abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134416065

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
compact en kleverig.
pi_134416431
quote:
7s.gif Op woensdag 18 december 2013 19:42 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Omdat je het gevoel hebt dat ze wel meer wil? Of omdat ze dit ook bewust heeft aangegeven naar jou.
Deze was toch degene die een open relatie dan wilde? Blijkbaar ben je daar niet zo enthousiast over, anders had je nu niet zo'n twijfel gehad. Mocht ze een monogame relatie willen, was het dan anders geweest voor je eigenlijk?
Ja, klopt. Ik sprak daar eerder mijn twijfels al eens over uit, omdat ik daar echt geen ervaring mee heb. Al zou het ook in zekere zin een uitkomst kunnen zijn voor me. Maar dat staat verder wel los van hetgeen wat ik voel, dus in het monogame geval zou het niet anders zijn geweest nu. Het is eerder een extra bijkomstigheid.
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

maar wat is dan minder?
Ik bedoel, als je meteen hoteldeboteltotoverjeoren verliefd wil zijn, zul je flink moeten blijven daten ws, dat gebeurt nl niet snel. Het kan ook gewoon groeien natuurlijk :P
Dat onderwerp is hier heel vaak aangesneden, en verschilt kennelijk ontzettend per persoon. Bij de één groeit het gestaag terwijl het er bij de ander eigenlijk instant moet zijn, een bepaald gevoel. Ik heb dat laatste zelf eigenlijk ook wel, al probeer ik iets zo nu en dan wel wat meer de tijd te geven.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  woensdag 18 december 2013 @ 19:57:42 #3
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134416729
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 19:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ja, klopt. Ik sprak daar eerder mijn twijfels al eens over uit, omdat ik daar echt geen ervaring mee heb. Al zou het ook in zekere zin een uitkomst kunnen zijn voor me. Maar dat staat verder wel los van hetgeen wat ik voel, dus in het monogame geval zou het niet anders zijn geweest nu. Het is eerder een extra bijkomstigheid.

In ieder geval goed dat er niet extra twijfels door zijn gekomen, of tenminste.. je gevoel tov haar beinvloed.
Wel jammer dat het het toch niet helemaal lijtk te zijn/worden.
pi_134417182
quote:
7s.gif Op woensdag 18 december 2013 19:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

In ieder geval goed dat er niet extra twijfels door zijn gekomen, of tenminste.. je gevoel tov haar beinvloed.
Wel jammer dat het het toch niet helemaal lijtk te zijn/worden.
Ik ga er komend weekend heen en ik heb er ook gewoon zin in hoor, dat is het zeker niet. Anders was ik wel weggebleven. Maar weer eens zien hoe dat loopt.

En och, nou ja. Binnenkort sowieso weer een verse date met iemand waar ik ook nieuwsgierig naar ben. :7
pi_134417347
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 19:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het verschil in benadering zit hem in de grootte van het te daten aanbod. Als je moeilijk een date kunt fixen snap ik dat je veel meer geneigd bent iets de tijd te geven, te zien of het werken kan. Maar als je een nooit aflatende stroom dates hebt of kunt krijgen ben je gewoon veel kritischer, zo werkt dat nu eenmaal. Waarom zou je dan voor minder gaan als je denkt beter te kunnen krijgen?
Dit is zeer zeker waar en voel ik ook in een groter geheel over het online daten bij de partners en mezelf. Iedereen is zelfs binnen 'relaties' vrij terug houdend en lijkt toch altijd op zoek naar iets beters of durft zich in ieder geval niet open te stellen.

@Hungry_Joe
Totdat het door haar word uitgesproken zou ik gewoon zo doorgaan en wanneer je dat wilt nieuwe mensen daten.
pi_134429569
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 19:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat onderwerp is hier heel vaak aangesneden, en verschilt kennelijk ontzettend per persoon. Bij de één groeit het gestaag terwijl het er bij de ander eigenlijk instant moet zijn, een bepaald gevoel. Ik heb dat laatste zelf eigenlijk ook wel, al probeer ik iets zo nu en dan wel wat meer de tijd te geven.
Ik denk ook dat inderdaad (wat HJ dus zegt) door het grote aanbod, tijd geven geen optie voor een dergelijke dame is. Dat komt een beetje doordat het contact via app/datingsite loopt, en ook een opzet geeft van: als ik date, moet het lukken. Hetzelfde gevoel wat ik zei bij andere vormen van electroniek: met de NS site, heb je met een klik zo je juiste trein te pakken, dus hoor je met een datingapp te daten en dan moet hij/zij meteen voldoen, zo niet *klik of swipe* de volgende. Tijd geven kan wel, maar dat is niet voor situaties via datingsite/-apps weggelegd. Dat is meer voor elke dag dat meisje in de bus spreken, die je kent via een vage kennis van je werk. Of 3x/week die ene leuke vrouw spreken bij de talencursus die je volgt. Want dan geven mensen elkaar onbewust wel tijd: het gaat nu niet om daten, dus vrouwen stellen zich niet in van: ik moet nu in de datingmodus zijn. Dus denken ze: kunnen we lekker slap ouwehoeren. Vanavond die Tinder date. Want dan denkt dat meisje in de bus: aardige jongen wel, op zich lekker koppie maar hij praat beetje apart.

En als je dan een beetje gezellig doet, en beetje flirterig zonder dat je dik bovenop legt dat je moves maakt naar haar, leert ze je beter kennen en kan ze alsnog verliefd raken.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_134436879
Ach, laat die jongen. Hulde voor de naïeve romanticus.

Het grote aanbod is ook niet alles, zelfs een beetje saai als iedereen maar op een presenteerblaadje (klaar)ligt imo. Als jij het tof vindt zo, en het kost je niet al je tijd: vooral doen! :)
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_134437038
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2013 01:27 schreef Perzephone het volgende:
Ach, laat die jongen. Hulde voor de naïeve romanticus.

Het grote aanbod is ook niet alles, zelfs een beetje saai als iedereen maar op een presenteerblaadje (klaar)ligt imo. Als jij het tof vindt zo, en het kost je niet al je tijd: vooral doen! :)
Iemand die ik ken (dame) had het daar laatst ook over...

Die gaf even een demonstratie op Tinder... bijna elke kerel die ze like'te resulteerde tot een match.

Ze had ook al een lijst van 20+ matches waar ze contact mee had.

Echt wtf :')

Maar ze vond het ook wel weer vervelend dat de keus zo groot was, want het was meer kwantiteit dan kwaliteit.
pi_134444542
Hoi!
Ik ben inmiddels 3 dates rijker met de oudere man. Wat een lieverd, wat voel ik me fijn bij hem.. Ik geloof niet dat ik het ooit zo leuk heb gehad met een man. Wat mij betreft mag het zo doorgaan. Misschien heb ik zelfs wel een paar vlinders..

Maar.. Hij had zelf toch wel veel twijfels over het leeftijdsverschil, de afstand.. Hij dacht enorm ver in de toekomst. Over dat ik moest verhuizen naar hem, over dat mijn kind uit haar vertrouwde omgeving weg zou moeten, om wat mijn familie zou zeggen van zo'n leeftijdsverschil. Hij is een enorme piekeraar.
Dus nu hebben we het beeindigd :{ ;( En it sucks. Misschien is het beter, ik weet het niet. Zo voelt het niet. Hij sprak uit ook wat vlinders te hebben, ik weet ook zeker dat hij mij echt leuk vond.
Ik weet ook niet of ik dit nu maar moet laten of dat ik hem aan zn kop moet gaan zeuren.. Heb hem vanmorgen een appje gestuurd dat ik hem mis, maar hij is op zn werk en reageert dus niet.

Bah. Liefde en ik, hopeloos.
pi_134444692
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 11:58 schreef Sannne het volgende:
Hoi!
Ik ben inmiddels 3 dates rijker met de oudere man. Wat een lieverd, wat voel ik me fijn bij hem.. Ik geloof niet dat ik het ooit zo leuk heb gehad met een man. Wat mij betreft mag het zo doorgaan. Misschien heb ik zelfs wel een paar vlinders..

Maar.. Hij had zelf toch wel veel twijfels over het leeftijdsverschil, de afstand.. Hij dacht enorm ver in de toekomst. Over dat ik moest verhuizen naar hem, over dat mijn kind uit haar vertrouwde omgeving weg zou moeten, om wat mijn familie zou zeggen van zo'n leeftijdsverschil. Hij is een enorme piekeraar.
Dus nu hebben we het beeindigd :{ ;( En it sucks. Misschien is het beter, ik weet het niet. Zo voelt het niet. Hij sprak uit ook wat vlinders te hebben, ik weet ook zeker dat hij mij echt leuk vond.
Ik weet ook niet of ik dit nu maar moet laten of dat ik hem aan zn kop moet gaan zeuren.. Heb hem vanmorgen een appje gestuurd dat ik hem mis, maar hij is op zn werk en reageert dus niet.

Wat vinden jullie een groot leeftijdsverschil dan?
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_134444707
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:01 schreef Buffell het volgende:

[..]

Wat vinden jullie een groot leeftijdsverschil dan?
22 jaar.
pi_134444725
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:02 schreef Sannne het volgende:

[..]

22 jaar.
Als ik heel eerlijk ben vind ik dat ook wel een aanzienlijk verschil :') Moet ik dan denken dat jij ongeveer 25 bent en hij 45/50?
  donderdag 19 december 2013 @ 12:03:23 #13
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_134444733
Het is ook wel beter zo, al is dat nu super kut om te horen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_134444737
Ja, ik 28, hij 50.
pi_134444775
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:03 schreef Sannne het volgende:
Ja, ik 28, hij 50.
Over het algemeen zou ik bij zulke leeftijdsverschillen 'nee, doe het niet' zeggen. Denk er maar eens over, als hij straks 65 is, en dus officieel gezien al 'oudere' is, ben jij pas 43... Dan wil jij nog zoveel meer dan hij waarschijnlijk.
pi_134444858
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:04 schreef Buffell het volgende:

[..]

Over het algemeen zou ik bij zulke leeftijdsverschillen 'nee, doe het niet' zeggen. Denk er maar eens over, als hij straks 65 is, en dus officieel gezien al 'oudere' is, ben jij pas 43... Dan wil jij nog zoveel meer dan hij waarschijnlijk.
Dat is idd ook zijn twijfel. Als hij straks het bejaardenhuis in gaat ben ik nog zo jong..
Maar aan de andere kant, waarom zover vooruit plannen. Wie weet vergaat de wereld over 10 jaar, dan hebben we wel mooi 10 fijne jaren gehad samen. Misschien ben ik wel eerder weg dan hij. Je weet het toch gewoon niet..
Maar zo kan ik op elke twijfel wel iets bedenken.

Feit is dat ik me ook wel besef dat het niet ideaal is, maar ik heb echt zo'n fijne tijd met hem. En nu valt dat weg en ik voel me kut. Hij had gewoon alles wat ik zoek in een man.. Klinkt cliché maar het is wel zo.
pi_134444866
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:04 schreef Buffell het volgende:

[..]

Dit. Het feit dat hij zo snel zo ver vooruit denkt is te verwachten, hij is immers een stuk ouder al. Het is vergelijkbaar met vrouwen van in de 30 die graag willen weten hoe je tegenover kinderen en samenwonen staat.
pi_134444880
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:07 schreef Sannne het volgende:

[..]

Dat is idd ook zijn twijfel. Als hij straks het bejaardenhuis in gaat ben ik nog zo jong..
Maar aan de andere kant, waarom zover vooruit plannen. Wie weet vergaat de wereld over 10 jaar, dan hebben we wel mooi 10 fijne jaren gehad samen. Misschien ben ik wel eerder weg dan hij. Je weet het toch gewoon niet..
Maar zo kan ik op elke twijfel wel iets bedenken.

Feit is dat ik me ook wel besef dat het niet ideaal is, maar ik heb echt zo'n fijne tijd met hem. En nu valt dat weg en ik voel me kut. Hij had gewoon alles wat ik zoek in een man.. Klinkt cliché maar het is wel zo.
Dat klinkt allemaal zo pessimistisch. Ik zou een man zoeken waarvan je denkt dat je sámen in het bejaardenhuis terecht komt. Daar moet je van uitgaan. Niet dat over 10 jaar de wereld vergaat ofzo.
pi_134444904
Het is niet pessimistisch bedoeld, ik leef gewoon in het 'nu', en hij in de toekomst.. Vooraf wilde ik dit ook absoluut niet hoor, maar toen wist ik nog niet hoe fijn het was met hem.
pi_134444927
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:09 schreef Sannne het volgende:
Het is niet pessimistisch bedoeld, ik leef gewoon in het 'nu', en hij in de toekomst.. Vooraf wilde ik dit ook absoluut niet hoor, maar toen wist ik nog niet hoe fijn het was met hem.
Waarom ben je dan met hem op date gegaan?
En niet ,bijvoorbeeld, het gesprek al veel eerder afkappen?
Of zeg ik nu iets heel stoms.
  donderdag 19 december 2013 @ 12:11:05 #21
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_134444938
Ben ik nou de enige die het een beetje een slappe actie van die man vind?
pi_134444939
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:09 schreef Sannne het volgende:
Ik heb het idee dat je excuses aan het verzinnen bent om hem niet los te laten. Kan ik wel begrijpen, omdat je hem zo leuk vindt. Ik zeg alleen, als je kijkt naar de toekomst en dat realistisch doet, dan is het wel een lastige relatie. Er is zóveel leeftijdsverschil dat je jullie uit hele andere generaties komen. Mijn idee daarbij is dat dat bijna nooit zal werken.
pi_134444956
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:10 schreef JAOC het volgende:

[..]

Waarom ben je dan met hem op date gegaan?
En niet bijvoorbeeld, het gesprek al veel eerder afgekapt?
Of zeg ik nu iets heel stoms.
Ik kende hem al een hele tijd.. We hebben elkaar bij een vriendin ook al gezien, en hij wilde langs komen voor de gezelligheid. Ik heb nog allerlei smoesjes bedacht om het af te zeggen maar hij trapte er niet in, had overal een oplossing op. Dus ik dacht, nou dan kom maar. En toen zette hij mn wereld op zn kop :')
pi_134444982
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:11 schreef Buffell het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat je excuses aan het verzinnen bent om hem niet los te laten. Kan ik wel begrijpen, omdat je hem zo leuk vindt. Ik zeg alleen, als je kijkt naar de toekomst en dat realistisch doet, dan is het wel een lastige relatie. Er is zóveel leeftijdsverschil dat je jullie uit hele andere generaties komen. Mijn idee daarbij is dat dat bijna nooit zal werken.
Heel, heel misschien heb je wel gelijk ja..
pi_134444993
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:13 schreef Sannne het volgende:

[..]

Heel, heel misschien heb je wel gelijk ja..
Ik heb áltijd gelijk. (8>
pi_134445057
hij heeft je gebruikt
pi_134445110
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:16 schreef watheet het volgende:
hij heeft je gebruikt geneukt.
Die gast is een baas _O_
pi_134445212
Lekker makkelijk..
pi_134445284
Voor bij de Ben & Jerry's vanavond.
pi_134445397
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:11 schreef eefje801 het volgende:
Ben ik nou de enige die het een beetje een slappe actie van die man vind?
Hoezo slap?
Ik heb het ook al een keer afgekapt. Niet zozeer vanwege de leeftijd (scheelde 5 jaar) maar vanwege datgene wat iemand anders hier ook al noemde, namelijk kinderwens.

Voor haar stond vast dat ze kinderen wilde, voor mij is dat een heel groot vraagteken, waarbij ik vooral naar nee neig. Ondanks dat het allemaal leuk, fijn etc was heb ik er toch een punt achter gezet.

Is dat slap? Of is gewoon doorgaan of er niks aan de hand is en dan over x maanden er een punt achter zetten omdat je er niet uitkomt qua kids slap?
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_134445604
Ik weet wel zeker dat hij me niet gebruikt heeft. We kenden elkaar al zolang.. En we zullen ook gewoon bevriend blijven. Bovendien is dat ook helemaal niet zoals hij zich gedroeg, hij is enorm lief en wilde alles voor me doen en verder ga ik me niet verdedigen :')
Ik vind het fijn dat hij eerlijk is over zijn twijfels. Maar die twijfels kan ik voor hem niet oplossen..

En slap, nee, vind ik niet.
  donderdag 19 december 2013 @ 12:49:25 #32
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_134445887
22jaar is gewoon heel erg veel en je kan ik het "nu" leven. Niks mis mee maar tikkeltje naief naar mijn mening. Je moet wel realisties blijven vind ik altijd en aankomen met miss vergaat de wereld wel.... Tja leuk bedacht maar enkel een excuus niks meer en niks minder.

Feit blijft natuurlijk wel dat het gewoon goed kut is en zwaar kloten! Je bent er nu vast niks aan, maar hoop dat je snel een vent vind die je een soort gelijk gevoel kan geven en waar je samen mee oud kan worden! Sterkte.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 19 december 2013 @ 13:20:57 #33
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_134446951
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:30 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Hoezo slap?
Ik heb het ook al een keer afgekapt. Niet zozeer vanwege de leeftijd (scheelde 5 jaar) maar vanwege datgene wat iemand anders hier ook al noemde, namelijk kinderwens.

Voor haar stond vast dat ze kinderen wilde, voor mij is dat een heel groot vraagteken, waarbij ik vooral naar nee neig. Ondanks dat het allemaal leuk, fijn etc was heb ik er toch een punt achter gezet.

Is dat slap? Of is gewoon doorgaan of er niks aan de hand is en dan over x maanden er een punt achter zetten omdat je er niet uitkomt qua kids slap?
Dat bedoelde ik niet. Bedoelde meer dat je dat ook weet wanneer je eraan begint, toch?
pi_134447484
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:37 schreef Sannne het volgende:
Ik weet wel zeker dat hij me niet gebruikt heeft. We kenden elkaar al zolang.. En we zullen ook gewoon bevriend blijven. Bovendien is dat ook helemaal niet zoals hij zich gedroeg, hij is enorm lief en wilde alles voor me doen en verder ga ik me niet verdedigen :')
Ik vind het fijn dat hij eerlijk is over zijn twijfels. Maar die twijfels kan ik voor hem niet oplossen..

En slap, nee, vind ik niet.
Inderdaad het is altijd zuur als je er toch net iets anders over denkt dan de ander, maar je kunt er vooral vrij weinig aan doen. Dus gewoon flink op stap of met een wijntje en reep chocolade op de bank, en door maar weer!
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_134452946
Hoeveel vrouwen hier hebben een soort 'premium' abo ? Zeg maar als op gratis/betaalde sites waardoor je meer functionaliteit krijgt door hoger abo te nemen. Kan me nooit voorstellen dat vrouwen dat doen maar ben toch altijd wel benieuwd als ik een reply zonder visit krijg zeg maar. Kan zijn dat ze hun visit uit hebben staan maar toch ..
  Moderator / Redactie FP donderdag 19 december 2013 @ 16:05:59 #36
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_134453098
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 11:58 schreef Sannne het volgende:
Hoi!

Jammer dat te horen meid ;(

Maar wellicht is het beter zo? En nee, niet om je nog een laatste steek toe te dienen ;)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 19 december 2013 @ 16:49:47 #37
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_134454574
Redelijk fucked up Sannne. Over een jaar lach je er om (ik hoop eerder voor je), maar nu is het gewoon k.u.t.
pi_134458571
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:03 schreef Sannne het volgende:
Ja, ik 28, hij 50.
Zeg maar een Onno Hoesje , maar dan de hetero versie
pi_134459794
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 18:42 schreef DSVM het volgende:

[..]

Zeg maar een Onno Hoesje , maar dan de hetero versie
een peter jan rensje zeg maar
pi_134479819
Het is ook wel beter zo ja. Gisteravond wel lekker geskyped (zonder cam, voor jullie weer gaan etterbakken, lol) zoals we steeds deden, wat ongemakkelijker dan voorheen maar ik ben blij dat dat nog gewoon kan.
Ik heb een vriendin die met een vriend van hem omging, zij net zo oud als ik en hij net zo oud als mijn date, en ook dat liep mis, dus dat is wel even fijn om te kunnen delen!

Lief jullie reacties! 2014 dan maar?
  vrijdag 20 december 2013 @ 09:37:26 #41
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134479985
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 09:26 schreef Sannne het volgende:
Het is ook wel beter zo ja. Gisteravond wel lekker geskyped (zonder cam, voor jullie weer gaan etterbakken, lol) zoals we steeds deden, wat ongemakkelijker dan voorheen maar ik ben blij dat dat nog gewoon kan.
Ik heb een vriendin die met een vriend van hem omging, zij net zo oud als ik en hij net zo oud als mijn date, en ook dat liep mis, dus dat is wel even fijn om te kunnen delen!

Sorry te horen, hoe het is gelopen voor je... maar iets zegt mij dat je niet erg lang single zal blijven hoor... :*
Het was mooi geweest als zowel man als vrouw uit de oersoep wat dichter op elkaar afgestemd waren, dan waren vandaag de dag dingen als liefde en relatie iets beter mee op te gaan.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134480075
Ach, ben ook even druk met mezelf. Afvallen, wat enorm goed gaat, opleiding starten.. Misschien eerst dat, en dan weer een man?
Maar ach, die feestdagen hè? :{

En idd, iets meer begrip voor elkaar zou schelen! Ik weet het soms écht niet, wat ik nou met 'de man' aan moet. Wel berichten, niet berichten, laten gaan, aandringen, aandacht geven, hem laten komen.
pi_134480765
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 09:43 schreef Sannne het volgende:
Ach, ben ook even druk met mezelf. Afvallen, wat enorm goed gaat, opleiding starten.. Misschien eerst dat, en dan weer een man?
Maar ach, die feestdagen hè?

En idd, iets meer begrip voor elkaar zou schelen! Ik weet het soms écht niet, wat ik nou met 'de man' aan moet. Wel berichten, niet berichten, laten gaan, aandringen, aandacht geven, hem laten komen.
Dear lord. :')

Nee als je geen happy single bent, heb je imo niks in een relatie te zoeken. :)
  Moderator / Redactie FP vrijdag 20 december 2013 @ 10:35:11 #44
Brabo Bastard
pi_134481227
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 09:26 schreef Sannne het volgende:

2013 was voor mij in het algemeen al een kutjaar :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 20 december 2013 @ 11:03:15 #45
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_134482055
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:35 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

2013 was voor mij in het algemeen al een kutjaar :')
Voor mij ook inderdaad...
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_134482248
2014 wordt ons jaar mensen! *O*
  vrijdag 20 december 2013 @ 11:10:00 #47
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_134482281
Noe, ik had mie gister tog n lekkere scheet als deet, wie zollen nor de bijosgoop gon mor ik had van die lofziets bestelt, dus toen konnen we dor al beginnen rampetampen, was een grot suckzes.
Ik vinne t wol mooi hor, dat deeten!

Moi van Tinus
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_134482678
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:10 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Noe, ik had mie gister tog n lekkere scheet als deet, wie zollen nor de bijosgoop gon mor ik had van die lofziets bestelt, dus toen konnen we dor al beginnen rampetampen, was een grot suckzes.

Moi van Tinus
Hi-ha-ho :{
  vrijdag 20 december 2013 @ 11:24:19 #49
242666 BeamofLight
pi_134482714
quote:

Moi van Tinus
hahaha, ik kom niet meer bij van het lachen, you made my day
  vrijdag 20 december 2013 @ 11:39:02 #50
3647 B.R.Oekhoest
pi_134483199
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:24 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

hahaha, ik kom niet meer bij van het lachen, you made my day
Sorrie dan van je bakkie drap dat noe op je toetsnbord leg

Moi van Tinus
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 20 december 2013 @ 11:59:39 #51
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_134483928
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 09:43 schreef Sannne het volgende:
Maar ach, die feestdagen hè? :{

Of gewoon geheel je eigen plannen trekken en helemaal niet bezig zijn met mannen. Die schuiven van zelf wel
Ergens in je leven er bij en wie weet tot wat dat uitgroeit :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  vrijdag 20 december 2013 @ 12:01:30 #52
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_134484008
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:59 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Of gewoon geheel je eigen plannen trekken en helemaal niet bezig zijn met mannen. Die schuiven van zelf wel
Ergens in je leven er bij en wie weet tot wat dat uitgroeit :)
Precies :) Werkt het beste is mijn ervaring :)
Uiteraard moet je wel open blijven staan voor andere mensen ;)
  Moderator / Redactie FP vrijdag 20 december 2013 @ 12:07:59 #53
Brabo Bastard
pi_134484224
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:03 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Voor mij ook inderdaad...
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:09 schreef PeterPastoor het volgende:
2014 wordt ons jaar mensen! *O*
:Y
"Omae wa mou shindeiru."
pi_134484534
Toepasselijk kaartje wat ik in dat opzicht vorige week kreeg :)

"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  vrijdag 20 december 2013 @ 12:22:15 #55
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_134484678
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 12:07 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

[..]

:Y
Ik hoop het *O*
Veel doden kunnen er niet meer vallen in m'n omgeving momenteel :P
  vrijdag 20 december 2013 @ 13:20:29 #56
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_134486560
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 december 2013 12:01 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Precies :) Werkt het beste is mijn ervaring :)
Uiteraard moet je wel open blijven staan voor andere mensen ;)
Zekers!! Ogen openhouden en blanco instappen en wie weet :)
  Moderator / Redactie FP vrijdag 20 december 2013 @ 13:20:40 #57
Brabo Bastard
pi_134486569
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 december 2013 12:22 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik hoop het *O*
Veel doden kunnen er niet meer vallen in m'n omgeving momenteel :P
Waar dood is, is leven ;)

Quasi-filosofisch :@
"Omae wa mou shindeiru."
pi_134486767
Wat vinden de meeste hier prettiger; Een site die jou aan iemand matched maar waar je niet kan browsen of een site waar je zelf kan browsen en zoeken naar mensen ?
pi_134486824
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:25 schreef LesMiserables het volgende:
Wat vinden de meeste hier prettiger; Een site die jou aan iemand matched maar waar je niet kan browsen of een site waar je zelf kan browsen en zoeken naar mensen ?
Zelf zoeken. Die matches falen altijd.
  vrijdag 20 december 2013 @ 14:10:31 #60
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_134488545
quote:
Liefst dat je zelf zoekt of kunt kiezen met welke match je contact zoekt.
pi_134488627
Zoeken inderdaad
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 20 december 2013 @ 14:16:32 #62
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134488775
Die matches zijn zo vaag, alsof ik een computer ermee vertrouw een juiste match voor mij te zoeken :')
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
  vrijdag 20 december 2013 @ 14:30:26 #63
3647 B.R.Oekhoest
pi_134489315
quote:

Moi van Tinus
Sorry, mijn broer Tinus had zijn medicijnen niet ingenomen en heeft toen in een onbewaakt ogenblik mijn laptop even ingepikt.
  vrijdag 20 december 2013 @ 14:56:29 #64
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_134490082
quote:
Niets doen, kijken wie jouw profiel bekijkt en dáár dan een berichtje naar sturen als hij/zij erg leuk lijkt.
Overal verstand van.
pi_134499080
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 14:56 schreef macondo het volgende:

[..]

Niets doen, kijken wie jouw profiel bekijkt en dáár dan een berichtje naar sturen als hij/zij erg leuk lijkt.
Dit lijkt mij eerlijk gezegd een sub optimale manier van online daten als man.
  vrijdag 20 december 2013 @ 19:49:50 #66
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_134499132
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 19:48 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Dit lijkt mij eerlijk gezegd een sub optimale manier van online daten als man.
Niet als je lekker bent ;)
pi_134499140
Juist als je lekker bent.
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:14:14 #68
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_134499956
Verkeerd gelezen :@
pi_134508207
Net dame naar trein gebracht waar ik tweede date mee had *O*

Woh dit is een toppertje hoor en dat was ook wederzijds O+

Dit gaat wat worden :Y
  Moderator / Redactie FP vrijdag 20 december 2013 @ 23:13:24 #70
Brabo Bastard
pi_134508413
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 23:08 schreef PeterPastoor het volgende:
Net dame naar trein gebracht waar ik tweede date mee had *O*

Woh dit is een toppertje hoor en dat was ook wederzijds O+

Dit gaat wat worden :Y
Goed te horen man!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_134528958
Hallo allemaal, ik ben nieuw in dit topic. En wil ook graag date. Ben er weer aan toe na een lange relatie. In de OP zag ik wat site's staan welke raden jullie mij aan?
  Moderator / Redactie FP zaterdag 21 december 2013 @ 18:02:38 #72
Brabo Bastard
pi_134529129
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 17:54 schreef master_X het volgende:
Hallo allemaal, ik ben nieuw in dit topic. En wil ook graag date. Ben er weer aan toe na een lange relatie. In de OP zag ik wat site's staan welke raden jullie mij aan?
Wil je betalen of niet betalen?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_134529159
Owh eigenlijk nog niet over na gedacht. Wat zijn de opties?
  Moderator / Redactie FP zaterdag 21 december 2013 @ 18:06:49 #74
Brabo Bastard
pi_134529207
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 18:04 schreef master_X het volgende:
PaiQ is leuk, en is gratis. Chatten tot je foto's ziet.

Wil je wat serieuzer, dan zou ik Lexa of RelatiePlanet aanraden, al zijn die betaald. Meestal is de vuistregel dat betalende sites serieuzer zijn, uitzonderingen daargelaten.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_134530116
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 18:06 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

PaiQ is leuk, en is gratis. Chatten tot je foto's ziet.

Wil je wat serieuzer, dan zou ik Lexa of RelatiePlanet aanraden, al zijn die betaald. Meestal is de vuistregel dat betalende sites serieuzer zijn, uitzonderingen daargelaten.
kijk ik ga daar even kijken. Bedankt voor jou reactie.
pi_134530218
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 18:04 schreef master_X het volgende:
Ik zou ook even op de gratis sites als OKCupid en POF.com kijken.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 21 december 2013 @ 19:27:19 #77
Brabo Bastard
pi_134531410
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 18:42 schreef master_X het volgende:

[..]

kijk ik ga daar even kijken. Bedankt voor jou reactie.
Geen dank. En andere users hier kunnen je ongetwijfeld wel meer tips bieden :)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_134532200
Inmiddels een acount aangemaakt op paiq. Nog even alles ontdekken.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 21 december 2013 @ 20:13:38 #79
Brabo Bastard
pi_134533134
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 19:48 schreef master_X het volgende:
Inmiddels een acount aangemaakt op paiq. Nog even alles ontdekken.
Succes.
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 22 december 2013 @ 02:42:24 #80
195247 MaikelS
Living each day!
pi_134548750
Heb de kinderen tot maandag, en naar een aantal dagen leuk paiq, daarna whatsapp contact is ze vandaag bij mij geweest. Ik kon niet weg omdat de kinderen thuis zijn, dus ze kwam om 22.00 gezellig langs...

Hele intieme gesprekken vanuit beide kanten m.b.t. het verleden etc.. Ze kwam even langs om wat drinken voor me in te schenken ;) Maar bleef uiteindelijk tot 2.00~ zitten. Van beide kanten enorm gezellig en ze gaf stiekem ook aan dat de volgende keer ze minder verlegen zal zijn.

Heb haar dan ook aangegeven dat de volgende keer ik die kant uit ga, en zij kan kiezen waar we heen gaan of wat we gaan doen. Ik uit mijn comfort zone om haar tegemoet te komen van vandaag. We hebben naar mijn idee zeker een klik... Het raakt op enorm veel vlakken en ben dan ook als een gentleman met haar omgegaan. Ze gaf voorheen aan dat ze wel houd van hard to get. Bij het weggaan gaf ik haar dan ook maar 3 zoentjes op de wang en een lekkere knuffel. Morgenvroeg zal ik der laten weten dat ze voor een goede zoen maar eens wat moeite moet doen ;) (binnenpretje van ons beide...)

Al om al zeer geslaagde eerste date!
Zo trots op mijn twee kleine jongens !!!!
pi_134559398
Mijn voornemen om ff 2 weken rustig aan te doen, niet te gaan daten en meer met andere dingen bezig te zijn heeft welgeteld 1,5 dag geduurd. :P Vanavond weer een afspraakje met een dame van Tinder.
pi_134560765
Vanavond ga ik laat richting mijn 'date'. Ze werkt tot 23.15 en dan ben ik daar ook. Morgen is ze ook vrij *O* Woohoow :D
pi_134560774
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 14:28 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Mijn voornemen om ff 2 weken rustig aan te doen, niet te gaan daten en meer met andere dingen bezig te zijn heeft welgeteld 1,5 dag geduurd. :P Vanavond weer een afspraakje met een dame van Tinder.
Good luck!
  zondag 22 december 2013 @ 16:05:54 #84
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_134563889
Mijn voornemen om niet meer met mijn fwb af te spreken lukt ook nog niet echt.. toch de donkere dagen voor kerst die zwaarder wegen dan principes. Ach, het is leuk en ik zie het in januari wel weer :)
  zondag 22 december 2013 @ 16:06:13 #85
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_134563899
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 14:28 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Veel plezier vanavond!
pi_134563912
quote:
14s.gif Op zondag 22 december 2013 16:05 schreef eefje801 het volgende:
Mijn voornemen om niet meer met mijn fwb af te spreken lukt ook nog niet echt.. toch de donkere dagen voor kerst die zwaarder wegen dan principes. Ach, het is leuk en ik zie het in januari wel weer :)
Ben jij ook al zo'n slet.
  zondag 22 december 2013 @ 16:17:35 #87
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_134564257
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 16:06 schreef Kola het volgende:

[..]

Ben jij ook al zo'n slet.
Zand in je vagina of wil je erover praten?
  Moderator / Redactie FP zondag 22 december 2013 @ 16:18:42 #88
Brabo Bastard
pi_134564305
quote:
Veel plezier!
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 14:57 schreef PeterPastoor het volgende:
Vanavond ga ik laat richting mijn 'date'. Ze werkt tot 23.15 en dan ben ik daar ook. Morgen is ze ook vrij *O* Woohoow :D
En jij ook!
quote:
14s.gif Op zondag 22 december 2013 16:05 schreef eefje801 het volgende:
En jij ook natuurlijk :P
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 22 december 2013 @ 16:19:47 #89
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_134564355
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 16:18 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Veel plezier!

[..]

En jij ook!

[..]

En jij ook natuurlijk :P
Dankje ;) Hoe is het met jouw dame, heb je nog leuk contact?
pi_134564943
quote:
14s.gif Op zondag 22 december 2013 16:17 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Zand in je vagina of wil je erover praten?
Ik had wel gedacht dat jij een fatsoenlijke vrouw was. Mijn goede vriendin van vroeger ben ik ook aan de slettenziekte verloren. Ze kwam terug van vakantie en had een paar jongens gepijpt. Werd helemaal wild en voortaan ging het zo; ik heb ook een leuke man ontmoet in het weekend, mijn kont doet er nogsteeds pijn van. Probeer maar ns iemand te vinden die niet rondneukt in de naam van de vrijheid. Het is zo vaal geworden.
pi_134564987
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 16:33 schreef Kola het volgende:

[..]

Ik had wel gedacht dat jij een fatsoenlijke vrouw was. Mijn goede vriendin van vroeger ben ik ook aan de slettenziekte verloren. Ze kwam terug van vakantie en had een paar jongens gepijpt. Werd helemaal wild en voortaan ging het zo; ik heb ook een leuke man ontmoet in het weekend, mijn kont doet er nogsteeds pijn van. Probeer maar ns iemand te vinden die niet rondneukt in de naam van de vrijheid. Het is zo vaal geworden.
Whaha een 'fatsoenlijke vrouw' zijn en casual seks gaan niet samen?
Ik verbaas mij elke keer opnieuw als jij post...
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  Moderator / Redactie FP zondag 22 december 2013 @ 16:37:11 #92
Brabo Bastard
pi_134565125
quote:

[..]

Ze heeft (naar mijn weten) één FWB. Dus zo sletterig is het al helemaal niet.

Kom je misschien zelf iets tekort? Gewoon een vraag hoor.
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 22 december 2013 @ 16:37:29 #93
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_134565141
quote:

[..]

Nou geloof ik echt niet meer dat je een vrouw bent hoor, dit kan nooit door een vrouw geschreven zijn.

En nu mijn antwoord: De dingen die jij beschrijft zijn van twee vrouwen die kennelijk seksualiteit zien als iets waar je niet van geniet maar wat je maar doet omdat het "moet" of hoort. Ik ben heel blij dat ik gewoon een vaste minnaar heb waarmee ik van seks kan genieten en ik heb werkelijk nog nooit "pijn" gehad na seks. De idioterie van sommige jeugdigen van vandaag de dag dat dat ook maar iets met genieten te maken heeft doet mijn hoofd tollen. Als dat sletterigheid is dan is dat altijd nog >>>>> dan jouw spannende (verzonnen) verhaal.
pi_134565172
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 16:34 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Whaha een 'fatsoenlijke vrouw' zijn en casual seks gaan niet samen?
Ik verbaas mij elke keer opnieuw als jij post...
Ach, gewoon een troll.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 22 december 2013 @ 16:38:37 #95
417037 MarokkaanseHeld
Come here mijn litte macaron.
pi_134565193
Ik heb geen geluk als het om vrouwen gaat, ben toch maar nerveus..
Sta dan met een mond vol tanden.

Lexa etc, is levensgevaarlijk. Ik wacht liever op een PM van een Fokker.
  zondag 22 december 2013 @ 16:38:45 #96
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_134565210
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 16:38 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ach, gewoon een troll.
Wel een hardnekkige dan :)
pi_134565241
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 16:38 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ach, gewoon een troll.
wanneer gaan wij eens casual seksen? :9 O-)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 22 december 2013 @ 16:41:03 #98
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_134565323
quote:
14s.gif Op zondag 22 december 2013 16:38 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Wel een hardnekkige dan :)
Iig echt een zure muts, troll of niet. Je moet er toch niet aan denken om met zo iemand op date te gaan. :')
pi_134565365
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 16:41 schreef Silenus het volgende:

[..]

Iig echt een zure muts, troll of niet. Je moet er toch niet aan denken om met zo iemand op date te gaan. :')
Die goede vriendin van ''haar'' daarentegen...
pi_134565377
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 16:39 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

wanneer gaan wij eens casual seksen? :9 O-)
Nou ja, ergens in januari, he, want eerder heb je geen tijd voor me. :{
  zondag 22 december 2013 @ 16:43:28 #101
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_134565420
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 16:41 schreef Silenus het volgende:

[..]

Voel je je niet geroepen? ;) Nee joh, dat is één en al zuurheid lijkt het wel. Of lange droogstand.
pi_134565424
quote:
14s.gif Op zondag 22 december 2013 16:37 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Nou geloof ik echt niet meer dat je een vrouw bent hoor, dit kan nooit door een vrouw geschreven zijn.

En nu mijn antwoord: De dingen die jij beschrijft zijn van twee vrouwen die kennelijk seksualiteit zien als iets waar je niet van geniet maar wat je maar doet omdat het "moet" of hoort. Ik ben heel blij dat ik gewoon een vaste minnaar heb waarmee ik van seks kan genieten en ik heb werkelijk nog nooit "pijn" gehad na seks. De idioterie van sommige jeugdigen van vandaag de dag dat dat ook maar iets met genieten te maken heeft doet mijn hoofd tollen. Als dat sletterigheid is dan is dat altijd nog >>>>> dan jouw spannende (verzonnen) verhaal.
Nu is het een vaste minaar waar je blij mee bent en net was het nog een voornemen om het af te kappen maar lukt het, tegen je principe in, niet. O ke.
  zondag 22 december 2013 @ 16:44:54 #103
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134565469
quote:

[..]

Ga ergens anders trollen
  Moderator / Redactie FP zondag 22 december 2013 @ 16:46:06 #104
Brabo Bastard
pi_134565511
"Omae wa mou shindeiru."
pi_134565541
Niet happen meer jongens. :)
  zondag 22 december 2013 @ 16:47:22 #106
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_134565558
quote:
Anchorman O+
pi_134565737
quote:
7s.gif Op zondag 22 december 2013 16:47 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Anchorman O+
is hij wel fatsoenlijk ?
  zondag 22 december 2013 @ 16:51:39 #108
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_134565758
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 16:51 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

is hij wel fatsoenlijk ?
Anchorman of Thijs?
pi_134565771
quote:
7s.gif Op zondag 22 december 2013 16:51 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Anchorman of Thijs?
Van Thijs weten we het wel :-)
  Moderator / Redactie FP zondag 22 december 2013 @ 16:52:35 #110
Brabo Bastard
pi_134565802
quote:

[..]

Ik ben de pinnacle van fatsoen verdomme.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_134565819
O+ Heerlijk dit geneuzel weer O+

Kola, nog steeds niet toe aan een gesprekje met de psych?
pi_134565821
quote:
10s.gif Op zondag 22 december 2013 16:52 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik ben de pinnacle van fatsoen verdomme.
Dat bedoel ik!
pi_134565826
Thijs is het vleesgeworden fatsoen. Geen idee wie Anchorman is verder.
  zondag 22 december 2013 @ 16:53:09 #114
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_134565830
quote:

[..]

Ik ben meer fan van Steve Carrell dus zou het niet weten.
pi_134565841
quote:
10s.gif Op zondag 22 december 2013 16:42 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nou ja, ergens in januari, he, want eerder heb je geen tijd voor me. :{
Nee ;(
Ik lees hier ook met verbazing hoeveel tijd jullie hebben om te daten :o
en met jaloezie ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_134565868
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 16:53 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nee ;(
en met jaloezie ;(
ik zie mijn dame pas weer na de kerst...very frustrating
  Moderator / Redactie FP zondag 22 december 2013 @ 16:54:00 #117
Brabo Bastard
pi_134565873
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 16:52 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Dat bedoel ik!
quote:
14s.gif Op zondag 22 december 2013 16:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
Thijs is het vleesgeworden fatsoen. Geen idee wie Anchorman is verder.
De bewijzen op tafel. Of, in dit geval, een elektronisch beeldscherm.
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 22 december 2013 @ 16:55:17 #118
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_134565926
quote:
12s.gif Op zondag 22 december 2013 16:53 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik ben meer fan van Steve Carrell dus zou het niet weten.
Oh nee, Paul Rudd :9
pi_134565933
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 16:53 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

ik zie mijn dame pas weer na de kerst...very frustrating
Ik heb net mijn planning gemaakt voor de vakantie en los van kerst en oud en nieuw hou ik helemaal geen vrije tijd over :')

bye bye vakantie *snif* ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_134565948
Ik ben net terug van date, nogal een latertje geworden vannacht en een fles wodka armer. Gezellig.
  zondag 22 december 2013 @ 16:56:26 #121
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_134565979
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 16:53 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nee ;(
en met jaloezie ;(
Het scheelt wel wat familieverplichtingen als je vrijgezel bent, dus: meer tijd.
pi_134565986
quote:
17s.gif Op zondag 22 december 2013 16:52 schreef MissGump het volgende:
O+ Heerlijk dit geneuzel weer O+

Kola, nog steeds niet toe aan een gesprekje met de psych?
Mag toch zeker een mening hebben erover? Dit topic is een hoopje triestheid geworden. Het bespreken van neukertjes. En komt er al een date dan is het; ben ook blijven slapen en er is het één en ander gebeurd, om de week daarom te zeggen dat het toch niet de man/vrouw voor jou is. Ranzig
pi_134565998
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 16:55 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik heb net mijn planning gemaakt voor de vakantie en los van kerst en oud en nieuw hou ik helemaal geen vrije tijd over :')

bye bye vakantie *snif* ;(
vakantie??? Wat een luxe :-)
  Moderator / Redactie FP zondag 22 december 2013 @ 16:57:09 #124
Brabo Bastard
pi_134566013
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 16:55 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Oh nee, Paul Rudd :9
Die gaat in Ant Man spelen hoogstwaarschijnlijk!

Paul Rudd in gesprek over hoofdrol Ant-Man

quote:
6s.gif Op zondag 22 december 2013 16:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik ben net terug van date, nogal een latertje geworden vannacht en een fles wodka armer. Gezellig.
Klinkt goed, nog immer de krullenbol?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_134566056
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 16:56 schreef Kola het volgende:

[..]

Mag toch zeker een mening hebben erover? Dit topic is een hoopje triestheid geworden. Het bespreken van neukertjes. En komt er al een date dan is het; ben ook bij blijven slapen en er is het één en ander gebeurd, om de week daarom te zeggen dat het toch niet de man/vrouw voor jou is. Ranzig
Heb jij eigenlijk al een vriendin, Puntenjager?
  Moderator / Redactie FP zondag 22 december 2013 @ 16:58:21 #126
Brabo Bastard
pi_134566059
quote:

[..]

Mag toch zeker een mening hebben erover? Dit topic is een hoopje triestheid geworden. Het bespreken van neukertjes. En komt er al een date dan is het; ben ook bij blijven slapen en er is het één en ander gebeurd, om de week daarom te zeggen dat het toch niet de man/vrouw voor jou is. Ranzig
Dat valt eigenlijk reuze mee.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_134566157
Overigens na 2 maanden internetdaten-stop hier Paiq weer aangezwengeld:

• Nummer 1 is zowaar erg leuk om te zien, maar wel 23 en hij woont in Newcastle.. ;(

• Nummer 2 stuurt me een oneliner nadat ik hem weggeklikt hebt met de mededeling dat hij het niet snapt: Wat is er niet te snappen aan wegklikken?!?!

Ben benieuwd hoe lang ik het internetdaten dit keer ga volhouden :')
  zondag 22 december 2013 @ 17:02:08 #128
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_134566215
quote:

[..]

Mag toch zeker een mening hebben erover? Dit topic is een hoopje triestheid geworden. Het bespreken van neukertjes. En komt er al een date dan is het; ben ook blijven slapen en er is het één en ander gebeurd, om de week daarom te zeggen dat het toch niet de man/vrouw voor jou is. Ranzig
Tuurlijk mag je dat. En ik mag vinden dat je selectief leest en "issues" lijkt te hebben met het feit dat seks hebben met iemand niet meteen betekent dat je ook verliefd wordt of een relatie wil. Dat iedereen daar anders instaat is ook in dit topic vaak genoeg ter sprake gekomen. Als je daar een normaal gesprek over wilt voeren mag je van mij de scheldwoorden achterwege laten, dan word je vanzelf een keer serieus genomen. No pun intented.
pi_134566218
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 16:56 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Het scheelt wel wat familieverplichtingen als je vrijgezel bent, dus: meer tijd.
familieverplichtingen (hoewel ik ze niet zo zie, ik vind het leuk) kosten mij maar een procent of 5 van mijn tijd
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_134566249
quote:

[..]

je hebt echt issues als je dat ranzig vind

Misschien is het niet iets wat bij jou past, maar dat maakt het nog niet ranzig
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 22 december 2013 @ 17:03:01 #131
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_134566265
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

familieverplichtingen (hoewel ik ze niet zo zie, ik vind het leuk) kosten mij maar een procent of 5 van mijn tijd
Ik zie ze ook niet zo en ik ben het niet verplicht, maar moet toch wel flink reizen ervoor, vandaar :)
5% is idd niet veel!
pi_134566275
quote:

[..]

da's toch 5 procent die je niet aan daten kunt besteden :-)
pi_134566309
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:03 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

da's toch 5 procent die je niet aan daten kunt besteden :-)
dat is waar :P

Ik moet gewoon even afstuderen, dan ben ik toch werkloos :') dan kan ik lekker de hele dag daten
of tellsell kijken
Het zal het laatste wel worden :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 22 december 2013 @ 17:04:34 #134
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_134566350
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:03 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat is waar :P

Ik moet gewoon even afstuderen, dan ben ik toch werkloos :') dan kan ik lekker de hele dag daten
of tellsell kijken
Het zal het laatste wel worden :P
Nee joh, 24 kitchen O+
pi_134566360
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:04 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Nee joh, 24 kitchen O+
^O^ ^O^
pi_134566377
Gaat goed hier, dus ben al mijn datingprofielen aan het verwijderen en dat zijn er blijkbaar nogal wat :')
pi_134566407
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:04 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Nee joh, 24 kitchen O+
Dat is wel heel leuk :@
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  Moderator / Redactie FP zondag 22 december 2013 @ 17:07:28 #138
Brabo Bastard
pi_134566511
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:05 schreef Deezertje het volgende:
Gaat goed hier, dus ben al mijn datingprofielen aan het verwijderen en dat zijn er blijkbaar nogal wat :')
Soms kom je er inderdaad achter dat je er veel te veel hebt :')
"Omae wa mou shindeiru."
pi_134566822
quote:

[..]

je hebt echt issues als je dat ranzig vind

Misschien is het niet iets wat bij jou past, maar dat maakt het nog niet ranzig
Ik vind het wel. Hoe ik zie het gebeuren. Vriendinnen die zichzelf met zoveel gemak weggeven en weggegooid worden. Mannen die op een eerste date je broek in willen komen, of niet eens een date. Dat is blijkbaar hoe het is, nu. Waarom zo zeuren? Iedereen doet het toch.
pi_134566874
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:14 schreef Kola het volgende:

[..]

Ik vind het wel. Hoe ik zie het gebeuren. Vriendinnen die zichzelf met zoveel gemak weggeven en weggegooid worden. Mannen die op een eerste date je broek in willen komen, of niet eens een date. Dat is blijkbaar hoe het is, nu. Waarom zo zeuren? Iedereen doet het toch.
Vind je het als mannen het op deze manier doen even ranzig?
pi_134566918
quote:

[..]

En wat als de vrouw in kwestie ook gewoon seks wil? Dat kan hoor, vrouwen willen wel eens gewoon seks
Dan is niemand gebruikt of weggegooid of een van die andere dramatische dingen van je
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  Moderator / Redactie FP zondag 22 december 2013 @ 17:19:43 #142
Brabo Bastard
pi_134567081
quote:

[..]

Er is niets mis met het toegeven aan je behoeften op welke manier dan ook, relevant in deze context.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_134567115
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:16 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

En wat als de vrouw in kwestie ook gewoon seks wil? Dat kan hoor, vrouwen willen wel eens gewoon seks
Dan is niemand gebruikt of weggegooid of een van die andere dramatische dingen van je
Snap op zich wel waar ze op doelt. Vind het zelf ook erg jammer dat het gros op datingsites alleen maar een avond in je broekje wil komen, als het er maar soort van vrouwelijk uitziet. En als je aangeeft dat je daar niet zo'n zin in hebt, dan heb je issues en gaan ze door naar de volgende.

Maaar dat maakt het nog niet vies als je daar wel voor kiest natuurlijk :)
  zondag 22 december 2013 @ 17:27:28 #144
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_134567464
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:20 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Snap op zich wel waar ze op doelt. Vind het zelf ook erg jammer dat het gros op datingsites alleen maar een avond in je broekje wil komen, als het er maar soort van vrouwelijk uitziet. En als je aangeeft dat je daar niet zo'n zin in hebt, dan heb je issues en gaan ze door naar de volgende.

Maaar dat maakt het nog niet vies als je daar wel voor kiest natuurlijk :)
Je hebt het nu wel over een ander "slag" mannen denk ik. Die zuiver en alleen met als doel seks te hebben op een site staan. De meeste datende mannen hopen net zo goed dat die ene er tussen zit, volgens mij. Die anderen vallen meestal wel af in de beginfase, vandaar dat ze er ook zo gefrustreerd naar op zoek zijn. Dat het lullig is als de intenties verschillen ben ik met je eens, dat is mij ook wel overkomen.
pi_134567611
quote:
14s.gif Op zondag 22 december 2013 17:27 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Je hebt het nu wel over een ander "slag" mannen denk ik. Die zuiver en alleen met als doel seks te hebben op een site staan. De meeste datende mannen hopen net zo goed dat die ene er tussen zit, volgens mij. Die anderen vallen meestal wel af in de beginfase, vandaar dat ze er ook zo gefrustreerd naar op zoek zijn. Dat het lullig is als de intenties verschillen ben ik met je eens, dat is mij ook wel overkomen.
Hmhm. Ligt waarschijnlijk ook aan het soort medium, denk dat je zoiets al vaker op tinder of paiq tegenkomt. Achja, leven en laten leven. :)
  zondag 22 december 2013 @ 17:34:59 #146
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_134567733
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:31 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Hmhm. Ligt waarschijnlijk ook aan het soort medium, denk dat je zoiets al vaker op tinder of paiq tegenkomt. Achja, leven en laten leven. :)
Denk het ook. Maar denk ook dat je dat "seks willen" niet altijd moet zien als alléén maar seks willen. Het komt er soms gewoon briek uit. Een goede date zal meteen kappen als je zegt dat je daar niet over wilt praten van te voren. En die anderen daar is de block knop ideaal voor toch? :P
pi_134567818
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:31 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Op RP net zo vaak begrijp ik van meerdere vrouwen. Van die worstenmannetjes die zodra ze een nummer van iemand hebben out of the blue foto's gaan sturen waarin ze zowat hun klamme scrotum in je gezicht drukken.

Heb ik ook nooit zo begrepen, die behoefte. Doe gewoon normaal.
pi_134567853
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:34 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Denk het ook. Maar denk ook dat je dat "seks willen" niet altijd moet zien als alléén maar seks willen. Het komt er soms gewoon briek uit. Een goede date zal meteen kappen als je zegt dat je daar niet over wilt praten van te voren. En die anderen daar is de block knop ideaal voor toch? :P
Briek?
pi_134567862
- Oh, oops. -
  zondag 22 december 2013 @ 17:39:08 #150
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_134567874
quote:
5s.gif Op zondag 22 december 2013 17:38 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Briek?
Dat is vast een slip of the tongue, iets van "hier". Onhandig, lomp.
pi_134567884
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:19 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Er is niets mis met het toegeven aan je behoeften op welke manier dan ook, relevant in deze context.
Wel als je er bepaalde verwachtingen mee creëert, voor jezelf een voor anderen. Volgens mij is het niet eens meer mogelijk om een man te vinden die niet iets probeert op de eerste (paar) date(s).
pi_134567993
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:39 schreef Kola het volgende:

[..]

Wel als je er bepaalde verwachtingen mee creëert, voor jezelf een voor anderen. Volgens mij is het niet eens meer mogelijk om een man te vinden die niet iets probeert op de eerste (paar) date(s).
Om over vrouwen maar te zwijgen. Soms wou ik dat ze me wilden voor mijn poezie en gedichten in plaats van mijn lichaam.
  zondag 22 december 2013 @ 17:42:24 #153
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134567999
quote:

[..]

Daarvan zijn er voldoende. Ik ken er alleen al meer dan een hand vol.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 22 december 2013 @ 17:43:09 #154
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_134568029
quote:

[..]

Tuurlijk zijn die er wel. En over het algemeen probeert een man niet iets als hij merkt dat het nog niet gewenst is, daar kun je best duidelijk over zijn als vrouw. Die verwachtingen zijn sowieso dingen die in je hoofd zitten. Als je niet helder communiceert wat je wilt kun je niet verwachten dat de ander dat oppikt. En als iemand duidelijk zegt geen relatie te zoeken kun je daar voor 99% vanuit gaan dat het klopt.
  Moderator / Redactie FP zondag 22 december 2013 @ 17:43:36 #155
Brabo Bastard
pi_134568047
quote:

[..]

*Meldt*

Maar goed, ik heb nog wat fatsoen in mijn lijf en doe niets tegen de wil van een ander in. Stemt ze ermee in om meteen op date 1 de lakens te delen? Goed. Wil ze het liever niet? Ook goed.

Heel makkelijk.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_134568056
quote:

[..]

Dan zoek je tussen de verkeerde mannen
Ik ken er genoeg die niet meteen je broek in willen hoor
De meerderheid nog steeds in mijn ervaring
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_134568084
Is Kola een kloon van die hillarybanks? Erg vergelijkbare waandenkbeelden en issues
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  Moderator / Redactie FP zondag 22 december 2013 @ 17:45:09 #158
Brabo Bastard
pi_134568114
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:44 schreef rhubarbje het volgende:
Is Kola een kloon van die hillarybanks? Erg vergelijkbare waandenkbeelden en issues
Ik ken hillarybanks niet :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_134568377
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:43 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Tuurlijk zijn die er wel. En over het algemeen probeert een man niet iets als hij merkt dat het nog niet gewenst is, daar kun je best duidelijk over zijn als vrouw. Die verwachtingen zijn sowieso dingen die in je hoofd zitten. Als je niet helder communiceert wat je wilt kun je niet verwachten dat de ander dat oppikt. En als iemand duidelijk zegt geen relatie te zoeken kun je daar voor 99% vanuit gaan dat het klopt.
Je zou niet duidelijk hoeven maken dat je er niet van gediend bent.
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:43 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

*Meldt*

Maar goed, ik heb nog wat fatsoen in mijn lijf en doe niets tegen de wil van een ander in. Stemt ze ermee in om meteen op date 1 de lakens te delen? Goed. Wil ze het liever niet? Ook goed.

Heel makkelijk.
Ja zo zijn dus vrijwel alle mannen wel, dat ze je niks opdringen. Maar toch 9/10 keer voel je dat ze proberen te kijken of het er (al) in zit. Het wel willen, als jij het zou willen. Ik vind het ongepast.
pi_134568450
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:51 schreef Kola het volgende:

[..]

[..]

Ja zo zijn dus vrijwel alle mannen wel, dat ze je niks opdringen. Maar toch 9/10 keer voel je dat ze proberen te kijken of het er (al) in zit. Het wel willen, als jij het zou willen. Ik vind het ongepast.
Waarom is het ongepast iets te willen als de ander dat ook zou willen :?
dan wil je het toch allebei?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  Moderator / Redactie FP zondag 22 december 2013 @ 17:55:00 #161
Brabo Bastard
pi_134568496
quote:

[..]

[..]

Dat heb ik wel eens meegemaakt dat het er niet in zat. En met haar heb ik ook nog gewoon contact.

Als ik het wil en zij wil het niet, dan houd het toch op? Maakt niet uit dat je dan nog gewoon normaal met elkaar kan omgaan. En nee, dan ga ik echt niet zitten kijken of het wel kan of niet. Dat geeft ze zelf wel aan.
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP zondag 22 december 2013 @ 17:55:30 #162
Brabo Bastard
pi_134568517
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:53 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ze bedoeld: "Hij wil het, dus ik geef maar toe." Zoiets denk ik.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_134568560
quote:

[..]

[..]

Ja, als je iemand aantrekkelijk vindt, wil je er toch mee naar bed. Die behoefte is gewoon menselijk. :')
  zondag 22 december 2013 @ 17:57:31 #164
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134568595
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:56 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja, als je iemand aantrekkelijk vindt, wil je er toch mee naar bed. Die behoefte is gewoon menselijk. :')
Zit naar bed willen niet ingesloten in de definitie van aantrekkelijk?
  zondag 22 december 2013 @ 17:57:40 #165
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_134568599
quote:

[..]

[..]

Waarom? Zolang iemand niet aandringt is het goed toch?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_134568613
Inderdaad 'zou je haar raken?' :P
pi_134568627
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:55 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ja dat doet ze dan zelf hoor, dat is haar probleem verder en zegt niks over de verdorven ziel van mensen die wel willen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  Moderator / Redactie FP zondag 22 december 2013 @ 17:59:06 #168
Brabo Bastard
pi_134568653
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:56 schreef Fascination het volgende:

[..]

Daarom. En als dat op de 1e date gebeurd of pas veel later boeit geen ene moer.
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP zondag 22 december 2013 @ 17:59:45 #169
Brabo Bastard
pi_134568678
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:58 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja dat doet ze dan zelf hoor, dat is haar probleem verder en zegt niks over de verdorven ziel van mensen die wel willen
Precies en het is pas verdorven als je het tegen de zin van de ander in doet.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_134568682
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:53 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Alleen al het laten blijken dat je er ervoor openstaat vind ik ongepast ja. Vooral op de eerste paar dates, waar je elkaar nog niet eens kent.
  zondag 22 december 2013 @ 18:00:42 #171
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_134568727
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:55 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Vind ik eigenlijk veel zorgwekkender, als je er zo in staat. Waarom zou je dat doen? Je kunt veel beter bedenken wat het is dat je zelf wil.
pi_134568757
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:59 schreef Kola het volgende:

[..]

Alleen al het laten blijken dat je er ervoor openstaat vind ik ongepast ja. Vooral op de eerste paar dates, waar je elkaar nog niet eens kent.
Je vindt sex ook wel gewoon lekker? Of zijn we het daar ook niet over eens?
  Moderator / Redactie FP zondag 22 december 2013 @ 18:01:38 #173
Brabo Bastard
pi_134568763
quote:

[..]

Dat is jouw mening, en daar is niets mis mee.

Ik vind het niet ongepast, soms is de vonk er meteen of de voorgeschiedenis tot de eerste date liet al blijken dat het zo zou gaan. Is er dan een probleem? Nee hoor.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_134568766
quote:

[..]

Tja dat vind jij, de meeste mensen niet dus blijft het normaal om dat wel te laten weten

Maar dat staat verder los van wat je net zei: dat vrouwen die voor hun eigen behoeften gaan vies zijn (en weet ik wat voor onzin je nog meer uitkraamde)

En tot slot: ik ken echt meer dan genoeg mannen die echt niet de eerste dates al zitten te polsen of ze in je broek je mogen
Blijkbaar komt wat je date en het type man wat je zoekt niet overeen, doe er wat aan zou ik zeggen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  Moderator / Redactie FP zondag 22 december 2013 @ 18:02:33 #175
Brabo Bastard
pi_134568801
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 18:00 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Vind ik eigenlijk veel zorgwekkender, als je er zo in staat. Waarom zou je dat doen? Je kunt veel beter bedenken wat het is dat je zelf wil.
Daarom. Toen ik nog met de meid uit Breda date had ik het ook tig keer gevraagd, zelfs toen we bij haar thuis waren. Als antwoord werd ik de douche mee ingesleurd :D :')
"Omae wa mou shindeiru."
pi_134569240
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 18:01 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Tja dat vind jij, de meeste mensen niet dus blijft het normaal om dat wel te laten weten

Maar dat staat verder los van wat je net zei: dat vrouwen die voor hun eigen behoeften gaan vies zijn (en weet ik wat voor onzin je nog meer uitkraamde)

En tot slot: ik ken echt meer dan genoeg mannen die echt niet de eerste dates al zitten te polsen of ze in je broek je mogen
Blijkbaar komt wat je date en het type man wat je zoekt niet overeen, doe er wat aan zou ik zeggen
Behoeftes hebben betekent toch niet dat je maar je benen moet spreiden voor iedere op het eerste oog leuk-uitziende man? En als man zou je dat ook niet moeten willen, een vrouw op die manier behandelen. Maar zo lijkt het wel te zijn.
  Moderator / Redactie FP zondag 22 december 2013 @ 18:17:39 #177
Brabo Bastard
pi_134569365
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 18:14 schreef Kola het volgende:

[..]

Behoeftes hebben betekent toch niet dat je maar je benen moet spreiden voor iedere op het eerste oog leuk-uitziende man? En als man zou je dat ook niet moeten willen, een vrouw op die manier behandelen. Maar zo lijkt het wel te zijn.
Dat wordt toch ook niet gezegd? Ja, als het van twee kanten komt en je wil elkaar intiem ervaren dan moet dat kunnen. En als het niet kan, dan hoeft het toch niet? Je bent een eikel van een vent als je het dan nog tegen haar wil in doet of door wil duwen.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_134569435
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 18:14 schreef Kola het volgende:

[..]

Dat doen vrouwen ook niet die wel een FWB hebben, of aan one night stands doen
En mannen behandelen vrouwen over het algemeen ook niet zo

Jij springt steeds van de hak op de tak, en van ver gezochte conclusie naar ver gezochte conclusie om je eigen waandenkbeelden in stand te houden
Waarom zo veel moeite doen voor zo'n negatief gevoel? Wat levert het je op? Blijkbaar wel iets
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_134569462
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:43 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

*Meldt*

Heel makkelijk.
Zo ben ik en zie ik het ook :) Heb nu 2 dates gehad zonder seks en op de tweede date pas gezoend :)
pi_134569754
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 18:19 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat doen vrouwen ook niet die wel een FWB hebben, of aan one night stands doen
En mannen behandelen vrouwen over het algemeen ook niet zo
Door de indruk te geven dat ze het wel zien zitten behandelen ze je toch zo?
pi_134569800
Jongens, zijn we vuurvliegje eindelijk kwijt en nu gaan we dit doen? Het is zo zonde van de moeite.
pi_134569890
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 18:26 schreef Kola het volgende:

[..]

Door de indruk te geven dat ze het wel zien zitten behandelen ze je toch zo?
Je moet dan ook alleen de indruk geven dat je het ziet zitten als je het meent

Die indruk afgeven terwijl je het niet ziet zitten laat hem alleen achter met een kloppende staaf in zijn broek en een naar gevoel en dan word het niks tussen jullie
Als je die indruk geeft en je meent het, kan het nog een leuke avond worden ook
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_134570304
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 18:30 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Je moet dan ook alleen de indruk geven dat je het ziet zitten als je het meent

Die indruk afgeven terwijl je het niet ziet zitten laat hem alleen achter met een kloppende staaf in zijn broek en een naar gevoel en dan word het niks tussen jullie
Als je die indruk geeft en je meent het, kan het nog een leuke avond worden ook
Ik zoen niet eens op de eerste date, dus die indruk zal ik niet geven. Maar je moet het al bijna eerst aansturen op vrienden zijn, om dingen te kunnen doen samen zonder dat er de hoop/verwachting op seks is. Want wil je bijv een paar weken wachten dan zal het iedere date zijn van; nu al? Of nog niet. En de volgende date hetzelfde. Continu grenzen moeten aangeven dus. Dat is wat ik zo storend vind, dat het niet meer vanzelfsprekend kan zijn dat je gewoon een tijd wacht.
pi_134570367
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 18:40 schreef Kola het volgende:

[..]

Ik zoen niet eens op de eerste date, dus die indruk zal ik niet geven. Maar je moet het al bijna eerst aansturen op vrienden zijn, om dingen te kunnen doen samen zonder dat er de hoop/verwachting op seks is. Want wil je bijv een paar weken wachten dan zal het iedere date zijn van; nu al? Of nog niet. En de volgende date hetzelfde. Continu grenzen moeten aangeven dus. Dat is wat ik zo storend vind, dat het niet meer vanzelfsprekend kan zijn dat je gewoon een tijd wacht.
Dat is het ook niet
Dat jij daarin anders bent dan de gemiddelde persoon is prima
Maar dan krijg je wel dit soort dingen ja

Dat maakt de gemiddelde persoon verder niet vies, slecht of wat dan ook
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 22 december 2013 @ 18:51:16 #185
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134570653
Gewoon geen seks voor het huwelijk.
Ranzig gedoe
  zondag 22 december 2013 @ 18:52:51 #186
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134570688
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 18:51 schreef Royco1 het volgende:
Gewoon geen seks voor het huwelijk.
Ranzig gedoe
Definieer "seks".
  zondag 22 december 2013 @ 18:55:21 #187
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134570778
quote:
99s.gif Op zondag 22 december 2013 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Definieer "seks".
3 zoenen op de wang kan nog net maar verder gewoon totaal geen lichamelijk contact.
  zondag 22 december 2013 @ 19:01:33 #188
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134570994
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 18:55 schreef Royco1 het volgende:

[..]

3 zoenen op de wang kan nog net maar verder gewoon totaal geen lichamelijk contact.
Oeh, sorry. Dan doe ik niet mee.
  zondag 22 december 2013 @ 19:07:06 #189
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_134571229
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 18:55 schreef Royco1 het volgende:

[..]

luchtzoenen of echte zoenen :o
pi_134571569
al die posts over zoenen, echt te ranzig
pi_134573266
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 18:40 schreef Kola het volgende:

[..]

Dat komt naar mijn idee door de onduidelijkheid. Als jij bijvoorbeeld zou zeggen; de komende 2 maanden sowieso niet, dan wordt er ook niet elke keer naar gevraagd.
Maar als je zegt 'voorlopig niet' is dat te vaag, daar kunnen mannen vrij weinig mee. Dus natuurlijk gaan ze het dan nog een keer vragen, want voor hun hoeft dat wachten niet zo nodig. Dan doen ze voor jou. Maar dan vind ik het wel zo sympathiek om enigzins een tijdslijn te geven, dat scheelt voor beide kanten veel gedoe.
  zondag 22 december 2013 @ 20:00:31 #192
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134573752
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 19:52 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Dat komt naar mijn idee door de onduidelijkheid. Als jij bijvoorbeeld zou zeggen; de komende 2 maanden sowieso niet, dan wordt er ook niet elke keer naar gevraagd.
Maar als je zegt 'voorlopig niet' is dat te vaag, daar kunnen mannen vrij weinig mee. Dus natuurlijk gaan ze het dan nog een keer vragen, want voor hun hoeft dat wachten niet zo nodig. Dan doen ze voor jou. Maar dan vind ik het wel zo sympathiek om enigzins een tijdslijn te geven, dat scheelt voor beide kanten veel gedoe.
Dit.
Duidelijkheid is enorm belangrijk. Zolang je duidelijk bent, komt alles goed.
pi_134573942
quote:
4s.gif Op zondag 22 december 2013 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dit.
Duidelijkheid is enorm belangrijk. Zolang je duidelijk bent, komt alles goed.
Beide kanten op ook. Want nu klinkt het net alsof elke man sowieso meteen seks moet en dat is ook helemaal niet zo. Maar uitgaande van de situatie dat de man eerder seks wil dan de vrouw, dan vind ik dat mijn eerdere post van toepassing is.
pi_134576736
Als we het dan toch over duidelijkheid hebben, gooi ik maar eens iets in de groep, om te zien wat mijn topicgenoten ervan denken.

Ergens in september in contact gekomen met een dame op Paiq. Tussen de berichten over en weer zat toen vaak een week of zelfs meer, aangezien zij op dat moment nog aan de andere kant van de wereld zat voor een stage. Eind november kwam ze terug in Nederland en kort daarna waren we eindelijk eens een avond gelijktijdig online. Het gesprek dat we toen hadden vonden we beiden eigenlijk de leukste Paiq-conversatie die we ooit hadden, dus was het niet zo vreemd dat we diezelfde avond nog telefoonnummers uitwisselden en in de drie/vier weken tot nu is er nog geen dag voorbij gegaan zonder leuk contact. Voor zover je van een digitale klik kunt spreken was die (dus) vanaf het begin present.

Ook niet zo gek dus dat we het al vrij vlug over de mogelijkheid van een date hadden. December is een drukke maand, allerlei dingen stonden al gepland enzovoorts, dus dan zou het januari worden. Hoewel ik het aloude advies om bij een leuk contact toch vooral zo snel mogelijk te proberen elkaar te ontmoeten meestal wel in het achterhoofd hou, voelde het in dit geval, juist omdat het contact zo goed liep, helemaal niet verkeerd om die 'regel' aan mijn laars te lappen en de alarmbel dat dit er wel weer eentje kon zijn van 'heeft ze nooit tijd of máákt ze nooit tijd' ging dan ook nog niet af.

Nu heb ik afgelopen vrijdag toch maar eens gevraagd of we niet in ieder geval al iets meer concreet kunnen zijn en dus alvast een moment in januari voor de date kunnen prikken. En daar is dus nog geen reactie op gekomen. Van een radiostilte aan haar kant is echter geen sprake; het contact is er gewoon nog steeds, en is nog steeds leuk, maar het is dus enkel die vraag die een beetje in het luchtledige blijft hangen. En daarom weet ik dus niet zo goed wat ik hier nu mee aan moet. Wat kan de gedachtegang zijn achter het stug onbeantwoord laten van zo'n vraag? Niet weten wat je wilt, of gewoon niet willen? Waarom dan wel het contact in stand laten?

Lang verhaal voor een kort 'probleem', maar bij knagende dingen kan deze Kaapstander niet kort zijn. Terwijl dat misschien juist beter zou zijn :P
pi_134576892
Waarom vraag je het haar niet gewoon?
Zo van 'he ik vroeg laatst blabla maar je hebt geen antwoord gegeven, maar ik zou het wel fijn vinden als we toch wat afspreken. Wanneer kun je?'
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 22 december 2013 @ 20:50:42 #196
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134576956
Gewoon nog eens vragen.
Wil ze niet daten dan ben je gewoon een leuk praatmaatje voor der.
  zondag 22 december 2013 @ 20:54:26 #197
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134577225
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:03 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Beide kanten op ook. Want nu klinkt het net alsof elke man sowieso meteen seks moet en dat is ook helemaal niet zo. Maar uitgaande van de situatie dat de man eerder seks wil dan de vrouw, dan vind ik dat mijn eerdere post van toepassing is.
Ach, je kent me.

Bij de mensen die ik ken zijn het over het algemeen de vrouwen die eerder seks willen. Maar zolang beide personen gewoon duidelijk zijn weet je in ieder geval waar je staat en hoever je bent qua relatie.
pi_134577472
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:49 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom vraag je het haar niet gewoon?
Zo van 'he ik vroeg laatst blabla maar je hebt geen antwoord gegeven, maar ik zou het wel fijn vinden als we toch wat afspreken. Wanneer kun je?'
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:50 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon nog eens vragen.
Wil ze niet daten dan ben je gewoon een leuk praatmaatje voor der.
Dat bedacht ik me ook, en ik heb haar er dus wel aan herinnerd dat de vraag nog open staat. De enige reactie tot nu toe is dan dat ze nu net een aantal vroege en lange diensten heeft en dat ze er wel op terugkomt als die achter de rug zijn.

Dat kan, maar er is ook wat voor te zeggen dat dat niets uit zou moeten maken. Ik vind het alleen zo stom om nu uitdrukkelijk om duidelijkheid te gaan vragen. Er is immers verder nog niks tussen haar en mij dan een verrassend leuk digitaal contact.
pi_134578071
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:57 schreef Capstan het volgende:

[..]

[..]

Dat bedacht ik me ook, en ik heb haar er dus wel aan herinnerd dat de vraag nog open staat. De enige reactie tot nu toe is dan dat ze nu net een aantal vroege en lange diensten heeft en dat ze er wel op terugkomt als die achter de rug zijn.

Dat kan, maar er is ook wat voor te zeggen dat dat niets uit zou moeten maken. Ik vind het alleen zo stom om nu uitdrukkelijk om duidelijkheid te gaan vragen. Er is immers verder nog niks tussen haar en mij dan een verrassend leuk digitaal contact.
bel haar een keer
pi_134578372
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:57 schreef Capstan het volgende:

[..]

[..]

Mijn ervaring met dit soort zaken is, dat je aan het lijntje gehouden wordt. Als ze je echt leuk vindt en ze wilt met je afspreken, dan stelt ze het niet uit en doet ze vooral niet zo vaag. Probeer zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen.
pi_134579351
quote:
99s.gif Op zondag 22 december 2013 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ach, je kent me.

Bij de mensen die ik ken zijn het over het algemeen de vrouwen die eerder seks willen. Maar zolang beide personen gewoon duidelijk zijn weet je in ieder geval waar je staat en hoever je bent qua relatie.
Precies. Maar daar gaat het ook heeel vaak fout.
pi_134579391
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:09 schreef kevin_ het volgende:

[..]

Mijn ervaring met dit soort zaken is, dat je aan het lijntje gehouden wordt. Als ze je echt leuk vindt en ze wilt met je afspreken, dan stelt ze het niet uit en doet ze vooral niet zo vaag. Probeer zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen.
Of ze heeft gewoon echt een onregelmatig leven
Die mensen bestaan ook
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 22 december 2013 @ 21:25:32 #203
242666 BeamofLight
pi_134579480
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:24 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Die mensen bestaan ook
bullshit. Als je uren kunt chatten kun je ook een drankje doen
pi_134579551
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 21:25 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Inderdaad, in twee maanden geen tijd voor een date is onzin.
pi_134579913
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:24 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Die mensen bestaan ook
En die mensen ken ik ook. En ook die maken tijd voor je als ze je leuk vinden. Vaag doen, uitstellen, iets niet zeker weten betekent gewoon geen interesse.
pi_134580059
Vanmiddag (en vanavond) leuke, spontane date gehad
Opmerking op de chat vanchtend dat ik nog even naar Zandvoort wild voor het strand beantwoordde zij met de opmerking dat ze kijkduin in gedachten had
Plannen waren dus snel aangepast naar Scheveningen samen

Leuke vrouw, eerst heerlijk over strand gelopen, daarna samen opgewarmd met warme choco (met slagroom)

Gesprek ging van hot naar her en tegen zes uur besloten samen maar hapje te gaan eten.

Geen verwachtingen vantevoren, er is dan ook niet gesekst op de eerste date en bij afscheid gewoon braaf drie zoenen op de wang....

Plus de opmerking van beide om dit eens over te oen in een stad die een van ons tweeën wel kent ;)
pi_134580830
quote:

[..]

Ik chat vaak terwijl ik aan het soggen ben
Dan kan ik echt niet van te voren aangeven dat ik dat op vrijdag tussen 8 en half 9 ga doen

Ik snap wel wat jullie zeggen hoor, maar als stelregel vind ik hem wat te kort door de bocht
Ik zou bij zo'n soort twijfel gewoon aangeven wat het mij doet denken en dat ik dat jammer vind en vragen wat ze er mee bedoeld
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 22 december 2013 @ 21:53:19 #208
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_134581232
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:33 schreef Clicks_nl het volgende:
Vanmiddag (en vanavond) leuke, spontane date gehad
Opmerking op de chat vanchtend dat ik nog even naar Zandvoort wild voor het strand beantwoordde zij met de opmerking dat ze kijkduin in gedachten had
Plannen waren dus snel aangepast naar Scheveningen samen

Leuke vrouw, eerst heerlijk over strand gelopen, daarna samen opgewarmd met warme choco (met slagroom)

Gesprek ging van hot naar her en tegen zes uur besloten samen maar hapje te gaan eten.

Geen verwachtingen vantevoren, er is dan ook niet gesekst op de eerste date en bij afscheid gewoon braaf drie zoenen op de wang....

Plus de opmerking van beide om dit eens over te oen in een stad die een van ons tweeën wel kent ;)
Ook_gek en ik waren graag jullie gids geweest als komisch duo :P
pi_134581537
Capstan, de cynicus in mij zegt dat er meer kapers op de kust zijn en dat het weleens heel goed zou kunnen dat ze eerst afwacht hoe dat contact uitpakt. Alsof je achter de hand gehouden wordt. Je wilt niet maanden chatten met iemand om er uiteindelijk achter te komen dat je diegene niet ziet zitten in het echt.

Ik zou nogmaals op die date aansturen om er in ieder geval achter te komen of dat zo is (merk je snel genoeg als ze vaag blijft) en mocht ze happen; of ze in ieder geval niet tegenvalt irl. Maar dan wel op een niet te pushy manier.
pi_134583202
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 21:53 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ook_gek en ik waren graag jullie gids geweest als komisch duo :P
Ik had inderdaad hier om tips kunnen vragen waar te gaan eten
Nu op de gok terecht gekomen in De Resident en dat viel ook niet tegen

Hadden gelukkig ook geen behoefte aan een komisch duo om de pijnlijke stiltes te doorbreken ;)
pi_134585086
Happy dating everyone! :)

Ik had een vraagje welke datingsites (betaald/niet betaald) zijn nu momenteel het meest actiefst?
Of welke nu een trend is zeg maar. Ik merk bijvoorbeeld dat Badoo fors is afgenomen qua nieuwe leden of actieve leden en merk dat laats Tinder erg actief is, maar volgens mij daalt de populariteit daar ook.

Lexa vind ik ongelofelijk duur en qua leden ook niet erg actief.
Relatieplanet vind ik ook hetzelfde verhaal en Pepper vind ik beroerd slecht! Wel leuk hoe het eruit ziet qua design van profielen etc, maar weinig leden en veel betaal opties.

Dus ik zoek een goeie dating site met actieve leden en die nu populair is :)
pi_134591065
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:47 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik snap wel wat jullie zeggen hoor, maar als stelregel vind ik hem wat te kort door de bocht
Ik zou bij zo'n soort twijfel gewoon aangeven wat het mij doet denken en dat ik dat jammer vind en vragen wat ze er mee bedoeld
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
Capstan, de cynicus in mij zegt dat er meer kapers op de kust zijn en dat het weleens heel goed zou kunnen dat ze eerst afwacht hoe dat contact uitpakt. Alsof je achter de hand gehouden wordt. Je wilt niet maanden chatten met iemand om er uiteindelijk achter te komen dat je diegene niet ziet zitten in het echt.

Ik zou nogmaals op die date aansturen om er in ieder geval achter te komen of dat zo is (merk je snel genoeg als ze vaag blijft) en mocht ze happen; of ze in ieder geval niet tegenvalt irl. Maar dan wel op een niet te pushy manier.
We hebben er in ieder geval vanavond nog behoorlijk uitgebreid over gesproken. Volgens haar had ze het voornemen om Paiq tijdelijk in de ijskast te zetten, omdat haar werk nu enorm veel energie kost en het daten (hoewel ze toegaf dat dat ook gewoon leuk kan zijn) dat ook iedere keer doet. Dat voornemen uitvoeren lukte alleen niet toen de gesprekken met mij op gang kwamen. Ze wil zeker nog wel daten, maar hoopt dan dat er geen druk achter zit, en eigenlijk wil ze het ook gewoon zien als een ontmoeting. Als het dan klikt, kun je het later alsnog dates gaan noemen.

Of zoiets. Op de één of andere manier wil ik het van haar nog wel geloven, want ze komt wat dat betreft een stuk oprechter over dan veel anderen die vergelijkbare dingen zeiden, maar van de andere kant... Nee, ik weet het niet. Ik kan niet meer doen dan zien of dit binnen afzienbare tijd nog ergens heengaat en zo niet, jammer dan.
pi_134592041
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:48 schreef Capstan het volgende:

[..]

[..]

We hebben er in ieder geval vanavond nog behoorlijk uitgebreid over gesproken. Volgens haar had ze het voornemen om Paiq tijdelijk in de ijskast te zetten, omdat haar werk nu enorm veel energie kost en het daten (hoewel ze toegaf dat dat ook gewoon leuk kan zijn) dat ook iedere keer doet. Dat voornemen uitvoeren lukte alleen niet toen de gesprekken met mij op gang kwamen. Ze wil zeker nog wel daten, maar hoopt dan dat er geen druk achter zit, en eigenlijk wil ze het ook gewoon zien als een ontmoeting. Als het dan klikt, kun je het later alsnog dates gaan noemen.

Of zoiets. Op de één of andere manier wil ik het van haar nog wel geloven, want ze komt wat dat betreft een stuk oprechter over dan veel anderen die vergelijkbare dingen zeiden, maar van de andere kant... Nee, ik weet het niet. Ik kan niet meer doen dan zien of dit binnen afzienbare tijd nog ergens heengaat en zo niet, jammer dan.
Gewoon in januari nog eens vragen, en dan zien wat het gaat worden :). Zou er niet teveel achter zoeken, juist zonde van de leuke ongedwongenheid nu.

Ik vind het zelf juist heel naar als iemand gaat zitten pushen. Laat die date dan maar zitten. Zonde als je haar laat schieten omdat anderen zeggen dat je een lijntje bent. Lekker cliché, maar vooral doen wat goed voelt :+
pi_134592728
Wat een bullshit. Zonde van al die tijd die je er insteekt als het geen kut blijkt te worden eerder. Tenzij je alleen chat voor de gezelligheid uiteraard. Nee, hij moet zeker niet pushen, maar ik snap wel dat hij duidelijkheid wil. Ga dan niet op een datingsite staan en maandenlang ouwehoeren met iemand als je dan toch niet de ''energie'' kunt opbrengen om een keer een wijntje/colaatje/biertje/*vul hier wat in te drinken met diegene. :')
pi_134593133
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 01:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat een bullshit. Zonde van al die tijd die je er insteekt als het geen kut blijkt te worden eerder. Tenzij je alleen chat voor de gezelligheid uiteraard. Nee, hij moet zeker niet pushen, maar ik snap wel dat hij duidelijkheid wil. Ga dan niet op een datingsite staan en maandenlang ouwehoeren met iemand als je dan toch niet de ''energie'' kunt opbrengen om een keer een wijntje/colaatje/biertje/*vul hier wat in te drinken met diegene. :')
Waarom wil je deze week niet? Nou je bent wel lastig hoor. Wil je eigenlijk wel? Volgens mij hou je mij gewoon achter de hand. Nou als je het morgen niet weet hoeft het van mij niet meer hoor. Aandachtshoer, waarom sta je dan op een datingsite. :')

Tsja, ik vind die houding juist enorme bullshit. Waarom moet alles nou meteen op dat presenteerblaadje? Dan hossel je toch iemand die wel meteen wil? Werkt duidelijk heel goed hier. Sommige mensen zijn gewoon anders met daten en willen mensen eerst online leren kennen. Zolang ze duidelijk is en hij het wel ziet zitten, laat hem dan lekker zelf die 'fout' maken.
pi_134593399
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 01:56 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Waarom wil je deze week niet? Nou je bent wel lastig hoor. Wil je eigenlijk wel? Volgens mij hou je mij gewoon achter de hand. Nou als je het morgen niet weet hoeft het van mij niet meer hoor. Aandachtshoer, waarom sta je dan op een datingsite. :')

Tsja, ik vind die houding juist enorme bullshit. Waarom moet alles nou meteen op dat presenteerblaadje? Dan hossel je toch iemand die wel meteen wil? Werkt duidelijk heel goed hier. Sommige mensen zijn gewoon anders met daten en willen mensen eerst online leren kennen. Zolang ze duidelijk is en hij het wel ziet zitten, laat hem dan lekker zelf die 'fout' maken.
Je leest niet goed. Je voorbeelden zijn nu juist een schoolvoorbeeld van pushy gedrag waarvan ik al een paar keer eerder zei dat hij dat juist moet voorkomen. En we hebben het hier over een tijdsbestek van enkele maanden, geen kwartiertje chatten. Weinig presenteerblaadje aan. Hij moet uiteraard doen wat hem zelf goed dunkt, maar ik snap zijn twijfel wel.
pi_134593613
Nou Capstan, hou ons op de hoogte! Hopen dat er stiekem toch een date voor het nieuwe jaar komt :)!
pi_134593866
quote:

[..]

Nee hoor.. Ik kan op mijn werk soms ook urenlang chatten, wat niet wil zeggen dat ik ook vaak irl een drankje kan gaan doen..
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_134593883
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:26 schreef Kola het volgende:

[..]

Inderdaad, in twee maanden geen tijd voor een date is onzin.
Beide agenda's die niet aan elkaar gelijk lopen icm mijn voorgaande post?
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_134596210
Voor de gene die paiq gebruiken. Hebben jullie een select of fun profiel?
  maandag 23 december 2013 @ 09:30:13 #221
242666 BeamofLight
pi_134597006
Pleur toch op met je geen tijd hebben voor een drankje. Maar inmiddels is de aap al uit de mouw en blijkt het dus gewoon weer zoiets wazigs te zijn, iets met energie-kostende-dates.
Mocht het ooit nog eens zover komen Capstan, bestel dan een RedBulletje voor d'r op mijn kosten.
  maandag 23 december 2013 @ 09:52:29 #222
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_134597321
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 09:30 schreef BeamofLight het volgende:
Pleur toch op met je geen tijd hebben voor een drankje. Maar inmiddels is de aap al uit de mouw en blijkt het dus gewoon weer zoiets wazigs te zijn, iets met energie-kostende-dates.
Mocht het ooit nog eens zover komen Capstan, bestel dan een RedBulletje voor d'r op mijn kosten.
_O-

Heb zelf ook een broertje dood aan dat soort miemelende wijven. Als zo'n eerste date al zoveel moeite kost wordt de rest ook standaard een drama. Ik zal nooit pushen, maar ben wel direct afgeknapt en ga door naar de volgende die het WEL leuk lijkt om af te spreken.
pi_134597397
Ik vind het eerder klinken als iemand die het chatten blijkbaar enorm leuk is gaan vinden en een beetje bang is dat het in het echt tegen gaat vallen.
pi_134597431
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 09:58 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het eerder klinken als iemand die het chatten blijkbaar enorm leuk is gaan vinden en een beetje bang is dat het in het echt tegen gaat vallen.
Aandacht krijgen bedoel je..
pi_134597435
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 01:56 schreef Perzephone het volgende:

[..]

helemaal mee eens
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_134597493
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 10:00 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

helemaal mee eens
Geduld is een schone zaak, mits de dame in kwestie duidelijk is in hetgeen wat ze wil..

Ik heb het nu ook met een, die was druk tot de feestdagen, daarna heeft ze ruimte. Ik ben benieuwd of ze de belofte in gaat lossen. Ze was iig wel duidelijk wanneer het wel kon, en had niet z'n attitude van we zien wel.. :)
pi_134597524
Van die hard-to-get wijven, maar dan anders. Dikke lul ermee, waarom zou je er uberhaupt zin in hebben als een fuckin' drankje doen kennelijk al zo'n enorme opgave is?
  maandag 23 december 2013 @ 10:06:39 #228
242666 BeamofLight
pi_134597555
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 10:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Van die hard-to-get wijven, maar dan anders. Dikke lul ermee, waarom zou je er uberhaupt zin in hebben als een fuckin' drankje doen kennelijk al zo'n enorme opgave is?
De agenda's matchen niet, jeweettoch
pi_134597583
quote:
dat agenda's niet matchen en de ander echt druk is wil niet zeggen dat daten een hele opgave is

ik chat ook nu al, wetende dat daten er de komende weken niet in zit omdat ik andere prioriteiten heb (en moet hebben)
Ik vind het leuk, het scheelt toch tijd (anders moet ik dan nog gaan zoeken) en ik wil iemand graag online al leren kennen
weken chatten heeft mij nog nooit windeieren gelegd
het was alleen maar heel prettig vond ik

ik zou nooit na een paar dagen chatten al afspreken
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_134597586
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 10:00 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Aandacht krijgen bedoel je..
Dat ja.

quote:
Als die eerste keer zou lukken en zou klikken, dan zou het daarna waarschijnlijk wel meevallen. Terwijl ze er nu gewoon tegenop ziet. Daarbij was ik niet in de indruk dat capstan in de luxe positie zit dat er nog meerdere in de rij staan, dus waarom niet gewoon proberen.
pi_134597757
Wijven :r
  maandag 23 december 2013 @ 10:22:28 #232
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_134597825
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 10:18 schreef Faxie het volgende:
Wijven :r
Klopt, maar het is ook: Vrouwen :~ O+
En deze weegt gelukkig iets zwaarder (niet die vrouw, maar de O+ :~ )
pi_134597843
quote:
2s.gif Op maandag 23 december 2013 10:22 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Klopt, maar het is ook: Vrouwen :~ O+
En deze weegt gelukkig iets zwaarder (niet die vrouw, maar de O+ :~ )
Dat ook ja O+
  maandag 23 december 2013 @ 11:09:00 #234
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_134598878
Heel toepasselijke reclame onder deze shit: vul je verlanglijst in en win!

Dat is precies hoe jullie je gedragen, ghehe. Vul wat eisen en wensen in en hoppa, winnen gaat vanzelf! Of niet dus.

Sidenote: sommige mensen kunnen nou eenmaal niet plannen. Ook als het niet om dates/drankjes gaat. Das wel moeilijk als je 'n autist bent inderdaad..
WFPB!
pi_134602224
Zat net op paiq te kijken en zag dat ik een fotobewonderaar had. Ik aanklikken natuurlijk en was verbaasd dat het een man was. Dat bleek het na een grondige bestudering echter toch niet te zijn, huehuehue.
pi_134602314
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:50 schreef Fascination het volgende:
Zat net op paiq te kijken en zag dat ik een fotobewonderaar had. Ik aanklikken natuurlijk en was verbaasd dat het een man was. Dat bleek het na een grondige bestudering echter toch niet te zijn, huehuehue. [ afbeelding ]
ouch...
  maandag 23 december 2013 @ 13:06:07 #237
195247 MaikelS
Living each day!
pi_134602788
De dame waar ik afgelopen zaterdagavond een leuke gezellige onverwachte date mee heb gehad, gaf aan ivm werk / drukke feestdagen etc geen tijd meer te hebben tot januari. Geen probleem, kan ik begrijpen.. ik heb ook weleens van die dagen, maar ze wilde enorm graag een tweede date.

Tot mijn grootste verbazing vroeg ze gister of ik van het weekend niet ergens iets geplanned heb staan.. ze moest wel even kijken hoe het zat met een verjaardag die ze had.

*O* Dat word weer een gezellige avond.. Er is namelijk een klik.. we zien wel waar het schip strand!! *O* .. Om haar te teasen heb ik haar verteld dat ze me maar moest verrassen!
  maandag 23 december 2013 @ 14:00:00 #238
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_134604967
Oh god, ik spreek af en toe nog wel eens via whatsapp met een ex-scharrel van me. Beetje bijpraten over onze date-avonturen...ze heeft er weer een hoor. :')

Paar keer leuk afgesproken met een kerel via lexa, ging allemaal hartstikke lekker...totdat hij de volgende kerstkaart naar haar stuurde:

Ik wens jou kriebels in je buik
Engeltjes op je schouder
Kaboutertjes in de keuken
Knuffels in je bed
Eendjes in je bad
Roze olifantje op het behang
Maar vooral een fantastisch
gezond en schitterend 2014

Diezelfde avond volgde nog het exit-gesprek. :') Haha, en terecht. Holy shit zeg, hoe kun je als hetero-man nou zoiets sturen. :') :'(
pi_134605300
quote:
10s.gif Op maandag 23 december 2013 14:00 schreef Silenus het volgende:
Oh god, ik spreek af en toe nog wel eens via whatsapp met een ex-scharrel van me. Beetje bijpraten over onze date-avonturen...ze heeft er weer een hoor. :')

Paar keer leuk afgesproken met een kerel via lexa, ging allemaal hartstikke lekker...totdat hij de volgende kerstkaart naar haar stuurde:

Engeltjes op je schouder
Knuffels in je bed
Eendjes in je bad

Diezelfde avond volgde nog het exit-gesprek. :') Haha, en terecht. Holy shit zeg, hoe kun je als hetero-man nou zoiets sturen. :') :'(
Die kaboutertjes helpen dan mee met koken of zo?
  maandag 23 december 2013 @ 14:08:52 #240
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_134605337
quote:
10s.gif Op maandag 23 december 2013 14:00 schreef Silenus het volgende:

Engeltjes op je schouder
Knuffels in je bed
Eendjes in je bad

Dit soort dingen geeft je toch wel hoop als man zijnde :D _O-
De concurrentie is nou niet heel erg denderend heb ik het idee :')
  maandag 23 december 2013 @ 14:22:03 #241
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_134605888
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 13:06 schreef MaikelS het volgende:
De dame waar ik afgelopen zaterdagavond een leuke gezellige onverwachte date mee heb gehad, gaf aan ivm werk / drukke feestdagen etc geen tijd meer te hebben tot januari. Geen probleem, kan ik begrijpen.. ik heb ook weleens van die dagen, maar ze wilde enorm graag een tweede date.

Tot mijn grootste verbazing vroeg ze gister of ik van het weekend niet ergens iets geplanned heb staan.. ze moest wel even kijken hoe het zat met een verjaardag die ze had.

*O* Dat word weer een gezellige avond.. Er is namelijk een klik.. we zien wel waar het schip strand!! *O* .. Om haar te teasen heb ik haar verteld dat ze me maar moest verrassen!
Zie hier het bewijs dat als het klikt er altijd wat te schuiven valt in de agenda's. Leuk voor je! *O*
  maandag 23 december 2013 @ 14:24:47 #242
242666 BeamofLight
pi_134606015
Ziet er weer naar uit dat deze kerstdagen ook weer gewoon alleen "gevierd" gaan worden; hoe voorspelbaar
  maandag 23 december 2013 @ 14:26:17 #243
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_134606078
quote:
10s.gif Op maandag 23 december 2013 14:24 schreef BeamofLight het volgende:
Ziet er weer naar uit dat deze kerstdagen ook weer gewoon alleen "gevierd" gaan worden; hoe voorspelbaar
Ach :D Niks mis mee :P
Vorig jaar juist in deze periode een leuke meid leren kennen en leuke dates mee gehad tot in het nieuwe jaar :P
Leuke tijd man om single te zijn *O* ;)
pi_134606206
quote:
Ghe. Over twintig jaar nog en dan delen we hier onder het genot van een advocaatje onze ervaringen met senioren-dating en dat het zo lullig is om tijdens een date met een lekkende stoma opgescheept te zitten.
pi_134606223
quote:
Self-fulfilling prophecy ;)
pi_134606366
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 14:22 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Zie hier het bewijs dat als het klikt er altijd wat te schuiven valt in de agenda's. Leuk voor je! *O*
altijd is echt onzin
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 23 december 2013 @ 14:34:30 #247
242666 BeamofLight
pi_134606380
Heb mezelf gewoon weer es lekker in de nesten gewerkt. Liep afgelopen zaterdag tijdens een feestje bijna letterlijk tegen een leuke dame aan. Ik dacht dat het mijn date was, echt 2 druppels water. Ik moest nog vragen of ze het niet was...

Anyway, zeer leuke avond mee gehad en geloof dat ik roze olifantjes zie, eendjes in bad en kabouters in de keuken en shit. Nu weet ik niet wat ik moet doen.
  maandag 23 december 2013 @ 14:35:33 #248
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_134606425
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 14:34 schreef BeamofLight het volgende:
Heb mezelf gewoon weer es lekker in de nesten gewerkt. Liep afgelopen zaterdag tijdens een feestje bijna letterlijk tegen een leuke dame aan. Ik dacht dat het mijn date was, echt 2 druppels water. Ik moest nog vragen of ze het niet was...

Anyway, zeer leuke avond mee gehad en geloof dat ik roze olifantjes zie, eendjes in bad en kabouters in de keuken en shit. Nu weet ik niet wat ik moet doen.
Een kerstkaart sturen?
pi_134606520
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 14:34 schreef BeamofLight het volgende:

Vragen of ze ook geen zin heeft de kerstdagen alleen door te brengen ;)
  maandag 23 december 2013 @ 14:38:45 #250
242666 BeamofLight
pi_134606571
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 14:37 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Vragen of ze ook geen zin heeft de kerstdagen alleen door te brengen ;)
nee ze gaat op vakantie morgen, dus het was gisteren een tot volgend jaar-afscheid
pi_134606687
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 14:38 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

nee ze gaat op vakantie morgen, dus het was gisteren een tot volgend jaar-afscheid
In dat geval hoef je voorlopig toch ook niks te doen?
Heerlijk om "problemen" te kunnen uitstellen naar volgend jaar in deze periode
  maandag 23 december 2013 @ 14:45:26 #252
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_134606819
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 14:34 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

altijd is echt onzin
Keihard bewijsmateriaal heb ik niet maar als ik een date uitstel of zeg dat ik weinig tijd heb twijfel ik meestal aan diegene. Vind ik iemand heel interessant dan ga ik echt geen maand wachten. Voor een relatie moet je uiteindelijk ook tijd maken, ik zoek ook niet iemand voor erbij dat is denk ik wel anders.

Overigens bestaat het wel, zo'n baan waardoor je amper tijd hebt. Maar dan is het ook de vraag waarom je iemand zoekt of op een datingsite staat. Als je bijna nooit tijd hebt voor een date dan.
pi_134607057
Op het moment dat iemand een date gaat uitstellen of smoesjes heeft, dan weet ik al hoe laat het is.. Gewoon geen interesse. Next!
pi_134607083
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 14:45 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Keihard bewijsmateriaal heb ik niet maar als ik een date uitstel of zeg dat ik weinig tijd heb twijfel ik meestal aan diegene. Vind ik iemand heel interessant dan ga ik echt geen maand wachten. Voor een relatie moet je uiteindelijk ook tijd maken, ik zoek ook niet iemand voor erbij dat is denk ik wel anders.

Overigens bestaat het wel, zo'n baan waardoor je amper tijd hebt. Maar dan is het ook de vraag waarom je iemand zoekt of op een datingsite staat. Als je bijna nooit tijd hebt voor een date dan.
Als iemand een paar keer excuses verzint om niet af te spreken ben ik er ook snel klaar mee, helemaal als er geen tegenvoorstel komt. Ik ben ook niet iemand die tot in de eeuwigheid wil chatten/appen zonder af te spreken.
A mind with a heart of it's own
pi_134607382
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 14:51 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Als iemand een paar keer excuses verzint om niet af te spreken ben ik er ook snel klaar mee, helemaal als er geen tegenvoorstel komt. Ik ben ook niet iemand die tot in de eeuwigheid wil chatten/appen zonder af te spreken.
Heel herkenbaar :)

Zit nu af te wachten of er binnenkort voorstel voor een date komt. Afgelopen drie weken zat ze in de states, kwamen er af en toe wel leuke foto's voorbij. En er is al geroepen dat als ze terug is ik maar eens alle foto's moet komen kijken.
pi_134607543
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 14:59 schreef Clicks_nl het volgende:
Zit nu af te wachten of er binnenkort voorstel voor een date komt.
Deze zin is vrij treurig vind je niet?
  maandag 23 december 2013 @ 15:07:24 #257
242666 BeamofLight
pi_134607629
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 14:42 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

In dat geval hoef je voorlopig toch ook niks te doen?
Heerlijk om "problemen" te kunnen uitstellen naar volgend jaar in deze periode
nee you don't get it. Lees nog maar es terug.
pi_134607632
quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2013 15:04 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Deze zin is vrij treurig vind je niet?
hij is als ik hem teruglees inderdaad nogal beroerd verwoord

wat ik bedoel is: ze is gisteravond teruggekomen dus gok niet dat er vandaag al een voorstel voor een fotokijkdate komt, maar ben benieuwd of ze zelf met een voorstel komt of dat ik later deze week een subtiele reminder ga geven ;)
pi_134607986
quote:

[..]

Als je nooit tijd hebt voor een date is dat natuurlijk een terechte vraag (maar goed, ook workaholics willen liefde O+ en er is vast iemand die bij ze past)
Maar hier word steeds gesteld dat als iemand niet binnen een week een avond vrij heeft weten te maken dat die persoon gewoon niet echt wil

Jij reageerde zelf op een voorbeeld waarbij de dame in kwestie haar agenda voor dit weekend nog leeg wist te maken
Dat is in mijn optiek vaker niet mogelijk dan wel
En dat heeft niets te maken met het feit dat ik toevallig in een relatie zit of niet, sommige mensen hebben gewoon dingen die vast staan, verplichtingen, etc
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_134608100
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 15:17 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Als je nooit tijd hebt voor een date is dat natuurlijk een terechte vraag (maar goed, ook workaholics willen liefde O+ en er is vast iemand die bij ze past)
Maar hier word steeds gesteld dat als iemand niet binnen een week een avond vrij heeft weten te maken dat die persoon gewoon niet echt wil

Jij reageerde zelf op een voorbeeld waarbij de dame in kwestie haar agenda voor dit weekend nog leeg wist te maken
En dat heeft niets te maken met het feit dat ik toevallig in een relatie zit of niet, sommige mensen hebben gewoon dingen die vast staan, verplichtingen, etc
Dat er een paar verplichtingen vast staan, prima, kan gebeuren. Dat hele weken volgepland zitten, dat gaat er bij mij gewoon niet in.. :?

Zeker niet na meegemaakte situaties, en smoesjes en onzin.. En als de "nood aan de man is", dan kan het ineens wel binnen 3 a 4 dagen.. Ja doei :{w

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2013 15:22:33 ]
pi_134608588
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 15:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat er een paar verplichtingen vast staan, prima, kan gebeuren. Dat hele weken volgepland zitten, dat gaat er bij mij gewoon niet in.. :?

Zeker niet na meegemaakte situaties, en smoesjes en onzin.. En als de "nood aan de man is", dan kan het ineens wel binnen 3 a 4 dagen.. Ja doei :{w
Waarom gaat dat er niet in :?
Dat vind ik dan weer raar, dat je je zo niet in een situatie/leven kunt verplaatsen dat niet het jouwe is
Ik ken genoeg mensen die het erg druk hebben en niet zomaar een avond leeg kunnen ruimen (natuurlijk niet een heel jaar lang, maar wel weken aan een stuk)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_134608711
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 15:29 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Waarom gaat dat er niet in :?
Dat vind ik dan weer raar, dat je je zo niet in een situatie/leven kunt verplaatsen dat niet het jouwe is
Ik ken genoeg mensen die het erg druk hebben en niet zomaar een avond leeg kunnen ruimen (natuurlijk niet een heel jaar lang, maar wel weken aan een stuk)
Omdat negen van de tien mensen zogenaamd een "druk" leven hebben, terwijl dat niet eens zo is. Ik ken er meerdere van in mijn omgeving, die zeggen heel druk te zijn, ondertussen hebben ze 3 a 4 avonden vrij in de week.

Wellicht is mijn referentiekader niet breed genoeg voor jou, dat kan. Dit baseer ik op eerdere ervaringen met mensen / dates.
pi_134608901
Tja mensen die heel hard roepen dat ze druk zijn, zijn dat vast niet
Net zo als dat mensen die heel hard roepen dat ze hip zijn, dat niet zijn etc

Dat wil niet zeggen dat het niet gewoon kan, dat je veel te doen hebt
In mijn omgeving ben ik in ieder geval echt geen uitzondering
Veel mensen werken, studeren daarnaast, hebben hobby's, vrienden en doen vaak nog iets van vrijwilligerswerk
Dan zit het snel vol hoor. Zelfs met de helft van die dingen heb je al een zware kluif
Veel van die dingen zijn ook niet echt dingen die je zomaar even opzij schuift omdat iemand van het internet je perse voor maandag wil zien
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_134608991
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 15:37 schreef rhubarbje het volgende:
Tja mensen die heel hard roepen dat ze druk zijn, zijn dat vast niet
Net zo als dat mensen die heel hard roepen dat ze hip zijn, dat niet zijn etc

Dat wil niet zeggen dat het niet gewoon kan, dat je veel te doen hebt
In mijn omgeving ben ik in ieder geval echt geen uitzondering
Veel mensen werken, studeren daarnaast, hebben hobby's, vrienden en doen vaak nog iets van vrijwilligerswerk
Dan zit het snel vol hoor. Zelfs met de helft van die dingen heb je al een zware kluif
Veel van die dingen zijn ook niet echt dingen die je zomaar even opzij schuift omdat iemand van het internet je perse voor maandag wil zien
Ik zeg ook nergens dat het perse moet wijken om te daten. En ja, met vrienden, werk, studie en vrijwilligers werk loopt de week snel vol. Aan de andere kant, de persoon in kwestie is er zelf ook bij en als die vind dat hij of zij te druk is, dan kunnen ze zelf ook een stap terug doen en iets laten "vallen". Maargoed, we gaan tever offtopic, wellicht handig om terug te gaan naar ervaringen? :).
pi_134610103
Godver,
vorige week bleek ik even kort een full membership op Relatieplanet te hebben. Een leuke meid aangeschreven met onderaan de mail de vraag of ze me wilde mailen, plus mailadres.

Krijg ik een bericht terug dat ze "een leuk voorstel" voor me heeft. Nou kan ik niet reageren omdat mijn account verlopen is.

Moet ik nu 22,50 gaan betalen alleen om te horen wat dat leuke voorstel is? :D
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_134610175
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 16:08 schreef JohnDDD het volgende:
Godver,
vorige week bleek ik even kort een full membership op Relatieplanet te hebben. Een leuke meid aangeschreven met onderaan de mail de vraag of ze me wilde mailen, plus mailadres.

Krijg ik een bericht terug dat ze "een leuk voorstel" voor me heeft. Nou kan ik niet reageren omdat mijn account verlopen is.

Ja! Want nu ben ik ook nieuwsgierig! :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_134610308
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 16:08 schreef JohnDDD het volgende:
Godver,

Waar stuurt ze je geen mail op je adres dan? Ik snap dat nooit hè, zien ze het mail adres niet staan of wat? :).
  maandag 23 december 2013 @ 16:20:49 #268
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_134610642
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 15:17 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Eh..ja die heb ik ook maar tóch kan ik dan nog best een half uurtje koffie drinken met iemand tussendoor. Daar had ik het over.
  maandag 23 december 2013 @ 16:21:22 #269
195247 MaikelS
Living each day!
pi_134610664
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 16:20 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Eh..ja die heb ik ook maar tóch kan ik dan nog best een half uurtje koffie drinken met iemand tussendoor. Daar had ik het over.
Moet alleen wel je date een beetje in de buurt zitten... :)
  maandag 23 december 2013 @ 16:23:09 #270
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_134610749
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 16:21 schreef MaikelS het volgende:

[..]

Moet alleen wel je date een beetje in de buurt zitten... :)
Klopt, of je date moet willen rijden als jij degene bent die het zo druk heeft. Het kan allemaal. Maar ben sowieso niet op zoek naar iemand die geen dag heeft zonder verplichting en nooit thuis is dus misschien kom ik die mannen ook minder tegen. Naar het buitenland moeten voor je werk vind ik weer wat anders en zo zijn er wel meer dingen. Tijd kun je echt wel maken.
  maandag 23 december 2013 @ 16:24:59 #271
195247 MaikelS
Living each day!
pi_134610830
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 16:23 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Klopt, of je date moet willen rijden als jij degene bent die het zo druk heeft. Het kan allemaal. Maar ben sowieso niet op zoek naar iemand die geen dag heeft zonder verplichting en nooit thuis is dus misschien kom ik die mannen ook minder tegen. Naar het buitenland moeten voor je werk vind ik weer wat anders en zo zijn er wel meer dingen. Tijd kun je echt wel maken.
Helemaal mee eens.. Het moet van twee kanten komen, is dat niet, moet je lekker op je gemak verder zoeken tot je wel het potje op je dekseltje vind :s)
pi_134611060
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 16:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Waar stuurt ze je geen mail op je adres dan? Ik snap dat nooit hè, zien ze het mail adres niet staan of wat? :).
Kweet het ook niet...
is niet de eerste keer...soms twijfel ik of het geen fake profile is van de site om mensen tot het afsluiten van abonnementen te bewegen...
pi_134611125
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 16:30 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Kweet het ook niet...
is niet de eerste keer...soms twijfel ik of het geen fake profile is van de site om mensen tot het afsluiten van abonnementen te bewegen...
Zou zomaar kunnen, je weet het nooit ;).
pi_134612062
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 16:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Zou zomaar kunnen, je weet het nooit ;).
grr ik ben wel benieuwd
straks wil die meid voorstellen om de feestdagen gezellig bij me te komen doorbrengen
neig toch wel naar een maandje betalen en dan kijken wat ervan komt...
  maandag 23 december 2013 @ 17:09:09 #275
242666 BeamofLight
pi_134612850
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 16:51 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

grr ik ben wel benieuwd
straks wil die meid voorstellen om de feestdagen gezellig bij me te komen doorbrengen
neig toch wel naar een maandje betalen en dan kijken wat ervan komt...
haha typisch

bij de postcodeloterij heb je ook 100% zeker de kans op 1000000
pi_134613658
Ben ik te laat om Kola te trollen voor haar page 1 replies. Zonde, LOL.
edit; Pagina 2 ook nog troll waardig, misschien ben ik toch nog op tijd!

quote:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 16:30 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Kweet het ook niet...
Dit.

Lol@vriendhieronder, ik edit mijn posts naar mate ik het topic lees dus bedankt ^_^ jouw post was een voorbeeld van hoe inhoud toevoegen nou precies in zijn werk gaat *O* .

[ Bericht 53% gewijzigd door LesMiserables op 23-12-2013 17:57:10 ]
pi_134614575
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 17:29 schreef LesMiserables het volgende:
Ben ik te laat om Kola te trollen voor haar page 1 replies. Zonde, LOL.
edit; Pagina 2 ook nog troll waardig, misschien ben ik toch nog op tijd!

[..]

Op tijd om niets toe te voegen?

Geslaagd!
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_134614790
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 17:29 schreef LesMiserables het volgende:

Lol@vriendhieronder, ik edit mijn posts naar mate ik het topic lees dus bedankt ^_^ jouw post was een voorbeeld van hoe inhoud toevoegen nou precies in zijn werk gaat *O* .
Wat is deze? :')
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_134615909
Heb een hele vreemde date gehad gisteren. Toen ik haar voor het eerst zag had ik eigenlijk al meteen zoiets van "Nee dit wordt dr niet". Niet dat ze lelijk was ofzo, maar dacht niet dat het mijn type was. Toen met haar wat gedronken en eigenlijk begon het uitermate gezellig te worden. Toen ik afscheid van haar nam had ik ook echt zoiets van, jou wil ik nog een keer zien :). Inmiddels hebben we voor volgende week zondag een 2e date gepland dus het is weer een keer wederzijds. ;)

Oftewel nooit afgaan op je 1e indruk, want een gezellig en leuk gesprek hebben kan iemand ineens een stuk aantrekkelijker maken dan de eerste keer dat je haar ziet ;)
pi_134618000
Net weer in de val getrapt van een dame iemand die de foto's op verzoek heeft. Is het heel lomp om gewoon niet meer te reageren? ;(
pi_134618179
quote:
9s.gif Op maandag 23 december 2013 19:27 schreef DrMarten het volgende:
Net weer in de val getrapt van een dame iemand die de foto's op verzoek heeft. Is het heel lomp om gewoon niet meer te reageren? ;(
Welke val? Ik heb ze ook weleens, en dan vragen ze mij om een foto, en zelf laten ze niets zien..
pi_134618395
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 19:30 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Welke val? Ik heb ze ook weleens, en dan vragen ze mij om een foto, en zelf laten ze niets zien..
Laten we het erop houden dat ik bij het profiel een iets andere dame had verwacht dan achter de foto's vandaan kwam :X
pi_134618466
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:34 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Laten we het erop houden dat ik bij het profiel een iets andere dame had verwacht dan achter de foto's vandaan kwam :X
Hoe is dat nou weer een val :')
Beetje dramatisch verwoord hoor
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  Moderator / Redactie FP maandag 23 december 2013 @ 19:35:45 #284
Brabo Bastard
pi_134618492
quote:
9s.gif Op maandag 23 december 2013 19:27 schreef DrMarten het volgende:
Oh dat inderdaad :')

Je kan er wat van zeggen maar wees voorbereid op een shitstorm aan verwijten :D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_134619053
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:34 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Gewoon op een nette manier zeggen? Sjeez, is dat nou zo moeilijk? Niks zeggen is laf.
pi_134619177
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 16:20 schreef eefje801 het volgende:

[..]

ik moet er niet aan denken :')
Maandagochtend: werk
Maandagmiddag: paardrijden dochter
Maandagavond: sport
Dinsdag overdag: werk
Woensdag overdag: werk
Woensdagavond: sport
Donderdag overdag: werk
Donderdagmiddag: dochter tennis
Donderdagavond: zus komt eten
Vrijdagavond: kinderen wegbrengen
Zaterdagavond: verjaardag
Zondagavond: kinderen ophalen

Das dan zomaar n weekje, ik kan prima op zaterdag overdag een kop koffie gaan drinken met Harry van relatieplanet, maar dat wíl ik helemaal niet in n dergelijke week, dan ben ik blij als ik ff niks kan doen.
Las ook iemand die zei dat mensen met drie avonden vrij in de week het niet druk hebben... Voor mij is dat wél druk, ik wíl helemaal niet de volledige week volgepland hebben, zou er knettergek van worden!
compact en kleverig.
pi_134619556
Overigens ben ik níet vrijgezel en als ik iemand écht heel erg leuk vind, ga ik die zaterdag wel, maar zo ver is het (nog) niet bij n eerste date.
compact en kleverig.
pi_134619648
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens ben ik níet vrijgezel en als ik iemand écht heel erg leuk vind, ga ik die zaterdag wel, maar zo ver is het (nog) niet bij n eerste date.
Precies

Ik was op Pepper en ik vond het echt een kei schattige en leuke website!
Pepper is O+
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 23 december 2013 @ 19:56:47 #289
339669 JerryWesterby
Keep rocking in the free world
pi_134619796
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niet vrijgezel en ook niet op Flickr:

This member is no longer active on Flickr.

Niet zo interessant dus.
The 'physical world' is a postulated explanatory framework which abstracts certain properties (physical properties) from our experience and thinks of them as objectively existing.
pi_134619947
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:56 schreef JerryWesterby het volgende:

[..]

Niet vrijgezel en ook niet op Flickr:

This member is no longer active on Flickr.

Niet zo interessant dus.
wut?

Ik geef enkel aan dat er ook mensen zijn die 'druk' zijn zonder elke dag volgepland te hebben staan.
Dat anderen niet vinden dat je druk bent, wil natuurlijk niet zeggen dat je je zelf niet druk voelt.
compact en kleverig.
  maandag 23 december 2013 @ 20:04:52 #291
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134620281
quote:

[..]

Zo is het maar net.
Te druk is echt het slapste excuus wat er bestaat.
  maandag 23 december 2013 @ 21:13:08 #292
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_134623925
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 20:04 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Zo is het maar net.
Te druk is echt het slapste excuus wat er bestaat.
Lekker onzinnig, je kan het prima te druk hebben. Zeker als het om iemand gaat die date als bij zaak ziet. En als de date goed gaat is er altijd een manier om de partner in je huidige leven te combineren. Echter als het om date gaat en het allemaal niet zeker is ga je er geen extra tijd voor vrij maken.

Dus te druk is in sommige gevallen geen excuus maar gewoon de waarheid en niks minder.
  maandag 23 december 2013 @ 21:31:38 #293
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134624988
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 21:13 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Lekker onzinnig, je kan het prima te druk hebben. Zeker als het om iemand gaat die date als bij zaak ziet. En als de date goed gaat is er altijd een manier om de partner in je huidige leven te combineren. Echter als het om date gaat en het allemaal niet zeker is ga je er geen extra tijd voor vrij maken.

Dus te druk is in sommige gevallen geen excuus maar gewoon de waarheid en niks minder.
Je hoeft mijn mening niet proberen te veranderen hoor ;)

Als je het te druk hebt en geen tijd voor vrij wil maken dan moet je er niet aan beginnen.
Dus als de date goed gaat zou er opeens wel tijd zijn? Scheve redenatie vind je ook niet?
pi_134625264
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 21:31 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Als je het te druk hebt en geen tijd voor vrij wil maken dan moet je er niet aan beginnen.
Dus als de date goed gaat zou er opeens wel tijd zijn? Scheve redenatie vind je ook niet?
nee
Natuurlijk maak je tijd vrij voor iemand die je leuk vind en wat minder snel dan voor een naam op internet

Ik maak ook sneller tijd vrij voor mijn moeder dan voor tante truus
Of voor mijn beste vriendin ipv voor een meisje dat ik ooit kende op de basisschool maar al jaren niet meer gezien heb
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 23 december 2013 @ 22:07:58 #295
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_134627290
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 21:31 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Probeer ik ook niet. Is natuurlijk je eigen mening en die respecteer ik :) echter ben ik zoals je ziet anders van mening :P

quote:
Tja zo kan je het zien. Aan de andere kant zeg ik juist, date moet een bijzaak zijn en geen missie doe moet slagen.

quote:
Nou niet dus. Ee zijn bv mensen in mijn omgeving die voor nagenoeg alles gaan net als sommige familie leden. Zeker als het om een persoon gaat die ik totaal niet ken.
pi_134629335
Via OkCupid toch een leuk gesprek nu met een zo op 't eerste oog hele leuke meid. Toch niet verkeerd voor zo'n beunsite. :')
pi_134630609
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 22:45 schreef Buffell het volgende:
Via OkCupid toch een leuk gesprek nu met een zo op 't eerste oog hele leuke meid. Toch niet verkeerd voor zo'n beunsite. :')
Heb je lang moeten zoeken? Ik vind het maar vage 'dames' daar :{
pi_134630726
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 23:12 schreef watheet het volgende:

[..]

Heb je lang moeten zoeken? Ik vind het maar vage 'dames' daar :{
Mwah. Nee eigenlijk niet. Er staan inderdaad maar een paar leuke dames op, denk dat ik geluk heb dat ik net de goeie een berichtje heb gestuurd ofzo. Kon meteen wel goed openen omdat ze een aantal dingen op haar profiel had staan waar ik me wel in kon vinden en waar ik goed op kon inhaken. :)
pi_134640417
In trein naar huis na de derde date die afgelopen zondagavond begon. Was erg geslaagd en we hebben ons uitgeschreven van de datingsites.

Begint serieus te worden. :)
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 december 2013 @ 11:29:51 #300
Brabo Bastard
pi_134644475
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 08:13 schreef PeterPastoor het volgende:
In trein naar huis na de derde date die afgelopen zondagavond begon. Was erg geslaagd en we hebben ons uitgeschreven van de datingsites.

Tof man!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_134650727
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 08:13 schreef PeterPastoor het volgende:

Gefeliciteerd! Vind je zelf niet dat het heel snel gaat ? Ik snap dat nooit zo goed dat je zo snel kan committen aan iemand die je in feite nog helemaal niet kent of heb je dat gevoel zelf niet zo ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')