden gestopt hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |