SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat je zelf crashtquote:Op woensdag 18 december 2013 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
Ik hoop dat het crasht door het grote aanvod
Ik heb nu 223.000.000 dus ik verwacht er 2.007.000.000quote:Op woensdag 18 december 2013 23:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik ook, verwacht er vrijdag ook nog een 31 Miljard van.
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:51 schreef Mortaxx het volgende:
Doge op cryptsy en ik heb niets meer
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
Die bid op cryptsy bij doge. Wtf. 0,05 btc voor 5k doge
Had vorige week mijn doge miner ff aangezet en toen dacht ik, dit is te retarded ga wat anders doen...quote:Op woensdag 18 december 2013 23:59 schreef roislecxe het volgende:
Als dat dogespul nou echt wat wordt, ga ik vanaf nu elke idiote hype maar meedoen.
Tis toch godgeklaagd met al die dwaze coins...
Of ben ik nou gek
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:56 schreef govert_goudglans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niets? Seems they killed the Dog...
zet programma's die cpu en harddisk gebruiken uit, kan veel schelenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:01 schreef SosuaCafe het volgende:
Die k#twallet is nog steeds aan het syncen. Bah...
Dat dacht ik ook hele topicreeksen lang die gevuld werden met die bizarre dogeplaatjesquote:Op donderdag 19 december 2013 00:00 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Had vorige week mijn doge miner ff aangezet en toen dacht ik, dit is te retarded ga wat anders doen...
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook hele topicreeksen lang die gevuld werden met die bizarre dogeplaatjes
En dan zo'n vage exchange erbij...
Die snapt er ook weinig van...quote:Op donderdag 19 december 2013 00:04 schreef Mortaxx het volgende:
Iemand die 2000 Doge koopt voor 0,4 BTC. Mad world
Dat zijn wat "testverkopen" om de grafiek om zeep te helpen zodat niemand het koersverloop goed kan zien en om mensen tot kopen aan te moedigen.quote:
Er zijn ook tigercoins e.d. bijgekomen. Is dat iets?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat zijn wat "testverkopen" om de grafiek om zeep te helpen zodat niemand het koersverloop goed kan zien en om mensen tot kopen aan te moedigen.
Uiteindelijke prijs zal ergens rond de 0.00000080 eindigen denk ik.
Toch nog profitquote:
Ze voegen iedere keer coins toe die ik niet heb.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Er zijn ook tigercoins e.d. bijgekomen. Is dat iets?
Hmm, ik hou het ff in de gaten, nog geen trades.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ze voegen iedere keer coins toe die ik niet heb.
ZeusCoin zou ook toegevoegd worden, nog niet gezien
De prijs voor vandaag of het hoogtepunt?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat zijn wat "testverkopen" om de grafiek om zeep te helpen zodat niemand het koersverloop goed kan zien en om mensen tot kopen aan te moedigen.
Uiteindelijke prijs zal ergens tussen de 0.00000050 en de 0.00000125 eindigen denk ik.
2 minuten eerder was je.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:07 schreef MaGNeT het volgende:
Transactie zou er moeten zijn nu
http://dogechain.info//address/DHXQf5r8xhW8pfiYwzanXPyoe8r2oEjcrt
Hoogtepunt is gelijk aan de actuele ppc koersquote:Op donderdag 19 december 2013 00:10 schreef Sands het volgende:
[..]
De prijs voor vandaag of het hoogtepunt?
Heb je die van jou ook al verzonden?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:58 schreef Mortaxx het volgende:
Wow als je de eerste met Doge bent op cryptsy heb je echt geluk.
Je had toch verkocht?quote:
Annnd its gone.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:12 schreef trustychords het volgende:
Nog een wall van 100 op BTC-e en we zijn weer door de 500
Als je lager kan terugkopen als dat je nu zou verkopen, is er toch niets verloren?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
Heb inmiddels nog maar een koers van 620 nodig voor breakeven
Dat wil ik ook. Zo steeds meer btc verzamelen zodat verlies verdwijntquote:Op donderdag 19 december 2013 00:15 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Als je lager kan terugkopen als dat je nu zou verkopen, is er toch niets verloren?
Khapoetquote:Op donderdag 19 december 2013 00:19 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Tering als BTC/LTC nu al zo staat, wat gebeurd er vannacht dan wel niet
Als je goedkope Doge wilt had je beter even naar Coinedup kunnen gaan..quote:Op donderdag 19 december 2013 00:21 schreef Toto69 het volgende:
wachten tot mn btc op cryptsy is en dan hopen dat ik spotgoedkoop doge of tiger in kan slaan...
Tiger is ook goed.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:23 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als je goedkope Doge wilt had je beter even naar Coinedup kunnen gaan..
Omdat je eerst je Doge op Cryptsy moet hebben. Sommige users hier hebben bijna een uur geleden al verzonden.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:33 schreef Sosa het volgende:
Waarom verpatst niemand Doge tegen die buy orders? Lijkt me prima deal
Stuur anders naar mijn adres. Misschien gaat dat sneller. Delen we de winstquote:Op donderdag 19 december 2013 00:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Omdat je eerst je Doge op Cryptsy moet hebben. Sommige users hier hebben bijna een uur geleden al verzonden.
China wordt zo wakker en de dump gaat waarschijnlijk gewoon door, maar dan minder snel.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:46 schreef SosuaCafe het volgende:
505 gekocht. Nachtrust is ook wat waard.
Beter een buyorder zetten misschien?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:46 schreef SosuaCafe het volgende:
505 gekocht. Nachtrust is ook wat waard.
Niet daarvoor. Maar ik ben nog wel even wakker, dus mochten ze er op komen dan ga ik wel even traden ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:33 schreef kthxbye het volgende:
Wie blijft er wakker om te wachten op de DOGE deposit + confirmation op Cryptsy (en achtereenvolgende handel natuurlijk)?
duurt wel langquote:Op donderdag 19 december 2013 01:33 schreef kthxbye het volgende:
Wie blijft er wakker om te wachten op de DOGE deposit + confirmation op Cryptsy (en achtereenvolgende handel natuurlijk)?
Staat ook best veel volume op achterlijke prijzen waarvoor ik nooit zou verkopen.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:34 schreef kthxbye het volgende:
105 BTC Wel een lekker handelsvolumetje, kan leuk worden
Ja he. Wat is die Satoshi eigenlijk (ik weet wie hij is), maar is dat weer een aparte coin ofzo?quote:Op donderdag 19 december 2013 01:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Staat ook best veel volume op achterlijke prijzen waarvoor ik nooit zou verkopen.
Als ik 50 satoshi per Doge wou had ik vanmiddag wel voor 60 verkocht op Coinedup
De prijzen liggen juist veel hoger?quote:Op donderdag 19 december 2013 01:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Staat ook best veel volume op achterlijke prijzen waarvoor ik nooit zou verkopen.
Als ik 50 satoshi per Doge wou had ik vanmiddag wel voor 60 verkocht op Coinedup
Een Satoshi is de kleinste hoeveelheid van een bitcoin, iets van 1/1000000000, is naar de maker van bitcion vernoemd.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:38 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja he. Wat is die Satoshi eigenlijk (ik weet wie hij is), maar is dat weer een aparte coin ofzo?
Veel wel, maar ook een groot deel van het volume komt van belachelijk lage orders af. Waarschijnlijk van mensen die hopen dat iemand met een paar honderd miljoen gewoon autosell aan heeft staan ofzo.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De prijzen liggen juist veel hoger?
Mijn balans was helaas te laag, maar ik zag op coinedup afgelopen week een verkeerde buy order staan, voor 10 x zoveel. Had ook wel lullig geweest als ik em zou kopen (en het zou dan 0.7 BTC ipv. 0.07 BTC opleveren), maarja, als ik het niet deed, dan pakte iemand anders het wel. Helaas had ik er geen DOGEs meer op staan.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Veel wel, maar ook een groot deel van het volume komt van belachelijk lage orders af. Waarschijnlijk van mensen die hopen dat iemand met een paar honderd miljoen gewoon autosell aan heeft staan ofzo.
Ik zie vanmiddag wel weer. De boel is nu toch buiten proporties qua doge/tiger etc. Staan echt veel en veel te hoogquote:Op donderdag 19 december 2013 02:09 schreef Maxbet het volgende:
En de buy en sell orders kloppen weer eens niet op cryptsy
Van mij staan nog steeds pendingquote:Op donderdag 19 december 2013 02:22 schreef Kale het volgende:
En nu staat een gedeelte van mn doges dat ik verkocht had weer op pending, gaat lekker
Hebben er hier geloof ik wel meer gehad, schijnt wel goed te komen.quote:Op donderdag 19 december 2013 02:27 schreef Kale het volgende:
vaag hoor, eerst alles beshikbaar voor handel en verkocht en tijdens de verkoop valt 1/3 weer terug op pending. Had ik 1 BTC gehad nu maar een halve
Er zijn te veel mensen bezig om het te sellen.quote:Op donderdag 19 december 2013 02:27 schreef Kale het volgende:
vaag hoor, eerst alles beshikbaar voor handel en verkocht en tijdens de verkoop valt 1/3 weer terug op pending. Had ik 1 BTC gehad nu maar een halve
208quote:Op donderdag 19 december 2013 02:34 schreef bambino het volgende:
157 confirmations nog steeds pending
Voordat het op cryptsy kwam lag de prijs rond de .5 BTC per miljoen DOGE dus niet slecht imoquote:Op donderdag 19 december 2013 02:36 schreef Kale het volgende:
Ik heb mn 750.000 Doge verkocht voor 1.5 BTC hoop dat het een goede deal was
coinedup heeft al de hele avond problemen voor mij. Lijkt me dat degenen die er wel op komen gewoon aan het opkopen zijn voor arbitrage, en degene die er niet op komen hun sell orders ook niet weg krijgen.quote:Op donderdag 19 december 2013 02:38 schreef Mortaxx het volgende:
Wel opvallend. De prijs op coinedup ligt nog op de helft van cryptsy
De prijs ligt stil, dat vind ik dus raar. Nog steeds .0000008. Maar zou het lonen btc erheen te sturen of is het gat tegen de tijd dat je die DOGE naar cryptsy hebt wegquote:Op donderdag 19 december 2013 02:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
coinedup heeft al de hele avond problemen voor mij. Lijkt me dat degenen die er wel op komen gewoon aan het opkopen zijn voor arbitrage, en degene die er niet op komen hun sell orders ook niet weg krijgen.
Ik ben nu exact 3 uur aan het wachten op mijn deposit.quote:Op donderdag 19 december 2013 02:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De prijs ligt stil, dat vind ik dus raar. Nog steeds .0000008. Maar zou het lonen btc erheen te sturen of is het gat tegen de tijd dat je die DOGE naar cryptsy hebt weg
Denk het welquote:Op donderdag 19 december 2013 02:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De prijs ligt stil, dat vind ik dus raar. Nog steeds .0000008. Maar zou het lonen btc erheen te sturen of is het gat tegen de tijd dat je die DOGE naar cryptsy hebt weg
Hmm jaquote:Op donderdag 19 december 2013 02:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik ben nu exact 3 uur aan het wachten op mijn deposit.
'Nuff said
quote:Op donderdag 19 december 2013 02:45 schreef bambino het volgende:
Gierige cryptsy moet eens opschieten met pending crap.
I'm losing money here
Herstel, de orders ijlden wat na. 1.6 BTC ontvangen voor mijn 736.000 Dogequote:Op donderdag 19 december 2013 02:36 schreef Kale het volgende:
Ik heb mn 750.000 Doge verkocht voor 1.5 BTC hoop dat het een goede deal was
Toch leuk voor 1,5 dag minenquote:Op donderdag 19 december 2013 02:48 schreef Kale het volgende:
[..]
Herstel, de orders ijlden wat na. 1.6 BTC ontvangen voor mijn 736.000 Doge
Nicequote:Op donderdag 19 december 2013 02:48 schreef Kale het volgende:
[..]
Herstel, de orders ijlden wat na. 1.6 BTC ontvangen voor mijn 736.000 Doge
En je kunt niet zeggen dat we hier niet hebben lopen spammen over Cryptsy = moonquote:Op donderdag 19 december 2013 02:49 schreef Mortaxx het volgende:
Ik verkocht vanmiddag zo'n 500k voor 0,25BTCFML
Nog een uur of 2 en dan zit cryptsy ook op dat bedrag.quote:Op donderdag 19 december 2013 02:49 schreef Mortaxx het volgende:
Ik verkocht vanmiddag zo'n 500k voor 0,25BTCFML
Ja ach, je moet er maar net op het juiste moment bij zijn. Denk dat die prijs morgen best mee (of tegen) gaat vallen.quote:Op donderdag 19 december 2013 02:50 schreef Maxbet het volgende:
[..]
En je kunt niet zeggen dat we hier niet hebben lopen spammen over Cryptsy = moon
Cryptsyquote:Op donderdag 19 december 2013 02:52 schreef Kale het volgende:
En nu sta ik Dogecoin DOGE -503919.00000000 in de min op mijn balance. WTF is deze?
quote:Op donderdag 19 december 2013 02:52 schreef Kale het volgende:
En nu sta ik Dogecoin DOGE -503919.00000000 in de min op mijn balance. WTF is deze?
Bitcoin waarde met speculatie wat er kan gebeuren?quote:
Altijd gezeik met cryptsy, maar volgens mij komt het meestal wel goedquote:Op donderdag 19 december 2013 02:57 schreef Kale het volgende:
[..]
FF slapen dan maar ik zie het later wel
Ik laat het jullie morgen weten!quote:Op donderdag 19 december 2013 02:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Altijd gezeik met cryptsy, maar volgens mij komt het meestal wel goed
250 en ook nog pending. Heb een kleine autosell ingezet, zie morgen wel of zat een goede keuze was.quote:
Ik blijf nog ff wachtenquote:Op donderdag 19 december 2013 03:03 schreef Maxbet het volgende:
[..]
250 en ook nog pending. Heb een kleine autosell ingezet, zie morgen wel of zat een goede keuze was.
Mja, na de crash van vanochtend/vanmiddag is hij niet boven de rode streep uitgekomen, waardoor we dus nog steeds in een neerwaartse trend zitten. Ik heb er niet heel veel verstand van, maar steeds vaker blijkt de theorie waarheid, dat zodra de grafiek een van die lijnen passeert, er een nieuwe trend aanbreekt.quote:Op donderdag 19 december 2013 02:57 schreef bambino het volgende:
[..]
Bitcoin waarde met speculatie wat er kan gebeuren?
En als je een andere tijdsperiode neemt?quote:Op donderdag 19 december 2013 03:05 schreef Faazz het volgende:
[..]
Mja, na de crash van vanochtend/vanmiddag is hij niet boven de rode streep uitgekomen, waardoor we dus nog steeds in een neerwaartse trend zitten. Ik heb er niet heel veel verstand van, maar steeds vaker blijkt de theorie waarheid, dat zodra de grafiek een van die lijnen passeert, er een nieuwe trend aanbreekt.
Ik doe het nu zo al een tijdje op de momenten dat deze tactiek er zich voor leent en het werkt best aardig. Het is grotendeels een psychologisch spelletje.
Das pas richting 700. dat duurt wel even.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:05 schreef Faazz het volgende:
[..]
Mja, na de crash van vanochtend/vanmiddag is hij niet boven de rode streep uitgekomen, waardoor we dus nog steeds in een neerwaartse trend zitten. Ik heb er niet heel veel verstand van, maar steeds vaker blijkt de theorie waarheid, dat zodra de grafiek een van die lijnen passeert, er een nieuwe trend aanbreekt.
Ik doe het nu zo al een tijdje op de momenten dat deze tactiek er zich voor leent en het werkt best aardig. Het is grotendeels een psychologisch spelletje.
Ja het zijn net aandelen. Zodra er gemerkt word dat het omhoog gaat, gaan er meer mensen kopen en ook sellen. Dus als veel mensen die grafiekjes in de gaten houden, doen ze niks zo lang het slecht gaat. Je moet dus een paar man hebben die denken, ok we doen het gewoon. En dan gaat het weer omhoog.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:05 schreef Faazz het volgende:
[..]
Dacht dat we hier in de SC juist buy high sell low dedenquote:Op donderdag 19 december 2013 03:10 schreef videonatic het volgende:
Hoe ver zal het gaan dalen? Buy low sell high
Dat doet er niet echt toe. Het zelfde principe gaat op voor elke tijdseenheid, enkel zie je het dan niet met 300% stuiteren. Er wordt bij het traden op de traditionele markt ook vaak de Fibonacci-scale er bij gepakt. Het is niet echt iets waar je van uit kan gaan, maar zodra zich een bepaald patroon begint te vormen moet je daarop je tactiek aanpassen en je positie innemen.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En als je een andere tijdsperiode neemt?
Wat is dit zonde zeg...quote:Op donderdag 19 december 2013 03:17 schreef Maxbet het volgende:
Gat tussen coinedup en cryptsy is bijna dicht trouwens
Dat is waar! Laatst ontstond er precies zo'n zelfde patroon waar het op een gegeven moment dood liep. Ik ben voor de fuck all in gegaan en dat was net genoeg om een groen puntje op de graph neer te zetten. Het ging daarna weer een half uurtje omhoog. Durf niet te zeggen dat het enkel aan mijn buy heeft gelegen, maar het was mooi om te zien.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:07 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja het zijn net aandelen. Zodra er gemerkt word dat het omhoog gaat, gaan er meer mensen kopen en ook sellen. Dus als veel mensen die grafiekjes in de gaten houden, doen ze niks zo lang het slecht gaat. Je moet dus een paar man hebben die denken, ok we doen het gewoon. En dan gaat het weer omhoog.
Maar dan nog blijft het gokken.
Dan is coinedup ook gestegen neem ik aan.quote:
Tot mogguhquote:Op donderdag 19 december 2013 03:30 schreef bambino het volgende:
71 is nu al in zicht onderin het lijstje.
Ik ga er op gokken dat het nog weer iets omhoog gaat.
Klote site...
Ik ga pitten.
Tot morgenwas wel ff spannend
Welterustenquote:Op donderdag 19 december 2013 03:37 schreef roislecxe het volgende:
Kga ook maar es naar bed. Ben benieuwd wat er op mn foon staat als ik wakker word over een uurtje of 6
Denk het ook.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:39 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Welterusten![]()
Volgens mij zijn we hier allemaal hetzelfde, als we wakker worden eerst op de mobiel kijken wat de koersen doen en dan opstaan.
quote:Op donderdag 19 december 2013 03:18 schreef videonatic het volgende:
Denken jullie dat BTC eind januari weer op een goede koers zit? Deze dip schijnt dus dat china nieuws + december feestdagen dip te zijn.
Niet erg, meer regel dan uitzondering hierquote:Op donderdag 19 december 2013 04:47 schreef kthxbye het volgende:
In slaap gevallen met mijn laptop op schoot, in bed![]()
Hoe staat het met DOGE op Cryptsy?
Nah, vanavond net 300 gemined. Ik wacht wel af of het nog weer omhoog gaat.quote:Op donderdag 19 december 2013 05:16 schreef TimKuik het volgende:
Protip: Verkoop je DOGE, op Multipool zijn ze massaal Doge aan het minen en omzetten naar BTC, tot de profitability zo erg omlaag zakt dat deze het niet meer waard is (ongeveer 60% zal het zakken).
Zie ook:
[ afbeelding ]
Er wordt niet meer gemined dan eerst? Het zal een klein aantal zijn.quote:Op donderdag 19 december 2013 05:16 schreef TimKuik het volgende:
Protip: Verkoop je DOGE, op Multipool zijn ze massaal Doge aan het minen en omzetten naar BTC, tot de profitability zo erg omlaag zakt dat deze het niet meer waard is (ongeveer 60% zal het zakken).
Zie ook:
[ afbeelding ]
Echt he.quote:Op donderdag 19 december 2013 07:42 schreef Cliffie1976 het volgende:
Iedereen verwacht dat het omlaag gaat afgelopen nacht: resultaat -> to the moon.
Echt, wat een markt
The Great Firewall of China kan het ongetwijfeld gewoon helemaal blokkeren.quote:Op donderdag 19 december 2013 08:06 schreef ulq het volgende:
Heeft China eventuele bitcoinbetalingen eigenlijk ook verboden? Dat je als bedrijf geen bitcoins mag accepteren.
Weet je wat het punt is.. Ik doe dat en prompt stort de boel in. ECHT!quote:Op donderdag 19 december 2013 08:25 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Snel instappen, anders mis je de boot weer
quote:Op donderdag 19 december 2013 08:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Weet je wat het punt is.. Ik doe dat en prompt stort de boel in. ECHT!
Nope.quote:Op donderdag 19 december 2013 08:40 schreef Ticootje het volgende:
Blauw en oranje gaan weer kruizen, betekent dat iets?
Jammer… Ik denk dat is een voorteken dat de bende weer gaat instorten of naar de moon gaat,.quote:
Doe jij dat even, dan stappen wij in bij de crashquote:Op donderdag 19 december 2013 08:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Weet je wat het punt is.. Ik doe dat en prompt stort de boel in. ECHT!
Jij doet toch niet meer mee.quote:Op donderdag 19 december 2013 08:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Doe jij dat even, dan stappen wij in bij de crash
Stap in dan!quote:
Koop LTC onder de 16quote:Op donderdag 19 december 2013 08:49 schreef tralalala het volgende:
Ben er alweer uit, schade beperkt.![]()
En nu gaan we weer omhoog uiteraard.
Die zijn echt niet zo leidend meer… Gister hebben ze niet eens boven de 500 gestaan en zat btc-e ook opeens op 570.quote:Op donderdag 19 december 2013 08:48 schreef trustychords het volgende:
En China weer onder de 500. Dit gaat hard opeens.
Alles is weg…quote:
Nou ja,.... heb wel een buy order staan op 9.5.quote:
Niet persee inderdaad, maar als die hard naar beneden gaan volgt de rest ook wel voor een deel. Nou valt het tot nu toe aardig mee met die daling, maar toch.quote:Op donderdag 19 december 2013 08:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die zijn echt niet zo leidend meer… Gister hebben ze niet eens boven de 500 gestaan en zat btc-e ook opeens op 570.
Geloven mensen echt in dit soort zwarte magie?quote:
Zekers. We gaan denk zelfs de 14$ wel aantikken.quote:
Nu stukje klimmen tot 16.5 en dan zakken naar 15?quote:Op donderdag 19 december 2013 09:01 schreef Scorpie het volgende:
Ticootje doe nog eens een voorspellingBTC onder de 500 ofzo
Oke go go go go buy order ingezet op 15$ you rockquote:Op donderdag 19 december 2013 09:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nu stukje klimmen tot 16.5 en dan zakken naar 15?
Geldt alleen voor de early adapters, de mensen die op 1100 hebben gekocht hebben dik verlies.quote:
Die moeten gewoon ff een jaartje wachten.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:15 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Geldt alleen voor de early adapters, de mensen die op 1100 hebben gekocht hebben dik verlies.
Euro?quote:Op donderdag 19 december 2013 09:16 schreef Ame_thyst het volgende:
koers op btc-e 390
koop koers op bitonic 420
euro ja, vannacht in de dip nog wat gekocht, net ff uitgerekend wat de koers eigenlijk was op bitonic.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Euro?
En btc-e staat altijd wel wat lager dan de andere exchanges. Gox zit al boven de 600 (dollar).
Bitconic werkt toch samen met bitstamp? Toch?quote:Op donderdag 19 december 2013 09:19 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
euro ja, vannacht in de dip nog wat gekocht, net ff uitgerekend wat de koers eigenlijk was op bitonic.
zou goed kunnen, weet ik niet eensquote:Op donderdag 19 december 2013 09:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bitconic werkt toch samen met bitstamp? Toch?
Jep.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bitconic werkt toch samen met bitstamp? Toch?
Mja. Ik denk toch dat mensen iets huiveriger zijn om te dumpen met deze prijzen.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:31 schreef Ticootje het volgende:
Oh ja de weekenddip komt er weer aan..
Je zou het voor 99.99% van de mensen onmogelijk kunnen maken om te kopen, ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:40 schreef Ticootje het volgende:
Zou je het als land überhaupt kunnen tegengaan?
MOOOOOOOOOOOOOON!quote:Op donderdag 19 december 2013 09:49 schreef SosuaCafe het volgende:
Rusland schijnt steeds meer wakker te worden voor bitcoin.
Een wat?quote:Op donderdag 19 december 2013 09:59 schreef Faazz het volgende:
Als je nu inzoomt op de graph van http://bitcoinwisdom.com/markets/btcchina/btccny is het echt een fractal.
Rationeel proberen beslissingen te maken.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:04 schreef lf2 het volgende:
Die hards hier nog.
Ik trek me even een paar dagen terug voor bezinning. Ik maak meer verlies dan winst.
Een fractal, iets dat elke keer in tweeen splitst:quote:
Ja onwijs… Er gebeurd echt niets.quote:
Chinezen zijn zonder ons naar de maan gegaan.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:10 schreef roislecxe het volgende:
Weinig gebeurd denk, want het topic is niet vol geraakt sinds ik naar bed ging.
Alles gestegenquote:Op donderdag 19 december 2013 10:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Chinezen zijn zonder ons naar de maan gegaan.
quote:Op donderdag 19 december 2013 10:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Alles gestegen
Ik wilde zo graag een veel diepere dip
Hoeveel heb je?quote:Op donderdag 19 december 2013 10:25 schreef Mender het volgende:
[..]
Wat is de prijs? Kan nu niet kijken
Die zag je toch wel aankomen? Gox stond vanmorgen al boven de 600.. Meestal volgt BTC-e ook wel.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:19 schreef Scorpie het volgende:
BTC wat doe jeik zit nog in fiat hommo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |