Nee. Ik ben arm. Wellicht neem ik wat in wodka geweekte tampons voor je mee.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ga je me dan expres dronken voeren?
ehmquote:Op donderdag 19 december 2013 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik ben arm. Wellicht neem ik wat in wodka geweekte tampons voor je mee.
Sorry het is laat.
Sorry Sof. Zo worden sommige mensen nou eenmaal dronken zonder een fles naar binnen te hoeven nemen. Ik kan er niks aan doenquote:
Ja weet niet hoor, niet eens gevraagd.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:58 schreef Ezell het volgende:
Fokkie gaat zaterdag een Blauwe Spijkerbroek uitproberen.
Ik vind dit raar.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry Sof. Zo worden sommige mensen nou eenmaal dronken zonder een fles naar binnen te hoeven nemen. Ik kan er niks aan doen
Niet zeggenquote:
Hahaquote:Op donderdag 19 december 2013 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik ben arm. Wellicht neem ik wat in wodka geweekte tampons voor je mee.
Sorry het is laat.
Gebeurt vaker dan je denkt.quote:
Jullie zijn zo leuk samen. Waarom niet samen ten onder gaan?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan niet, want ik heb jou er dan allang van afgedonderd.
Dan word ik al zenuwachtigquote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 01:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jullie zijn zo leuk samen. Waarom niet samen ten onder gaan?
Jij hebt geen toto in je DM die je tot hosselen dwingtquote:
Ja ik heb het al geprobeerd. Maar Ezell is een genadeloze dame.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jullie zijn zo leuk samen. Waarom niet samen ten onder gaan?
quote:Op donderdag 19 december 2013 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik heb het al geprobeerd. Maar Ezell is een genadeloze dame.
De film The Iron Lady ging eigenlijk over Ezell. Maar dat weet niemand
quote:
Ja joh. Geheel onthouder of gewoon geen bier? Maar je zegt maar als je echt komt, dan doe ik een fel groen t-shirt aan tussen 100 zwart geklede mensenquote:Op donderdag 19 december 2013 01:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hahais goed, hoef ik niet daadwerkelijk te drinken. Is echt jaren geleden dat ik voor het laatst bier op heb dus zou daar sowieso aan moeten wennen
jawel doequote:Op donderdag 19 december 2013 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja joh. Geheel onthouder of gewoon geen bier? Maar je zegt maar als je echt komt, dan doe ik een fel groen t-shirt aan tussen 100 zwart geklede mensen
(Nee toch niet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |