Ziet er mooi uitquote:Op maandag 30 september 2013 10:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker. Even weg van alle drukte en chaos van de stad![]()
[ afbeelding ]![]()
Maar je moet wel wat te doen hebben dus, maar heb morgen excursie, naar theeplantages en aardbeienboerderijen en tempels enzo.
Alleen de rit er naar toe, tsjonge jongequote:
Dat is niet zo relaxed inderdaadquote:Op maandag 30 september 2013 10:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen de rit er naar toe, tsjonge jongeDie gasten hebben nog nooit van een rem gehoord volgens mij
En in alle bochten waar je niks kan zien lekker met volle snelheid er door heen
Gekken
Net zoals die busjes van parkeergarage's bij Schipholquote:Op maandag 30 september 2013 10:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen de rit er naar toe, tsjonge jongeDie gasten hebben nog nooit van een rem gehoord volgens mij
En in alle bochten waar je niks kan zien lekker met volle snelheid er door heen
Gekken
Die rijden ook hard inderdaadquote:Op maandag 30 september 2013 10:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Net zoals die busjes van parkeergarage's bij Schiphol
Hmm dat is minder danquote:Op maandag 30 september 2013 10:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die rijden ook hard inderdaadAlleen dan is het de snelweg en hier afgronden van weet ik veel hoeveel meter diep
Je moet nog heel even wachtenquote:
herkenbaarquote:
Als je nog in Bangkok of Chiang Mai komt, kunnen we meetenquote:Op maandag 30 september 2013 10:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet nog heel even wachtenIk denk trouwens toch dat ik laatste 2 weekjes in Thailand mee pak. Moet eigenlijk over 2 dagen al beslissen waar ik heen ga, maar weer is overal kut
Absoluut, lekker relaxenquote:Op maandag 30 september 2013 10:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
herkenbaar
Ik heb nu ook wel zin om op schiphol rond te hangen, heerlijk sfeertje hangt daar altijd vind ik
Ik zat wel aan Chiang Mai te denken inderdaad.quote:Op maandag 30 september 2013 10:50 schreef Xeor het volgende:
[..]
Als je nog in Bangkok of Chiang Mai komt, kunnen we meeten
quote:Op maandag 30 september 2013 10:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zat wel aan Chiang Mai te denken inderdaad.
Maar ik wil eigenlijk naar de eilanden, baal er zo van dat ik niet gewoon gewacht heb tot lekkerder weerquote:
En toch weer begonnenquote:Op maandag 30 september 2013 10:52 schreef Xeor het volgende:
[..]
[..]
Ik was vorig jaar oktober ook 9 maanden gestopt hoor
Dat is best prijzig inderdaadquote:Op maandag 30 september 2013 10:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ik wil eigenlijk naar de eilanden, baal er zo van dat ik niet gewoon gewacht heb tot lekkerder weerAlleen op Bali is het lekker weer maar 150 euro voor ticket
Regenpakquote:Op maandag 30 september 2013 10:53 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dat is best prijzig inderdaadmaar jij zit net nog in het regenseizoen
De mac daarquote:Op maandag 30 september 2013 10:50 schreef Xeor het volgende:
[..]
Als je nog in Bangkok of Chiang Mai komt, kunnen we meeten
En heeft het geholpen?quote:Op maandag 30 september 2013 10:53 schreef Xeor het volgende:
[..]
Combinatie van stress, relatiebreuk, koophuis alles.
Gaat beginnen nu. Sprak gister een duits stel wat op de Perhentians was geweest in Oost-Maleisie en die hadden prima weer gehad. ZIjn net op tijd gegaanquote:Op maandag 30 september 2013 10:53 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dat is best prijzig inderdaadmaar jij zit net nog in het regenseizoen
Voor mij ookquote:Op maandag 30 september 2013 10:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Die challenge is wel echt moeilijk voor me.
Browniequote:Op maandag 30 september 2013 10:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Die challenge is wel echt moeilijk voor me.
Nou ja, als het voor je gevoel heeft geholpen, wie ben ik dan om je te veroordelenquote:Op maandag 30 september 2013 10:54 schreef Xeor het volgende:
[..]
Gevoelsmatig wel, maar het helpt niet
Samen halen wij het wel.quote:
In Thailand stopt het regenseizoen toch eind Oktoberquote:Op maandag 30 september 2013 10:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat beginnen nu. Sprak gister een duits stel wat op de Perhentians was geweest in Oost-Maleisie en die hadden prima weer gehad. ZIjn net op tijd gegaanMidden oktober sluiten veel hotels daar al voor het regenseizoen en gaan er zelfs geen boten meer heen.
Koelkastquote:
Niemand, maar ik vind het zelf stinkenquote:Op maandag 30 september 2013 10:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, als het voor je gevoel heeft geholpen, wie ben ik dan om je te veroordelen
Ze zeggen dat de eilanden in Thailand beter vermeden kunnen worden, maar misschien moet ik de gok gewoon wagenquote:Op maandag 30 september 2013 10:55 schreef Xeor het volgende:
[..]
In Thailand stopt het regenseizoen toch eind Oktober
Ik ga echt mijn best doen en denk wel dat het gaat lukken jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |