Kloptquote:
Goede tijden mangquote:Op donderdag 19 december 2013 18:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Klopt
Maar ja we kennen elkaar, ''vroegah'' zelfs nog samen in Kinderen voor Kinderen gezongen![]()
![]()
Mooie tijd wel.
Wij leerderen iig de errrrrrrrquote:Op donderdag 19 december 2013 18:20 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Goede tijden mang
Nu heet dat 3kb
Neen. Ik heb FOK! laten veranderen.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
Zijn jullie veranderd door fok!, als persoon?
Jaquote:Op donderdag 19 december 2013 18:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
Baasquote:Op donderdag 19 december 2013 18:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Klopt
Maar ja we kennen elkaar, ''vroegah'' zelfs nog samen in Kinderen voor Kinderen gezongen![]()
![]()
Mooie tijd wel.
Uh nee, ik kom uit een modaalgezin, Surge woonde in een fucking groot huisquote:Op donderdag 19 december 2013 18:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Baas
Dus jullie waren van die elitaire rijkeluis kakkindjes?
Uah, ik ben altijd al zo'n mafkees geweest als ik op FOK! ben. Maar ik heb van FOK! geleerd dat ik geen neuk hoef te geven als ik 'typische FOK! humor' dingetjes in het dagelijks leven gebruikquote:Op donderdag 19 december 2013 18:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik wou dat ik rijk wasquote:Op donderdag 19 december 2013 18:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Uh nee, ik kom uit een modaalgezin, Surge woonde in een fucking groot huis
quote:Op donderdag 19 december 2013 18:24 schreef Jhali het volgende:
Oh kut, ik relde net in de ONZ-SC. Had ik heul niet in de gaten.Sorry jongens.
Ik ben weer lief.
Ghehe, mono ^^.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Uah, ik ben altijd al zo'n mafkees geweest als ik op FOK! ben. Maar ik heb van FOK! geleerd dat ik geen neuk hoef te geven als ik 'typische FOK! humor' dingetjes in het dagelijks leven gebruikDus ergens wel enigszins.
Maar ik heb met een FOK!ker, dus zo veel invloed heeft dat niet op mijn leven
Waren?quote:Op donderdag 19 december 2013 18:25 schreef Moira. het volgende:
Dus jullie waren van die elitaire rijkeluis kakkindjes?
Zoekt 'ie toevallig nog iemand om zijn fortuin mee te delen?quote:Op donderdag 19 december 2013 18:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Surge woont in een penthouseja.
Nou nou, zo wil ik het ook niet noemen.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Surge woont in een penthouseja.
?!quote:Op donderdag 19 december 2013 18:29 schreef Lt.Surge het volgende:
Maar, FOK! heeft mij zeker laten veranderen. Ik ben een stuk zelfverzekerder geworden na ik Mod ben geworden en zo.
Gewoon, dat men tóch ergens vertrouwen in mij had. Dat voelde wel fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |