Zeker mooi nummer inderdaad. Maar de tekst grijpt me toch wel weer elke tijd. Zag het voor het eerst gebruikt worden als achtergrondmuziek voor een filmpje over de Golden Gate-brug. Was wel slikken toen.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Vind ik nog wel een erg mooi nummer om te luisteren op z'n tijd!

Nja iig Hork weet het, dus als hij die toevallig leestquote:Op donderdag 19 december 2013 17:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
TR ingediend omdat ik het niet weet.

Ik heb het ergens gelezen op het forum, kan dat?quote:Op donderdag 19 december 2013 17:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja iig Hork weet het, dus als hij die toevallig leest

Indeed. En 9/11 en shit.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:35 schreef Faux. het volgende:
[..]
Zeker mooi nummer inderdaad. Maar de tekst grijpt me toch wel weer elke tijd. Zag het voor het eerst gebruikt worden als achtergrondmuziek voor een filmpje over de Golden Gate-brug. Was wel slikken toen.

Kan best jaquote:Op donderdag 19 december 2013 17:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik heb het ergens gelezen op het forum, kan dat?

Ik vind je een Willem.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat er 'willem' in mijn naam voor komt?

Weet je, je mag op zich best je smoeltje over mij houden hoor. Al helemaal als het over dingen uit 2009 gaat.quote:

Wat zeg ik over jou dan? Net ging het over jou, en dan praat ik mee, juist omdát ik nog dingen van je weet uit 2009.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:37 schreef Jhali het volgende:
[..]
Weet je, je mag op zich best je smoeltje over mij houden hoor. Al helemaal als het over dingen uit 2009 gaat.

Willemokkel toch?quote:Op donderdag 19 december 2013 17:38 schreef Moira. het volgende:
Oh en verder, ik schaam mij ook voor mijn vroegere FOK! account van toen ik 17 was

Onze koning heet geen Willemquote:

Nou ik laat me niet mijn IQ laag noemen en mij lelijk noemen door een of ander wijf die meer smoket dan dat ze wat nuttigs voor de maatschappij noemt, dank je vriendelijk.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat zeg ik over jou dan? Net ging het over jou, en dan praat ik mee, juist omdát ik nog dingen van je weet uit 2009.
Verder geef ik weinig neuks, dus ja..

Nou, ik ben nu 17, was toen 12-13 en ik moet zeggen dat ik me voor sommige dingen wel schaam maar als nog vind ik het niet chill dat je zo over me praat. Niet jij alleen natuurlijk, maar Toto weet wel wat ik van hem vind.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:38 schreef Moira. het volgende:
Oh en verder, ik schaam mij ook voor mijn vroegere FOK! account van toen ik 17 was

Ik ken je niet, maar deze spelling is niet geweldig. De zin klopt van geen kant.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:39 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nou ik laat me niet mijn IQ laag noemen en mij lelijk noemen door een of ander wijf die meer smoket dan dat ze wat nuttigs voor de maatschappij noemt, dank je vriendelijk.

Och kind, ik heb je helemaal niet lelijk genoemd. Ik was het slechts met iemand eens.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:39 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nou ik laat me niet mijn IQ laag noemen en mij lelijk noemen door een of ander wijf die meer smoket dan dat ze wat nuttigs voor de maatschappij noemt, dank je vriendelijk.

Begrijp ik. Ik zou het zelf inderdaad ook niet leuk vinden.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:40 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nou, ik ben nu 17, was toen 12-13 en ik moet zeggen dat ik me voor sommige dingen wel schaam maar als nog vind ik het niet chill dat je zo over me praat. Niet jij alleen natuurlijk, maar Toto weet wel wat ik van hem vind.

Oké, excuses aanvaard dan. Chill van je dat je sorry zegt.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Begrijp ik. Ik zou het zelf inderdaad ook niet leuk vinden.
Sorry daarvoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |