vroeger gingen.we bijna nooit jaar de bios. De dichtsbijzijnde zat een half uur met de auto rijden verderop. Dus als we dan gingen, maakten mn ouders er exht een speciaal uitje van. En dat gevoel heb jk.nog.steeds iedere keer als ik.naar.de bios ga, ook al woon ik nu op 10 minuten fietsen..quote:
Ben begonnen aan Doctor Whoquote:Op maandag 30 september 2013 11:31 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik heb 2 biosfilms gezien in korte tijd
Kijk ook alleen maar serie, kijk op het moment: American horror story.
quote:
Iemand die dus al een tijd niet meer meepostquote:
Ohhhquote:
Wil je even stoppen, straks gaat het hotel nog klagen dat ik zo hard lach.quote:
zo ongeveer sinds de jng invasiequote:Op maandag 30 september 2013 11:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
[..]
Iemand die dus al een tijd niet meer meepost
zo grappig was het nietquote:Op maandag 30 september 2013 11:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wil je even stoppen, straks gaat het hotel nog klagen dat ik zo hard lach.
haha ja zo ging dat vroeger hé, nu gaat iedereen veel vaker.quote:Op maandag 30 september 2013 11:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
vroeger gingen.we bijna nooit jaar de bios. De dichtsbijzijnde zat een half uur met de auto rijden verderop. Dus als we dan gingen, maakten mn ouders er exht een speciaal uitje van. En dat gevoel heb jk.nog.steeds iedere keer als ik.naar.de bios ga, ook al woon ik nu op 10 minuten fietsen..
En leuk?quote:Op maandag 30 september 2013 11:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ben begonnen aan Doctor Who
Zeker zo`n ouwe lul die het liever hield zoals het was?quote:Op maandag 30 september 2013 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo ongeveer sinds de jng invasie
Jawelquote:Op maandag 30 september 2013 11:34 schreef Xeor het volgende:
[..]
haha ja zo ging dat vroeger hé, nu gaat iedereen veel vaker.
[..]
En leuk?
quote:
Ja, hij vind dat je hier niets mist en zit daarom alleen in KSC. Nou ja, primaquote:
Don`t you just love the smell of sarcasm in the morninquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |