quote:
welke pokémon zou ik zijn dan?quote:Op donderdag 19 december 2013 17:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
Ik zie mensen voor me als Pokémon characters he. Dan is dat altijd even wennen.

oh hehe, maar dan weet ik alsnog niet of dat goed of slecht isquote:Op donderdag 19 december 2013 17:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je wel past bij het beeld dat ik bij je had.

Geen Pokémonquote:

Ik heet geen Max.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:28 schreef Lt.Surge het volgende:
En Donnie lijkt me nog altijd een Max

quote:Op donderdag 19 december 2013 17:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Geen Pokémon
Maar een beetje al Solana.

Heet Moira Solana dan?quote:

Moira heet zelfs geen Moira trolololololquote:Op donderdag 19 december 2013 17:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heet Moira Solana dan?![]()
Het gaat om de character.

quote:Op donderdag 19 december 2013 17:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heet Moira Solana dan?![]()
Het gaat om de character.

Ik dacht dat dat je UN was omdat het een anagram voor Mario isquote:Op donderdag 19 december 2013 17:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moira heet zelfs geen Moira trololololol

Die knakt nog eens doormidden.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dig die wespentaille wel
Willemijn toch?quote:Op donderdag 19 december 2013 17:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moira heet zelfs geen Moira trololololol

quote:

kloptquote:Op donderdag 19 december 2013 17:30 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat je UN was omdat het een anagram voor Mario is
willemijnquote:Op donderdag 19 december 2013 17:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Die knakt nog eens doormidden.
[..]
Willemijn toch?

Ik ben een emo. Soms heb ik dat nodig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!

quote:Op donderdag 19 december 2013 17:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ben een emo. Soms heb ik dat nodig.
Meestal luister ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.

Best wel veel mensen weten m'n naam hier hoorquote:Op donderdag 19 december 2013 17:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Sorry dat ik het heb verklapt.

Vind ik nog wel een erg mooi nummer om te luisteren op z'n tijd!quote:

TR ingediend omdat ik het niet weet.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Best wel veel mensen weten m'n naam hier hoor
Maar 't is geen Willemijn

Willemien?!quote:Op donderdag 19 december 2013 17:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Best wel veel mensen weten m'n naam hier hoor
Maar 't is geen Willemijn

Make that 2.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
TR ingediend omdat ik het niet weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |