mwah volgens mij is het ze nog niet opgevallen dat we het hier over hebben dus doe maar niet ;squote:
dat ging over iets andersquote:
niet in de zomer gaan dusquote:Op donderdag 19 december 2013 01:20 schreef Ezell het volgende:
ben vliegtickets kijken voor de zomer
damn, wat een prijzen
Waar wil je naartoeeeeequote:Op donderdag 19 december 2013 01:20 schreef Ezell het volgende:
ben vliegtickets kijken voor de zomer
damn, wat een prijzen
Wat een wijsheden zo diep in de nachtquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar draag je wel echt zo'n "pak" op een gala? Of moet je echt een smoking hebben? Heb nog nooit eerder een kerstgala gehad namelijk, heb er absoluut geen verstand van
Huehue
Te laat faggotquote:
Niks mis mee toch?quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 01:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is het een aardappel waarmee je foto's hebt gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Link is dood.
quote:Op donderdag 19 december 2013 01:20 schreef Kerstkrans het volgende:
Wat draag je op een kerstgala?
Ik dacht er aan of deze te kopen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of deze:Ik kan dit beter beoordelen als ik jou eerst heb gezien. Stuur maar een dm als je wilt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar draag je wel echt zo'n "pak" op een gala? Of moet je echt een smoking hebben? Heb nog nooit eerder een kerstgala gehad namelijk, heb er absoluut geen verstand vanOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
staat al in mn foldertjequote:
Ik dacht er aan of deze te kopen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of deze:Tweede ziet er wel strakker uit. Vind eerste meer een pak voor je werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar draag je wel echt zo'n "pak" op een gala? Of moet je echt een smoking hebben? Heb nog nooit eerder een kerstgala gehad namelijk, heb er absoluut geen verstand van
Maar ik zou sowieso geen pak aan doen voor een kerstgala wat waarschijnlijk voor school is of zo
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
mijn moeder heeft ook een folder van mijquote:
Ik dacht er aan of deze te kopen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of deze:Voor school niet moeilijk doen joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar draag je wel echt zo'n "pak" op een gala? Of moet je echt een smoking hebben? Heb nog nooit eerder een kerstgala gehad namelijk, heb er absoluut geen verstand vanWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |