wegquote:Op donderdag 19 december 2013 01:32 schreef supersof het volgende:
Als jullie een tabblad niet meer nodig hebben, klikken jullie het dan meteen weg? Of blijf hij open staat totdat je er 15 hebt en klik je ze dan allemaal in een keer achter elkaar weg?
Echt super zielig. Krijgen allemaal een hele nare vorm van kanker. Ze zijn wel bezig met programma's om ze te reddenquote:Op donderdag 19 december 2013 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waren zijn spoedig uitgestorven door een virus o.i.d.
[ afbeelding ]
SPOILER: pas op, viesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag mij enkel af of dat zijn staat of zijn ballen zijn maar dat geheel terzijde.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:30 schreef supersof het volgende:
[..]
wtf ezell waarom willen je vriendinnen dat zien.
Op m`n iPad en telefoon wel. Daar staan er echt 30 tegelijk openquote:Op donderdag 19 december 2013 01:32 schreef supersof het volgende:
Als jullie een tabblad niet meer nodig hebben, klikken jullie het dan meteen weg? Of blijf hij open staat totdat je er 15 hebt en klik je ze dan allemaal in een keer achter elkaar weg?
quote:Op donderdag 19 december 2013 01:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt super zielig. Krijgen allemaal een hele nare vorm van kanker. Ze zijn wel bezig met programma's om ze te reddenAh,dat is echt sneuSPOILER: pas op, viesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
ik heb er altijd wel een stuk of 10 open staan minstensquote:Op donderdag 19 december 2013 01:32 schreef supersof het volgende:
ahhaah shitquote:Op donderdag 19 december 2013 01:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vraag mij enkel af of dat zijn staat of zijn ballen zijn maar dat geheel terzijde.
quote:Op donderdag 19 december 2013 01:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt super zielig. Krijgen allemaal een hele nare vorm van kanker. Ze zijn wel bezig met programma's om ze te reddenLijkt net of hij een peuk in zijn bek heeft hangen.SPOILER: pas op, viesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ja. Bijna allemaal zijn ze er niet resistent tegen en het is super besmettelijk (terwijl ik helemaal niet wist dat kanker besmettelijk kon zijn).quote:
Dat is zijn kaak.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Lijkt net of hij een peuk in zijn bek heeft hangen.
dat laatstequote:Op donderdag 19 december 2013 01:32 schreef supersof het volgende:
De buidelwolf is er ook al uitgestorven. Tasmanen zijn goed in genocides.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Bijna allemaal zijn ze er niet resistent tegen en het is super besmettelijk (terwijl ik helemaal niet wist dat kanker besmettelijk kon zijn).
Hopelijk kunnen ze daar iets tegen vinden ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Bijna allemaal zijn ze er niet resistent tegen en het is super besmettelijk (terwijl ik helemaal niet wist dat kanker besmettelijk kon zijn).
Eens kijken.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:32 schreef supersof het volgende:
Hong Kong is ook peperdure stad hequote:Op donderdag 19 december 2013 01:35 schreef Ezell het volgende:
Ok, wat ik morgen ga voordragen: "Terwijl jullie een beest gaan zoeken op Tasmanie, ga ik noedels en rijst eten in Hong Kong. Zie maar of je daarna zin hebt om nog een paar dagen met mij te hangen in Azië."
Maar nu komt het niet door de mens.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De buidelwolf is er ook al uitgestorven. Tasmanen zijn goed in genocides.
Ik heb net alles weg gekliktquote:Op donderdag 19 december 2013 01:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eens kijken.
Facebook, Outlook, other-people, last.fm, imgur, FOK!, blackboard, blackboard, blackboard, blackboard, smokingplaatje, colbertplaatje, national geographic
Ik laat alles open.
Valt toch best mee? En anders vast wel goedkoper dan Australië.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hong Kong is ook peperdure stad he
Nou weet ik niet. Singapore is ook niet goedkoper dan Australië denk ikquote:Op donderdag 19 december 2013 01:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Valt toch best mee? En anders vast wel goedkoper dan Australië.
Tja... natuurlijk selectie he. Ik sta er vaak wel verbazingwekkend neutraal in op deze wijze.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar nu komt het niet door de mens.Wist je trouwens dat buidelwolven ooit in heel Australië leefden?
Alleen toen kwamen de Aboriginals uit Azië met Dingo's en toen was het feestje snel afgelopen.
Ach ja, anders alsnog Hong Kong > Tasmanië.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou weet ik niet. Singapore is ook niet goedkoper dan Australië denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |