Een verschrikkingquote:Op donderdag 19 december 2013 21:50 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie hiervan
Pleasurequote:Op donderdag 19 december 2013 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doet me goed om te horen dat ik daar grotendeels invloed op heb
Beetje een kinderschoen.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:50 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie hiervan
Ohja, en verder?quote:
Klein beetje tuttig.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, en verder?Want dat zegt nog niet zo veel over wat je er van vindt
Hm, nouja heb ze net besteld.. Ik wacht af. Geen idee hoe het staatquote:Op donderdag 19 december 2013 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klein beetje tuttig.
Kleuren vind ik wel weer aardig.
Ze staan je vast prachtigquote:Op donderdag 19 december 2013 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, nouja heb ze net besteld.. Ik wacht af. Geen idee hoe het staat.
Owja, ik vergat dat jij babymaaten hebt.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, nouja heb ze net besteld.. Ik wacht af. Geen idee hoe het staat.
wat?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, ik vergat dat jij babymaaten hebt.
Ben je momenteel blond en bruin?
Sorry, ben met mijn hoofd elders.quote:
BLONDIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE-e-e-e-equote:Op donderdag 19 december 2013 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, ben met mijn hoofd elders.:@:@:@:@
Ben je momenteel blond of brunette?
Hmm, ben benieuwd hoe dat staat met die schoenen.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
BLONDIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE-e-e-e-e
Denk je dat het beter staat bij brunettes? Moet mn haar verven?!quote:Op donderdag 19 december 2013 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, ben benieuwd hoe dat staat met die schoenen.
Laat het even weten als je ze hebt.
Neem t mee uit shoppen en zeg dat hij een theedoos nodig heeft en dan steel je t van mquote:Op donderdag 19 december 2013 22:01 schreef Crack_ het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/b(...)oe/9200000002883074/
Alleen deze theedoos vond ik écht leuk maarja, 27 euro..
Hij drinkt nooit thee. Zelden..quote:Op donderdag 19 december 2013 22:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Neem t mee uit shoppen en zeg dat hij een theedoos nodig heeft en dan steel je t van m
Nouja, ik heb een zwak voor blondines, dus ik zou nee zeggenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk je dat het beter staat bij brunettes? Moet mn haar verven?!
Jamaar in combinatie met de schoenen?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ik heb een zwak voor blondines, dus ik zou nee zeggen
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouen, gewoon zeggen dattie er een nodig heeft
Ik denk dat het iets leuker staat met bruin, maar je moet je wel bedenken dat ik een single man ben en mijn mening betreffende leuke kleding met een korreltje zout genomen moet worden.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jamaar in combinatie met de schoenen?
Zelfde maar dan drie maandquote:Op donderdag 19 december 2013 22:05 schreef Crack_ het volgende:
Die schoenen zijn trouwens echt té veel boven mn budget maar ik ben nu serieus al één maand naar schoenen aan het zoeken en kan godverdomme niks vinden![]()
.
Oh, maar ik ben donker blond. Dus het gaat al de goede kant op?!quote:Op donderdag 19 december 2013 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat het iets leuker staat met bruin, maar je moet je wel bedenken dat ik een single man ben en mijn mening betreffende leuke kleding met een korreltje zout genomen moet worden.
150quote:Op donderdag 19 december 2013 22:06 schreef Jhali het volgende:
[..]
Zelfde maar dan drie maand
Wat kostten ze?
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, maar ik ben donker blond. Dus het gaat al de goede kant op?!
150quote:Op donderdag 19 december 2013 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
150
Edit: wat vind jij van de schoenen?
Ja ik weet het, ik weet het. Maar de schoenen die ik nu heb vallen helaas écht uit elkaar.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
[..]
150waaaaaaat?
Het is niet mijn smaak, zou ze zelf nooit aantrekken, al helemaal niet voor dat geld, maar ik kan best zien hoe ze bij sommige mensen werkenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
150
Edit: wat vind jij van de schoenen?
Schoenen die ik nu draag waren 200quote:Op donderdag 19 december 2013 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
[..]
150waaaaaaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |