Nee. Ik ben arm. Wellicht neem ik wat in wodka geweekte tampons voor je mee.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ga je me dan expres dronken voeren?
ehmquote:Op donderdag 19 december 2013 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik ben arm. Wellicht neem ik wat in wodka geweekte tampons voor je mee.
Sorry het is laat.
Sorry Sof. Zo worden sommige mensen nou eenmaal dronken zonder een fles naar binnen te hoeven nemen. Ik kan er niks aan doenquote:
Ja weet niet hoor, niet eens gevraagd.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:58 schreef Ezell het volgende:
Fokkie gaat zaterdag een Blauwe Spijkerbroek uitproberen.
Ik vind dit raar.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry Sof. Zo worden sommige mensen nou eenmaal dronken zonder een fles naar binnen te hoeven nemen. Ik kan er niks aan doen
Niet zeggenquote:
Hahaquote:Op donderdag 19 december 2013 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik ben arm. Wellicht neem ik wat in wodka geweekte tampons voor je mee.
Sorry het is laat.
Gebeurt vaker dan je denkt.quote:
Jullie zijn zo leuk samen. Waarom niet samen ten onder gaan?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan niet, want ik heb jou er dan allang van afgedonderd.
Dan word ik al zenuwachtigquote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 01:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jullie zijn zo leuk samen. Waarom niet samen ten onder gaan?
Jij hebt geen toto in je DM die je tot hosselen dwingtquote:
Ja ik heb het al geprobeerd. Maar Ezell is een genadeloze dame.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jullie zijn zo leuk samen. Waarom niet samen ten onder gaan?
quote:Op donderdag 19 december 2013 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik heb het al geprobeerd. Maar Ezell is een genadeloze dame.
De film The Iron Lady ging eigenlijk over Ezell. Maar dat weet niemand
quote:
Ja joh. Geheel onthouder of gewoon geen bier? Maar je zegt maar als je echt komt, dan doe ik een fel groen t-shirt aan tussen 100 zwart geklede mensenquote:Op donderdag 19 december 2013 01:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hahais goed, hoef ik niet daadwerkelijk te drinken. Is echt jaren geleden dat ik voor het laatst bier op heb dus zou daar sowieso aan moeten wennen
jawel doequote:Op donderdag 19 december 2013 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja joh. Geheel onthouder of gewoon geen bier? Maar je zegt maar als je echt komt, dan doe ik een fel groen t-shirt aan tussen 100 zwart geklede mensen
(Nee toch niet)
Geheelquote:Op donderdag 19 december 2013 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja joh. Geheel onthouder of gewoon geen bier? Maar je zegt maar als je echt komt, dan doe ik een fel groen t-shirt aan tussen 100 zwart geklede mensen
Kom je ook?quote:
wat is het voor ietsquote:
LR heb je linkje voor sof?quote:
kan wel samen met mij autistisch in een hoekje zittenquote:Op donderdag 19 december 2013 01:04 schreef supersof het volgende:
ik houd niet zo van drukke ruimtes
Het is om te beginnen al in Den Haag. De muziek zelf... uhm. Ik denk niet dat het de plek is voor een meetquote:
ik ben geen autistquote:Op donderdag 19 december 2013 01:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kan wel samen met mij autistisch in een hoekje zitten
gaat erom dat je samen met mij in een hoekje zitquote:
Oke dan lijkt het me niet handigquote:Op donderdag 19 december 2013 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is om te beginnen al in Den Haag. De muziek zelf... uhm. Ik denk niet dat het de plek is voor een meet
Neen. Juist een heel spontaan iemandquote:
heel spontaan?quote:Op donderdag 19 december 2013 01:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neen. Juist een heel spontaan iemand
Wat zou je mij geven.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij durft niet meer. Hij weet dat hij mijn bier niet kan afslaan.
Gruwelijke moshpits jongen.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij durft niet meer. Hij weet dat hij mijn bier niet kan afslaan.
wat?quote:
Ik wou al niets zeggen.quote:
Ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:06 schreef supersof het volgende:
[..]
heel spontaan?
spontaan?
je vind mij spontaan?
wat.
Doe ik niet aan mee. Al moet ik wel na jij bier op hebt wellicht.quote:
Bedankt voor het inkoppen.quote:
Dat zal vast wel neerkomen op de standaard zoete witte wijn, of wat?quote:
Heh watquote:Op donderdag 19 december 2013 01:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja.
Een autist gaat niet vrolijk die HEMA-puzzel maken. Jij geeft geen neuk en gaat daar in op.
is kjoet
Lust ik niet ;squote:Op donderdag 19 december 2013 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe ik niet aan mee. Al moet ik wel na jij bier op hebt wellicht.
[..]
Bedankt voor het inkoppen.
[..]
Dat zal vast wel neerkomen op de standaard zoete witte wijn, of wat?
Wie zou wel een neuk geven om zoiets?quote:Op donderdag 19 december 2013 01:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja.
Een autist gaat niet vrolijk die HEMA-puzzel maken. Jij geeft geen neuk en gaat daar in op.
is kjoet
Ja die puzzel was wel leukquote:Op donderdag 19 december 2013 01:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja.
is kjoet
We zaten in de HEMA, zoals een sof dat betaamt. En er was zo'n grote schuifpuzzel voor kindertjes met een beer en die gingen we maken.quote:
Ik vind het altijd tof om mee te doen met de moshpit, agressie kwijtraken.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe ik niet aan mee. Al moet ik wel na jij bier op hebt wellicht.
autisten.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wie zou daar wel een neuk geven om zoiets?![]()
quote:Op donderdag 19 december 2013 01:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We zaten in de HEMA, zoals een sof dat betaamt. En er was zo'n grote schuifpuzzel voor kindertjes met een beer en die gingen we maken.
Was pittig moeilijk
Die zouden daar juist niet om geven toch?quote:
Inderdaad. Die hebben juist niet door wat hun gedrag bij andere (kan) opwekken.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die zouden daar juist niet om geven toch?
Zucht... oke ik kop het in...quote:Op donderdag 19 december 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
Zo, zie je je oud-klasgenootje even halfnaakt op FB verschijnen.
Link.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
Zo, zie je je oud-klasgenootje even halfnaakt op FB verschijnen.
Lijkt me niet heel netjesquote:
Ja en er niks mee doen.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die zouden daar juist niet om geven toch?
Je hoeft ook niet netjes te zijn.quote:
MIJN HOOFDquote:
Nawquote:
Sof de denker.quote:
Het valt allemaal wel mee. Ze heeft een soort vestje aan, met een ontbloot bovenlichaam waar je niet heel veel van zietquote:Op donderdag 19 december 2013 01:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet netjes te zijn.
Jij bent echt slimquote:Op donderdag 19 december 2013 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Konijnen zijn hierbij bewezen intelligenter dan paarden en honden
Ah joh. Ik zag er raar uit omdat mijn ogen opgemaakt waren, zo heeft iedereen een excuus.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:13 schreef supersof het volgende:
Het ziet er raar uit omdat je alleen mijn gezicht ziet![]()
moet de after eight foto er ook op?quote:Op donderdag 19 december 2013 01:13 schreef supersof het volgende:
Het ziet er raar uit omdat je alleen mijn gezicht ziet![]()
Die foto was grappig. Mijn laatste dm was ook niet lullig bedoelt trouwens hoorquote:Op donderdag 19 december 2013 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah joh. Ik zag er raar uit omdat mijn ogen opgemaakt waren, zo heeft iedereen een excuus.
ikquote:Op donderdag 19 december 2013 01:16 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik weet niet wie hier lief is en niet.
die is al helemaal gekquote:Op donderdag 19 december 2013 01:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
moet de after eight foto er ook op?
Komen we maar op 1 manier achter heh.quote:
Soms. Tenzij ik belachelijk word gemaakt.quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 01:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Die foto was grappig. Mijn laatste dm was ook niet lullig bedoelt trouwens hoor
ik weet niet of ik dit leuk vindquote:
Ja, of nee?quote:Op donderdag 19 december 2013 01:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet niet of ik dit leuk vind
quote:Op donderdag 19 december 2013 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms. Tenzij ik belachelijk word gemaakt.
[..]![]()
(Niet serieus nemen a.u.b.)
mwah volgens mij is het ze nog niet opgevallen dat we het hier over hebben dus doe maar niet ;squote:
dat ging over iets andersquote:
niet in de zomer gaan dusquote:Op donderdag 19 december 2013 01:20 schreef Ezell het volgende:
ben vliegtickets kijken voor de zomer
damn, wat een prijzen
Waar wil je naartoeeeeequote:Op donderdag 19 december 2013 01:20 schreef Ezell het volgende:
ben vliegtickets kijken voor de zomer
damn, wat een prijzen
Wat een wijsheden zo diep in de nachtquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar draag je wel echt zo'n "pak" op een gala? Of moet je echt een smoking hebben? Heb nog nooit eerder een kerstgala gehad namelijk, heb er absoluut geen verstand van
Huehue
Te laat faggotquote:
Niks mis mee toch?quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 01:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is het een aardappel waarmee je foto's hebt gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Link is dood.
quote:Op donderdag 19 december 2013 01:20 schreef Kerstkrans het volgende:
Wat draag je op een kerstgala?
Ik dacht er aan of deze te kopen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of deze:Ik kan dit beter beoordelen als ik jou eerst heb gezien. Stuur maar een dm als je wilt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar draag je wel echt zo'n "pak" op een gala? Of moet je echt een smoking hebben? Heb nog nooit eerder een kerstgala gehad namelijk, heb er absoluut geen verstand vanOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
staat al in mn foldertjequote:
Ik dacht er aan of deze te kopen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of deze:Tweede ziet er wel strakker uit. Vind eerste meer een pak voor je werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar draag je wel echt zo'n "pak" op een gala? Of moet je echt een smoking hebben? Heb nog nooit eerder een kerstgala gehad namelijk, heb er absoluut geen verstand van
Maar ik zou sowieso geen pak aan doen voor een kerstgala wat waarschijnlijk voor school is of zo
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
mijn moeder heeft ook een folder van mijquote:
Ik dacht er aan of deze te kopen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of deze:Voor school niet moeilijk doen joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar draag je wel echt zo'n "pak" op een gala? Of moet je echt een smoking hebben? Heb nog nooit eerder een kerstgala gehad namelijk, heb er absoluut geen verstand vanWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op donderdag 19 december 2013 01:22 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn moeder heeft ook een folder van mij
Ik heb mijn post zelfs moeten editten zo langzaam was je. Al ben ik nog altijd onder de indruk over de pixels in de fotoquote:
Sof.rarquote:Op donderdag 19 december 2013 01:22 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn moeder heeft ook een folder van mij
Ze maakt screenshots van mijn whatsapp foto'squote:
Had hem ook al van imgur verwijderd, dus quoten voor het nageslacht heeft ook geen zinquote:Op donderdag 19 december 2013 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb mijn post zelfs moeten editten zo langzaam was je. Al ben ik nog altijd onder de indruk over de pixels in de foto
Whut?quote:Op donderdag 19 december 2013 01:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze maakt screenshots van mijn whatsapp foto's
Weet niet of dat iets voor mij isquote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 01:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze maakt screenshots van mijn whatsapp foto's
Waar zul je het dan op baseren? Ik stuur morgen misschien wel een foto dan.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan dit beter beoordelen als ik jou eerst heb gezien. Stuur maar een dm als je wilt.
Niet? Gewoon een overhemd dan of zo? Ik heb sowieso een pak nodig, dus ik ga er sowieso één kopen; de vraag is alleen welke. Ik vind met zo'n patroontje wel leuk maar inderdaad vind ik de tweede wat beter.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tweede ziet er wel strakker uit. Vind eerste meer een pak voor je werk.
Maar ik zou sowieso geen pak aan doen voor een kerstgala wat waarschijnlijk voor school is of zo
Ja, echt waar.quote:
vriendinnetje opzoeken en dan samen paar weken land door reizenquote:Op donderdag 19 december 2013 01:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weet niet of dat iets voor mij iswaarom wil jij gaan dan?
Nee doe nu maar. Ik ga morgen op vakantie dus dat is zo vervelend enzo.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:24 schreef Kerstkrans het volgende:
[..]
Waar zul je het dan op baseren? Ik stuur morgen misschien wel een foto dan.
[..]
Niet? Gewoon een overhemd dan of zo? Ik heb sowieso een pak nodig, dus ik ga er sowieso één kopen; de vraag is alleen welke. Ik vind met zo'n patroontje wel leuk maar inderdaad vind ik de tweede wat beter.
Op een gala draag je een smoking. In pak sta je echt voor lul.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:20 schreef Kerstkrans het volgende:
Maar draag je wel echt zo'n "pak" op een gala? Of moet je echt een smoking hebben? Heb nog nooit eerder een kerstgala gehad namelijk, heb er absoluut geen verstand van
Ik dacht er aan of deze te kopen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of deze:Eventueel ook nog deze. Deze zijn de enige betaalbaren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar draag je wel echt zo'n "pak" op een gala? Of moet je echt een smoking hebben? Heb nog nooit eerder een kerstgala gehad namelijk, heb er absoluut geen verstand vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huehue![]()
Dat is altijd wel leuk, strand daar doet mij niets omdat ik zelf aan het strand woonquote:Op donderdag 19 december 2013 01:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
vriendinnetje opzoeken en dan samen paar weken land door reizen
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Maar je gaat niet naar Australie voor het strandquote:Op donderdag 19 december 2013 01:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is altijd wel leuk, strand daar doet mij niets omdat ik zelf aan het strand woon![]()
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Doei Sjakkie“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op donderdag 19 december 2013 01:25 schreef Kerstkrans het volgende:
[..]
Eventueel ook nog deze. Deze zijn de enige betaalbaren.Die mag ook niet naar een gala.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In de zomer is het daar winter hè? Die twee vriendinnen met wie ik door Australie ga reizen, willen ook naar Tasmanie om een of ander beest te zien.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is altijd wel leuk, strand daar doet mij niets omdat ik zelf aan het strand woonZit eraan te denken om dan gewoon voor ongeveer even veel of minder geld (als je naar totale prijs inclusief vliegtickets kijkt) gewoon een paar dagen Hong Kong te doen.
Gewoon die wijven dumpen.
![]()
![]()
Waarom dan? Om doodgestoken te worden door schorpioenen? In de woestijn te dwalen?quote:Op donderdag 19 december 2013 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je gaat niet naar Australie voor het strand
trustequote:
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
Om gewoon laidback door het land te toeren. Mooie natuur zien. Relaxte mensen. Toffe steden.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom dan? Om doodgestoken te worden door schorpioenen? In de woestijn te dwalen?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Oké, maar als ik het goed begrijp, gewoon een wit overhemd, evt nog een colbertje erboven, en een zwarte pantalon?quote:Op donderdag 19 december 2013 01:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op een gala draag je een smoking. In pak sta je echt voor lul.Dat lijkt nu misschien niet heel erg, maar als jij straks in een (niet zwart!) pak aankomt en de rest is in glimmende smokings val je echt buiten de toon.
Als je er geen wil kopen (wat logisch is) kun je ze huren voor niet al te veel geldHuehue![]()
Knuffelen met Aboriginals natuurlijk.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom dan? Om doodgestoken te worden door schorpioenen? In de woestijn te dwalen?![]()
Ik ga morgen niet naar wiskundeOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
Sowieso Hong Kong boven Tasmanie inderdaad.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
In de zomer is het daar winter hè? Die twee vriendinnen met wie ik door Australie ga reizen, willen ook naar Tasmanie om een of ander beest te zien.Zit eraan te denken om dan gewoon voor ongeveer even veel of minder geld (als je naar totale prijs inclusief vliegtickets kijkt) gewoon een paar dagen Hong Kong te doen.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ah ja dat is zoquote:Op donderdag 19 december 2013 01:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
In de zomer is het daar winter hè? Die twee vriendinnen met wie ik door Australie ga reizen, willen ook naar Tasmanie om een of ander beest te zien.Zit eraan te denken om dan gewoon voor ongeveer even veel of minder geld (als je naar totale prijs inclusief vliegtickets kijkt) gewoon een paar dagen Hong Kong te doen.
Do it
Nee, je gaat op vakantie hehe, dat zeg je net!quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Bij tasmanie denk ik altijd aan zo'n looney tunes figuurOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
En dan heb je tenminste ook nog lekker eten.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso Hong Kong boven Tasmanie inderdaad.
Ja toch?!quote:![]()
![]()
ja whihihehehquote:Op donderdag 19 december 2013 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, je gaat op vakantie hehe, dat zeg je net!Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Die willen ze dus zien.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:28 schreef supersof het volgende:
Bij tasmanie denk ik altijd aan zo'n looney tunes figuur![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je ook nog paar weken Nieuw-Zeeland doen Ezell?
quote:
bestaat dit echt?Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
PROSTITUTIEquote:Op donderdag 19 december 2013 01:29 schreef Ezell het volgende:
Met wat geluk heb ik in Hong Kong ook nog eens gratis overnachting.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le![]()
Nee. Een smoking.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:27 schreef Kerstkrans het volgende:
[..]
Oké, maar als ik het goed begrijp, gewoon een wit overhemd, evt nog een colbertje erboven, en een zwarte pantalon?
Dat is echt iets anders dan een normaal colbertje. Let op de knoop, de stof, de glimmende lapellen en het model. Wit overhemd en zwarte pantalon zijn altijd goed. Vergeet ook je strik niet.![]()
http://images6.fanpop.com(...)32314539-500-400.jpgquote:Op donderdag 19 december 2013 01:29 schreef supersof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bestaat dit echt?Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Nee, denk het niet. Een aantal dagen aan de westkust bij Perth en dan ruim twee weken de oostkust bekijken. Is nog niet precies zeker hoe en wat. Geen zin om te haasten voor Nieuw-Zeeland.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:29 schreef Fok-it het volgende:
Ga je ook nog paar weken Nieuw-Zeeland doen Ezell?
Ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ff plaatje zoeken gr
bestaat dit echt?Nee.quote:![]()
![]()
Waren zijn spoedig uitgestorven door een virus o.i.d.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ff plaatje zoeken gr
bestaat dit echt?![]()
![]()
wtf ezell waarom willen je vriendinnen dat zien.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waren zijn spoedig uitgestorven door een virus o.i.d.
[ afbeelding ]Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Weet ik veel. Ze noemen telkens Tasmanië en dat beest.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:30 schreef supersof het volgende:
[..]
wtf ezell waarom willen je vriendinnen dat zien.![]()
![]()
Okee, ik weet genoeg. Thanks!quote:Op donderdag 19 december 2013 01:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Een smoking.
[ afbeelding ]
Dat is echt iets anders dan een normaal colbertje. Let op de knoop, de stof, de glimmende lapellen en het model. Wit overhemd en zwarte pantalon zijn altijd goed. Vergeet ook je strik niet.Huehue![]()
Als jullie een tabblad niet meer nodig hebben, klikken jullie het dan meteen weg? Of blijf hij open staat totdat je er 15 hebt en klik je ze dan allemaal in een keer achter elkaar weg?Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
wegquote:Op donderdag 19 december 2013 01:32 schreef supersof het volgende:
Als jullie een tabblad niet meer nodig hebben, klikken jullie het dan meteen weg? Of blijf hij open staat totdat je er 15 hebt en klik je ze dan allemaal in een keer achter elkaar weg?![]()
Echt super zielig. Krijgen allemaal een hele nare vorm van kanker. Ze zijn wel bezig met programma's om ze te reddenquote:Op donderdag 19 december 2013 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waren zijn spoedig uitgestorven door een virus o.i.d.
[ afbeelding ]SPOILER: pas op, viesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vraag mij enkel af of dat zijn staat of zijn ballen zijn maar dat geheel terzijde.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:30 schreef supersof het volgende:
[..]
wtf ezell waarom willen je vriendinnen dat zien.![]()
Op m`n iPad en telefoon wel. Daar staan er echt 30 tegelijk openquote:Op donderdag 19 december 2013 01:32 schreef supersof het volgende:
Als jullie een tabblad niet meer nodig hebben, klikken jullie het dan meteen weg? Of blijf hij open staat totdat je er 15 hebt en klik je ze dan allemaal in een keer achter elkaar weg?
quote:Op donderdag 19 december 2013 01:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt super zielig. Krijgen allemaal een hele nare vorm van kanker. Ze zijn wel bezig met programma's om ze te reddenAh,dat is echt sneuSPOILER: pas op, viesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb er altijd wel een stuk of 10 open staan minstensquote:Op donderdag 19 december 2013 01:32 schreef supersof het volgende:
Als jullie een tabblad niet meer nodig hebben, klikken jullie het dan meteen weg? Of blijf hij open staat totdat je er 15 hebt en klik je ze dan allemaal in een keer achter elkaar weg?Women with dicks and weak men with vaginas.
ahhaah shitquote:Op donderdag 19 december 2013 01:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vraag mij enkel af of dat zijn staat of zijn ballen zijn maar dat geheel terzijde.zie het nu
quote:Op donderdag 19 december 2013 01:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt super zielig. Krijgen allemaal een hele nare vorm van kanker. Ze zijn wel bezig met programma's om ze te reddenLijkt net of hij een peuk in zijn bek heeft hangen.SPOILER: pas op, viesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Ja. Bijna allemaal zijn ze er niet resistent tegen en het is super besmettelijk (terwijl ik helemaal niet wist dat kanker besmettelijk kon zijn).quote:![]()
Ik moet nu lachen.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Dat is zijn kaak.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Lijkt net of hij een peuk in zijn bek heeft hangen.![]()
![]()
dat laatstequote:Op donderdag 19 december 2013 01:32 schreef supersof het volgende:
Als jullie een tabblad niet meer nodig hebben, klikken jullie het dan meteen weg? Of blijf hij open staat totdat je er 15 hebt en klik je ze dan allemaal in een keer achter elkaar weg?Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
De buidelwolf is er ook al uitgestorven. Tasmanen zijn goed in genocides.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Bijna allemaal zijn ze er niet resistent tegen en het is super besmettelijk (terwijl ik helemaal niet wist dat kanker besmettelijk kon zijn).![]()
Hopelijk kunnen ze daar iets tegen vinden ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Bijna allemaal zijn ze er niet resistent tegen en het is super besmettelijk (terwijl ik helemaal niet wist dat kanker besmettelijk kon zijn).“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ok, wat ik morgen ga voordragen: "Terwijl jullie een beest gaan zoeken op Tasmanie, ga ik noedels en rijst eten in Hong Kong. Zie maar of je daarna zin hebt om nog een paar dagen met mij te hangen in Azië."
![]()
![]()
Eens kijken.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:32 schreef supersof het volgende:
Als jullie een tabblad niet meer nodig hebben, klikken jullie het dan meteen weg? Of blijf hij open staat totdat je er 15 hebt en klik je ze dan allemaal in een keer achter elkaar weg?
Facebook, Outlook, other-people, last.fm, imgur, FOK!, blackboard, blackboard, blackboard, blackboard, smokingplaatje, colbertplaatje, national geographic
Ik laat alles open.![]()
Hong Kong is ook peperdure stad hequote:Op donderdag 19 december 2013 01:35 schreef Ezell het volgende:
Ok, wat ik morgen ga voordragen: "Terwijl jullie een beest gaan zoeken op Tasmanie, ga ik noedels en rijst eten in Hong Kong. Zie maar of je daarna zin hebt om nog een paar dagen met mij te hangen in Azië."
Maar nu komt het niet door de mens.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De buidelwolf is er ook al uitgestorven. Tasmanen zijn goed in genocides.Wist je trouwens dat buidelwolven ooit in heel Australië leefden?
Alleen toen kwamen de Aboriginals uit Azië met Dingo's en toen was het feestje snel afgelopen.
![]()
Ik heb net alles weg gekliktquote:Op donderdag 19 december 2013 01:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eens kijken.
Facebook, Outlook, other-people, last.fm, imgur, FOK!, blackboard, blackboard, blackboard, blackboard, smokingplaatje, colbertplaatje, national geographic
Ik laat alles open.
ik had google maps open staan volgens mij. En plaatjes van tasmanian ding. En tumblr. uitzending gemist en ehm.. weet niet meer verder.
In ieder geval altijd wel veel hahaOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Valt toch best mee? En anders vast wel goedkoper dan Australië.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hong Kong is ook peperdure stad he![]()
Morgen gesprek met mn mentor om 12.00 ;sOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Nou weet ik niet. Singapore is ook niet goedkoper dan Australië denk ikquote:Op donderdag 19 december 2013 01:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Valt toch best mee? En anders vast wel goedkoper dan Australië.
Tja... natuurlijk selectie he. Ik sta er vaak wel verbazingwekkend neutraal in op deze wijze.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar nu komt het niet door de mens.Wist je trouwens dat buidelwolven ooit in heel Australië leefden?
Alleen toen kwamen de Aboriginals uit Azië met Dingo's en toen was het feestje snel afgelopen.
Stropen daarentegen...
Maar ik ga eens richting bed.![]()
Ach ja, anders alsnog Hong Kong > Tasmanië.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou weet ik niet. Singapore is ook niet goedkoper dan Australië denk ik![]()
![]()
Waar ga je het over hebben?quote:Op donderdag 19 december 2013 01:38 schreef supersof het volgende:
Morgen gesprek met mn mentor om 12.00 ;s“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Verstandig, alweer bijna 2 uur ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... natuurlijk selectie he. Ik sta er vaak wel verbazingwekkend neutraal in op deze wijze.
Stropen daarentegen...
Maar ik ga eens richting bed.Women with dicks and weak men with vaginas.
Sowiesoquote:Op donderdag 19 december 2013 01:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach ja, anders alsnog Hong Kong > Tasmanië.Al zou ik de verleiding niet kunnen weerstaan om Nieuw-Zeeland niet mee te nemen als je daar toch bent.
Ik heb eerlijk gezegd dat ik geen zin meer heb ik school nadat hij vroeg of ik zo erg was geschrokken van mijn rapport en zijn commentaar dat ik niet meer naar school was gegaan die dagen daarvoorquote:
En daar wilt hij over praten.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
ja heb je niks aan togquote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Nee, is goed voor het ecosysteem.quote:Women with dicks and weak men with vaginas.
WIl je er echt serieus mee kappen dan?quote:Op donderdag 19 december 2013 01:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd dat ik geen zin meer heb ik school nadat hij vroeg of ik zo erg was geschrokken van mijn rapport en zijn commentaar dat ik niet meer naar school was gegaan die dagen daarvoor
En daar wilt hij over praten.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Mwah, misschien.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
WIl je er echt serieus mee kappen dan?Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Nee. Waarom zou je willen dat een dier uitsterft?quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Het is niet zo alsof je naar een land gaat en daar nooit meer terug naartoe gaat. Dus dat kan nog leuk zijn voor in de toekomst.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SowiesoAl zou ik de verleiding niet kunnen weerstaan om Nieuw-Zeeland niet mee te nemen als je daar toch bent.
![]()
En dan heb ik het niet over teken, luizen en muggen
Nee true. Maar een land als Nieuw-Zeeland zul je niet snel meer aan denken of de mogelijkheid voor krijgenquote:Op donderdag 19 december 2013 01:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is niet zo alsof je naar een land gaat en daar nooit meer terug naartoe gaat. Dus dat kan nog leuk zijn voor in de toekomst.
Ik heb zin in taart.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Ga bakken.quote:Women with dicks and weak men with vaginas.
Slagroomtaart bakken?quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Dan kun jr gewoon stukken zwemmen midden in de oceaan zonder je bezig te hoeven houden met hun eventuele aanwezigheid.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Waarom zou je willen dat een dier uitsterft?blablablabla![]()
Ik kan alleen kwarktaart maken.quote:Women with dicks and weak men with vaginas.
Ik wil appelkruimelvlaaiquote:
I'll survive.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee true. Maar een land als Nieuw-Zeeland zul je niet snel meer aan denken of de mogelijkheid voor krijgen![]()
Drie á weken is al een korte tijd om een land te zien.![]()
![]()
Appeltaart is ook een makkie gewoon doosje volgen van Koopmans.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik kan alleen kwarktaart maken.blablablabla![]()
Als dat de enige reden is.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan kun jr gewoon stukken zwemmen midden in de oceaan zonder je bezig te hoeven houden met hun eventuele aanwezigheid.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ja absoluut. Meeste gaan maanden naar Australie dusquote:Op donderdag 19 december 2013 01:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
I'll survive.![]()
Drie á weken is al een korte tijd om een land te zien.
quote:
Zoveel geld en tijd heb ik absoluut niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja absoluut. Meeste gaan maanden naar Australie dus![]()
Nu nog meer zin in HP meet, Sof wat doe je.quote:Women with dicks and weak men with vaginas.
sorryquote:Op donderdag 19 december 2013 01:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nu nog meer zin in HP meet, Sof wat doe je.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
het is je vergeven zolang je een plek kan vindenquote:Women with dicks and weak men with vaginas.
ik ga naar bed om daar verder te gaan met mobielWomen with dicks and weak men with vaginas.
Ik ga slapen
truste schatjes
Trustenquote:
Echt geen kut aan hier.quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
nee want ik ben wegquote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Ah, de nachtlounge is op tv begonnen.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
bel mijquote:Op donderdag 19 december 2013 01:55 schreef Fok-it het volgende:
Ah, de nachtlounge is op tv begonnen.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Rijpe vrouwen op je beeldscherm. Wat een verademing.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik heb nog nooit dronken gepostquote:Op donderdag 19 december 2013 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang Happy van de alcohol afblijft wel.Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op donderdag 19 december 2013 01:55 schreef Fok-it het volgende:
Rijpe vrouwen op je beeldscherm. Wat een verademing.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Nog goed te doen.quote:
Hoe was BB?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Braaf. Trustenquote:Op donderdag 19 december 2013 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wel oke. morgen even doorkijken
nu slapen. gn
Wat gaat iedereen vroeg, vannacht, tering.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ongezond dit jaquote:Op donderdag 19 december 2013 02:01 schreef Fok-it het volgende:
Wat gaat iedereen vroeg, vannacht, tering.Women with dicks and weak men with vaginas.
Filmpje kijken zo dan maar.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Heel stiekem heb ik het ook alweer opgegeven en overweeg ik een nachtje door te halen.quote:Op donderdag 19 december 2013 02:01 schreef Fok-it het volgende:
Wat gaat iedereen vroeg, vannacht, tering.![]()
Nachtje doorhalen is niet de beste optie. Morgen naar school?quote:Op donderdag 19 december 2013 02:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel stiekem heb ik het ook alweer opgegeven en overweeg ik een nachtje door te halen.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Dat wel. Maar weinig hersencapaciteit nodig, steker nog ik geloof dat er zelfs een kerstborrel is inbegrepen.quote:Op donderdag 19 december 2013 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nachtje doorhalen is niet de beste optie. Morgen naar school?![]()
Ah, dan kan je het wel overwegen ja. Met de kerstborrel je slapeloosheid even wegwerkenquote:Op donderdag 19 december 2013 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wel. Maar weinig hersencapaciteit nodig, steker nog ik geloof dat er zelfs een kerstborrel is inbegrepen.
Dan moet je dat vooral niet doenquote:
Is wel slim, aangezien mijn ritme helemaal naar de klote gaat.quote:Op donderdag 19 december 2013 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je dat vooral niet doen![]()
![]()
Vliegtickets zijn te interessant?quote:
Ik ga toch maar slapen. Auf wiedersehenWomen with dicks and weak men with vaginas.
Mooi. Met een beetje geluk stellen ze voor om door naar een kroeg te gaan. Dan kan je maar weten al lam van vermoeidheid zijn.quote:Op donderdag 19 december 2013 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, dan kan je het wel overwegen ja. Met de kerstborrel je slapeloosheid even wegwerken![]()
Waarom is mijn Apple-ID vergrendeld
Ja, dat ook.quote:Op donderdag 19 december 2013 02:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vliegtickets zijn te interessant?
Ik ga toch maar slapen. Auf wiedersehen![]()
Niks zo effectief voor een verrot ritme dan een nacht doorhalen.quote:Op donderdag 19 december 2013 02:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is wel slim, aangezien mijn ritme helemaal naar de klote gaat.![]()
Time for Netflix“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
geen zinquote:Op donderdag 19 december 2013 02:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks zo effectief voor een verrot ritme dan een nacht doorhalen.![]()
Hoe is leven hier?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Goed goed, beetje serietje kijken.quote:
Daar?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik zit een beetje naar het radiootje te luisteren, lekker vakantiequote:Op donderdag 19 december 2013 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed goed, beetje serietje kijken.
Daar?Bevalt wel lekker zo.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Matigjes. Ik wilde 2 uur geleden al slapen. Wel heb ik je SR broeders een hart onder de riem proberen te steken al pakte ze mijn compliment weer niet goed op.quote:![]()
SR zeker?quote:Op donderdag 19 december 2013 02:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit een beetje naar het radiootje te luisteren, lekker vakantieBevalt wel lekker zo.
Kun je hier een link naar geven?quote:Op donderdag 19 december 2013 02:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Matigjes. Ik wilde 2 uur geleden al slapen. Wel heb ik je SR broeders een hart onder de riem proberen te steken al pakte ze mijn compliment weer niet goed op.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Uiteraard.quote:
Nee was niet veel bijzonders. Al deed het wel pijn.quote:Op donderdag 19 december 2013 02:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je hier een link naar geven?![]()
Wat zei je?quote:Op donderdag 19 december 2013 02:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee was niet veel bijzonders. Al deed het wel pijn.
Ik ben ook weg, laters
Iedereen is te vroeg weg jaquote:
uh, oké[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Waarom ben ik wakker"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
je hoorde mijn wekker?quote:
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Goedemorgen hoiIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Gianniquote:
Jhaliquote:
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Weetje, heeeeel eerlijk gezegd vind ik dat jij zo langzaamaan wel een keer je mond over/tegen mij mag houden, als je toch niks aardigs te zeggen hebt.quote:![]()
![]()
Op fok ben ik homo.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: