Je hebt geen abs inderdaad.quote:Op maandag 30 september 2013 11:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik lieg zie ik nu want zulke buikspieren als dit heb ik niet
[ afbeelding ]
Wtfquote:Op maandag 30 september 2013 11:09 schreef c-u-t-e het volgende:
Opgezocht en het betekend dat pedofielen mensen zijn die seksueel aangetrokken zijn door kinderen en/of jeugdige mensen. Tot 18 jaar dus. Of is het tegenwoordig 16?
Ach weet ik veel
Nee, niet meer neequote:Op maandag 30 september 2013 11:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je hebt geen abs inderdaad.
Inderdaadquote:Op maandag 30 september 2013 11:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
WtfDat klopt echt totaal niet
Pedofielen vallen op kinderen die nog geen secundaire geslachtskenmerken hebben.
Je hebt ook nog efebofilie, dat is als ze op tieners vallen inderdaad
never!quote:Op maandag 30 september 2013 11:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, niet meer nee
Daarom stoppen met zuipen!
Traineuhquote:Op maandag 30 september 2013 11:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, niet meer nee
Daarom stoppen met zuipen!
Nee maar ik heb de gewoonte om 2 uur voor mn wekker wakker te worden, weer in slaap te sukkelen en midden in een droom te zitten als mn wekker gaat. En dat is gewoon niet fijn wakker wordenquote:Op maandag 30 september 2013 11:08 schreef Xeor het volgende:
[..]
haha tofheb je vaak nachtmerries dan?
Met mij gaat het wel goed eigenlijk thanks
Heb je een smartphone?quote:Op maandag 30 september 2013 11:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee maar ik heb de gewoonte om 2 uur voor mn wekker wakker te worden, weer in slaap te sukkelen en midden in een droom te zitten als mn wekker gaat. En dat is gewoon niet fijn wakker worden
dat probleem heb ik nooitquote:Op maandag 30 september 2013 11:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee maar ik heb de gewoonte om 2 uur voor mn wekker wakker te worden, weer in slaap te sukkelen en midden in een droom te zitten als mn wekker gaat. En dat is gewoon niet fijn wakker worden
quote:
quote:Op maandag 30 september 2013 11:12 schreef Stuart het volgende:
Ik walg van mezelf. Barbapapa is nog sexier
True dat.quote:Op maandag 30 september 2013 11:12 schreef Stuart het volgende:
Wanneer gaan wij meetenquote:Op maandag 30 september 2013 11:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ga hem (nog) niet meeten
Ga die billen squatten danquote:Op maandag 30 september 2013 11:12 schreef Stuart het volgende:
16 is legaal volgens de wetquote:Op maandag 30 september 2013 11:09 schreef c-u-t-e het volgende:
Opgezocht en het betekend dat pedofielen mensen zijn die seksueel aangetrokken zijn door kinderen en/of jeugdige mensen. Tot 18 jaar dus. Of is het tegenwoordig 16?
Ach weet ik veel
Jaquote:
Weet nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |