Overschat dravertjequote:Op woensdag 18 december 2013 20:17 schreef Shreyas het volgende:
Beerens is een van de beste spelers van de eredivisie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Idd, ik heb een eurootje op die lui ingezet,quote:Op woensdag 18 december 2013 20:17 schreef Karelnoord het volgende:
Als dat klote Heereveen nou eens scoort :/.
Type Lurling eerderquote:Op woensdag 18 december 2013 20:17 schreef Shreyas het volgende:
Beerens is een van de beste spelers van de eredivisie
twitter:L1SPRT twitterde op woensdag 18-12-2013 om 20:17:46Bijna 1-0 voor Cuijk. Mark Fennebeumer mist een grote kans voor JVC #jvcmvv reageer retweet
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:19 schreef AFCNiels het volgende:
JJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HANSIE HANSIE OP 1-0![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grapjas.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:21 schreef CaptainCookie het volgende:
Kanjerknvb met hun schorsing, Havenaar >>>>>>>> Chanturia
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:20 schreef OverRated het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
MVVquote:
Chanturia maakt ontzettend veel verkeerde keuzes en is te egoïstisch. Havenaar werkt heel hard (nee, geen Kuytquote:
MVVquote:
quote:
quote:
quote:
Nee, ik doel op het feit dat je de KNVB die schorsing kwalijk neemt. Die Jap is gewoon niet goed bij zijn hoofd, bedank hem maar. Met drie wedstrijden is hij nog goed weggekomen ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Chanturia maakt ontzettend veel verkeerde keuzes en is te egoïstisch. Havenaar werkt heel hard (nee, geen Kuyt), is altijd aanspeelbaar en creëert ruimtes in de 16.
Ik zie hem ook niet op een streamsite staan, alleen Utrecht en AZquote:Op woensdag 18 december 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik hoopte dat het mss ERGENS te zien was. Zo jammer.
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]Yesssss Hansie gaat me rijk maken.
Nee bij Unibet dus OOK Niet, valse informatie van die site waar ik toenstraks keekquote:Op woensdag 18 december 2013 20:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zie hem ook niet op een streamsite staan, alleen Utrecht en AZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |