laatste keer dat ik er was om te eten was vorig jaar op vakantie. Wr hadden een overstsp met de trein en.moesten wat afhaaleten hebbenquote:Op maandag 30 september 2013 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, ik kom niet zo vaak bij de mac en als ik er ben pak ik een big tasty
[..]
wie?
vorige week toevallig nog met het team na een uitwedstrijd. voor de meesten was het ontbijtquote:Op maandag 30 september 2013 12:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
laatste keer dat ik er was om te eten was vorig jaar op vakantie. Wr hadden een overstsp met de trein en.moesten wat afhaaleten hebbenvoor de rest kom ik er alleen voor een mcflurry
gadverquote:Op maandag 30 september 2013 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vorige week toevallig nog met het team na een uitwedstrijd. voor de meesten was het ontbijt
Euh, omdat het Oktoberfest in September is?quote:Op maandag 30 september 2013 11:28 schreef gianni61 het volgende:
hoe kan iemand nou sober zijn in oktoberfestmaand
het originele wel, maar elke weekend in oktober is er wel ergens oktoberfestquote:Op maandag 30 september 2013 12:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Euh, omdat het Oktoberfest in September is?
Er is ook elk weekend wel ergens een feest het hele jaar door.quote:Op maandag 30 september 2013 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het originele wel, maar elke weekend in oktober is er wel ergens oktoberfest
gelukkig wel.quote:Op maandag 30 september 2013 12:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er is ook elk weekend wel ergens een feest het hele jaar door.
gelukkig maarquote:Op maandag 30 september 2013 13:13 schreef essnhills het volgende:
Ok, m'n mobiel internet viel weer weg, en ik was aangekomen op Delft, maar nu ben ik weer thuis
welcome homequote:Op maandag 30 september 2013 13:13 schreef essnhills het volgende:
Ok, m'n mobiel internet viel weer weg, en ik was aangekomen op Delft, maar nu ben ik weer thuis
Nope, vandaag thuis aan de slag, morgen weerquote:
lucky youquote:Op maandag 30 september 2013 13:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nope, vandaag thuis aan de slag, morgen weer
Zo erg?quote:Op maandag 30 september 2013 13:22 schreef sararaats het volgende:
en weer een stuk van de slaapkamer opgeruimd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |