Ja maar jij voelt je goed, as alwaysquote:
Oh zoquote:Op maandag 30 september 2013 10:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar jij voelt je goed, as always
quote:Op maandag 30 september 2013 10:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik had een meisje bij mij in de klas zitten en die plamuurde haar kop elke dag
Toen ik een keer vroeg of ze bij ons kon stukadoren snapte ze het niet
quote:Op maandag 30 september 2013 10:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik had een meisje bij mij in de klas zitten en die plamuurde haar kop elke dag
Toen ik een keer vroeg of ze bij ons kon stukadoren snapte ze het niet
Naja kwam gister pas laat aan hier, en toen bleek dat ik geen excursies meer kon boeken enzo, en verder kan je hier niet echt dingen alleen doenquote:
ja, dat is net wat langzamer dan runningquote:Op maandag 30 september 2013 10:14 schreef d4v1d het volgende:
Running water, heb je ook lopend water?
Hoe heb jij het aangebrachtquote:Op maandag 30 september 2013 09:55 schreef supersof het volgende:
[..]
maar je kunt het op heel veel verschillende manieren aanbrengen
quote:Op maandag 30 september 2013 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat is net wat langzamer dan running
Heb je ook lui water dan?quote:Op maandag 30 september 2013 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat is net wat langzamer dan running
Ga met de mensen in de buurt praten? Beetje mensen helpen enzoquote:Op maandag 30 september 2013 10:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja kwam gister pas laat aan hier, en toen bleek dat ik geen excursies meer kon boeken enzo, en verder kan je hier niet echt dingen alleen doenHet is geen stad ofzo dus
Beetje saai dagje vandaag, en dan ga je je vanzelf wel miserabel voelen, maargoed, heb morgen excursie van 3,5 uur ofzo dus dat is wel leuk
Mensen helpen?quote:Op maandag 30 september 2013 10:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ga met de mensen in de buurt praten? Beetje mensen helpen enzo
Dat mag wel hier ja, ze rijden als gekken door de bergenquote:Op maandag 30 september 2013 10:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oude oma's helpen oversteken[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |