Braaf. Trustenquote:Op donderdag 19 december 2013 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wel oke. morgen even doorkijken
nu slapen. gn
Ongezond dit jaquote:Op donderdag 19 december 2013 02:01 schreef Fok-it het volgende:
Wat gaat iedereen vroeg, vannacht, tering.
Heel stiekem heb ik het ook alweer opgegeven en overweeg ik een nachtje door te halen.quote:Op donderdag 19 december 2013 02:01 schreef Fok-it het volgende:
Wat gaat iedereen vroeg, vannacht, tering.
Nachtje doorhalen is niet de beste optie. Morgen naar school?quote:Op donderdag 19 december 2013 02:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel stiekem heb ik het ook alweer opgegeven en overweeg ik een nachtje door te halen.
Dat wel. Maar weinig hersencapaciteit nodig, steker nog ik geloof dat er zelfs een kerstborrel is inbegrepen.quote:Op donderdag 19 december 2013 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nachtje doorhalen is niet de beste optie. Morgen naar school?
Ah, dan kan je het wel overwegen ja. Met de kerstborrel je slapeloosheid even wegwerkenquote:Op donderdag 19 december 2013 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wel. Maar weinig hersencapaciteit nodig, steker nog ik geloof dat er zelfs een kerstborrel is inbegrepen.
Dan moet je dat vooral niet doenquote:
Is wel slim, aangezien mijn ritme helemaal naar de klote gaat.quote:Op donderdag 19 december 2013 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je dat vooral niet doen
Vliegtickets zijn te interessant?quote:
Mooi. Met een beetje geluk stellen ze voor om door naar een kroeg te gaan. Dan kan je maar weten al lam van vermoeidheid zijn.quote:Op donderdag 19 december 2013 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, dan kan je het wel overwegen ja. Met de kerstborrel je slapeloosheid even wegwerken
Ja, dat ook.quote:Op donderdag 19 december 2013 02:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vliegtickets zijn te interessant?
Ik ga toch maar slapen. Auf wiedersehen
Niks zo effectief voor een verrot ritme dan een nacht doorhalen.quote:Op donderdag 19 december 2013 02:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is wel slim, aangezien mijn ritme helemaal naar de klote gaat.
geen zinquote:Op donderdag 19 december 2013 02:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks zo effectief voor een verrot ritme dan een nacht doorhalen.
Goed goed, beetje serietje kijken.quote:
Ik zit een beetje naar het radiootje te luisteren, lekker vakantiequote:Op donderdag 19 december 2013 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed goed, beetje serietje kijken.
Daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |