wollah ik sweerquote:Op donderdag 19 december 2013 20:52 schreef Etsu het volgende:
Marokkanen die op t station andere mensen verrot uitschelden en agressief doen
WOWquote:Op donderdag 19 december 2013 20:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
NEE IK KAN HELEMAAL NIET ZONDER JE MAAR DESONDANKS DAT WIL IK TOCH DAT JE EEN GEZOND LEVEN HEBT
SORRY DAT IK INEENS ZO KLEEF DEED, HET MOEST ERUITquote:
immerquote:Op donderdag 19 december 2013 20:58 schreef Tjacka het volgende:
ik ga weer werken
ik hoop dat jullie mijn bijdrage konden waarderen
dag
Echt iedere keer als ik met de trein moet is het bonje.quote:
21:02quote:Op donderdag 19 december 2013 21:01 schreef Muto het volgende:
Weddenschappen zijn geopend:
Hoe laat is supersof terug in dit topic? Laat je tijd onder de streep weten:
Hoezo?quote:Op donderdag 19 december 2013 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Geen probleemMisschien dat ik zo weg val
ben echt moe
Cachetquote:
Wat is dat?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:05 schreef Crack_ het volgende:
Cachet, zijn ze bij jullie thuis antroposofisch?
Ik moest ook even zoeken wat het was.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, denk dat het heel onbekend is.
Oh huhquote:Op donderdag 19 december 2013 21:08 schreef Muto het volgende:
[..]
GC / [GRTD #2619] Knappe mensen in het OV ?
Waarom emogif je dan?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, denk dat het heel onbekend is.
Gevonden denk ik:quote:Op donderdag 19 december 2013 21:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh huhwtf..
Ik dacht dat 't een vrouw was hier
Omdat ík fout zitquote:
Nee, dat hele kind ken ik nietquote:Op donderdag 19 december 2013 21:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Gevonden denk ik:
JNG / [JNG slowchat #524] Zandvoort, Bloemendaal of Scheveningen?
dan geen ideequote:Op donderdag 19 december 2013 21:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat ík fout zit.
[..]
Nee, dat hele kind ken ik niet.
Balen zeg. Snap best dat je daar verschrikkelijk unhappy van wordtquote:
Hoop op verandering en hoop om je een teleurstelling te kunnen besparen?quote:
Nou dat hoop ik ook maar ben bang dat er binnen 2 dagen niet veel meer zal veranderenquote:Op donderdag 19 december 2013 21:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoop op verandering en hoop om je een teleurstelling te kunnen besparen?
¦pindlerův Mlýn, Tsjechiëquote:
ik ga dit weekend naar Duitsland. Maar daar ligt niksquote:Op donderdag 19 december 2013 21:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou dat hoop ik ook maar ben bang dat er binnen 2 dagen niet veel meer zal veranderen
[..]
¦pindlerův Mlýn, Tsjechië
Ik bedoel dat je daarom nu pas hoort van hoe of wat. Dat je ouders wellicht die hoop al langere tijd hadden?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou dat hoop ik ook maar ben bang dat er binnen 2 dagen niet veel meer zal veranderen
[..]
¦pindlerův Mlýn, Tsjechië
Ik denk niet dat wij helemaal naar Tsjechie gaan voor de lol zonder wintersportquote:Op donderdag 19 december 2013 21:29 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik ga dit weekend naar Duitsland. Maar daar ligt niks
Wij dus wel.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij helemaal naar Tsjechie gaan voor de lol zonder wintersport
Nou hoor 't net van m'n broer. Ouders heb ik niet gesproken erover maar zal vanavond wel even bellen. Ze zitten nu namelijk bij AJAXquote:Op donderdag 19 december 2013 21:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je daarom nu pas hoort van hoe of wat. Dat je ouders wellicht die hoop al langere tijd hadden?
Hey wat leukquote:Op donderdag 19 december 2013 21:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou hoor 't net van m'n broer. Ouders heb ik niet gesproken erover maar zal vanavond wel even bellen. Ze zitten nu namelijk bij AJAX
[ afbeelding ]
Nou, wat ont-ze-ttend leuk.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou hoor 't net van m'n broer. Ouders heb ik niet gesproken erover maar zal vanavond wel even bellen. Ze zitten nu namelijk bij AJAX
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |