Als je goedkope Doge wilt had je beter even naar Coinedup kunnen gaan..quote:Op donderdag 19 december 2013 00:21 schreef Toto69 het volgende:
wachten tot mn btc op cryptsy is en dan hopen dat ik spotgoedkoop doge of tiger in kan slaan...
Tiger is ook goed.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:23 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als je goedkope Doge wilt had je beter even naar Coinedup kunnen gaan..
Omdat je eerst je Doge op Cryptsy moet hebben. Sommige users hier hebben bijna een uur geleden al verzonden.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:33 schreef Sosa het volgende:
Waarom verpatst niemand Doge tegen die buy orders? Lijkt me prima deal
Stuur anders naar mijn adres. Misschien gaat dat sneller. Delen we de winstquote:Op donderdag 19 december 2013 00:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Omdat je eerst je Doge op Cryptsy moet hebben. Sommige users hier hebben bijna een uur geleden al verzonden.
China wordt zo wakker en de dump gaat waarschijnlijk gewoon door, maar dan minder snel.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:46 schreef SosuaCafe het volgende:
505 gekocht. Nachtrust is ook wat waard.
Beter een buyorder zetten misschien?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:46 schreef SosuaCafe het volgende:
505 gekocht. Nachtrust is ook wat waard.
Niet daarvoor. Maar ik ben nog wel even wakker, dus mochten ze er op komen dan ga ik wel even traden ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:33 schreef kthxbye het volgende:
Wie blijft er wakker om te wachten op de DOGE deposit + confirmation op Cryptsy (en achtereenvolgende handel natuurlijk)?
duurt wel langquote:Op donderdag 19 december 2013 01:33 schreef kthxbye het volgende:
Wie blijft er wakker om te wachten op de DOGE deposit + confirmation op Cryptsy (en achtereenvolgende handel natuurlijk)?
Staat ook best veel volume op achterlijke prijzen waarvoor ik nooit zou verkopen.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:34 schreef kthxbye het volgende:
105 BTC Wel een lekker handelsvolumetje, kan leuk worden
Ja he. Wat is die Satoshi eigenlijk (ik weet wie hij is), maar is dat weer een aparte coin ofzo?quote:Op donderdag 19 december 2013 01:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Staat ook best veel volume op achterlijke prijzen waarvoor ik nooit zou verkopen.
Als ik 50 satoshi per Doge wou had ik vanmiddag wel voor 60 verkocht op Coinedup
De prijzen liggen juist veel hoger?quote:Op donderdag 19 december 2013 01:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Staat ook best veel volume op achterlijke prijzen waarvoor ik nooit zou verkopen.
Als ik 50 satoshi per Doge wou had ik vanmiddag wel voor 60 verkocht op Coinedup
Een Satoshi is de kleinste hoeveelheid van een bitcoin, iets van 1/1000000000, is naar de maker van bitcion vernoemd.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:38 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja he. Wat is die Satoshi eigenlijk (ik weet wie hij is), maar is dat weer een aparte coin ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |