trustequote:
Om gewoon laidback door het land te toeren. Mooie natuur zien. Relaxte mensen. Toffe steden.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom dan? Om doodgestoken te worden door schorpioenen? In de woestijn te dwalen?
Oké, maar als ik het goed begrijp, gewoon een wit overhemd, evt nog een colbertje erboven, en een zwarte pantalon?quote:Op donderdag 19 december 2013 01:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op een gala draag je een smoking. In pak sta je echt voor lul.Dat lijkt nu misschien niet heel erg, maar als jij straks in een (niet zwart!) pak aankomt en de rest is in glimmende smokings val je echt buiten de toon.
Als je er geen wil kopen (wat logisch is) kun je ze huren voor niet al te veel geld
Knuffelen met Aboriginals natuurlijk.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom dan? Om doodgestoken te worden door schorpioenen? In de woestijn te dwalen?
Sowieso Hong Kong boven Tasmanie inderdaad.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
In de zomer is het daar winter hè? Die twee vriendinnen met wie ik door Australie ga reizen, willen ook naar Tasmanie om een of ander beest te zien.Zit eraan te denken om dan gewoon voor ongeveer even veel of minder geld (als je naar totale prijs inclusief vliegtickets kijkt) gewoon een paar dagen Hong Kong te doen.
Gewoon die wijven dumpen.
Ah ja dat is zoquote:Op donderdag 19 december 2013 01:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
In de zomer is het daar winter hè? Die twee vriendinnen met wie ik door Australie ga reizen, willen ook naar Tasmanie om een of ander beest te zien.Zit eraan te denken om dan gewoon voor ongeveer even veel of minder geld (als je naar totale prijs inclusief vliegtickets kijkt) gewoon een paar dagen Hong Kong te doen.
Gewoon die wijven dumpen.
Nee, je gaat op vakantie hehe, dat zeg je net!quote:
En dan heb je tenminste ook nog lekker eten.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso Hong Kong boven Tasmanie inderdaad.
Ja toch?!quote:
ja whihihehehquote:Op donderdag 19 december 2013 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, je gaat op vakantie hehe, dat zeg je net!
Die willen ze dus zien.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:28 schreef supersof het volgende:
Bij tasmanie denk ik altijd aan zo'n looney tunes figuur
quote:
PROSTITUTIEquote:Op donderdag 19 december 2013 01:29 schreef Ezell het volgende:
Met wat geluk heb ik in Hong Kong ook nog eens gratis overnachting.
Nee. Een smoking.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:27 schreef Kerstkrans het volgende:
[..]
Oké, maar als ik het goed begrijp, gewoon een wit overhemd, evt nog een colbertje erboven, en een zwarte pantalon?
http://images6.fanpop.com(...)32314539-500-400.jpgquote:Op donderdag 19 december 2013 01:29 schreef supersof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bestaat dit echt?
Nee, denk het niet. Een aantal dagen aan de westkust bij Perth en dan ruim twee weken de oostkust bekijken. Is nog niet precies zeker hoe en wat. Geen zin om te haasten voor Nieuw-Zeeland.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:29 schreef Fok-it het volgende:
Ga je ook nog paar weken Nieuw-Zeeland doen Ezell?
Ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ff plaatje zoeken gr
bestaat dit echt?
Nee.quote:
Waren zijn spoedig uitgestorven door een virus o.i.d.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ff plaatje zoeken gr
bestaat dit echt?
wtf ezell waarom willen je vriendinnen dat zien.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waren zijn spoedig uitgestorven door een virus o.i.d.
[ afbeelding ]
Weet ik veel. Ze noemen telkens Tasmanië en dat beest.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:30 schreef supersof het volgende:
[..]
wtf ezell waarom willen je vriendinnen dat zien.
Okee, ik weet genoeg. Thanks!quote:Op donderdag 19 december 2013 01:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Een smoking.
[ afbeelding ]
Dat is echt iets anders dan een normaal colbertje. Let op de knoop, de stof, de glimmende lapellen en het model. Wit overhemd en zwarte pantalon zijn altijd goed. Vergeet ook je strik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |