Weet je wat het punt is.. Ik doe dat en prompt stort de boel in. ECHT!quote:Op donderdag 19 december 2013 08:25 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Snel instappen, anders mis je de boot weer
quote:Op donderdag 19 december 2013 08:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Weet je wat het punt is.. Ik doe dat en prompt stort de boel in. ECHT!
Nope.quote:Op donderdag 19 december 2013 08:40 schreef Ticootje het volgende:
Blauw en oranje gaan weer kruizen, betekent dat iets?
Jammer… Ik denk dat is een voorteken dat de bende weer gaat instorten of naar de moon gaat,.quote:
Doe jij dat even, dan stappen wij in bij de crashquote:Op donderdag 19 december 2013 08:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Weet je wat het punt is.. Ik doe dat en prompt stort de boel in. ECHT!
Jij doet toch niet meer mee.quote:Op donderdag 19 december 2013 08:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Doe jij dat even, dan stappen wij in bij de crash
Stap in dan!quote:
Koop LTC onder de 16quote:Op donderdag 19 december 2013 08:49 schreef tralalala het volgende:
Ben er alweer uit, schade beperkt.![]()
En nu gaan we weer omhoog uiteraard.
Die zijn echt niet zo leidend meer… Gister hebben ze niet eens boven de 500 gestaan en zat btc-e ook opeens op 570.quote:Op donderdag 19 december 2013 08:48 schreef trustychords het volgende:
En China weer onder de 500. Dit gaat hard opeens.
Alles is weg…quote:
Nou ja,.... heb wel een buy order staan op 9.5.quote:
Niet persee inderdaad, maar als die hard naar beneden gaan volgt de rest ook wel voor een deel. Nou valt het tot nu toe aardig mee met die daling, maar toch.quote:Op donderdag 19 december 2013 08:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die zijn echt niet zo leidend meer… Gister hebben ze niet eens boven de 500 gestaan en zat btc-e ook opeens op 570.
Geloven mensen echt in dit soort zwarte magie?quote:
Zekers. We gaan denk zelfs de 14$ wel aantikken.quote:
Nu stukje klimmen tot 16.5 en dan zakken naar 15?quote:Op donderdag 19 december 2013 09:01 schreef Scorpie het volgende:
Ticootje doe nog eens een voorspellingBTC onder de 500 ofzo
Oke go go go go buy order ingezet op 15$ you rockquote:Op donderdag 19 december 2013 09:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nu stukje klimmen tot 16.5 en dan zakken naar 15?
Geldt alleen voor de early adapters, de mensen die op 1100 hebben gekocht hebben dik verlies.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |