Geheelquote:Op donderdag 19 december 2013 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja joh. Geheel onthouder of gewoon geen bier? Maar je zegt maar als je echt komt, dan doe ik een fel groen t-shirt aan tussen 100 zwart geklede mensen
Kom je ook?quote:
wat is het voor ietsquote:
LR heb je linkje voor sof?quote:
kan wel samen met mij autistisch in een hoekje zittenquote:Op donderdag 19 december 2013 01:04 schreef supersof het volgende:
ik houd niet zo van drukke ruimtes
Het is om te beginnen al in Den Haag. De muziek zelf... uhm. Ik denk niet dat het de plek is voor een meetquote:
ik ben geen autistquote:Op donderdag 19 december 2013 01:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kan wel samen met mij autistisch in een hoekje zitten
gaat erom dat je samen met mij in een hoekje zitquote:
Oke dan lijkt het me niet handigquote:Op donderdag 19 december 2013 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is om te beginnen al in Den Haag. De muziek zelf... uhm. Ik denk niet dat het de plek is voor een meet
Neen. Juist een heel spontaan iemandquote:
heel spontaan?quote:Op donderdag 19 december 2013 01:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neen. Juist een heel spontaan iemand
Wat zou je mij geven.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij durft niet meer. Hij weet dat hij mijn bier niet kan afslaan.
Gruwelijke moshpits jongen.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij durft niet meer. Hij weet dat hij mijn bier niet kan afslaan.
wat?quote:
Ik wou al niets zeggen.quote:
Ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:06 schreef supersof het volgende:
[..]
heel spontaan?
spontaan?
je vind mij spontaan?
wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |