quote:Op maandag 2 december 2013 22:36 schreef Fopje het volgende:
Ik masturbeer op schimmelpotten en shampooflessen.
Hé Faux.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:42 schreef Faux. het volgende:
HERR LEHRER
ICH HABE MEINEN HAUSAFGABES NICHT GEMACHT
ARBEIT MACHT FREI!quote:Op donderdag 19 december 2013 16:42 schreef Faux. het volgende:
HERR LEHRER
ICH HABE MEINEN HAUSAFGABES NICHT GEMACHT
LEBENSRAUMquote:
Hipsters ftw.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:43 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik begin een beetje hipster te worden![]()
Ik geloof dat ik in aanmerking kom voor naaktfoto's.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nu gaat LB me vast aardiger vinden!
Die van mij heb je al toch?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:45 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik in aanmerking kom voor naaktfoto's.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 december 2013 16:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..].
Ach, ik gun het je brah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Fopje has abandoned us
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Wie is deze meneer?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:47 schreef Faux. het volgende:
is het iemand wel eens opgevallen wat voor een gigantische neus deze meneer heeft
[ afbeelding ]
schaam je dat je dat niet weetquote:
Fopje lijkt me iemand met een leven. Goed nummer trouwens.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ach, ik gun het je brah.
En Fopje has abandoned us
Ja maar je had het over meisjes op FOK!.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:21 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Omdat ik nog geen foto's van jou heb gehad.
quote:Op donderdag 19 december 2013 16:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Fopje lijkt me iemand met een leven. Goed nummer trouwens.[ afbeelding ]
Ik weet het x 2quote:Op donderdag 19 december 2013 16:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Fopje lijkt me iemand met een leven. Goed nummer trouwens.[ afbeelding ]
iets met stenen werpen en jezus wat een joekelquote:Op donderdag 19 december 2013 16:47 schreef Faux. het volgende:
is het iemand wel eens opgevallen wat voor een gigantische neus deze meneer heeft
[ afbeelding ]
Ik zei toch dat ik niet kan oordelen over mannen op FOK!quote:Op donderdag 19 december 2013 16:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja maar je had het over meisjes op FOK!.
Kutedit, Adolf Hitler.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
Kuttopic, slotje
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:55 schreef Moira. het volgende:
Zo, eindelijk verlost van de telefoon. Zei iemand nog wat tegen mij of ben ik weer eens vriendloos?
Ik.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:55 schreef Moira. het volgende:
Zo, eindelijk verlost van de telefoon. Zei iemand nog wat tegen mij of ben ik weer eens vriendloos?
Heb veel aan je gedacht, telt dat?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:55 schreef Moira. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |