Waar ga je het over hebben?quote:Op donderdag 19 december 2013 01:38 schreef supersof het volgende:
Morgen gesprek met mn mentor om 12.00 ;s
Verstandig, alweer bijna 2 uur ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... natuurlijk selectie he. Ik sta er vaak wel verbazingwekkend neutraal in op deze wijze.
Stropen daarentegen...
Maar ik ga eens richting bed.
Sowiesoquote:Op donderdag 19 december 2013 01:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach ja, anders alsnog Hong Kong > Tasmanië.
Ik heb eerlijk gezegd dat ik geen zin meer heb ik school nadat hij vroeg of ik zo erg was geschrokken van mijn rapport en zijn commentaar dat ik niet meer naar school was gegaan die dagen daarvoorquote:
ja heb je niks aan togquote:
Nee, is goed voor het ecosysteem.quote:
WIl je er echt serieus mee kappen dan?quote:Op donderdag 19 december 2013 01:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd dat ik geen zin meer heb ik school nadat hij vroeg of ik zo erg was geschrokken van mijn rapport en zijn commentaar dat ik niet meer naar school was gegaan die dagen daarvoor
En daar wilt hij over praten.
Mwah, misschien.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
WIl je er echt serieus mee kappen dan?
Nee. Waarom zou je willen dat een dier uitsterft?quote:
Het is niet zo alsof je naar een land gaat en daar nooit meer terug naartoe gaat. Dus dat kan nog leuk zijn voor in de toekomst.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SowiesoAl zou ik de verleiding niet kunnen weerstaan om Nieuw-Zeeland niet mee te nemen als je daar toch bent.
Nee true. Maar een land als Nieuw-Zeeland zul je niet snel meer aan denken of de mogelijkheid voor krijgenquote:Op donderdag 19 december 2013 01:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is niet zo alsof je naar een land gaat en daar nooit meer terug naartoe gaat. Dus dat kan nog leuk zijn voor in de toekomst.
Ga bakken.quote:
Slagroomtaart bakken?quote:
Dan kun jr gewoon stukken zwemmen midden in de oceaan zonder je bezig te hoeven houden met hun eventuele aanwezigheid.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Waarom zou je willen dat een dier uitsterft?
Ik kan alleen kwarktaart maken.quote:
Ik wil appelkruimelvlaaiquote:
I'll survive.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee true. Maar een land als Nieuw-Zeeland zul je niet snel meer aan denken of de mogelijkheid voor krijgen
Appeltaart is ook een makkie gewoon doosje volgen van Koopmans.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik kan alleen kwarktaart maken.
Als dat de enige reden is.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan kun jr gewoon stukken zwemmen midden in de oceaan zonder je bezig te hoeven houden met hun eventuele aanwezigheid.
Ja absoluut. Meeste gaan maanden naar Australie dusquote:Op donderdag 19 december 2013 01:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
I'll survive.![]()
Drie á weken is al een korte tijd om een land te zien.
quote:
Zoveel geld en tijd heb ik absoluut niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja absoluut. Meeste gaan maanden naar Australie dus
Nu nog meer zin in HP meet, Sof wat doe je.quote:
sorryquote:Op donderdag 19 december 2013 01:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nu nog meer zin in HP meet, Sof wat doe je.
het is je vergeven zolang je een plek kan vindenquote:
Trustenquote:
Echt geen kut aan hier.quote:
nee want ik ben wegquote:
bel mijquote:Op donderdag 19 december 2013 01:55 schreef Fok-it het volgende:
Ah, de nachtlounge is op tv begonnen.
Ik heb nog nooit dronken gepostquote:Op donderdag 19 december 2013 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang Happy van de alcohol afblijft wel.
quote:Op donderdag 19 december 2013 01:55 schreef Fok-it het volgende:
Rijpe vrouwen op je beeldscherm. Wat een verademing.
Nog goed te doen.quote:
Braaf. Trustenquote:Op donderdag 19 december 2013 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wel oke. morgen even doorkijken
nu slapen. gn
Ongezond dit jaquote:Op donderdag 19 december 2013 02:01 schreef Fok-it het volgende:
Wat gaat iedereen vroeg, vannacht, tering.
Heel stiekem heb ik het ook alweer opgegeven en overweeg ik een nachtje door te halen.quote:Op donderdag 19 december 2013 02:01 schreef Fok-it het volgende:
Wat gaat iedereen vroeg, vannacht, tering.
Nachtje doorhalen is niet de beste optie. Morgen naar school?quote:Op donderdag 19 december 2013 02:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel stiekem heb ik het ook alweer opgegeven en overweeg ik een nachtje door te halen.
Dat wel. Maar weinig hersencapaciteit nodig, steker nog ik geloof dat er zelfs een kerstborrel is inbegrepen.quote:Op donderdag 19 december 2013 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nachtje doorhalen is niet de beste optie. Morgen naar school?
Ah, dan kan je het wel overwegen ja. Met de kerstborrel je slapeloosheid even wegwerkenquote:Op donderdag 19 december 2013 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wel. Maar weinig hersencapaciteit nodig, steker nog ik geloof dat er zelfs een kerstborrel is inbegrepen.
Dan moet je dat vooral niet doenquote:
Is wel slim, aangezien mijn ritme helemaal naar de klote gaat.quote:Op donderdag 19 december 2013 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je dat vooral niet doen
Vliegtickets zijn te interessant?quote:
Mooi. Met een beetje geluk stellen ze voor om door naar een kroeg te gaan. Dan kan je maar weten al lam van vermoeidheid zijn.quote:Op donderdag 19 december 2013 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, dan kan je het wel overwegen ja. Met de kerstborrel je slapeloosheid even wegwerken
Ja, dat ook.quote:Op donderdag 19 december 2013 02:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vliegtickets zijn te interessant?
Ik ga toch maar slapen. Auf wiedersehen
Niks zo effectief voor een verrot ritme dan een nacht doorhalen.quote:Op donderdag 19 december 2013 02:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is wel slim, aangezien mijn ritme helemaal naar de klote gaat.
geen zinquote:Op donderdag 19 december 2013 02:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks zo effectief voor een verrot ritme dan een nacht doorhalen.
Goed goed, beetje serietje kijken.quote:
Ik zit een beetje naar het radiootje te luisteren, lekker vakantiequote:Op donderdag 19 december 2013 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed goed, beetje serietje kijken.
Daar?
Matigjes. Ik wilde 2 uur geleden al slapen. Wel heb ik je SR broeders een hart onder de riem proberen te steken al pakte ze mijn compliment weer niet goed op.quote:
SR zeker?quote:Op donderdag 19 december 2013 02:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit een beetje naar het radiootje te luisteren, lekker vakantieBevalt wel lekker zo.
Kun je hier een link naar geven?quote:Op donderdag 19 december 2013 02:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Matigjes. Ik wilde 2 uur geleden al slapen. Wel heb ik je SR broeders een hart onder de riem proberen te steken al pakte ze mijn compliment weer niet goed op.
Uiteraard.quote:
Nee was niet veel bijzonders. Al deed het wel pijn.quote:Op donderdag 19 december 2013 02:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je hier een link naar geven?
Wat zei je?quote:Op donderdag 19 december 2013 02:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee was niet veel bijzonders. Al deed het wel pijn.
Iedereen is te vroeg weg jaquote:
je hoorde mijn wekker?quote:
Gianniquote:
Jhaliquote:
Weetje, heeeeel eerlijk gezegd vind ik dat jij zo langzaamaan wel een keer je mond over/tegen mij mag houden, als je toch niks aardigs te zeggen hebt.quote:
Op fok ben ik homo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |