No problem. Iedereen heeft zo z'n momenten dat 'ie niet zo goed nadenkt over wat 'ie zegt, ik ookquote:Op donderdag 19 december 2013 17:42 schreef Jhali het volgende:
[..]
Oké, excuses aanvaard dan. Chill van je dat je sorry zegt.
Ik ga nu even eten, bye.
Mensen die typen uit hun mondquote:Op donderdag 19 december 2013 17:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ken je niet, maar deze spelling is niet geweldig. De zin klopt van geen kant.
En dat wil wat zeggen uit mijn mondOok al ben ik het nu aan het typen.
Uiteraard.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb je daar ook beeldmateriaal van?
Op FOK! is 1 foto van mij te vinden. De rest laat ik aan mijn manager Donnie over.quote:
hoe ga ik die ooit vindenquote:Op donderdag 19 december 2013 17:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Op FOK! is 1 foto van mij te vinden. De rest laat ik aan mijn manager Donnie over.
Dat zijn de beste soort accountsquote:Op donderdag 19 december 2013 17:38 schreef Moira. het volgende:
Oh en verder, ik schaam mij ook voor mijn vroegere FOK! account van toen ik 17 was
Zeg, bok op naar hier als je wilt rellen, van dit soort achterlijk gedrag zijn wij niet gediend.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:39 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nou ik laat me niet mijn IQ laag noemen en mij lelijk noemen door een of ander wijf die meer smoket dan dat ze wat nuttigs voor de maatschappij noemt, dank je vriendelijk.
Foto's van Surge zijn makkelijk te vindenquote:Op donderdag 19 december 2013 17:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
hoe ga ik die ooit vindenstuur maar in mijn dm
Hehe, als het niet jóúw account isquote:Op donderdag 19 december 2013 17:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat zijn de beste soort accounts
ja maar alles is nu ff te moeilijk voor mijquote:Op donderdag 19 december 2013 17:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Foto's van Surge zijn makkelijk te vinden
Dan weet je het e.e.a. niet over mijn account.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hehe, als het niet jóúw account is
Linkje naar je vorig account?quote:Op donderdag 19 december 2013 17:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hehe, als het niet jóúw account is
vertelquote:Op donderdag 19 december 2013 17:53 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dan weet je het e.e.a. niet over mijn account.
Donnie, het was al klaar.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zeg, bok op naar hier als je wilt rellen, van dit soort achterlijk gedrag zijn wij niet gediend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |