quote:Op maandag 2 december 2013 22:36 schreef Fopje het volgende:
Ik masturbeer op schimmelpotten en shampooflessen.
Hé Faux.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:42 schreef Faux. het volgende:
HERR LEHRER
ICH HABE MEINEN HAUSAFGABES NICHT GEMACHT
ARBEIT MACHT FREI!quote:Op donderdag 19 december 2013 16:42 schreef Faux. het volgende:
HERR LEHRER
ICH HABE MEINEN HAUSAFGABES NICHT GEMACHT
LEBENSRAUMquote:
Hipsters ftw.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:43 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik begin een beetje hipster te worden![]()
Ik geloof dat ik in aanmerking kom voor naaktfoto's.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nu gaat LB me vast aardiger vinden!
Die van mij heb je al toch?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:45 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik in aanmerking kom voor naaktfoto's.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 december 2013 16:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..].
Ach, ik gun het je brah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Fopje has abandoned us
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Wie is deze meneer?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:47 schreef Faux. het volgende:
is het iemand wel eens opgevallen wat voor een gigantische neus deze meneer heeft
[ afbeelding ]
schaam je dat je dat niet weetquote:
Fopje lijkt me iemand met een leven. Goed nummer trouwens.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ach, ik gun het je brah.
En Fopje has abandoned us
Ja maar je had het over meisjes op FOK!.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:21 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Omdat ik nog geen foto's van jou heb gehad.
quote:Op donderdag 19 december 2013 16:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Fopje lijkt me iemand met een leven. Goed nummer trouwens.[ afbeelding ]
Ik weet het x 2quote:Op donderdag 19 december 2013 16:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Fopje lijkt me iemand met een leven. Goed nummer trouwens.[ afbeelding ]
iets met stenen werpen en jezus wat een joekelquote:Op donderdag 19 december 2013 16:47 schreef Faux. het volgende:
is het iemand wel eens opgevallen wat voor een gigantische neus deze meneer heeft
[ afbeelding ]
Ik zei toch dat ik niet kan oordelen over mannen op FOK!quote:Op donderdag 19 december 2013 16:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja maar je had het over meisjes op FOK!.
Kutedit, Adolf Hitler.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
Kuttopic, slotje
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:55 schreef Moira. het volgende:
Zo, eindelijk verlost van de telefoon. Zei iemand nog wat tegen mij of ben ik weer eens vriendloos?
Ik.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:55 schreef Moira. het volgende:
Zo, eindelijk verlost van de telefoon. Zei iemand nog wat tegen mij of ben ik weer eens vriendloos?
Heb veel aan je gedacht, telt dat?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:55 schreef Moira. het volgende:
* Lt.Surge prikt de ballon kapot.quote:
hey verdomme zo gaan we hier niet met elkaar omquote:Op donderdag 19 december 2013 16:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
* Lt.Surge prikt de ballon kapot.
doeiiii weer
Dat gevloek van je is anders ook niet welkom.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:57 schreef Faux. het volgende:
[..]
hey verdomme zo gaan we hier niet met elkaar om
wat watquote:Op donderdag 19 december 2013 16:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja.
Jhali, familielid van Geert Glas, is: - check je dm -
ik voel me wel weer warm van binnen nu jaquote:Op donderdag 19 december 2013 16:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Heb veel aan je gedacht, telt dat?
Je hebt een bazen kerst UIquote:Op donderdag 19 december 2013 16:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
doeiiii weer
kom vechten dan. acht uur bruggetje.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat gevloek van je is anders ook niet welkom.
Yay, dank!quote:Op donderdag 19 december 2013 16:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je hebt een bazen kerst UI![]()
Zou op nr 1 zetten met UI contest
idd zegquote:Op donderdag 19 december 2013 16:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
awesome toch
iq is wel gelijkwaardig
quote:Op donderdag 19 december 2013 16:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Yay, dank!
Mss moet ik me gewoon tijdelijk afmelden als Mod..
of hem aan mij geven, dan doe ik wel meequote:Op donderdag 19 december 2013 16:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Yay, dank!
Mss moet ik me gewoon tijdelijk afmelden als Mod..
Ik vecht niet met speciaaltjes.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:59 schreef Faux. het volgende:
[..]
kom vechten dan. acht uur bruggetje.
Foto's van de allereerste accountquote:Op donderdag 19 december 2013 17:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Huh hoe weet jij hoe zij eruit ziet
Ik ben geen gulle geverquote:Op donderdag 19 december 2013 16:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
of hem aan mij geven, dan doe ik wel mee
naaktfoto's?quote:Op donderdag 19 december 2013 17:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Foto's van de allereerste accountdaar was ik bij jeweet
Klopt. Een gevulde kalkoen is er niks bijquote:
Sowieso gewone foto's.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
naaktfoto's?
die heb ik nooit gezien
En seksverhalen met willemquote:Op donderdag 19 december 2013 17:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso gewone foto's.
Maar volgens mij heb ik ook tettenfoto's gezien ja.
Vraag Fairydust om raad #1quote:Op donderdag 19 december 2013 17:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
haha godver jaik ben zo blij met zulke mensen op FOK!
quote:Op donderdag 19 december 2013 17:06 schreef Lt.Surge het volgende:
Gaat iemand nog een leuken muziekjen posten?
homoquote:Op donderdag 19 december 2013 16:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
doeiiii weer
Neen, dat kan ik niet accepteren. Die klopt van geen kant.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:07 schreef Toto69 het volgende:
Lt. Surge ik heb jou ook getekend
[ afbeelding ]
Echt wel.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neen, dat kan ik niet accepteren. Die klopt van geen kant.
Surge is geen gingerquote:Op donderdag 19 december 2013 17:07 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
+ sapien.quote:
En geen bril, want perfecte ogen.quote:
doe maarquote:Op donderdag 19 december 2013 17:09 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik kan je foto's van 'm dm'en
OMG TEKEN MIJquote:Op donderdag 19 december 2013 17:07 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hoor, zo ben ik niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:11 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nee, dan dm't hij mijn foto's.
waarom stuur jij foto's heen en weer met Lt.Surge?quote:Op donderdag 19 december 2013 17:11 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nee, dan dm't hij mijn foto's.
Ik heb een foboquote:Op donderdag 19 december 2013 17:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je er uit ziet en zulks
Omdat bff's,quote:Op donderdag 19 december 2013 17:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
waarom stuur jij foto's heen en weer met Lt.Surge?
Zijn het naaktfoto's?
hahahahahaquote:Op donderdag 19 december 2013 17:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Op tc zag je er ook wel machtig geil uit.
We zijn als Paris..en..eh...Nicole?quote:
ik dacht meer jigga en 'yequote:Op donderdag 19 december 2013 17:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
We zijn als Paris..en..eh...Nicole?
Zoiets.
quote:Op donderdag 19 december 2013 17:14 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze die inmiddels hebben doorgespoeld.
Ook prima.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:14 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
ik dacht meer jigga en 'ye
fuck noquote:Op donderdag 19 december 2013 17:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
omg omg omg jij lijkt op fairydust
grapje
ohquote:Op donderdag 19 december 2013 17:18 schreef Lt.Surge het volgende:
Moira ziet er anders uit dan verwacht.
mwaahquote:Op donderdag 19 december 2013 17:18 schreef Lt.Surge het volgende:
Moira ziet er anders uit dan verwacht.
quote:
Ik zie mensen voor me als Pokémon characters he. Dan is dat altijd even wennen.quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 17:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
Ik zie mensen voor me als Pokémon characters he. Dan is dat altijd even wennen.
quote:
welke pokémon zou ik zijn dan?quote:Op donderdag 19 december 2013 17:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
Ik zie mensen voor me als Pokémon characters he. Dan is dat altijd even wennen.
oh hehe, maar dan weet ik alsnog niet of dat goed of slecht isquote:Op donderdag 19 december 2013 17:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je wel past bij het beeld dat ik bij je had.
Geen Pokémonquote:
Ik heet geen Max.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:28 schreef Lt.Surge het volgende:
En Donnie lijkt me nog altijd een Max
quote:Op donderdag 19 december 2013 17:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Geen Pokémon
Maar een beetje al Solana.
Heet Moira Solana dan?quote:
Moira heet zelfs geen Moira trolololololquote:Op donderdag 19 december 2013 17:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heet Moira Solana dan?![]()
Het gaat om de character.
quote:Op donderdag 19 december 2013 17:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heet Moira Solana dan?![]()
Het gaat om de character.
Ik dacht dat dat je UN was omdat het een anagram voor Mario isquote:Op donderdag 19 december 2013 17:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moira heet zelfs geen Moira trololololol
Die knakt nog eens doormidden.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dig die wespentaille wel
Willemijn toch?quote:Op donderdag 19 december 2013 17:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moira heet zelfs geen Moira trololololol
quote:
kloptquote:Op donderdag 19 december 2013 17:30 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat je UN was omdat het een anagram voor Mario is
willemijnquote:Op donderdag 19 december 2013 17:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Die knakt nog eens doormidden.
[..]
Willemijn toch?
Ik ben een emo. Soms heb ik dat nodig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
quote:Op donderdag 19 december 2013 17:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ben een emo. Soms heb ik dat nodig.
Meestal luister ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
Best wel veel mensen weten m'n naam hier hoorquote:Op donderdag 19 december 2013 17:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Sorry dat ik het heb verklapt.
Vind ik nog wel een erg mooi nummer om te luisteren op z'n tijd!quote:
TR ingediend omdat ik het niet weet.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Best wel veel mensen weten m'n naam hier hoor
Maar 't is geen Willemijn
Willemien?!quote:Op donderdag 19 december 2013 17:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Best wel veel mensen weten m'n naam hier hoor
Maar 't is geen Willemijn
Make that 2.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
TR ingediend omdat ik het niet weet.
Zeker mooi nummer inderdaad. Maar de tekst grijpt me toch wel weer elke tijd. Zag het voor het eerst gebruikt worden als achtergrondmuziek voor een filmpje over de Golden Gate-brug. Was wel slikken toen.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Vind ik nog wel een erg mooi nummer om te luisteren op z'n tijd!
Nja iig Hork weet het, dus als hij die toevallig leestquote:Op donderdag 19 december 2013 17:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
TR ingediend omdat ik het niet weet.
Ik heb het ergens gelezen op het forum, kan dat?quote:Op donderdag 19 december 2013 17:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja iig Hork weet het, dus als hij die toevallig leest
Indeed. En 9/11 en shit.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:35 schreef Faux. het volgende:
[..]
Zeker mooi nummer inderdaad. Maar de tekst grijpt me toch wel weer elke tijd. Zag het voor het eerst gebruikt worden als achtergrondmuziek voor een filmpje over de Golden Gate-brug. Was wel slikken toen.
Kan best jaquote:Op donderdag 19 december 2013 17:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik heb het ergens gelezen op het forum, kan dat?
Ik vind je een Willem.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat er 'willem' in mijn naam voor komt?
Weet je, je mag op zich best je smoeltje over mij houden hoor. Al helemaal als het over dingen uit 2009 gaat.quote:
Wat zeg ik over jou dan? Net ging het over jou, en dan praat ik mee, juist omdát ik nog dingen van je weet uit 2009.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:37 schreef Jhali het volgende:
[..]
Weet je, je mag op zich best je smoeltje over mij houden hoor. Al helemaal als het over dingen uit 2009 gaat.
Willemokkel toch?quote:Op donderdag 19 december 2013 17:38 schreef Moira. het volgende:
Oh en verder, ik schaam mij ook voor mijn vroegere FOK! account van toen ik 17 was
Onze koning heet geen Willemquote:
Nou ik laat me niet mijn IQ laag noemen en mij lelijk noemen door een of ander wijf die meer smoket dan dat ze wat nuttigs voor de maatschappij noemt, dank je vriendelijk.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat zeg ik over jou dan? Net ging het over jou, en dan praat ik mee, juist omdát ik nog dingen van je weet uit 2009.
Verder geef ik weinig neuks, dus ja..
Nou, ik ben nu 17, was toen 12-13 en ik moet zeggen dat ik me voor sommige dingen wel schaam maar als nog vind ik het niet chill dat je zo over me praat. Niet jij alleen natuurlijk, maar Toto weet wel wat ik van hem vind.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:38 schreef Moira. het volgende:
Oh en verder, ik schaam mij ook voor mijn vroegere FOK! account van toen ik 17 was
Ik ken je niet, maar deze spelling is niet geweldig. De zin klopt van geen kant.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:39 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nou ik laat me niet mijn IQ laag noemen en mij lelijk noemen door een of ander wijf die meer smoket dan dat ze wat nuttigs voor de maatschappij noemt, dank je vriendelijk.
Och kind, ik heb je helemaal niet lelijk genoemd. Ik was het slechts met iemand eens.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:39 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nou ik laat me niet mijn IQ laag noemen en mij lelijk noemen door een of ander wijf die meer smoket dan dat ze wat nuttigs voor de maatschappij noemt, dank je vriendelijk.
Begrijp ik. Ik zou het zelf inderdaad ook niet leuk vinden.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:40 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nou, ik ben nu 17, was toen 12-13 en ik moet zeggen dat ik me voor sommige dingen wel schaam maar als nog vind ik het niet chill dat je zo over me praat. Niet jij alleen natuurlijk, maar Toto weet wel wat ik van hem vind.
Oké, excuses aanvaard dan. Chill van je dat je sorry zegt.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Begrijp ik. Ik zou het zelf inderdaad ook niet leuk vinden.
Sorry daarvoor
No problem. Iedereen heeft zo z'n momenten dat 'ie niet zo goed nadenkt over wat 'ie zegt, ik ookquote:Op donderdag 19 december 2013 17:42 schreef Jhali het volgende:
[..]
Oké, excuses aanvaard dan. Chill van je dat je sorry zegt.
Ik ga nu even eten, bye.
Mensen die typen uit hun mondquote:Op donderdag 19 december 2013 17:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ken je niet, maar deze spelling is niet geweldig. De zin klopt van geen kant.
En dat wil wat zeggen uit mijn mondOok al ben ik het nu aan het typen.
Uiteraard.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb je daar ook beeldmateriaal van?
Op FOK! is 1 foto van mij te vinden. De rest laat ik aan mijn manager Donnie over.quote:
hoe ga ik die ooit vindenquote:Op donderdag 19 december 2013 17:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Op FOK! is 1 foto van mij te vinden. De rest laat ik aan mijn manager Donnie over.
Dat zijn de beste soort accountsquote:Op donderdag 19 december 2013 17:38 schreef Moira. het volgende:
Zeg, bok op naar hier als je wilt rellen, van dit soort achterlijk gedrag zijn wij niet gediend.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:39 schreef Jhali het volgende:
[..]
Foto's van Surge zijn makkelijk te vindenquote:Op donderdag 19 december 2013 17:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
hoe ga ik die ooit vindenstuur maar in mijn dm
Hehe, als het niet jóúw account isquote:Op donderdag 19 december 2013 17:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat zijn de beste soort accounts
ja maar alles is nu ff te moeilijk voor mijquote:Op donderdag 19 december 2013 17:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Foto's van Surge zijn makkelijk te vinden
Dan weet je het e.e.a. niet over mijn account.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hehe, als het niet jóúw account is
Linkje naar je vorig account?quote:Op donderdag 19 december 2013 17:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hehe, als het niet jóúw account is
vertelquote:Op donderdag 19 december 2013 17:53 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dan weet je het e.e.a. niet over mijn account.
Donnie, het was al klaar.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zeg, bok op naar hier als je wilt rellen, van dit soort achterlijk gedrag zijn wij niet gediend.
En dat terwijl Donnie vaak wel snel klaar is juist.quote:
sstquote:Op donderdag 19 december 2013 17:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En dat terwijl Donnie vaak wel snel klaar is juist.
quote:Op donderdag 19 december 2013 17:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik heb haar toch niet naar hier gespawned?
Oiiquote:
Elloquote:
Mja, hij is wel Pokémonfan.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:05 schreef DonnieDarkno het volgende:
Oh god, hij heeft zich toch niet voortgeplant hé.
quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 18:05 schreef DonnieDarkno het volgende:
Oh god, hij heeft zich toch niet voortgeplant hé.
Mono heeft wel een mooi kind gebaard.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:08 schreef Moira. het volgende:
Bazige mensen moeten bazige kinderen krijgen
Fuck jaquote:Op donderdag 19 december 2013 18:08 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mono heeft wel een mooi kind gebaard.
Ik denk niet dat de wereld klaar is voor Surge jr.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:08 schreef Moira. het volgende:
Bazige mensen moeten bazige kinderen krijgen
De nieuwe ik.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wat voor kind komt er dan aan?
De Gym is te klein voor 2 van dat soort grootmachten.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de wereld klaar is voor Surge jr.
Surge krijgt geen kind, hij kloont en de huidige surge gaat dood. Soort van the doctor.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:11 schreef Moira. het volgende:
Ik snap er in elk geval geen kut meer van
Dit.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Surge krijgt geen kind, hij kloont en de huidige surge gaat dood. Soort van the doctor.
quote:Op donderdag 19 december 2013 18:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Troll dit, lijkt me: V&A / [TK] Wit t-shirt Kanye West maat M
Ik eet kip, ik drink bier, topic loopt prima.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Troll dit, lijkt me: V&A / [TK] Wit t-shirt Kanye West maat M
Dit bedoel ik.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik eet kip, ik drink bier, topic loopt prima.
Volgende keer graag een TR.
quote:Op donderdag 19 december 2013 18:14 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jaahaa, maar dan kan hij toch niet reageren.
Alert ding is stukquote:Op donderdag 19 december 2013 18:14 schreef Moira. het volgende:
En waarom reageert Donnie niet op zijn dm?
U wot?quote:Op donderdag 19 december 2013 18:05 schreef Bitterlemon het volgende:
Shit, verkeerde keuze gemaakt tussen X en Y.
Mij of Donnie niet irl kennenquote:Op donderdag 19 december 2013 18:14 schreef Moira. het volgende:
Maar kennen Donnie en Surge elkaar irl?
kluizenaarquote:Op donderdag 19 december 2013 18:18 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik ken sowieso geen mensen irl
gewoon verkrachten jatchogquote:Op donderdag 19 december 2013 18:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
Maar als ik iemand zou leren kennen, zou het Surge zijn. Of lb, maar die wil niet.
Kloptquote:
Goede tijden mangquote:Op donderdag 19 december 2013 18:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Klopt
Maar ja we kennen elkaar, ''vroegah'' zelfs nog samen in Kinderen voor Kinderen gezongen![]()
![]()
Mooie tijd wel.
Wij leerderen iig de errrrrrrrquote:Op donderdag 19 december 2013 18:20 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Goede tijden mang
Nu heet dat 3kb
Neen. Ik heb FOK! laten veranderen.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
Zijn jullie veranderd door fok!, als persoon?
Jaquote:Op donderdag 19 december 2013 18:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
Baasquote:Op donderdag 19 december 2013 18:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Klopt
Maar ja we kennen elkaar, ''vroegah'' zelfs nog samen in Kinderen voor Kinderen gezongen![]()
![]()
Mooie tijd wel.
Uh nee, ik kom uit een modaalgezin, Surge woonde in een fucking groot huisquote:Op donderdag 19 december 2013 18:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Baas
Dus jullie waren van die elitaire rijkeluis kakkindjes?
Uah, ik ben altijd al zo'n mafkees geweest als ik op FOK! ben. Maar ik heb van FOK! geleerd dat ik geen neuk hoef te geven als ik 'typische FOK! humor' dingetjes in het dagelijks leven gebruikquote:Op donderdag 19 december 2013 18:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik wou dat ik rijk wasquote:Op donderdag 19 december 2013 18:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Uh nee, ik kom uit een modaalgezin, Surge woonde in een fucking groot huis
quote:Op donderdag 19 december 2013 18:24 schreef Jhali het volgende:
Oh kut, ik relde net in de ONZ-SC. Had ik heul niet in de gaten.Sorry jongens.
Ik ben weer lief.
Ghehe, mono ^^.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Uah, ik ben altijd al zo'n mafkees geweest als ik op FOK! ben. Maar ik heb van FOK! geleerd dat ik geen neuk hoef te geven als ik 'typische FOK! humor' dingetjes in het dagelijks leven gebruikDus ergens wel enigszins.
Maar ik heb met een FOK!ker, dus zo veel invloed heeft dat niet op mijn leven
Waren?quote:Op donderdag 19 december 2013 18:25 schreef Moira. het volgende:
Dus jullie waren van die elitaire rijkeluis kakkindjes?
Zoekt 'ie toevallig nog iemand om zijn fortuin mee te delen?quote:Op donderdag 19 december 2013 18:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Surge woont in een penthouseja.
Nou nou, zo wil ik het ook niet noemen.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Surge woont in een penthouseja.
?!quote:Op donderdag 19 december 2013 18:29 schreef Lt.Surge het volgende:
Maar, FOK! heeft mij zeker laten veranderen. Ik ben een stuk zelfverzekerder geworden na ik Mod ben geworden en zo.
Gewoon, dat men tóch ergens vertrouwen in mij had. Dat voelde wel fijn.
Si.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
quote:
Denk tquote:
Ohquote:Op donderdag 19 december 2013 18:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
Daarom is het uit gegaan Donnie, je neemt mijn gevoelens nooit serieus.
Anti-islam-stickers, is een topic over in NWS.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wat voor stickers hebben we het over?
Doe ik nu nog wel eens.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
Hiervoor zat ik de hele dag op Omegle.
dat soort stickers wil ik nietquote:Op donderdag 19 december 2013 18:36 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Anti-islam-stickers, is een topic over in NWS.
Kom ik thuis van school log ik in op mijn alter ego op fok same shit all over againquote:
Jij ook! Check je Surgequote:Op donderdag 19 december 2013 18:39 schreef Lt.Surge het volgende:
Maar ik pak een biertje en trek me terug in mijn mansion.
Fijne avond!
Verlaat me maar weer, vieze hoerquote:Op donderdag 19 december 2013 18:39 schreef Lt.Surge het volgende:
Maar ik pak een biertje en trek me terug in mijn mansion.
Fijne avond!
Maakt niet uit, ik heb toch al andere sloten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |