quote:Op woensdag 18 december 2013 19:52 schreef Dagoduck het volgende:
Het nummer wordt automatisch aangepast. Amateur. > #19
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:53 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Toch geen 1-2. Mijn stream loopt wat achter maar ik hoorde de buurman vloeken dus dacht zal wel 1-2 zijn.
http://retteketet-az.nl/quote:
Gewoon alle wedstrijden tot de finale alleen maar pingels doen.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:58 schreef AFCNiels het volgende:
Gewoon lekker verlengen en pingels zoals het hoort in de beker.
Ja! Precies!quote:
Dan ben je pas een echte cupfighter.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:58 schreef AFCNiels het volgende:
Gewoon lekker verlengen en pingels zoals het hoort in de beker.
Hoe kan iemand dan overschat zijn als er niemand is die hem als topper oid beschouwt?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:03 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
De waarde van iets hoger ingeschat dan die daadwerkelijk is.
Ik las laatst in de geruchtenmolen dat veel clubs interesse hadden in hem. Dat begreep ik zelf ook niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoe kan iemand dan overschat zijn als er niemand is die hem als topper oid beschouwt?
quote:
Het leeft wel erg bij 'dkv'.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:07 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Al zo'n 5 wedstrijden achter elkaar ''En wie niet springt is voor Cambuur''
Dertig Kilometer Verderop was het niet?quote:
Ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:08 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dertig Kilometer Verderop was het niet?
hanskraayjasje.gifquote:Op woensdag 18 december 2013 20:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoop dat er nog met jasjes gegooid gaat worden.
Die hebben alleen een live stream voor gokken haha, geen Nederlandse wedstrijden.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Het zou op Unibet zijn maar ik kan het vooralsnog niet vinden.
Ik zag op een andere site dat deze er ook zou zijn, maar niet dus.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:10 schreef macca728 het volgende:
[..]
Die hebben alleen een live stream voor gokken haha, geen Nederlandse wedstrijden.
Overschat dravertjequote:Op woensdag 18 december 2013 20:17 schreef Shreyas het volgende:
Beerens is een van de beste spelers van de eredivisie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Idd, ik heb een eurootje op die lui ingezet,quote:Op woensdag 18 december 2013 20:17 schreef Karelnoord het volgende:
Als dat klote Heereveen nou eens scoort :/.
Type Lurling eerderquote:Op woensdag 18 december 2013 20:17 schreef Shreyas het volgende:
Beerens is een van de beste spelers van de eredivisie
twitter:L1SPRT twitterde op woensdag 18-12-2013 om 20:17:46Bijna 1-0 voor Cuijk. Mark Fennebeumer mist een grote kans voor JVC #jvcmvv reageer retweet
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:19 schreef AFCNiels het volgende:
JJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HANSIE HANSIE OP 1-0![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grapjas.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:21 schreef CaptainCookie het volgende:
Kanjerknvb met hun schorsing, Havenaar >>>>>>>> Chanturia
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:20 schreef OverRated het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
MVVquote:
Chanturia maakt ontzettend veel verkeerde keuzes en is te egoïstisch. Havenaar werkt heel hard (nee, geen Kuytquote:
MVVquote:
quote:
quote:
quote:
Nee, ik doel op het feit dat je de KNVB die schorsing kwalijk neemt. Die Jap is gewoon niet goed bij zijn hoofd, bedank hem maar. Met drie wedstrijden is hij nog goed weggekomen ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Chanturia maakt ontzettend veel verkeerde keuzes en is te egoïstisch. Havenaar werkt heel hard (nee, geen Kuyt), is altijd aanspeelbaar en creëert ruimtes in de 16.
Ik zie hem ook niet op een streamsite staan, alleen Utrecht en AZquote:Op woensdag 18 december 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik hoopte dat het mss ERGENS te zien was. Zo jammer.
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]Yesssss Hansie gaat me rijk maken.
Nee bij Unibet dus OOK Niet, valse informatie van die site waar ik toenstraks keekquote:Op woensdag 18 december 2013 20:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zie hem ook niet op een streamsite staan, alleen Utrecht en AZ
Als RTL7 dit had uitgezonden hadden ze 500k kijkers gehad. Nu zenden ze waarschijnlijk dartsen uitquote:Op woensdag 18 december 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik hoopte dat het mss ERGENS te zien was. Zo jammer.
Blijkbaar is het begrip "camera" nog niet doorgedrongen in die contreien...quote:Op woensdag 18 december 2013 20:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zie hem ook niet op een streamsite staan, alleen Utrecht en AZ
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, ik doel op het feit dat je de KNVB die schorsing kwalijk neemt. Die Jap is gewoon niet goed bij zijn hoofd, bedank hem maar. Met drie wedstrijden is hij nog goed weggekomen ook.
Die Nederlandse wedstrijden kunnen we daar sowieso niet zien als Nederlanders. Buitenlanders wel geloof ikquote:Op woensdag 18 december 2013 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee bij Unibet dus OOK Niet, valse informatie van die site waar ik toenstraks keek
Zeker, gemiste kans van ze.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als RTL7 dit had uitgezonden hadden ze 500k kijkers gehad. Nu zenden ze waarschijnlijk dartsen uit
Ik waarschuwde je nog, ik heb dat ook wel eens gehad, ben je voor jan lul een half uur aan het zoeken.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee bij Unibet dus OOK Niet, valse informatie van die site waar ik toenstraks keek
Is op verzoek van Hansie Hansie zelf, anders zien we die beelden nog tot in lengte van jaren terug bij VI.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Blijkbaar is het begrip "camera" nog niet doorgedrongen in die contreien...
Nou ja met een omweg kun je ze wel kijken denk ikquote:Op woensdag 18 december 2013 20:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die Nederlandse wedstrijden kunnen we daar sowieso niet als Nederlanders. Buitenlanders wel geloof ik
Hansie wil liever niet dat wij filmen wat hij tijdens de wedstrijd doetquote:Op woensdag 18 december 2013 20:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Blijkbaar is het begrip "camera" nog niet doorgedrongen in die contreien...
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]. Twee wedstrijden maximaal. Het was een flinke overtreding, maar er zat geen opzet bij. Niks in vergelijking met die kopstoot van Pelle (3 wedstrijden) of die van Ado die tegen Cillissen aanliep en hem een elleboog gaf.
Allochtonen zijn altijd in het voordeel hequote:Op woensdag 18 december 2013 20:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die Nederlandse wedstrijden kunnen we daar sowieso niet zien als Nederlanders. Buitenlanders wel geloof ik
Ik heb mij de pleuris gezocht, maar zelfs Omrop Fryslan had 'm er niet op.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:26 schreef Mortaxx het volgende:
Heb zelfs de lokale omroepen nagekeken, zelfs geen radioverslag. Brabant, Gelderland en Limburg niet. Cuijk ligt toch in een van deze provincies?
Twitterverslagen zijn er wel altijdquote:Op woensdag 18 december 2013 20:26 schreef Mortaxx het volgende:
Heb zelfs de lokale omroepen nagekeken, zelfs geen radioverslag. Brabant, Gelderland en Limburg niet. Cuijk ligt toch in een van deze provincies?
Ik verwacht dat ZDF het wel heeft. Is bijna Duitsland he.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:26 schreef Mortaxx het volgende:
Jij hebt geloof ik honderd en tachtig zenders.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb mij de pleuris gezocht, maar zelfs Omrop Fryslan had 'm er niet op.
Ligt de parkeerplaats in Duitsland?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ZDF het wel heeft. Is bijna Duitsland he.
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]Jammer voor die jongen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar heeft financieel gezien vast niet te klagen![]()
Goed gedaan idd.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:27 schreef Shreyas het volgende:
Van La Parra houdt weer in, haalt alle gevaar uit de aanvanl
Al Jazeera 4 heeft hemquote:Op woensdag 18 december 2013 20:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij hebt geloof ik honderd en tachtig zenders.
Hij had dan ook geen enkele afspeelmogelijkheidquote:Op woensdag 18 december 2013 20:27 schreef Shreyas het volgende:
Van La Parra houdt weer in, haalt alle gevaar uit de aanvanl
Siebengewald de gekstequote:Op woensdag 18 december 2013 20:27 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ligt de parkeerplaats in Duitsland?
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:28 schreef Karina het volgende:
Hier: http://www.l1.nl/epg_nowon/popup/radio
Cuijk radio verslag.
Wat heb ik die gemistquote:Op woensdag 18 december 2013 20:28 schreef Karina het volgende:
Cuijk radio verslag.
Niet aldoor, ze switchen heen en weer. Deze vent heeft nogal een accentquote:Op woensdag 18 december 2013 20:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat heb ik die gemistje bent mijn held
Beste Johan,quote:Op woensdag 18 december 2013 20:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit wordt trouwens een kijkersvraag voor vrijdag
Ibarràhquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:28 schreef Karina het volgende:
Cuijk radio verslag.
EN MVV GA JE SCHAMEN GA JE SCHAMENquote:Op woensdag 18 december 2013 20:28 schreef Karina het volgende:
Cuijk radio verslag.
Showkeepertquote:Op woensdag 18 december 2013 20:32 schreef Shreyas het volgende:
Esteban bezeerd zijn hand na de nutteloze springactie
Dat was mijn *voorspelling*quote:Op woensdag 18 december 2013 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht dat Heerenveen 2-1 voor stond las ik hier?
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja ik dacht al, livescore ding geeft 1-1quote:
Lol.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik lees overal dat er honderden Feyenoorders worden tegengehouden. Kan jij dit bevestigen uit Almelo?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:33 schreef hafcfan het volgende:
Volgens mij zitten er wel honderden Feyenoorders.
1235quote:
Kreeg het telegram net binnenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het nieuws heeft het hoge noorden inmiddels ook bereikt zie ik.
Het klopt. staat veel ME en alle wegen richting Almelo werden gecontroleerd. Heeft niet veel geholpenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik lees overal dat er honderden Feyenoorders worden tegengehouden. Kan jij dit bevestigen uit Almelo?
Bedankt voor de spoilerquote:Op woensdag 18 december 2013 20:34 schreef CaptainCookie het volgende:
[ afbeelding ]
Spannende tussenstanden
Je zit in het livetopic pannenkoekquote:Op woensdag 18 december 2013 20:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Bedankt voor de spoiler
Alle wegen? Dus ook de binnenwegen?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het klopt. staat veel ME en alle wegen richting Almelo werden gecontroleerd. Heeft niet veel geholpen
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Bedankt voor de spoiler
Van de KNVB beker ja, niet van Al Ahli - Monterreyquote:Op woensdag 18 december 2013 20:35 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je zit in het livetopic pannenkoek
Die willen in het thuisvak gaan zitten?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het klopt. staat veel ME en alle wegen richting Almelo werden gecontroleerd. Heeft niet veel geholpen
nee ik post in 2 topicsquote:Op woensdag 18 december 2013 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met gillende banden het SER topic uitgestormd?
Alleen de A1 is toch verhard?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Bedankt voor de spoiler
Weleenswaar met kinderkopjes, maar tochquote:Op woensdag 18 december 2013 20:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alleen de A1 is toch verhard?
http://foxsports.nl/wedstrijd/732474/quote:Op woensdag 18 december 2013 20:37 schreef kapiteintje het volgende:
Mensen nog een stream voor kanaal 5?
Welke wedstrijd is dat?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:37 schreef kapiteintje het volgende:
Mensen nog een stream voor kanaal 5?
Leucekn garpje!!quote:Op woensdag 18 december 2013 20:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Weleenswaar met kinderkopjes, maar toch
Heb ik toch niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
http://foxsports.nl/wedstrijd/732474/
Zie niet zo snel iets staan. Wel IJsselmeervogels morgen 30 bij winstquote:Op woensdag 18 december 2013 20:46 schreef Paxcon het volgende:
Zit er nog value op een livebet op hansie? Wedstrijdodd was 6.00
Er staat een flinke groep links van het uitvakquote:Op woensdag 18 december 2013 20:48 schreef Cavaliers het volgende:
Feyenoorders klappen naar het uitvak
- Uitvak is leeg
Ik had al even gekeken, je krijgt nu nog 1.27 voor hansquote:Op woensdag 18 december 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Zie niet zo snel iets staan. Wel IJsselmeervogels morgen 30 bij winst
Je hoort ze wel, ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Er staat een flinke groep links van het uitvak
Die vooraan in de "loopgracht" zijn Feyenoorders? Flinke groep inderdaad.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Er staat een flinke groep links van het uitvak
Ah, ik jaren in Rijssen. Altijd boven diezelfde weg proberen de vrachtwagenchauffeurs te laten toeteren.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jaren in pluskut gewoond, ik ken die weg goed
Oh die zag ik niet. Jammer johquote:Op woensdag 18 december 2013 20:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had al even gekeken, je krijgt nu nog 1.27 voor hans
Geen idee. Daar zag daarnet wel wat politie heengaan.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die vooraan in de "loopgracht" zijn Feyenoorders? Flinke groep inderdaad.
Ga je inzetten?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Zie niet zo snel iets staan. Wel IJsselmeervogels morgen 30 bij winst
Tja, je weet maar nooitquote:
Dat dusquote:Op woensdag 18 december 2013 20:51 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Het was totaal geen opzet maar dan nog zijn er scheidsrechters die hem geven.
Cuijk staat ook echt met 2-0 voor. Doet ie goed die Hansie Hansie.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:54 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo, kan ik dit F5en.
Als ie dat nou in de reguliere speeltijd had gedaanquote:
Dan waren ze nu al bijna thuis geweestquote:Op woensdag 18 december 2013 20:56 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Als ie dat nou in de reguliere speeltijd had gedaan
En had ik geld gewonnenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan waren ze nu al bijna thuis geweest
Voor twee clubs zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord als eerste, PEC als leuke 2e
Cuijk pakt de Europa Leaguequote:Op woensdag 18 december 2013 20:57 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Feyenoord en Cuijk in de finale
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cuijk pakt de Europa League
Nog mooier dat het gewoon kanquote:Op woensdag 18 december 2013 20:58 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vind het baas dat die Feyenoorders in de thuisvakken rookbommen afsteken en luid meezingen
Heb ik zelf meegemaakt en het is echt tering irritant.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:58 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vind het baas dat die Feyenoorders in de thuisvakken rookbommen afsteken en luid meezingen
Ze zingen namelijk valsquote:Op woensdag 18 december 2013 20:59 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Heb ik zelf meegemaakt en het is echt tering irritant.
Twee keer per jaar worden de thuisvakken in Heerenveen overspoeld door Ajacieden en Feyenoorders. Honderden fans in de thuisvakken.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:59 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dit. Vragen echt om een klap op hun bakkes dan.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:59 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
teringirritant altijd.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Twee keer per jaar worden de thuisvakken in Heerenveen overspoeld door Ajacieden en Feyenoorders. Honderden fans in de thuisvakken.
Internet hooliganquote:Op woensdag 18 december 2013 21:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dit. Vragen echt om een klap op hun bakkes dan.
En vooral dat overdreven juichen bij een mooie actie, pure provocatie.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dit. Vragen echt om een klap op hun bakkes dan.
Whatever. Als mijn team achter staat en zo'n jolige supporter van de tegenpartij gaat mij dat dan recht in mijn gezicht in het thuisvak inwrijven, zou ik flippen ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |