Doe ik niet aan mee. Al moet ik wel na jij bier op hebt wellicht.quote:
Bedankt voor het inkoppen.quote:
Dat zal vast wel neerkomen op de standaard zoete witte wijn, of wat?quote:
Heh watquote:Op donderdag 19 december 2013 01:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja.
Een autist gaat niet vrolijk die HEMA-puzzel maken. Jij geeft geen neuk en gaat daar in op.
is kjoet
Lust ik niet ;squote:Op donderdag 19 december 2013 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe ik niet aan mee. Al moet ik wel na jij bier op hebt wellicht.
[..]
Bedankt voor het inkoppen.
[..]
Dat zal vast wel neerkomen op de standaard zoete witte wijn, of wat?
Wie zou wel een neuk geven om zoiets?quote:Op donderdag 19 december 2013 01:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja.
Een autist gaat niet vrolijk die HEMA-puzzel maken. Jij geeft geen neuk en gaat daar in op.
is kjoet
Ja die puzzel was wel leukquote:Op donderdag 19 december 2013 01:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja.
is kjoet
We zaten in de HEMA, zoals een sof dat betaamt. En er was zo'n grote schuifpuzzel voor kindertjes met een beer en die gingen we maken.quote:
Ik vind het altijd tof om mee te doen met de moshpit, agressie kwijtraken.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe ik niet aan mee. Al moet ik wel na jij bier op hebt wellicht.
autisten.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wie zou daar wel een neuk geven om zoiets?![]()
quote:Op donderdag 19 december 2013 01:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We zaten in de HEMA, zoals een sof dat betaamt. En er was zo'n grote schuifpuzzel voor kindertjes met een beer en die gingen we maken.
Was pittig moeilijk
Die zouden daar juist niet om geven toch?quote:
Inderdaad. Die hebben juist niet door wat hun gedrag bij andere (kan) opwekken.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die zouden daar juist niet om geven toch?
Zucht... oke ik kop het in...quote:Op donderdag 19 december 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
Zo, zie je je oud-klasgenootje even halfnaakt op FB verschijnen.
Link.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
Zo, zie je je oud-klasgenootje even halfnaakt op FB verschijnen.
Lijkt me niet heel netjesquote:
Ja en er niks mee doen.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die zouden daar juist niet om geven toch?
Je hoeft ook niet netjes te zijn.quote:
MIJN HOOFDquote:
Nawquote:
Sof de denker.quote:
Het valt allemaal wel mee. Ze heeft een soort vestje aan, met een ontbloot bovenlichaam waar je niet heel veel van zietquote:Op donderdag 19 december 2013 01:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet netjes te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |