Tot mogguhquote:Op donderdag 19 december 2013 03:30 schreef bambino het volgende:
71 is nu al in zicht onderin het lijstje.
Ik ga er op gokken dat het nog weer iets omhoog gaat.
Klote site...
Ik ga pitten.
Tot morgenwas wel ff spannend
Welterustenquote:Op donderdag 19 december 2013 03:37 schreef roislecxe het volgende:
Kga ook maar es naar bed. Ben benieuwd wat er op mn foon staat als ik wakker word over een uurtje of 6
Denk het ook.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:39 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Welterusten![]()
Volgens mij zijn we hier allemaal hetzelfde, als we wakker worden eerst op de mobiel kijken wat de koersen doen en dan opstaan.
quote:Op donderdag 19 december 2013 03:18 schreef videonatic het volgende:
Denken jullie dat BTC eind januari weer op een goede koers zit? Deze dip schijnt dus dat china nieuws + december feestdagen dip te zijn.
Niet erg, meer regel dan uitzondering hierquote:Op donderdag 19 december 2013 04:47 schreef kthxbye het volgende:
In slaap gevallen met mijn laptop op schoot, in bed![]()
Hoe staat het met DOGE op Cryptsy?
Nah, vanavond net 300 gemined. Ik wacht wel af of het nog weer omhoog gaat.quote:Op donderdag 19 december 2013 05:16 schreef TimKuik het volgende:
Protip: Verkoop je DOGE, op Multipool zijn ze massaal Doge aan het minen en omzetten naar BTC, tot de profitability zo erg omlaag zakt dat deze het niet meer waard is (ongeveer 60% zal het zakken).
Zie ook:
[ afbeelding ]
Er wordt niet meer gemined dan eerst? Het zal een klein aantal zijn.quote:Op donderdag 19 december 2013 05:16 schreef TimKuik het volgende:
Protip: Verkoop je DOGE, op Multipool zijn ze massaal Doge aan het minen en omzetten naar BTC, tot de profitability zo erg omlaag zakt dat deze het niet meer waard is (ongeveer 60% zal het zakken).
Zie ook:
[ afbeelding ]
Echt he.quote:Op donderdag 19 december 2013 07:42 schreef Cliffie1976 het volgende:
Iedereen verwacht dat het omlaag gaat afgelopen nacht: resultaat -> to the moon.
Echt, wat een markt
The Great Firewall of China kan het ongetwijfeld gewoon helemaal blokkeren.quote:Op donderdag 19 december 2013 08:06 schreef ulq het volgende:
Heeft China eventuele bitcoinbetalingen eigenlijk ook verboden? Dat je als bedrijf geen bitcoins mag accepteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |