Weet je wat het punt is.. Ik doe dat en prompt stort de boel in. ECHT!quote:Op donderdag 19 december 2013 08:25 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Snel instappen, anders mis je de boot weer
quote:Op donderdag 19 december 2013 08:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Weet je wat het punt is.. Ik doe dat en prompt stort de boel in. ECHT!
Nope.quote:Op donderdag 19 december 2013 08:40 schreef Ticootje het volgende:
Blauw en oranje gaan weer kruizen, betekent dat iets?
Jammer… Ik denk dat is een voorteken dat de bende weer gaat instorten of naar de moon gaat,.quote:
Doe jij dat even, dan stappen wij in bij de crashquote:Op donderdag 19 december 2013 08:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Weet je wat het punt is.. Ik doe dat en prompt stort de boel in. ECHT!
Jij doet toch niet meer mee.quote:Op donderdag 19 december 2013 08:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Doe jij dat even, dan stappen wij in bij de crash
Stap in dan!quote:
Koop LTC onder de 16quote:Op donderdag 19 december 2013 08:49 schreef tralalala het volgende:
Ben er alweer uit, schade beperkt.![]()
En nu gaan we weer omhoog uiteraard.
Die zijn echt niet zo leidend meer… Gister hebben ze niet eens boven de 500 gestaan en zat btc-e ook opeens op 570.quote:Op donderdag 19 december 2013 08:48 schreef trustychords het volgende:
En China weer onder de 500. Dit gaat hard opeens.
Alles is weg…quote:
Nou ja,.... heb wel een buy order staan op 9.5.quote:
Niet persee inderdaad, maar als die hard naar beneden gaan volgt de rest ook wel voor een deel. Nou valt het tot nu toe aardig mee met die daling, maar toch.quote:Op donderdag 19 december 2013 08:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die zijn echt niet zo leidend meer… Gister hebben ze niet eens boven de 500 gestaan en zat btc-e ook opeens op 570.
Geloven mensen echt in dit soort zwarte magie?quote:
Zekers. We gaan denk zelfs de 14$ wel aantikken.quote:
Nu stukje klimmen tot 16.5 en dan zakken naar 15?quote:Op donderdag 19 december 2013 09:01 schreef Scorpie het volgende:
Ticootje doe nog eens een voorspellingBTC onder de 500 ofzo
Oke go go go go buy order ingezet op 15$ you rockquote:Op donderdag 19 december 2013 09:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nu stukje klimmen tot 16.5 en dan zakken naar 15?
Geldt alleen voor de early adapters, de mensen die op 1100 hebben gekocht hebben dik verlies.quote:
Die moeten gewoon ff een jaartje wachten.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:15 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Geldt alleen voor de early adapters, de mensen die op 1100 hebben gekocht hebben dik verlies.
Euro?quote:Op donderdag 19 december 2013 09:16 schreef Ame_thyst het volgende:
koers op btc-e 390
koop koers op bitonic 420
euro ja, vannacht in de dip nog wat gekocht, net ff uitgerekend wat de koers eigenlijk was op bitonic.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Euro?
En btc-e staat altijd wel wat lager dan de andere exchanges. Gox zit al boven de 600 (dollar).
Bitconic werkt toch samen met bitstamp? Toch?quote:Op donderdag 19 december 2013 09:19 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
euro ja, vannacht in de dip nog wat gekocht, net ff uitgerekend wat de koers eigenlijk was op bitonic.
zou goed kunnen, weet ik niet eensquote:Op donderdag 19 december 2013 09:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bitconic werkt toch samen met bitstamp? Toch?
Jep.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bitconic werkt toch samen met bitstamp? Toch?
Mja. Ik denk toch dat mensen iets huiveriger zijn om te dumpen met deze prijzen.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:31 schreef Ticootje het volgende:
Oh ja de weekenddip komt er weer aan..
Je zou het voor 99.99% van de mensen onmogelijk kunnen maken om te kopen, ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:40 schreef Ticootje het volgende:
Zou je het als land überhaupt kunnen tegengaan?
MOOOOOOOOOOOOOON!quote:Op donderdag 19 december 2013 09:49 schreef SosuaCafe het volgende:
Rusland schijnt steeds meer wakker te worden voor bitcoin.
Een wat?quote:Op donderdag 19 december 2013 09:59 schreef Faazz het volgende:
Als je nu inzoomt op de graph van http://bitcoinwisdom.com/markets/btcchina/btccny is het echt een fractal.
Rationeel proberen beslissingen te maken.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:04 schreef lf2 het volgende:
Die hards hier nog.
Ik trek me even een paar dagen terug voor bezinning. Ik maak meer verlies dan winst.
Een fractal, iets dat elke keer in tweeen splitst:quote:
Ja onwijs… Er gebeurd echt niets.quote:
Chinezen zijn zonder ons naar de maan gegaan.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:10 schreef roislecxe het volgende:
Weinig gebeurd denk, want het topic is niet vol geraakt sinds ik naar bed ging.
Alles gestegenquote:Op donderdag 19 december 2013 10:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Chinezen zijn zonder ons naar de maan gegaan.
quote:Op donderdag 19 december 2013 10:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Alles gestegen
Ik wilde zo graag een veel diepere dip
Hoeveel heb je?quote:Op donderdag 19 december 2013 10:25 schreef Mender het volgende:
[..]
Wat is de prijs? Kan nu niet kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |