quote:Op woensdag 18 december 2013 19:52 schreef Dagoduck het volgende:
Het nummer wordt automatisch aangepast. Amateur. > #19
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:53 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Toch geen 1-2. Mijn stream loopt wat achter maar ik hoorde de buurman vloeken dus dacht zal wel 1-2 zijn.
http://retteketet-az.nl/quote:
Gewoon alle wedstrijden tot de finale alleen maar pingels doen.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:58 schreef AFCNiels het volgende:
Gewoon lekker verlengen en pingels zoals het hoort in de beker.
Ja! Precies!quote:
Dan ben je pas een echte cupfighter.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:58 schreef AFCNiels het volgende:
Gewoon lekker verlengen en pingels zoals het hoort in de beker.
Hoe kan iemand dan overschat zijn als er niemand is die hem als topper oid beschouwt?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:03 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
De waarde van iets hoger ingeschat dan die daadwerkelijk is.
Ik las laatst in de geruchtenmolen dat veel clubs interesse hadden in hem. Dat begreep ik zelf ook niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoe kan iemand dan overschat zijn als er niemand is die hem als topper oid beschouwt?
quote:
Het leeft wel erg bij 'dkv'.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:07 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Al zo'n 5 wedstrijden achter elkaar ''En wie niet springt is voor Cambuur''
Dertig Kilometer Verderop was het niet?quote:
Ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:08 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dertig Kilometer Verderop was het niet?
hanskraayjasje.gifquote:Op woensdag 18 december 2013 20:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoop dat er nog met jasjes gegooid gaat worden.
Die hebben alleen een live stream voor gokken haha, geen Nederlandse wedstrijden.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Het zou op Unibet zijn maar ik kan het vooralsnog niet vinden.
Ik zag op een andere site dat deze er ook zou zijn, maar niet dus.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:10 schreef macca728 het volgende:
[..]
Die hebben alleen een live stream voor gokken haha, geen Nederlandse wedstrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |