ben je ziekquote:Op donderdag 19 december 2013 17:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
het overgeven
het houd niet op
er zit niks meer in mijn maag
STAHP
okrequote:Op donderdag 19 december 2013 17:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nee, voel me kiplekker
heb je het over jezelf?quote:Op donderdag 19 december 2013 17:43 schreef supersof het volgende:
Dat moment dat je een profielfoto van iemand ziet die je niet kent en denkt dat diegene Photobooth heeft gebruikt, maar dat als je verder klikt diegene altijd zo'n hoofd heeft.
quote:Op donderdag 19 december 2013 17:43 schreef supersof het volgende:
Dat moment dat je een profielfoto van iemand ziet die je niet kent en denkt dat diegene Photobooth heeft gebruikt, maar dat als je verder klikt diegene altijd zo'n hoofd heeft.
Iemand die ik niet ken.quote:
Home Alone, Shrek, Surviving Christmas, 17 Again.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:46 schreef Ezell het volgende:
welke films?
ik heb geen tijd om te kijken
mijn kamer is een teringzooi
Shrek is een keertje leuk.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Home Alone, Shrek, Surviving Christmas, 17 Again.
Maar maar maar, Ben Affleck en Christina Applegatequote:Op donderdag 19 december 2013 17:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Shrek is een keertje leuk.
Surviving Christmas klinkt kut.
17 Again kan je heel het jaar door kijken.
Home Alone dus.
Inderdaad. Home Alonequote:Op donderdag 19 december 2013 17:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Shrek is een keertje leuk.
Surviving Christmas klinkt kut.
17 Again kan je heel het jaar door kijken.
Home Alone dus.
Zijn beide niet leuk.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar maar maar, Ben Affleck en Christina Applegate
heb trailer gezienquote:
xxquote:Op donderdag 19 december 2013 17:51 schreef Etsu het volgende:
Ezell ik ga zo naar Utrecht, zie je daar xx
que?quote:Op donderdag 19 december 2013 17:51 schreef Etsu het volgende:
Ezell ik ga zo naar Utrecht, zie je daar xx
1quote:Op donderdag 19 december 2013 17:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Inderdaad. Home Alone
Welke Home Alone eigenlijk?
Forum Opties | |