Straks is het gewoon een profiel die door verschillende users afgewisseld wordtquote:
quote:Op maandag 30 september 2013 11:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Straks is het gewoon een profiel die door verschillende users afgewisseld wordtKan best
Misschienquote:Op maandag 30 september 2013 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij bent toch al het zonnetje in huis
en ik dan?quote:Op maandag 30 september 2013 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tegen die tijd hoop ik een andere baan te hebben die zo boeiend is dat ik niet meer op fok kijk
Tjakkiequote:
haaiquote:
Neem je mobiel mee dan, kan je tegelijkertijd fokken tog xxquote:
Nee ik moet ook jog poepenquote:Op maandag 30 september 2013 11:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neem je mobiel mee dan, kan je tegelijkertijd fokken tog xx
Kan allemaal in de douchequote:
quote:Op maandag 30 september 2013 11:49 schreef Fok-it het volgende:
Wat gaat Dnny mij uitloggen ;s viese boeler ;s
oh was dat hetquote:Op maandag 30 september 2013 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan zijn wij toch al getrouwd enzo?
ok ok hier fotoquote:
mooiquote:
Dat is toch niet kort?quote:
Zo kort is het nietquote:
Maar eerst was het veel langerquote:Op maandag 30 september 2013 11:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is toch niet kort?
Mooie lengte gewoon
Woohoo, feestquote:Op maandag 30 september 2013 11:58 schreef Toto69 het volgende:
Godverdomme war zwaarheb nu echt klanten aan de lijn, 1e dag.
Groeit zo snel weer aanquote:
Ik ook nietquote:Op maandag 30 september 2013 12:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, ik denk niet dat ik dat vol houd.
Ik makkelijk. Nog maar 1 biertje op hier, wel groot bier wat ze hier geven manquote:Op maandag 30 september 2013 12:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, ik denk niet dat ik dat vol houd.
esquote:
Oh ik echt niet, ik hou geen week volquote:Op maandag 30 september 2013 12:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik makkelijk. Nog maar 1 biertje op hier, wel groot bier wat ze hier geven manBijna 3/4 liter
waarom doe je dat dan ook?quote:Op maandag 30 september 2013 12:01 schreef supersof het volgende:
HUH ik verwijder wat letters in de url van dat plaatje. komt er opeens dat plaatje wat er nu staat
haaiquote:
omdat ik die foto niet meer op fok wilde hebben. daarom had ik hem ook in een quote gezet.quote:
Ik heb hem al verspreid via Twitterquote:Op maandag 30 september 2013 12:02 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik die foto niet meer op fok wilde hebben. daarom had ik hem ook in een quote gezet.
hoe gaat het?quote:
sof wil anoniem blijven?quote:Op maandag 30 september 2013 12:02 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik die foto niet meer op fok wilde hebben. daarom had ik hem ook in een quote gezet.
Kun je even op mijn dm reageren?quote:Op maandag 30 september 2013 12:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb hem al verspreid via Twitter
Nee hoor, maar ik wil niet te veel foto's op fok.quote:
No thanksquote:Op maandag 30 september 2013 12:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Kun je even op mijn dm reageren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |