schaam je dat je dat niet weetquote:
Fopje lijkt me iemand met een leven. Goed nummer trouwens.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ach, ik gun het je brah.
En Fopje has abandoned us
Ja maar je had het over meisjes op FOK!.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:21 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Omdat ik nog geen foto's van jou heb gehad.
quote:Op donderdag 19 december 2013 16:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Fopje lijkt me iemand met een leven. Goed nummer trouwens.[ afbeelding ]
Ik weet het x 2quote:Op donderdag 19 december 2013 16:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Fopje lijkt me iemand met een leven. Goed nummer trouwens.[ afbeelding ]
iets met stenen werpen en jezus wat een joekelquote:Op donderdag 19 december 2013 16:47 schreef Faux. het volgende:
is het iemand wel eens opgevallen wat voor een gigantische neus deze meneer heeft
[ afbeelding ]
Ik zei toch dat ik niet kan oordelen over mannen op FOK!quote:Op donderdag 19 december 2013 16:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja maar je had het over meisjes op FOK!.
Kutedit, Adolf Hitler.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
Kuttopic, slotje
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:55 schreef Moira. het volgende:
Zo, eindelijk verlost van de telefoon. Zei iemand nog wat tegen mij of ben ik weer eens vriendloos?
Ik.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:55 schreef Moira. het volgende:
Zo, eindelijk verlost van de telefoon. Zei iemand nog wat tegen mij of ben ik weer eens vriendloos?
Heb veel aan je gedacht, telt dat?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:55 schreef Moira. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |