Bitcoin waarde met speculatie wat er kan gebeuren?quote:
Altijd gezeik met cryptsy, maar volgens mij komt het meestal wel goedquote:Op donderdag 19 december 2013 02:57 schreef Kale het volgende:
[..]
FF slapen dan maar ik zie het later wel
Ik laat het jullie morgen weten!quote:Op donderdag 19 december 2013 02:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Altijd gezeik met cryptsy, maar volgens mij komt het meestal wel goed
250 en ook nog pending. Heb een kleine autosell ingezet, zie morgen wel of zat een goede keuze was.quote:
Ik blijf nog ff wachtenquote:Op donderdag 19 december 2013 03:03 schreef Maxbet het volgende:
[..]
250 en ook nog pending. Heb een kleine autosell ingezet, zie morgen wel of zat een goede keuze was.
Mja, na de crash van vanochtend/vanmiddag is hij niet boven de rode streep uitgekomen, waardoor we dus nog steeds in een neerwaartse trend zitten. Ik heb er niet heel veel verstand van, maar steeds vaker blijkt de theorie waarheid, dat zodra de grafiek een van die lijnen passeert, er een nieuwe trend aanbreekt.quote:Op donderdag 19 december 2013 02:57 schreef bambino het volgende:
[..]
Bitcoin waarde met speculatie wat er kan gebeuren?
En als je een andere tijdsperiode neemt?quote:Op donderdag 19 december 2013 03:05 schreef Faazz het volgende:
[..]
Mja, na de crash van vanochtend/vanmiddag is hij niet boven de rode streep uitgekomen, waardoor we dus nog steeds in een neerwaartse trend zitten. Ik heb er niet heel veel verstand van, maar steeds vaker blijkt de theorie waarheid, dat zodra de grafiek een van die lijnen passeert, er een nieuwe trend aanbreekt.
Ik doe het nu zo al een tijdje op de momenten dat deze tactiek er zich voor leent en het werkt best aardig. Het is grotendeels een psychologisch spelletje.
Das pas richting 700. dat duurt wel even.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:05 schreef Faazz het volgende:
[..]
Mja, na de crash van vanochtend/vanmiddag is hij niet boven de rode streep uitgekomen, waardoor we dus nog steeds in een neerwaartse trend zitten. Ik heb er niet heel veel verstand van, maar steeds vaker blijkt de theorie waarheid, dat zodra de grafiek een van die lijnen passeert, er een nieuwe trend aanbreekt.
Ik doe het nu zo al een tijdje op de momenten dat deze tactiek er zich voor leent en het werkt best aardig. Het is grotendeels een psychologisch spelletje.
Ja het zijn net aandelen. Zodra er gemerkt word dat het omhoog gaat, gaan er meer mensen kopen en ook sellen. Dus als veel mensen die grafiekjes in de gaten houden, doen ze niks zo lang het slecht gaat. Je moet dus een paar man hebben die denken, ok we doen het gewoon. En dan gaat het weer omhoog.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:05 schreef Faazz het volgende:
[..]
Dacht dat we hier in de SC juist buy high sell low dedenquote:Op donderdag 19 december 2013 03:10 schreef videonatic het volgende:
Hoe ver zal het gaan dalen? Buy low sell high
Dat doet er niet echt toe. Het zelfde principe gaat op voor elke tijdseenheid, enkel zie je het dan niet met 300% stuiteren. Er wordt bij het traden op de traditionele markt ook vaak de Fibonacci-scale er bij gepakt. Het is niet echt iets waar je van uit kan gaan, maar zodra zich een bepaald patroon begint te vormen moet je daarop je tactiek aanpassen en je positie innemen.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En als je een andere tijdsperiode neemt?
Wat is dit zonde zeg...quote:Op donderdag 19 december 2013 03:17 schreef Maxbet het volgende:
Gat tussen coinedup en cryptsy is bijna dicht trouwens
Dat is waar! Laatst ontstond er precies zo'n zelfde patroon waar het op een gegeven moment dood liep. Ik ben voor de fuck all in gegaan en dat was net genoeg om een groen puntje op de graph neer te zetten. Het ging daarna weer een half uurtje omhoog. Durf niet te zeggen dat het enkel aan mijn buy heeft gelegen, maar het was mooi om te zien.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:07 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja het zijn net aandelen. Zodra er gemerkt word dat het omhoog gaat, gaan er meer mensen kopen en ook sellen. Dus als veel mensen die grafiekjes in de gaten houden, doen ze niks zo lang het slecht gaat. Je moet dus een paar man hebben die denken, ok we doen het gewoon. En dan gaat het weer omhoog.
Maar dan nog blijft het gokken.
Dan is coinedup ook gestegen neem ik aan.quote:
Tot mogguhquote:Op donderdag 19 december 2013 03:30 schreef bambino het volgende:
71 is nu al in zicht onderin het lijstje.
Ik ga er op gokken dat het nog weer iets omhoog gaat.
Klote site...
Ik ga pitten.
Tot morgenwas wel ff spannend
Welterustenquote:Op donderdag 19 december 2013 03:37 schreef roislecxe het volgende:
Kga ook maar es naar bed. Ben benieuwd wat er op mn foon staat als ik wakker word over een uurtje of 6
Denk het ook.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:39 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Welterusten![]()
Volgens mij zijn we hier allemaal hetzelfde, als we wakker worden eerst op de mobiel kijken wat de koersen doen en dan opstaan.
quote:Op donderdag 19 december 2013 03:18 schreef videonatic het volgende:
Denken jullie dat BTC eind januari weer op een goede koers zit? Deze dip schijnt dus dat china nieuws + december feestdagen dip te zijn.
Niet erg, meer regel dan uitzondering hierquote:Op donderdag 19 december 2013 04:47 schreef kthxbye het volgende:
In slaap gevallen met mijn laptop op schoot, in bed![]()
Hoe staat het met DOGE op Cryptsy?
Nah, vanavond net 300 gemined. Ik wacht wel af of het nog weer omhoog gaat.quote:Op donderdag 19 december 2013 05:16 schreef TimKuik het volgende:
Protip: Verkoop je DOGE, op Multipool zijn ze massaal Doge aan het minen en omzetten naar BTC, tot de profitability zo erg omlaag zakt dat deze het niet meer waard is (ongeveer 60% zal het zakken).
Zie ook:
[ afbeelding ]
Er wordt niet meer gemined dan eerst? Het zal een klein aantal zijn.quote:Op donderdag 19 december 2013 05:16 schreef TimKuik het volgende:
Protip: Verkoop je DOGE, op Multipool zijn ze massaal Doge aan het minen en omzetten naar BTC, tot de profitability zo erg omlaag zakt dat deze het niet meer waard is (ongeveer 60% zal het zakken).
Zie ook:
[ afbeelding ]
Echt he.quote:Op donderdag 19 december 2013 07:42 schreef Cliffie1976 het volgende:
Iedereen verwacht dat het omlaag gaat afgelopen nacht: resultaat -> to the moon.
Echt, wat een markt
The Great Firewall of China kan het ongetwijfeld gewoon helemaal blokkeren.quote:Op donderdag 19 december 2013 08:06 schreef ulq het volgende:
Heeft China eventuele bitcoinbetalingen eigenlijk ook verboden? Dat je als bedrijf geen bitcoins mag accepteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |